Tunnen Jousimiehen 23v., joka piirittää "pikkutyttöjä" (osa JOPA täysikäsiä!) sekä toisinpäin.
Hän sanoi yhelle pikku-piirittäjälle, että "voin mä sua panna, mut en halua sitoutua".
Sopiiko monenkin jousiMIEHEN suuhun ko. lause?
Tyypillinen
8
1575
Vastaukset
- mä vaan
mun mielestä tuo ei sovi sitte mun eikä kenenkään muunkaan jousimiehen suuhun.mutta voihan joku olla poikkeus..mutta ei mun mielestä toi oo mitenkään tavallinen sanonta meillä!!saattaa olla että joskus me vaan halutaan seikkailla ilman mitään sen kummempaa,mutta harvoin.
- Ellen
tyypilliseltä jousimieheltä mun mielestäni...
- gees
"mun" jouskari sanoi rakastavansa mua, mut samaan hengenvetoon sanoi ettei osaa sitoutua. myöskin sain kuulla ettei hän vaihtaisi minua mihinkään mutta 2 vkon päästä minut jätettiin ilman mitään selitystä ja muutaman päivän päästä kolkutteli oveen kaverina ihan kuin mitään välillämme ei olisi tapahtunutkaan...tämäkin tyypillistä jouskarille...?
Sori ehkä hieman poikkesi aiheesta mut heitinpä nyt kuitenkin =) - jousimies59
lause panemisesta sopii kaikkiin merkkeihin. kukapa ei olisi onnellinin panosta vailla sitoomuksia
- JousimiesN59
Naiselle panemisesta yleensä jää vain tyhjä olo,mutta RAKASTELUSTA viikkojen ihana autuus ja jos vielä niin onni on matkassa,että tunteet on olemassa,niin tupla-autuus seuraa viikkoja!!!
- jousimies59
JousimiesN59 kirjoitti:
Naiselle panemisesta yleensä jää vain tyhjä olo,mutta RAKASTELUSTA viikkojen ihana autuus ja jos vielä niin onni on matkassa,että tunteet on olemassa,niin tupla-autuus seuraa viikkoja!!!
pyydän anteeksi sanamuotoa paneminen.ölisinhan voinut asian ilmaista näinkinja he saivat toisensa-ja heidän kehonsa sulautuivat yhteen-ja he vaihtoivat kehonsa sisäisiä nesteitä.ja vain kuu valaisi heidän alastomia vartaloitaan ,kun he laskeutuivat ranta hiekalle.
- jousimiesN59
jousimies59 kirjoitti:
pyydän anteeksi sanamuotoa paneminen.ölisinhan voinut asian ilmaista näinkinja he saivat toisensa-ja heidän kehonsa sulautuivat yhteen-ja he vaihtoivat kehonsa sisäisiä nesteitä.ja vain kuu valaisi heidän alastomia vartaloitaan ,kun he laskeutuivat ranta hiekalle.
Kylläkin sait kuulostamaan asian liian makealta..
mutta,mutta!!
Kyllähän siitä hiekalla rakastelemisesta tähtien tuikkeessa ja kuunvalossa unelmoi varmasti jokainen nainen.
Ilma olisi sanomattoman lämmin ja meri aaltoilisi laiskasti vieressä.
Eikä kiirettä mihinkään.Huolet olisivat jääneet kotomaahan.Ja vierellä kulta,jota haluaa mahdottomasti.
Jospa kerran saisi kokea tällaisen unelman.
Toivossahan on hyvä elää.
Tuosta panemisesta vielä,miehelle se on niin helppoa ja tavallaan ihan normaalia.Sentakia tään aloittajan kaverikin ajatteli,että tyttö haluaa "sitä" ja voihan hän nyt panna ja helpottaa hänen tarpeitaan.
Naisilla se vaan on niin erilaista,panemisen sijasta haluaa lämpöä,hellyyttä,sanoja(siis ennen rakastelua)
Mutta suhteessa yleensä,en tykkää,että koko aika nyhjätään käsi kädessä.Liika läheisyys on tosi ahdistavaa.Kummallekin annettava tilaa ja liikkumavaraa,siten suhde voisi onnistuakin.
No,meni jaaritteluksi vähän.Tällaisiä ajatuksia tuli mieleen kauniina kesäpäivänä.Ja nyt töihin ulos! - jousimies59
jousimiesN59 kirjoitti:
Kylläkin sait kuulostamaan asian liian makealta..
mutta,mutta!!
Kyllähän siitä hiekalla rakastelemisesta tähtien tuikkeessa ja kuunvalossa unelmoi varmasti jokainen nainen.
Ilma olisi sanomattoman lämmin ja meri aaltoilisi laiskasti vieressä.
Eikä kiirettä mihinkään.Huolet olisivat jääneet kotomaahan.Ja vierellä kulta,jota haluaa mahdottomasti.
Jospa kerran saisi kokea tällaisen unelman.
Toivossahan on hyvä elää.
Tuosta panemisesta vielä,miehelle se on niin helppoa ja tavallaan ihan normaalia.Sentakia tään aloittajan kaverikin ajatteli,että tyttö haluaa "sitä" ja voihan hän nyt panna ja helpottaa hänen tarpeitaan.
Naisilla se vaan on niin erilaista,panemisen sijasta haluaa lämpöä,hellyyttä,sanoja(siis ennen rakastelua)
Mutta suhteessa yleensä,en tykkää,että koko aika nyhjätään käsi kädessä.Liika läheisyys on tosi ahdistavaa.Kummallekin annettava tilaa ja liikkumavaraa,siten suhde voisi onnistuakin.
No,meni jaaritteluksi vähän.Tällaisiä ajatuksia tuli mieleen kauniina kesäpäivänä.Ja nyt töihin ulos!hellyyttä ,kauniita sanoja,ennen kehojen yhteen sulautumista.Mutta entäs jälki löylyt.Ei kai sitä kimmota heti sen pystyyn,pussata,painuta pesulle.Luulisi sitä hellyyttä kaipaavan itse suorituksen jälkeenkin.mutta nämähän ovat yksilöllisiä tapoja,vaikea sanoa muiden tekemisistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982