Kertokaa joku paikalline tai joku joka tietää, et onks mitää järkee lähtee jussiks kyseisel paikkakunnal? Leiriydyttäs vissii mericampingil, ja olis mukava tietää et onks jotai muitaki illanviettomahkui ku pelkkä grillaus ja juopottelu? Eli baareja onko lähellä? Kiits, jos joku jaksaa vastat.
MERIKARVIA/Juhannus
9
3196
Vastaukset
- oli..
mökki siel pari vuot sit juhannuksen. iha hyvä reissu oli. tietenkää siel ei nii pal porukkaa ol ku josai yyteris mut harkitsemise arvone reissu.
- namihiiri
- Saukkone
Onko Merikarvialla vielä kämping alue ?
- ............
www.mericamping.fi
Kaikkki mökit on kyl jo vuokrattu.
- bum bum
Itse ainakin menossa Merikarvialle juhannuksena ja perjantaina ja lauantaina on suuntana Merikievarin disco! Ihan hyvä meno juhannuksena ja kaiken ikästä porukkaa!
- ..........
meki tullaa sin :D
- turuustt
Mitä muita lomakyliä Merikarvialla on merenrannalla kuin tuo Mericamping?
Entä rantaravintoloita? - sellastapelii
ravintola rantahuone krookan satamassa.
- älkäämenkövaan
kyllä se on teinien parempi jäädä kotiin pilettämään kun isi ja äiti on matkoilla.
jättäkää leirintähommat aikuisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741