Muiden kuin Tonyn lauluäänet?

Sonaattiarktiikki

Kuulinpa, että Liimataisen Janilla olisi kaunis lauluääni. Eipä taustalaulusta pysty juurikaan erottamaan miltä tuo ääni kuulostaa, varsinkin kun Henkka ja Marko laulavat taustoja myös. Onko Jani koskaan levyttänyt minkään kokoonpanon kanssa laulaen päävokaaleja? Olisi kiva kuulla :)

Henkan lauluääntä voi muuten kuulla Mental Care Founadation -yhtyeessä. Hän toimii bändin vokalistina. Noh... laulua vai örinää, vaikea sanoa... mut loisto musaa silti! Pojot Henkalle! Muutenkin pidän Henkasta tosi tosi tosi paljon enemmän kun edellisestä kiipparistista Mikosta. Henkka on huippu :D Varmasti lähtee hänestä myös kauniimpikin ääni. En ainakaan kovin kummoista mörinää ole vielä taustalta kuullut Sonataa kuunnellessani :D

Mitenkä muuten on Tommyn laita, onko miehestä ikinä päässyt pihaustakaan laulua? Mikkiä hänelle ei ainakaan ole laulamista varten laitettu. Mahtaako hänellä olla laulutaitoa? The Sake Of Revenge -live dvd:llä ja cd:llä voi kyllä kuulla Tommyn puhetta. Tommy sanoo The Cagen päätteeksi ''Hey Tokyo, do you need some vodka?'' :D hämmästyin katsoessani tuota dvd:tä kun näin että Tommy sanoo tuon. On muuten aivan jumalaisen suloinen ja komea mies tuo Tommy! :p

Tietty myös Markoa olisi kiva kuulla laulamassa. Marko näyttää keikoilla jotenkin väsyneeltä, taustoja laulaessa suu avautuu vain niin pienellä raolle että sieltä äänen saa ulos. Olisi kiva nähdä Markon olevan keikoilla yhtä täysillä mukana, kuin esimerkiksi aina iloinen ja hassutteleva Liimatainen :)

Asiasta vielä aasiin, Liimatainen saisi myös säveltää Sonatalle lisää biisejä, My Selene on loistava, samaten Altarialle tekemänsä pari biisiä! Naisen mielipiteenä vielä ohi aiheen, Janihan on aivan huippuseksikäs ;) Tiesittekö muuten että Jani hallitsee myös koskettimet, hän on toiminut Altariassa sekä kitaristina että kiipparistina.

No joo, eiköhän tuossa tullut jo tarpeeksi kysymyksiä ja pohdintaa... ja pari totuutta :p

5

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika...

      Liimatainen on muuttanut äitinsä luota omaan kämppään? Vai eikö sillä ole varaa, kun suurin osa rahoista menee Tonille? Heh heh, on siinäkin muusikko, oikea pro tools -kitaristi.

      Joo, mutta lopetan tähän, kun olen näinkin kateellinen.

    • on/off

      minäpä olen kuullut tommyn laulavan ja puhuvan aika paljon,koska hän on tuttavani.heh!

    • Sonaattiarktiikki

      Vihdoin sain kuulla Liimataisen lauluääntä. Korkeahko, miellyttävä, ei kovin erikoinen, mutta eipä se tarvitsekaa olla, joissakin äänteissä Jani kuulostaa tosi seksikkäältä ;)Kuulostaa välillä joissakin kohdissa muuten murteella laulaisi :) Hän laulaa/lauloi (?) yhtyeessä Sydänpuu. Tuolta voi kuunnella bändiä, joissa Jani laulaa, soittaa kitaraa, bassoa ja koskettimia: http://www.sydanpuu.net/julkaisu.php
      Onpa muuten vielä kaiken lisäks helvetin hyviä biisejä, Janin säveltämiä kaikki! Sanoitukset yhdessä bändin toisen jäsenen rumpali Risto Koskisen kanssa tehty. Voi että, Liimatainen on aina vaan ihanempi kun se tekee tällasta! :D:D

      • jaassoo

        Vai että Allan Anderssen... mielenkiintoinen linkki, enpä tuollaisesta yhtyeestä tiennytkään.:) Tosin on myönnettävä että biisit eivät ole ihan minun makuuni.


      • hmmh
        jaassoo kirjoitti:

        Vai että Allan Anderssen... mielenkiintoinen linkki, enpä tuollaisesta yhtyeestä tiennytkään.:) Tosin on myönnettävä että biisit eivät ole ihan minun makuuni.

        Toi hautaa minut tänään on aiva loistava ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe