Ostin vajaa kuukausi sitten uuden digikameran kakkoskameraksi, jotta saisin mukaan paikkoihin, joihin en halua kantaa digijärkkäriä mukanani.
Kyse on pienestä Canonin mustasta Ixus i Zoomista. Nyt olisi vuorossa ensi latauksen jälkeen ensimmäinen lataus, mutta kamerapa ei lataudu! Lataustelakkaan kiinnitettäessä valo voi olla oranssi, mutta ei se silti lataudu. Uudelleen kiinnitettäessä valo voi taas yhtäkkiä olla vihreä - se siis vaihtelee vihreän ja oranssin välillä telakkaan paikoilleen laitettaessa. "Lataa / vaihda akku"- teksti ilmestyy näyttöön aina kun kytkee virran päälle.
Hermot menevät, missä vika? Kamerassa vai telakassa? Ja huolto oletettavasti KESTÄÄ kauemmin kuin tämä kamera on ennättänyt meillä olemaan. Tiedättekö muuten Tampereelta Canonin huoltoa?
Canon Ixus i Zoom - uusi kamera ei lataudu
9
1092
Vastaukset 9
- Ari
Canon-kameroiden laatu on ainakin omalla kohdallani osoittautunut kehnoksi.
Canon eos 300 kinojärkkäri tyhjentää akut itsestään vuorokaudessa.
Canon Ixus V2 kamerassa ei tarkennus toimi.
Kameroita on pidetty "kuin kukkaa kämmenellä".
Ei enää ainoatakaan Canonia!- cc_Ccc
Ja tässä puhuu nyt kateellinen köyhä Nikonisti? Ette vaan osaa käyttää.
- Ari
cc_Ccc kirjoitti:
Ja tässä puhuu nyt kateellinen köyhä Nikonisti? Ette vaan osaa käyttää.
Rikki ovat kumpainenkin, ei voi mitään.
Minkäänlaista kunnossaolevaa digikameraa ei ole.
Ainoa lamera: Minolta SRT-303 vm. 1970.
- Oona
Voi poika rukka, yleensä käyttäjässä on suurin syy!
- ixus50
Minulla oli omassa ixus50:ssä sama ongelma alussa ja kun putsasin akun kosketuspinnat niin laite ja akku ovat toimineet ongelmitta. Tästä mahdollisuudesta oli maininta jopa käyttöohjeessa.
- kallo
No kah. Sama meininki mulla uuden karhean Ixus i Zoomin kanssa. Ongelma poistuu kun vähän puhdistaa akun kantoja, mutta ilmenee taas muutaman käynnistyksen jälkeen. Vaikuttaisi äkkiseltään tyyppivialta.
Niin ja aikaisemmissa kahdessa Canonin kamerassa ei minkäänlaista ongelmaa. - HahaHahhahahhhhhhaah
Ixus 300hs on hyvä kkaikki on mennyt moitteetta ette vai osaa käyttää.
- llvljknkem
Eikös akut ladata erillisessä akkulaturissa?
- telakka7676765678
tuon kameran mukana ei tule laturia vaan joku hassu telakka-asema. laturi: CB-2LV/CB-2LVE (myydään erikseen), sanoo manuaali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841147
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut152838- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606- 43605
- 30602
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565