Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

antti tuisku

...

Antti tuisku on idiootti jolla on tainnu maine lirahtaa päähän pikkusen liikaa.Krisse showssakin sano ihan pokkana että jos menis kauppaan(en ny muista mistä puhuivat)niin kyllä taitais myydä hyvin.Muutenkin olen huomannut hieman omahyväistä käytöstä.(juu,tiedän tulevani seivästetyksi minuutin sisään.....)

7

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rockpunk

      Kun mä olin vielä joskus aikoi sitten Annti-fani, yhellä keikalla ollessani yksi pieni tyttö (jolla oli synttärit vieläpä) meni ojentamaa sellaista ruusua Antille. Arvatkaapa mitä; Antti EI OLLUT HUOMAAVINAANKAAN (ja antti huomasi ihan varmasti sen tytön) sitä ja nii lähellä se tyttö kuitenkin oli että Antti olisi saanut se ruusun siltä. Se oli multa viimenen pisara ja sit yks päivä vaihoin musamakuu. Antti on aika sukka (ihmisenä).
      :P

      • äitskä

        Kyllä menestys nousi pojalle hattuun ja pahasti. Tässä maassa musiikki on kohtuullisen kova laji ja jos "artisti" ei huomioi fanejaan, voi painella takasin sinne kassatädin hommiin. Nöyryys ennen kaikkea ja fanit ne poitsun viulut maksaa niitä levyjä ostamalla. En kyllä ymmärrä, että minkä ihmeen takia niitä yleensä joku ostaa..


    • Etäältä katselen

      Ehkäpä on niin, että nyt roissa on lordi, eipä pienemmistä mitään. Putaansuu on ihan hyvä, mutta muistakaapa muutkin. Naamio peittää aikansa, laulutaito ja se Antin karisma kestää. Naamiot sortuu aikanaan. Sanoo 50-kymppinen, melkein 60. :0)

    • hyvän

      itsetunnon omaava ja itsevarma kaveri.Se ärsyttää monia.Minusta se just tekee hänestä erittäin kiinnostavan tyypin.Anteeksi,että olen olemassa-asenteella ei pitkälle pötkitä,eikä sellasta kukaan jaksa katella.

      • siljukka

        On hienoa että Antti tietää oman arvonsa, se on plussaa ainaiselle suomalaiselle mentaliteetille, en oo mitään. Antin uusi sinkku on hieno, näin muutenkin 90-luvun tecnosta tykkäävälle. Tyhjä parjaaminen ja kateus hiiteen. HIENOA ANTTI!!!!!!


      • ...
        siljukka kirjoitti:

        On hienoa että Antti tietää oman arvonsa, se on plussaa ainaiselle suomalaiselle mentaliteetille, en oo mitään. Antin uusi sinkku on hieno, näin muutenkin 90-luvun tecnosta tykkäävälle. Tyhjä parjaaminen ja kateus hiiteen. HIENOA ANTTI!!!!!!

        Kateus?parjaaminen?mä en ole kateellinen antti tuiskulle mistään.Näin kaukaa katsottuna antissa ei ole mitään muuta hyvää kuin ulkonäkö.Alkaa vaan pikkuhiljaa ärsyttää ylimielinen käytös.selvästi maine noussut päähän.sitä ei käy kiistämään...


    • mikä viittaa

      omahyväiseen käytökseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe