Ylöjärvi paska

paikka asua

varsinkin Siivikkala.Vitun luupäät,luulevat olevansa joitakin herroja koko sakki.

13

1380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muukaan

Ylöjärvi mitään ruusutarha ole asua.Tuntuu lähes jokainen ylöjärveläinen olevan jonkin sortin herra mielestään.

• mä oon mikä oon ja en muutu...

Hei, hei! Onhan täällä frouviakin ja niin fiinejä jotta. Mutta mitäs siitä jätkä sen kun porskuttaa vaan. Hei elä ja anna toistenkin elää hittojakos siitä jos joku luulee olevansa vaikka mitä, luulla ittekin mutta jotain ihan muuta....

• Anonyymi

Autotallissa piereskelyä harrastetaan.

• Anonyymi

Hydrauliikka toimii autotallissa.
        Kun piaresee vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hydrauliikka toimii autotallissa.
        Kun piaresee vaan.

Aivopieruja, aivopieruja.

• mikäs

ihme sut pakottaa asuun Ylöjärvellä, jos se kerran on niin karmee paikka???????????

• Olisiko

Olisiko pientä kateutta ilmassa ;)

• Anonyymi

Pzkaaaa vaan

• fuck ylöjärvi

kateutta ilmassa...jouduin ite muuttaa ylölle treeltä tänne vitun maalais kylää ja voin sanoo ettei paskempaa paikkaa löydy suomesta

• paikka asua

Ei niitä siivikkalalaisia ylöjärveläisiks lasketa ei nyt eikä aiemmin. Se on vähän sama homma niinkun turkulaiset eihän nekään suomalaisia ole, mutta pienemmässä piirissä.

• Anonyymi

Liikaa nössöjä siellä on.

• Anonyymi

Siivikkalalainen on käytännössä tamperelainen. Lielahdessa ne asioi. Poliitikot käy Ylöjärven torilla kalastelemassa ääniä vaaleihin ei niillä muuta asiaa ylöjärven keskukseen ole.

• Anonyymi

Onneksi on Alajärvi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      322
      3127
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      205
      2842
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      58
      2429
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      168
      1499
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1252
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1239
    7. 58
      903
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      895
    9. 81
      830
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      814
    Aihe