Millainen Kauris mies on??

Rapunainen =)

Olen tutustut kaurismieheen, en seurustele hänen kanssaan viellä, mutta tapailemme koko ajan, ja viestittelemme joka päivä, asumme eripaikkakunnalla..Mutta olemme jo hyvin läheisiä..
Olen huomannut että hän on hyvin hellyydenkipeä ja tulee kaikkien kanssa erittäin hyvin toimeen.
Menevä tyyppi mutta pitää myös koti-illoista..
Miten saisin tämän miehen kokonaan itselleni?ONKO JOTAIN KIVOJA VINKKEJÄ =)emme ole puhuneet viellä seurustelusta, koska hän on vasta entisestä päässyt yli ja minä olen vasta myös eronnut.
Kertokaa mistä kauriit pitävät ja mistä eivät..
Olisin todella kiitollinen avustanne..

29

28217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k.a.u.r.i.s

      varovaisia. Etene siis varovasti, ei liian hyökkäävästi, muuten pelästyy. Romanttisia, ainakin kaurisN:t. Kirjoitan siis vain kaurisnaisen, itseni, mietteitä ja luonteenpiirteitä. Kauris ei halua olla liian sitoutunut, haluaa myös omaa vapautta. Mutta todella rakastunut kauris suorastaan palvoo kohdettaan, huomaat kyllä kun rupee tsiikaamaan sua "silmät ristissä":) No, joo. Mutta kauriit on vähän vanhanaikaisia ja pidättyväsiä, varautuneita ulospäin, mutta se on vain ulkokuori. Jos kauris rakastuu sinuun, olet onnentyttö, katteeks käy sen rakkauden kohdetta..

      • Kauris M

        ..et on "vähän vanhanaikaisia" itse en tuota kylläkään oikein tajua`?

        Jos tuo "vähän vanhanaikaisia" on esim. yksi avioisuus, tuo kyllä pitää silloin paikkansa.

        Muissa asioissa pyrin kehittämään itseäni, niin että olisin tietoinen tulevaisuudesta. ;)

        Muuten kyllä yhdyn sinun kirjoitukseen!


      • Kauris-M
        Kauris M kirjoitti:

        ..et on "vähän vanhanaikaisia" itse en tuota kylläkään oikein tajua`?

        Jos tuo "vähän vanhanaikaisia" on esim. yksi avioisuus, tuo kyllä pitää silloin paikkansa.

        Muissa asioissa pyrin kehittämään itseäni, niin että olisin tietoinen tulevaisuudesta. ;)

        Muuten kyllä yhdyn sinun kirjoitukseen!

        mä ainakin tunnistan itsessäni "vanhanaikaisia" piirteitä. Mun mielestä ihmisten on esimerkiksi syytä hallita kunnolla tapakulttuurin koukerot.


    • ...

      Minkä ikäinen tämä mies on ?

      • Rapunainen..

        Kauris on 1983 syntynyt, itse olen 1982..eli vuosi on eroa..

        T:rapunainen


    • kauris:

      niin kuin edellinenki sanoi kauris on varautunut alussa ja pelästyy jos alussa tehdään jtain radikaalia.Ulkokuoren alta löytyy jtain ainutlaatuista..
      Kauriit ovat uskollisia ja luotettavia.Osaavat olla myös hauskoja.Kauriit ovat myös yleensä tosi ystävällisiä.Haluavat auttaa aina jos vain on sellaisen tarve.

      • oinaswomen

        Itse olen oinasN ja mieheni kauris, ja rakkaus syttyi nopeeta se oli kerta ja laaki vuodessa..yhteenmuutto, kihlat ja häät :) ja rakkaus eikun vahvistuu kokoajan..hän on rehellinen, hellyydenkipeä, huolehtiva ja liikkuu paljon ja oinashan tykkää vapaudesta itsekkin, joten ei ehkä ravun hermot saata kestää kauriin ajoittaista menohalua :) tai sitten kestää who knows..? mutta miehenä mitä parhain :)


      • oinaswomen too
        oinaswomen kirjoitti:

        Itse olen oinasN ja mieheni kauris, ja rakkaus syttyi nopeeta se oli kerta ja laaki vuodessa..yhteenmuutto, kihlat ja häät :) ja rakkaus eikun vahvistuu kokoajan..hän on rehellinen, hellyydenkipeä, huolehtiva ja liikkuu paljon ja oinashan tykkää vapaudesta itsekkin, joten ei ehkä ravun hermot saata kestää kauriin ajoittaista menohalua :) tai sitten kestää who knows..? mutta miehenä mitä parhain :)

        Kaurismies on todellinen haaste tällaiselle oinasnaiselle, joka helposti kyllästyy yhteen mieheen; saa parhaat puoleni esille ja yrittämään todella. Molemmilla on oma reviiri ja vapaus ja sitä kunnioitetaan. Taitava rakastaja, mies isolla M:llä ja sopii oinasnaisen sen puolen aktiivisuuteen.


    • kaurisnainen

      Älä missään nimessä yritä saada häntä kokonaan itsellesi!! Kauris haluaa oman vapauden, osaa kyllä rakastaa, mutta jos rupeat liikaa ahdistamaan, voi olla että kauris karkaa sinulta.. näin on asiat!

    • hanna

      Tyypillinen kaurismies on sitoutumiskammoinen jääräpää. Mutta toisaalta hän on myös äärettömän huomaavainen ja miellyttävä. Kaurismies osaa sanoa naiselle juuri ne oikeat sanat ja osaa koskettaa naista juuri oikealla tavalla. Kauris tietää miten ihmisiä käsitellään, mutta se ei ole manipulointia. Kauris vain yksinkertaisesti on erittäin taitava ihmisten kanssa. Kaurismies on ujo ja etäinen erakkoluonne, mutta kerran kun tämän mielenkiintoisen kovanaaman lähelle pääsee, niin eipä sitä enää osaa ilman ollakaan. Kaurismies ei ole koko ajan kyljessä kiehnäämässä, hän tarvitsee omaa tilaa ja hän tarvitsee sitä niin paljon, että joskus se voi jopa häiritä kumppania. Kaurismies tietää olevansa komea, hauska ja älykäs, mutta hän ei tee itsestään mitään suurta numeroa. Hän seurailee tilannetta varjoista ja lopulta saa haluamansa. Kaurismies on vaikea tapaus, mutta vaivannäkö kannattaa, jos on kiinnostunut kolikosta, jossa on enemmänkin kuin vain kaksi puolta.

      • moneen lähtöön

        Tämä kuvaus on sovi ainakaan minun kauriiseeni. Kauris ei todellakaan ole milläänlailla sitoutumiskammoinen päinvastoin. Kauris ei ainakaan alussa löydä oikein sanoja, vaikka sisällä ehkä kuohuisikin. Toisaalta jos jotain haluaa saavuttaa niin kanssa tekee sen eteen työtä. Kaurismies kiehnää paljon vieressä


      • Kauris M

        ..on hyvä analyysi itsellenikin, mutta parikin kohtaa voisi kyllä hieman viilata, siis ei pidä minusta kyllä paikkaansa "sitoutumiskammoinen jääräpää". tai että. "Kaurismies on ujo"

        Jos toiseen voi 100% luottaa niin se on menoa, eikä silloin meinata tai jahkailla!

        "Kaurismies on ujo" Ei välttämättä, se voi olla usein miten sitä että odottaa toisen sanomiset/reagtiot ja toimii vasta sitten, koitas seurata asiaa! Olen itsekin jopa testanut muilla kauris-miehillä tätä asiaa,.. ;)

        Tuolla jousimiesN kirjoitti näin ja myös kuin omasta elämästä. Hyvin osuvat nämä jutut itselleni ainakin.??

        "Kauris kypsyttelee asioita pitkään, mutta kun on päättänyt lähteä eteenpäin - paluuta entiseen ei ole..."

        Ja näin toimin, eli se mikä oli se oli ja katse eteenpäin tulevaisuus näyttää kyllä mitä seuraavaksi, eli turhaan sitä murehtii minkä jättää taakseen,..


      • Kauris-68
        Kauris M kirjoitti:

        ..on hyvä analyysi itsellenikin, mutta parikin kohtaa voisi kyllä hieman viilata, siis ei pidä minusta kyllä paikkaansa "sitoutumiskammoinen jääräpää". tai että. "Kaurismies on ujo"

        Jos toiseen voi 100% luottaa niin se on menoa, eikä silloin meinata tai jahkailla!

        "Kaurismies on ujo" Ei välttämättä, se voi olla usein miten sitä että odottaa toisen sanomiset/reagtiot ja toimii vasta sitten, koitas seurata asiaa! Olen itsekin jopa testanut muilla kauris-miehillä tätä asiaa,.. ;)

        Tuolla jousimiesN kirjoitti näin ja myös kuin omasta elämästä. Hyvin osuvat nämä jutut itselleni ainakin.??

        "Kauris kypsyttelee asioita pitkään, mutta kun on päättänyt lähteä eteenpäin - paluuta entiseen ei ole..."

        Ja näin toimin, eli se mikä oli se oli ja katse eteenpäin tulevaisuus näyttää kyllä mitä seuraavaksi, eli turhaan sitä murehtii minkä jättää taakseen,..

        Lukea omaa elämän kertaansa toisten kirjoittamana ja,kun me Kauriit,niin mielellämme pitäisimme pientä "mysteriaa" yllä,nii täällä kaikki toitottaa mikä on Kauriin perus luonteen juonteet ja tavat. Siis meidät on paljastettu!


    • Jousimies nainen

      Minulla on kauris mies ja olen vihdoinkin löytänyt sen oikean. En tiedä noista tähtimerkeistä, mutta ainakin minun kauriini on valmis sitoutumaan. Kauris osaa antaa myös jousimiehelle tarpeeksi tilaa hengittää.
      Kauris on hyvä ja huomaavainen rakastaja.
      Pidä tiukasti kiinni kauris miehestäsi! Älä kuitenkaan loukkaa häntä sanoilla äläkä teoilla. Kauris kypsyttelee asioita pitkään, mutta kun on päättänyt lähteä eteenpäin - paluuta entiseen ei ole.

      • jouskari-66

        kaurismies on IHANA kaikin puolin ;)


    • kokemusta

      Se kaikkien kanssa toimeen tulo tulee vain rasitteeksi suhteen myöhemmässä vaiheessa. Se alkaa oikein v*tuttaa, kun kauris on niin tekopyhä. Ei se kauris välitä vaikka ois vasta eksästä eroon päässyt, se alkaa uuden suhteen vaikka heti. Kaurishan "ei käänny, minkä kerran on taaksensa jättänyt".

      • Härkäpuuro

        Naiset tekee naisten työt vaikka miehellä ei olisi työpaikkaa, mies valittaa kun naisella ei varaa "elättää" kun olen niin köyhä. Kauppakassien kantaminen: kaurismieheni valittaa siitäkin vaikka olisi useampi. Seksi oli ennen "jokainen huolehtii omat orgasminsa" periaatteella, sitten sanoin että en tarvitse seksiä jos asia on näin, nykyään asia on siis eri. Jos olen sairaana, ei hae apteekista lääkkeitä vaikka olisin kuolemassa tyyliin. On hellyydenkipeä. Ei tee kotitöitä. Asuu kyllä muttei virallisesti joten ei maksa vuokraa. Ei suostu muuttamaan yhteenkään, täällä sitä vain aina ollaan. Tekee joskus ruokaa. Hän on omasta mielestään aina "oikeassa". Hyvin itsekäs. Ei antaisi muille mitään mutta omistaa itse kaikkien muidenkin omaisuutta. Häntä pitäisi palvoa. Laiska. Minä teen siis kaiken, ja ostan kaiken. Miksi? Olen kyllä tyhmä..


      • tuppu123456

        Tästä viestistä olen samaa mieltä. Tekopyhiä ovat. Se poika ei menneitä mieti ja käsittele siellä omassa pienessä päässä. Sille on ominaista tunnekylmyys. Mutta sen minkä taaksensa jättää niin sen edestään löytää. Näin on ja näin pitääkin olla.


    • 9999

      olen itse ollut jo 25 kaurismiehen kanssa yhdessä ja kyllähän se on totta ett´kaurismies kaipaa suunnattomasti hellyyttä.
      sitten se haluaa myös kiitosta ja kehuja silloin tällöin. kaurismies on luonteeltaa äkkipikainen ja eikä anna periksi vaikka mikä olisi,mutta toivottavasti teistä tulee hyvä pari ja kyllä se siitä kouliintuuuuuuuuuu

    • tuiccu

      älä luota suurempaa soopan puhujaa ei olekkaan kun kaurisM puhuu yhtä ja selän takana tekee toista!!!!

    • optimisti jouskari

      olemalla oma itsesi. Kaurismies haluaa naiselta kolmea asiaa ennenkuin edes kiinnostuuu. Eli huumorintajua,kauneutta ja älykkyyttä.Kaurismies seuraa sinua sivusta ja tekee aloitteen vain, jos ihastuu. Kun kauris kiinnostuu olet hellissä käsissä. Rakkauteen on kuitenkin pitkä vielä matka. Saavuttaako kukaan nainen kauriin rakkautta...on kysymysmerkki ja ihme. Silti kaurismies on minunkin haaveeni ja odotan häntä kärsivällisemmin ja pidempään kuin muita miehiä.kauriin kanssa ei kannata hätäillä. Rakkaushan on suurin lahja, jonka toinen ihminen voi toiselle lahjoittaa.

    • sanna12345

      Minä olen päässyt juuri eroon (7 vuoden avioliitto) kauris miehestä ja varon niitä miehiä. Lipevä epäluotettava, tuuliviiri joka tavalla, tänään tätä ja huomenna tuota, täytyy kamalasti häntä kehua ja antaa hänelle kaikki periksi mitä haluaa niin sitten voi jollain tavalla onnistua, aina ja kaikissa asioissa oikeassa, kovia tekemään töitä ja aina täytyy onnistua ja jos ei niin masentui, vaikea tietää mitä ne haluaa, eikä varmaan tiennyt itsekkään.Ikään ei pyytänyt mistään teoistaan anteeksi, eikä edes puhunut siitä. Hallitsi joka tavalla. Seksi asioissa kyllä meni jotenkin, kun sai silloin kun halusi ja vain silloin. Läheisyydestä ja muusta mukavasta ei ollut tietoa. Tällä miehellä oli kyllä narsistinen persoona joka osaksi vaikutti myös hän käyttäytymiseensä. Oikeen sympaattinen alussa ja sitten näytti sarvensa, sosiaalinen käyttäytyminen oli huippuluokaa ja puhelahjat hyvät. Ajattelin että miten voi olla näin sympaattinen mies, lähetti alussa ruusuja työpaikalle ja muuta mukavaa. Yhtä taistelua. Nyt hän on löytänyt uuden uhrin saas nähdä kuinka kauan suhde kestää ennen kuin nainen huomaa. Olen miettinyt myös työpaikallani on kauriita paljon ja verrannut niitä ex mieheeni. Monet niiden luonteenpiirteet on samoja. Voihan se onnistua lycka till!

    • Jousimiesnainen!

      Moi,

      Eksäni (kaurismies)oli todella aika vaikea aviomies, alkoholisti. Selvinpäin tuppisuu ja humalassa huusi ja riehui rikkoi paikkoja ja jopa Saksan huorakaduilla kävi asiakkaana(työreissulla) ja toi mulle sieltä erittäin pahan "muiston", onneksi selvisin siitä, vaikka olin todella sairas. Exäni oli myös erittäin mustasukkainen, vaikka ei ollut aihetta. Kova oli valehtelmaan.

      Exäni ei paljo juuri pussaillut tai halaillut, sexiäkin sain kerjätä.

      Tästä on aikaa 15 vuotta kun sain eron hänestä. Exäpä yritti iskeä mua vuosi sitten, kun törmättiin, mutta pistin hänelle jauhot suuhun.

      Toinen kauris olisi näkyvissä, mutta hieman tökkii, jotenkin en vain luota häneen.

      Mutta, eipä lähdetä yleistämään, koska jokainen on niin yksilöllinen kun olla voi.

    • Ruma, laiska, paksunahkainen, torahampainen, agressiivinen, pitää lihavien naaraiden haaremia, mutta on sisältä pehmeä, lämmin ja herkullinen. Kuten mursukin, tonkii kaurismies mielellään pohjamutia, siispä hän on kirjaimellisesti syvältä. Kuten mursu, voi kauris pidättää henkeään hyvinkin kauan, mikä onkin hänen viehättävin ominaisuutensa. Kun kauris vanhemmiten oppii pidättämään hengitystään koko ajan, on hän oitis juhlien keskipiste. Kaikki rakastavat kaurismiestä, joka ei hengitä. Samoin rakastavat eskimot mursua, joka ei hengitä. Kun mursusta aika jättää, jää siltä lauma tyhmiä lapsia sekä pulskien naaraiden haaremi, joka pian löytää itselleen uuden viihdyttäjän. Kauriinkin haaremi saattaa muistaa hänet vielä tunnin päästä. Vaikka mursun muisto kuolee, haju jää. Näin myös kauriilla.

    • kuppinurin

      suora vastaus

      Kaurismies on läpipasko raukkamainen hymistelijä. Ei uskalla tuoda esiin omia mielipiteitään muuta kun humalassa, riidanhaluinen oman edun tavoittelija.
      Ei pitäs yleistää mutta kokemusta on.

    • Kesyhärkä

      Ihan kiva tuo on ite oon sietäny 21 vuotta. (HÄRKÄ itse ..sille ei saa antaa tilaapetturuuteen.On silleen niin maailman lapsiaan ihminen,jään toiseksi aina.juoksi. .

    • Niki4444

      Mun kauris ol ensimmäiset 8 kk kokonaan mun luona, luulin jo et on läheisriippuvainen. Kaikki tehtiin yhessä. Kivaahan se oli, luulin et oon löytänyt miehen joka on niin rakastunut minuun. No sitten eräs kaunis päivä takki niskaan ja reppu selkään. Meni 5 viikkoa ettei kuulu mitään ja mitään sanomatta läk. Luulin et menee vaa omalle kämpille hetkeks. Lopulta vsstasi kun laitoin viestiä et oon hieman ulalla mitä mitä nyt. Hän kuulema on sitoutumiskammoinen eikä tiiä mitä ajattelee nyt. Esitteli jo vanhemmilleenkin innoissaan minut. Ja tuumasi äidilleen et ois pitänyt ajat sitten löytää minut. Ollut 8 vuotta yksin. Hänet jätettiin. Ja vähän hyväksi käytettiin rahallusesti. Minä olen kiltti ja empaattinen. Nyt oon niin pihalla jasydänsuruinen ettei voi uskoa. Ei ole pyytänyt avainta takaisin eikä hakenut vaatteitaan. Avaimen antoi omalle asunnolleen pian. Nyt on vaikeeta, olenko vain hiljaa ja annan hänen miettiä rauhassa.

      • Anonyymi

        Niki4444 olisi kiva tietää missä päin kaurismiehesi ja sinä vaikutatte?kuulostaa tutulta nuo sinun kuvauksesi kaurismiehestäsi. Nimittäin tunnen yhden henkilön joka sopii kuvaukseesi. Miten nykyään sinä ja kaurismiehesi oletteko yhdessä?


    • Anonyymi

      En osaa antaa mitään varmoja vinkkejä tämän kaatamiseksi. Tee töitä energioidesi(esim. meditoi, joogaa, kirjoita päiväkirjaa&harjoita itseanalyysia) kanssa niin muutut seksuaalisemmaksi ja saat tämän syvemmälle pauloihisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1799
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1577
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1132
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe