A-link roadrunner 24AP

sande_79

Voisko joku neuvoa, millä asetusten muutoksilla saan kyseisen laitteen toimimaan soneran laajakaistalla? Tehdasasetukset eivät näköjään soneraa tunnista..

5

3809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aspa

Moi!

Vpi 0 ja Vci 33,nää on soneran asetukset.RR 24 ei haistele asetuksia itse,niinkun moni muu motu..Käynnistä laite uusiksi.Ja jos et saa toimimaan,kokeile toista laitetta

• Tuleepa taas hyviä neuvoja :) Mietippä seuraavalla kerralla 2 kertaa sanotko tuon asiakkaalle puhelimessa vai yritätkö oikeasti sitä auttaa.

• Aspa
        FNN kirjoitti:

Tuleepa taas hyviä neuvoja :) Mietippä seuraavalla kerralla 2 kertaa sanotko tuon asiakkaalle puhelimessa vai yritätkö oikeasti sitä auttaa.

Hei.
        Aspa neuvoo vain mitkä asetukset modemissa pitää olla.Konfiguraatio jää asiakkaalle itselle.Neuvoja antaa myös maahantuoja ja onhan heillä myös tähän tarkoitukseen oma tekninen tuki.Operaattori hoitaa linjan,ei laitetta.
        Hyvää Juhannusta.

• Aspa kirjoitti:

Hei.
        Aspa neuvoo vain mitkä asetukset modemissa pitää olla.Konfiguraatio jää asiakkaalle itselle.Neuvoja antaa myös maahantuoja ja onhan heillä myös tähän tarkoitukseen oma tekninen tuki.Operaattori hoitaa linjan,ei laitetta.
        Hyvää Juhannusta.

On kuitenkin se että sen modeemin konffaukseen menee max.5 minuuttia jos osaa hommansa. Kumpi sitten on parempi lähettää soittaan toiseen numeroon vai antaa kiitettävää asiakaspalvelua ja hoitaa homman kotiin 5 minuutissa. Mutta meitä on moneksi.

• ASPA
        FNN kirjoitti:

On kuitenkin se että sen modeemin konffaukseen menee max.5 minuuttia jos osaa hommansa. Kumpi sitten on parempi lähettää soittaan toiseen numeroon vai antaa kiitettävää asiakaspalvelua ja hoitaa homman kotiin 5 minuutissa. Mutta meitä on moneksi.

Niin,sinä ja minä conffaamme tuon muutamassa minuutissa..Mutta mehän osaamme.Normaalit asiakkaat ei edes ymmärrä mitä pitää tehdä...menisi 30-45 minuuttia,pelkkään neuvomiseen.Valita sitten aspan jonotusaikaa.Laitten valmistaja ja heidän tuki on oikea paikka.Operaattori hoitaa linjan.Näin homma hoituu.Mukavaa kesän jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1265
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      916
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      913
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      830
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe