Voiko mitenkään olla mahollista et tulis toimimaan? itse vesimiehenä olen erittäin suorasanainen ja tuntuu että tämä uusi tuttavuuteni on taas aivan päinvastainen luonteeltaan.
jousimies(m) ja vesimies(n)=??????
5
975
Vastaukset
- pariskunnan
jousimies(n) ja vesimies(m). Hyvin näyttää menevän. Heillä jousimies reippaampi ja suorasanaisempi. Jos se onkin sukupuolikysymys..? ;)
- coora
Kyllä ne hyvin yhteen sopii, kunhan vesimies antaa jousimiehelle tilaa omaan yksityisyyteen, hehän ovat usein poikamiehia tai monen lyhykäisen suhteen jättäneet taakseen (poikkeuksiahan on).
Erakkoahan näissä miehissä on ja sitä ei muuta mikään.
Minulla on kokemuksia 2:sta jousimies (mies) suhteesta, ja he olivat ihan erilaisia.
Toinen oli verbaalisesti lahjakas ja olis 3 viikon jälkeen kihloihin (säikähdin) ja toisen kanssa seurustelin 11 vuotta, viimmeinen ei puhunut paljonkaan (muuta kun oli pakko), sain kuitenkin sen käsityksen että he olivat hyvin uskollisia ja heille oli tärkeätä miten heidän seurassaan käyttäydytään (siis ulospäin), me vesimiesnaiset kun voidaan olla aika boheemeja.
Onnea sinulle ja jousimiesmiehellesi.
T.coora - DitaVonBlonde
Toimii todellakin, ise olen vesimies ja mieheni on jousimies. Olemme kuin luodot toisillemme. Kummatkin sanovat suoraan asiansa, toisinaan hän kuvittelee olevansa jopa maailman diplomaattisin ihminen :)
Toimii- on ihanan
luotettava ja uskollinen. Toisinaan liiankin vähäpuheinen, mutta toisinaan tämä piirre antaa vastakappaleelle tilaa omiin hetkiin. :) Olen itse kauris (n) ja seurustelin 10 vuotta jousimiehen kanssa. Nyt, kun erosta on kulunut puolisen vuotta huomaan kaipaavani jäyhää ja turvallista puolisoani päiväpäivältä enemmän. Nyt vasta näen kokonaisuuden, jonka pieniin virheisiin takerruin liiankin helposti. Syytän erosta itseäni ja omaa sokeuttani. Virheistään kai ihminen oppii. Onneksi meillä on pieni tytär, joka on syntynyt rakkaudesta ja yhteisistä haaveista. Nyt kun yhteiset ystävämme menevät naimisiin ja perustavat perheitään, huomaan olleeni typerä. Yksi suurista toiveistani onkin, että joskus vielä saisin tuon kaiken takaisin. Minun varttumiseni aikuiseksi otti oman veronsa suhteestamme. Hänen määrätietoisuutensa ja selkeät tulevaisuuden suunnitelmansa ahdistivat minua kun en vielä itse ollut päässyt tuohon pisteeseen. Nyt tiedän miten arvokkaan aarteen olen menettänyt. Nyt osaan arvostaa niitä huonojakin puolia... Näinhän sen kai kuuluukin mennä; typeryyksistä oppii.
- yaya9
Jousimies vesimies on lähes aina valoisa ja eloisa yhdistelmä. Joukkari on tarmokas ja tiedonhaluinen, mikä taas kannustaa vesimiestä käyttämään hyväkseen laajaa näkemystään asioista. Romanssi on aivan omaa luokkaansa :) Voisi jopa sanoa että nämä kaksi uteliasta merkkiä ihastuvat väkisinkin toisiinsa. Ja hyvä puoli on se että mustasukkaisuus jää vähemmälle sillä molemmilla on niin paljon erilaisia mielenkiinnon kohteita, että keskenään jää sitten "laatuaikaa". Näiden merkkien ajatuksenjuoksu on vilkaista ja tiedonhalu niin suuri että voitte suhteen myöhemmässä vaiheessa laiminlyödä rakkauselämää. Siinä vaiheessa oilisi hyvä tietoisesti tehdä töitä asian eteen, ettei suhde muutu pinnalliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982