varsinkin Siivikkala.Vitun luupäät,luulevat olevansa joitakin herroja koko sakki.
Ylöjärvi paska
11
1158
Vastaukset
- muukaan
Ylöjärvi mitään ruusutarha ole asua.Tuntuu lähes jokainen ylöjärveläinen olevan jonkin sortin herra mielestään.
- mä oon mikä oon ja en muutu...
Hei, hei! Onhan täällä frouviakin ja niin fiinejä jotta. Mutta mitäs siitä jätkä sen kun porskuttaa vaan. Hei elä ja anna toistenkin elää hittojakos siitä jos joku luulee olevansa vaikka mitä, luulla ittekin mutta jotain ihan muuta....
- Anonyymi
Autotallissa piereskelyä harrastetaan.
- Anonyymi
Hydrauliikka toimii autotallissa.
Kun piaresee vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hydrauliikka toimii autotallissa.
Kun piaresee vaan.Aivopieruja, aivopieruja.
- mikäs
ihme sut pakottaa asuun Ylöjärvellä, jos se kerran on niin karmee paikka???????????
- Olisiko
Olisiko pientä kateutta ilmassa ;)
- Anonyymi
Pzkaaaa vaan
- fuck ylöjärvi
kateutta ilmassa...jouduin ite muuttaa ylölle treeltä tänne vitun maalais kylää ja voin sanoo ettei paskempaa paikkaa löydy suomesta
- paikka asua
Ei niitä siivikkalalaisia ylöjärveläisiks lasketa ei nyt eikä aiemmin. Se on vähän sama homma niinkun turkulaiset eihän nekään suomalaisia ole, mutta pienemmässä piirissä.
- Anonyymi
Liikaa nössöjä siellä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup222390- 1402051
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121477Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881200- 651131
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen991087- 61980
- 68962
Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi48953- 2831