uusia haasteita vai jaadako lopuksi ikaa junnaamaan paikoilleen.----------------?mieleton halu,mahdollisuuskin ,toteuttaa unelmat uudesta maailmoja jarisyttavasta romanssis,uudesta elamanvaiheesta.MITA tekisit minuna?
mika on viisasta
11
501
Vastaukset
- Mene
mukaan vaan ja täysillä! Ajattele kuinka paljon jää kokemattahienoja juttuja jos paikoillesi jäät! Tsemppiä ja elämään rytinällä mukaan...
- cida
hakemaan elämää.
Tässä sitä olen viimeiset puolivuotta miettinyt samaa asiaa. Syksyllä ajattelin muuttaa paikkakuntaa, tämä nykyinen asuinkunta kuihtuu kohta kokonaan pois. Pääkaupunkiseudulta olen kotoisen ja ilmeisesti sinnepäin muutan.
60,5 v. työttömyyseläkeläinen elämä edessä.
- lea
Mene ja elä,nauti tästä hetkestä kun voit.Sitten vanhana on mitä muistelee.Kuuntele sydäntäsi se kyllä kertoo.
- Laritsa M
,,,
- itsekin ajattelen samoin.
Mietityttaa , kun virallisesti olen yha naimisissa.Siksi mietin, lahteako mukaan elamaan.
- Nimetön
itsekin ajattelen samoin. kirjoitti:
Mietityttaa , kun virallisesti olen yha naimisissa.Siksi mietin, lahteako mukaan elamaan.
Keneltä ja mitä on jotain poissa, jos elämme sitä?
Laritsa M
- sisko
Minä olen nyt nyhjöttänyt kotona 11 v, eikä kukaan tule hakemaan, jos ei poistu tontilta.
Ei kuin menoksi kohti uusia seikkailuja.- sitten oikein
menisi?
- on aika harvassa,
joten minä harrastan extempore retkiä lähistölle sen kummemmin suunnittelematta.
Olen sen verran vilkas, jotta aina on juttuseuraa löytynyt.
Yksin on kuitenkin parempi kulkea, sillä tuttavan kanssa voi tulla kohteista erimielisyyksiä.
Olen vielä työelämässä, joten retket ajoittuvat viikonlopuiksi, sitten on taas kiva olla kotona.
Rohkeasti liikenteeseen, vaikka miniristeilylle tai picnic-risteilylle.
Aloituksestasi tuli taas mieleen vanha ajatukseni että lähtisin jonnekin päin maailmaa au pair-mummeliksi.
Luulisi että minun ikäinen topakka täti saisi töitä jossakin lapsiperheessä! En olisi ensimmäisenä kyselemässä missä on lähin diskoteekki, en polta, en käytä huumeita enkä ole kova ryyppäämään (mutta jos isäntäväki järjestäisi juhlia, niin...en sylkisi lasiin ;)) enkä toisi poikia kämppääni kun on oma kulta kotona.
Mitähän jos rupeaisin super-Nannyksi?? Olen katsellut sitä ohjelmaa TV:stä ja pistänyt tarpeellisia kasvatusmenetelmiä korvan taakse, kaiken varalta :D.- pohtinut ja
tutkinut mahdollisuuksia lahtea maailmalle.En tosin Aupairiksi,vaan johonkin kehitysmaa projektiin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603