tytär on kylläkin jo 17v, mutta haluisin silti tiedustella, että minkälaista menoa siellä on oikeen jussina? Kun tyttökin on aika villinpuoleinen yms. Ja menee vielä teltalla kavereidensa kanssa.
Yyterin juhannus
26
20412
Vastaukset
- käynyt
mitähän luulet nuorten tekevän jussina? juovat alkoholia ja nauttivat kavereidensa kanssa kesästä. pitävät hauskaa. toiset pitää pöksyt jalassa, mutta toiset ei... mutta nauttivat aivan varmasti elämästään.itse oon ollut muutaman kerran yyterissä ja kyllähän siellä paljon porukkaa on ollut, eikä aina niin rauhallistakaan, mutta missäs olisi?! =)
- sun tyttös on?
villi, vaalee pitkä tyttö jonka etunimi alkaa A:lla?! Tiedän vaan, että sen äiti käy täällä surffailemassa .
- Siellä ollut...
Itse olin yyterissä aina teininä,nykyään Rauma houkuttelee enemmän.
Yyteri on ihan hyvä paikka ja ei se meno niin hirveää siellä ole.Järjestysmiehiä ja poliiseita kiertelee koko ajan ympäri yyteriä.Yksin ei kyllä kannata siellä liikkua.Varsinkaan rannoilla.En kyllä itse ole kuullut et siellä mitään ikävää olisi koskaan tapahtunut.Ja luulen että miespuoleisilla henkilöillä on suurempi todennäköisyys joutua ongelmiin siellä.
Joten voit rauhassa päästää tyttäresi juhannuksen viettoon.
Hyvää juhannusta sinulle! - Iso-Jörgen
Eli todennäköisesti tyttösi vetää kauheat kännit, tulee joskus aamulla umpipäissään kotiin, ja ensi viikolla sulta salaa järjestää itselleen testin sukupuolitautiklinikalle. Juhannuspäivänä haetaan apteekista katumuspilleri. Näin siis jos tyttösi on fiksu. Jos ei, niin maaliskuussa olet isoäiti! Eli luvassa on taattua perussettiä, seksiä tupakkaa siideriä ja tuntemattomia kundeja.
- poika..
17-vuotiaat porilaistytöt on erittäin haluttuja juhannuksena Yyterissä. Varsinkin jos on hiukankin jonkin näköinen. Kokemusta on.
- kuka poistaa...
Ihmettelen kovin tämän palstan hoitajaa kun poistaa kaikki asialliset tekstit ja pitää kyllä kaikki "rivot" tekstit???????? Parempaa vahtimista toivoisi......
- Ändi
Sehän nyt vaan on niin että Yyteri sun muut juhannuksen viettopaikat ovat lähes täysin samanlaisia.Yyteri sieltä rauhallisemmasta päästä.Ja rivoileen ja juhliinhan sinne mennään.
- 2009*
Ändi kirjoitti:
Sehän nyt vaan on niin että Yyteri sun muut juhannuksen viettopaikat ovat lähes täysin samanlaisia.Yyteri sieltä rauhallisemmasta päästä.Ja rivoileen ja juhliinhan sinne mennään.
mikähän on meno tänä juhannuksena? mitään ohjelmaa?
- Äiti 50
HUOM! K-18
- ,--mies
on yhtä turvallinen kun muukin Pori.
Uskaltaa tytön päästää, jos setä-mies ei vie neitsyyttä ajaa happo-heikki jalat irti. - HYVÄT JÄRJESTELYT
,--mies kirjoitti:
on yhtä turvallinen kun muukin Pori.
Uskaltaa tytön päästää, jos setä-mies ei vie neitsyyttä ajaa happo-heikki jalat irti.HYVÄ YYTERI JUHANNUS....
- juhannusjuhlija
HYVÄT JÄRJESTELYT kirjoitti:
HYVÄ YYTERI JUHANNUS....
mitähän tekemistä järjestelyiden kanssa on sillä, että joku sekopää on lähtenyt autolla ajamaan ja ajoi ihmisjoukkoon? hyvinhän järjestyksenvalojat sekä poliisit olivat samantien tilanteessa mukana...mutta eipä tuo paljookaan järjestelyistä ollu kiinni. autoja kun sattu alue olemaan täynnä. yhtälailla voi sanoo et oli paskat järjestelyt kun kaksi kuoli häkämyrkytykseen RMJ:ssä grillattuaan teltassa..
- ,-,-,-,-,-,-,-,-
juhannusjuhlija kirjoitti:
mitähän tekemistä järjestelyiden kanssa on sillä, että joku sekopää on lähtenyt autolla ajamaan ja ajoi ihmisjoukkoon? hyvinhän järjestyksenvalojat sekä poliisit olivat samantien tilanteessa mukana...mutta eipä tuo paljookaan järjestelyistä ollu kiinni. autoja kun sattu alue olemaan täynnä. yhtälailla voi sanoo et oli paskat järjestelyt kun kaksi kuoli häkämyrkytykseen RMJ:ssä grillattuaan teltassa..
järjestelyt? juhannusjuhlija29.6.2010 01:53
olet varmaan ollut pätemässä yyrerin juhannusjuhlissa järkkärinä.
aniin helvetin monet järkkärit tapahtumissa ovat tosi epäpäteviä ko. työhön.
noh ei talkoolaiselta voi paljon vaatia... - PORIIIIII
juhannusjuhlija kirjoitti:
mitähän tekemistä järjestelyiden kanssa on sillä, että joku sekopää on lähtenyt autolla ajamaan ja ajoi ihmisjoukkoon? OLISI PITÄNYT ESTÄÄ... hyvinhän järjestyksenvalojat sekä poliisit olivat samantien tilanteessa mukana HELPO OLLA MUKANA KUN VAHINGO SATTUNUT..mutta eipä tuo paljookaan järjestelyistä ollu kiinni. autoja kun sattu alue olemaan täynnä. yhtälailla voi sanoo et oli paskat järjestelyt kun kaksi kuoli häkämyrkytykseen RMJ:ssä grillattuaan teltassa.. EI KYLLÄ HÄKÄMYRKYTYS OLI IHAN AIVOTTOMIEN OMA SYY.
- Asunto Kotona
Olisi ihan kiva kuulla että miten Juhannus meni Yyterissä ?
- poksahteli
Poksahtelu kuuluui Pihlavaan asti.
- raiskattu tyttönen
joo kyllä se niin on ettei kannata omaa tyttöö sinne päästää, huonosti käy... Ite tulin raskaaksi ku yks Ghanalainen raiskasi minut...
- analraped
mulla on sama kohtalo :/
- jejeeeeee
Ghanalainen juhannuksen yössä :D, hyvä trolli.. kyllä sinne voi päästää tyttäret menemään kavereidensa kanssa viettämään juhannusta ja nauttimaan elämästä, ei aina tarvi olla kotona ja saada kaikista kokeilas kymppejä !
- rapee repe
itse olen Ghanasta ja minut raiskasi edellisenä vuonna raiskattu raiskari. Sen nimi oli Reiska
- K.T.M.
Hei, mähän tunnen sut! Sä olet se Radio Rockista tuttu Kotoa-töihin-mies!
- Kylmää...
Kaikki ketkä on menossa huomenna yyteriin viettämään juhannusta huomio!! Jos kiinnostaa saada viikonlopuksi juomat ja ruuoat JÄÄkylmiksi, etsikää festarialueelta kylmäauto, jonka läheisyydessä musa pauhaa ja jäätä riittää. Ei muuten tarvi kylmälaukkuja paljoo sen jälkeen kannella. Juomat kylmiksi ja hyvää juhannusta!
- narkkari..
Siellä juodaan, naidaan ja tapellaan..............
- dslkfsl
tänä vuonna?
vuosi vuodelta... :D
- RumaRiitta.
Tytär on jo ikääntynyt ja kolmen lapsen äiti. Mitä suosittelette Juhannuksenviettopaikaksi? Itse menen City-Pubiin herraseuraan. Jos vaikka tärppäisi vielä joku joka on juonut minut kauniiksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1534697Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi2044014Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi352720Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122517100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372248Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks151831Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut1221697Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa491494- 371422
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo341416