Olemme yrittäneet todella kauan lapsia ja lopultakin olen 7. viikolla ja odotamme vielä kaksosia. Nyt minulla on kamala huoli, koska minulla on aina silloin tällöin hyvin (lähinnä pyyhkiessä) pientä ruskeaa vuotoa (siis muutama tippa) Pelkään koko ajan että saan keskenmenon. Lääkärissä sanottiin että kaksosten odotuksessa voi olla hiukan vuotoa. Alavatsa on kipeä välillä. Olisin tuhannesti kiitollinen jos kertoisitte omia kokemuksia onko ollut smanakaltaisia oireita.
Kiitos jo etukäteen ja onnea kaikille tuleville ja nykyisille vanhemmille
vuotoa alkuvaiheessa
4
826
Vastaukset
- myös meille
Minä en tiennyt odottavani kaksosia, ennenkuin viikolla 17, mutta minullakin oli epämääräistä rusehtavaa vuotoa(määrältään tosi vähäistä, esim. kolikon kokoinen pläntti pöksyissä)alkuraskaudesta. Pelkäsin myös keskenmenoa, mutta kaikki meni oikein hyvin! Muistan tällaista vuotoa olleen muutaman kerran, mm. viikolla 9, silloin kun oli ystäväni häät ja asia jäi sieltä mieleen. Vauvat syntyivät ihan ajallaan... ovat nyt jo 7 v!
- huoli onnistumisesta
Kiitos, kannusti kovasti. Tuntui todella kivalta kuulla..Kaikki ystävät puhuneet miten on ihanaa odottaminen yms. ja itse ei osaa iloita koska samalla pelkää että kaikki menee pieleen. Mutta vastauksesi kyllä piristi mieltä, kiitos. Olisimme tosi onnellisia jos tulisi kaksi!! Onnea teillekin koko perheelle
- gemini-04
oli mullakin ruskeaa vuotoa.. mut sitten huomattiin et oli virtsaputken tulehdus, mistä johtui.. oli siis oirettomana.. ja rv12 vuodin ihan kovastikkin.. olin ihan varma että meni kesken.. no rv20 sain sitten tietää odottavani kaksosia.
Nyt nämä kaksoset ovat 1v9kk..
Onnea sinun odotukseesi..- huoli onnistumisesta
Hei
Lämmin kiitos sinullekin vastauksesta, joka antoi taas uskoa siihen, ett kyllä tää tästä!! Kävin nyt maanantaina taas ultra, koska oli hiukan kipua. Kaikki hyvin. Nyt täytyy vaan toivoa.
Onnea teille ja ihanille pienokaisille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446