Tyypillinen

fraasi?

Tunnen Jousimiehen 23v., joka piirittää "pikkutyttöjä" (osa JOPA täysikäsiä!) sekä toisinpäin.

Hän sanoi yhelle pikku-piirittäjälle, että "voin mä sua panna, mut en halua sitoutua".

Sopiiko monenkin jousiMIEHEN suuhun ko. lause?

8

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

      mun mielestä tuo ei sovi sitte mun eikä kenenkään muunkaan jousimiehen suuhun.mutta voihan joku olla poikkeus..mutta ei mun mielestä toi oo mitenkään tavallinen sanonta meillä!!saattaa olla että joskus me vaan halutaan seikkailla ilman mitään sen kummempaa,mutta harvoin.

    • Ellen

      tyypilliseltä jousimieheltä mun mielestäni...

    • gees

      "mun" jouskari sanoi rakastavansa mua, mut samaan hengenvetoon sanoi ettei osaa sitoutua. myöskin sain kuulla ettei hän vaihtaisi minua mihinkään mutta 2 vkon päästä minut jätettiin ilman mitään selitystä ja muutaman päivän päästä kolkutteli oveen kaverina ihan kuin mitään välillämme ei olisi tapahtunutkaan...tämäkin tyypillistä jouskarille...?
      Sori ehkä hieman poikkesi aiheesta mut heitinpä nyt kuitenkin =)

    • jousimies59

      lause panemisesta sopii kaikkiin merkkeihin. kukapa ei olisi onnellinin panosta vailla sitoomuksia

      • JousimiesN59

        Naiselle panemisesta yleensä jää vain tyhjä olo,mutta RAKASTELUSTA viikkojen ihana autuus ja jos vielä niin onni on matkassa,että tunteet on olemassa,niin tupla-autuus seuraa viikkoja!!!


      • jousimies59
        JousimiesN59 kirjoitti:

        Naiselle panemisesta yleensä jää vain tyhjä olo,mutta RAKASTELUSTA viikkojen ihana autuus ja jos vielä niin onni on matkassa,että tunteet on olemassa,niin tupla-autuus seuraa viikkoja!!!

        pyydän anteeksi sanamuotoa paneminen.ölisinhan voinut asian ilmaista näinkinja he saivat toisensa-ja heidän kehonsa sulautuivat yhteen-ja he vaihtoivat kehonsa sisäisiä nesteitä.ja vain kuu valaisi heidän alastomia vartaloitaan ,kun he laskeutuivat ranta hiekalle.


      • jousimiesN59
        jousimies59 kirjoitti:

        pyydän anteeksi sanamuotoa paneminen.ölisinhan voinut asian ilmaista näinkinja he saivat toisensa-ja heidän kehonsa sulautuivat yhteen-ja he vaihtoivat kehonsa sisäisiä nesteitä.ja vain kuu valaisi heidän alastomia vartaloitaan ,kun he laskeutuivat ranta hiekalle.

        Kylläkin sait kuulostamaan asian liian makealta..
        mutta,mutta!!

        Kyllähän siitä hiekalla rakastelemisesta tähtien tuikkeessa ja kuunvalossa unelmoi varmasti jokainen nainen.
        Ilma olisi sanomattoman lämmin ja meri aaltoilisi laiskasti vieressä.
        Eikä kiirettä mihinkään.Huolet olisivat jääneet kotomaahan.Ja vierellä kulta,jota haluaa mahdottomasti.
        Jospa kerran saisi kokea tällaisen unelman.
        Toivossahan on hyvä elää.

        Tuosta panemisesta vielä,miehelle se on niin helppoa ja tavallaan ihan normaalia.Sentakia tään aloittajan kaverikin ajatteli,että tyttö haluaa "sitä" ja voihan hän nyt panna ja helpottaa hänen tarpeitaan.
        Naisilla se vaan on niin erilaista,panemisen sijasta haluaa lämpöä,hellyyttä,sanoja(siis ennen rakastelua)
        Mutta suhteessa yleensä,en tykkää,että koko aika nyhjätään käsi kädessä.Liika läheisyys on tosi ahdistavaa.Kummallekin annettava tilaa ja liikkumavaraa,siten suhde voisi onnistuakin.
        No,meni jaaritteluksi vähän.Tällaisiä ajatuksia tuli mieleen kauniina kesäpäivänä.Ja nyt töihin ulos!


      • jousimies59
        jousimiesN59 kirjoitti:

        Kylläkin sait kuulostamaan asian liian makealta..
        mutta,mutta!!

        Kyllähän siitä hiekalla rakastelemisesta tähtien tuikkeessa ja kuunvalossa unelmoi varmasti jokainen nainen.
        Ilma olisi sanomattoman lämmin ja meri aaltoilisi laiskasti vieressä.
        Eikä kiirettä mihinkään.Huolet olisivat jääneet kotomaahan.Ja vierellä kulta,jota haluaa mahdottomasti.
        Jospa kerran saisi kokea tällaisen unelman.
        Toivossahan on hyvä elää.

        Tuosta panemisesta vielä,miehelle se on niin helppoa ja tavallaan ihan normaalia.Sentakia tään aloittajan kaverikin ajatteli,että tyttö haluaa "sitä" ja voihan hän nyt panna ja helpottaa hänen tarpeitaan.
        Naisilla se vaan on niin erilaista,panemisen sijasta haluaa lämpöä,hellyyttä,sanoja(siis ennen rakastelua)
        Mutta suhteessa yleensä,en tykkää,että koko aika nyhjätään käsi kädessä.Liika läheisyys on tosi ahdistavaa.Kummallekin annettava tilaa ja liikkumavaraa,siten suhde voisi onnistuakin.
        No,meni jaaritteluksi vähän.Tällaisiä ajatuksia tuli mieleen kauniina kesäpäivänä.Ja nyt töihin ulos!

        hellyyttä ,kauniita sanoja,ennen kehojen yhteen sulautumista.Mutta entäs jälki löylyt.Ei kai sitä kimmota heti sen pystyyn,pussata,painuta pesulle.Luulisi sitä hellyyttä kaipaavan itse suorituksen jälkeenkin.mutta nämähän ovat yksilöllisiä tapoja,vaikea sanoa muiden tekemisistä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6286
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      30
      2130
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1641
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1347
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe