skorppari sängyssä?

meikki_

Hei,
onko kokemusta skorpioneista sängyssä?Eroaako muista merkeistä, jos, miten?Kiinnostaa kovasti..

22

8784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosisaan

      Pakko myöntää, että elämäni unohtumattomimman yön on tarjonnut nimenomaan skorpparityttö. Liekö sattumaa tai sitten skorpionit todella ovat maineensa veroisia. Tapailimme satunnaisesti muutaman kuukauden ajan kunnes yksi asia johti toiseen. Tyttö oli hieman ujo ja outo ja ehkä juuri siksi niin pirun kiihottava. Kun valot himmenivät ja vaatteet alkoivat vähetä, niin viileän ja varautuneen ulkokuoren alta paljastui todellinen villikissa. Se yö todellakin oli pitkä ja ihana leikki. Skorpioninaista kun katsoo syvälle silmiin rakastelun tuoksinassa, niin takaan, että se kokemus ei hevin unohdu.

    • skorppis

      Mä oon skorppari nainen ja myönnän olevani erittäin innokas seksin suhteen.. Haluan usein ja pitkään..mutta vain sen rakastamani kanssa.. :)

      • tytsy(skorp.)

        Tottahan se on, kyllä skorppari taitaa olla aika kyltymätön.

        Itse olen skorppari ja siitä ehkä hieman erikoinen että seksi ei ole minulle kaikki kaikessa, enkä ole mikään "seksihullu" niinkuin joku tuolla aiemmin merkkiämme kuvaili. Olen kuitenkin luonteeltani sellainen etten tykkää mistään romanttisesta hempeilystä ja sylikkäin nukkumisesta. Eli jos kosketellaan niin sitten kyllä haluaisin asian johtavan vähän pidemmällekin. Usein jopa ärsyttää kun mies haluaa vain silitellä ja nukkua vaikka itse olisin valmis ihan muuhun, luulen jopa että monesti mies tyytyy vain tuollaiseen kun yrittää olla painostamatta mihinkään. Kukapa tietäsi mitä skorppari sisimmässään hautoo. Tähänkin löytyy ratkaisu: täytyy seurustella skorpparimiehen kanssa. ;)

        Tavallaan voisin sanoa, että en koskaan koskettele tai halaile ihmisiä ihan huvikseen, minullle kosketus on aina merkki jostain syvemmästä enkä ikinä suhtaudu siihen neutraalisti.
        Kai sillä on jotain tekemistä sen asian kanssa, että me skorpparit vaikenemme syvimmistä tunteistamme ja haluistamme, joten osoitamme halumme ja välittämisemme fyysisesti. Näin olen ainakin omalla kohdallani todennut.


      • oasis
        tytsy(skorp.) kirjoitti:

        Tottahan se on, kyllä skorppari taitaa olla aika kyltymätön.

        Itse olen skorppari ja siitä ehkä hieman erikoinen että seksi ei ole minulle kaikki kaikessa, enkä ole mikään "seksihullu" niinkuin joku tuolla aiemmin merkkiämme kuvaili. Olen kuitenkin luonteeltani sellainen etten tykkää mistään romanttisesta hempeilystä ja sylikkäin nukkumisesta. Eli jos kosketellaan niin sitten kyllä haluaisin asian johtavan vähän pidemmällekin. Usein jopa ärsyttää kun mies haluaa vain silitellä ja nukkua vaikka itse olisin valmis ihan muuhun, luulen jopa että monesti mies tyytyy vain tuollaiseen kun yrittää olla painostamatta mihinkään. Kukapa tietäsi mitä skorppari sisimmässään hautoo. Tähänkin löytyy ratkaisu: täytyy seurustella skorpparimiehen kanssa. ;)

        Tavallaan voisin sanoa, että en koskaan koskettele tai halaile ihmisiä ihan huvikseen, minullle kosketus on aina merkki jostain syvemmästä enkä ikinä suhtaudu siihen neutraalisti.
        Kai sillä on jotain tekemistä sen asian kanssa, että me skorpparit vaikenemme syvimmistä tunteistamme ja haluistamme, joten osoitamme halumme ja välittämisemme fyysisesti. Näin olen ainakin omalla kohdallani todennut.

        Tuo on muuten mielenkiintoinen näkökulma, josta olisi mukava lukea enemmänkin kommentteja. Itse olin ihastunut erääseen skorpparinaiseen pari vuotta sitten ja huomasin hänessä samanlaisia piirteitä kuin mitä tytsy tuossa kuvaili. Hän ei ollut kova puhumaan tunteistaan, mutta silloin kun hän jotain sanoi, niin olin varma, että hän myöskin tarkoitti sitä. Tuntui siltä kuin hänellä olisi ollut hieman vaikeuksia ilmaista verbaalisesti tunteitaan, joten hän kosketteli paljon. Hän halusi aina tulla halaamaan, tönimään leikkimielisesti ja muuten vain koskettelemaan. Onko tämä tyypillistä skorpparia? Kertooko skorpioni tunteistaan mieluummin fyysisyyden kuin esimerkiksi juuri verbaalisuuden kautta?


      • santeri :)
        oasis kirjoitti:

        Tuo on muuten mielenkiintoinen näkökulma, josta olisi mukava lukea enemmänkin kommentteja. Itse olin ihastunut erääseen skorpparinaiseen pari vuotta sitten ja huomasin hänessä samanlaisia piirteitä kuin mitä tytsy tuossa kuvaili. Hän ei ollut kova puhumaan tunteistaan, mutta silloin kun hän jotain sanoi, niin olin varma, että hän myöskin tarkoitti sitä. Tuntui siltä kuin hänellä olisi ollut hieman vaikeuksia ilmaista verbaalisesti tunteitaan, joten hän kosketteli paljon. Hän halusi aina tulla halaamaan, tönimään leikkimielisesti ja muuten vain koskettelemaan. Onko tämä tyypillistä skorpparia? Kertooko skorpioni tunteistaan mieluummin fyysisyyden kuin esimerkiksi juuri verbaalisuuden kautta?

        sanon että kyllä mie voisin sekstailla vaikka jokapäivä ja monta kertaa, eripaikoissa ja eri tavoilla, mut muijan pitäs olla oikeasti villi ja pilkettä kunnolla silmäkulmassa, monet on niin vannabeetä että, sanat on paljon mut teot ei mitään.
        ja rajut jutut kyl kiinnostaa:)
        Kyllä ainaki itte pysytn puhumaan ihan kaikesta, mutta kosketus on ihanampi ku 1000 sanaa.


      • Vilma69
        tytsy(skorp.) kirjoitti:

        Tottahan se on, kyllä skorppari taitaa olla aika kyltymätön.

        Itse olen skorppari ja siitä ehkä hieman erikoinen että seksi ei ole minulle kaikki kaikessa, enkä ole mikään "seksihullu" niinkuin joku tuolla aiemmin merkkiämme kuvaili. Olen kuitenkin luonteeltani sellainen etten tykkää mistään romanttisesta hempeilystä ja sylikkäin nukkumisesta. Eli jos kosketellaan niin sitten kyllä haluaisin asian johtavan vähän pidemmällekin. Usein jopa ärsyttää kun mies haluaa vain silitellä ja nukkua vaikka itse olisin valmis ihan muuhun, luulen jopa että monesti mies tyytyy vain tuollaiseen kun yrittää olla painostamatta mihinkään. Kukapa tietäsi mitä skorppari sisimmässään hautoo. Tähänkin löytyy ratkaisu: täytyy seurustella skorpparimiehen kanssa. ;)

        Tavallaan voisin sanoa, että en koskaan koskettele tai halaile ihmisiä ihan huvikseen, minullle kosketus on aina merkki jostain syvemmästä enkä ikinä suhtaudu siihen neutraalisti.
        Kai sillä on jotain tekemistä sen asian kanssa, että me skorpparit vaikenemme syvimmistä tunteistamme ja haluistamme, joten osoitamme halumme ja välittämisemme fyysisesti. Näin olen ainakin omalla kohdallani todennut.

        puhut Tytsy. Itse olen samanlainen skorppari, että en tunteile, halaile ja lässytä. Toiminnan nainen olen.. sängyssäkin. Puhun tunteistani harvoin, mutta kun puhun ,tarkoitan todella sitä sitten.
        Olen aina ollut tälläinen ja minua on jopa väitetty kylmäksi ihmiseksi! En ole kylmä todellakaan, vaan en osaa/pysty puhumaan syvimmistä tunteista. Tytsyn kuvaus omasta tunne-elämästä sopi kyllä minuukin ihan nappiin.


      • Le skorpion
        Vilma69 kirjoitti:

        puhut Tytsy. Itse olen samanlainen skorppari, että en tunteile, halaile ja lässytä. Toiminnan nainen olen.. sängyssäkin. Puhun tunteistani harvoin, mutta kun puhun ,tarkoitan todella sitä sitten.
        Olen aina ollut tälläinen ja minua on jopa väitetty kylmäksi ihmiseksi! En ole kylmä todellakaan, vaan en osaa/pysty puhumaan syvimmistä tunteista. Tytsyn kuvaus omasta tunne-elämästä sopi kyllä minuukin ihan nappiin.

        Itse olen MIEHINEN MIES ja tykkäänhalailuista ja hyväilyistä. Olen skorpioni mutta tähtikartalla vahva venusaspekti.


      • Le skorpion
        Le skorpion kirjoitti:

        Itse olen MIEHINEN MIES ja tykkäänhalailuista ja hyväilyistä. Olen skorpioni mutta tähtikartalla vahva venusaspekti.

        Ja tähän vois viellä lisätä että tosi hyvän näköinen (varsinkin kun vähän laihduttaa).


    • hanna

      Itse skorpionina en tyydy keskinkertaiseen seksiin, vaan rakastelun tulee olla täyteläistä, intohimoista tanssia jossa kaksi toistaan rakastavaa ihmistä yhtyy toisiinsa sekä henkisesti että fyysisesti. En saa tarvittavaa tyydytystä ellen pistä itseäni kokonaan likoon. Eli uskon että kyllä eroavat etenkin intohimon kannalta muista merkeistä. Skorpionin seksi on syvempää, sielukkaampaa.

      • noususkorppari

        Olen aurinkomerkiltäni vaaka, nousevalta merkiltäni vahva skorpioni, venukseni on skorpionissa. Ja juuri näin tunnen minäkin, rakastelun pitää olla myös henkistä yhteyttä, syvältä sisimmästä, täydellä tunteella - sielu mukana. Kaikki peliin. I agree!


    • _minä vaan_

      Minäkin olen skorpioni, mutten todellakaan mikään halukas sänkyhommiin. Ehkä syynä huono kumppani tai muuten vaan halut tiessään. Suhteen alkuvaiheessa kokeiltiin kaikenlaista mutta ei enää...mielummin haluaisin halailuja ja sylissä pitoa, silittelyä ja hyväilyä. Se riittäisi.

      • skorpionitamma

        sillä halut palaa kyllä, kun oikea sytyttäjä löytyy. Luulin itseäni kylmäksi, kunnes tapasin oikeanlaisia miehiä.

        Tämä viimeisin ja nykyinen ja toivottavasti loppuelämäni ainoa on ihan loistava... skorppioni kanssa. Katsoo minua syvälle, syvälle silmiin ja ottaa minut ja minä hänet... järki lähtee.


      • kokemusta...

        Johtuu kumppanista...;) Itse luulin että tätä se nyt on sitten loppuelämä. Ennen olin hyvinkin innoskas ja halukas mutta vuosien saatossa (avioliitossa olin) ne vain katosivat. Jälkeenpäin mietittynä johtui vain siitä että kemiat ei kumppanin kanssa toiminut enkä saanut siitä seksistä mitään itse. Äskettäin kohtasin sellaisen miehen joka saa jo pelkällä tekstarilla mut kieriskelemään...arvaa mitä se on sitten "livenä".;)


    • KattojenPrimadonna

      Skorpionimies sängyssä on jotain aivan uskomatonta. Niin upealla kiihkeydellä ja taidolla ottavat naisen, tietävät juuri mistä narusta nykäistä ja napista painaa :)
      Erittäin kokeilunhaluisia, ja jättävät upeat muistot.. Muuten tuo arkinen elämä ei sitten välttämättä niin ihanaa olekkaan mies skorpparin kanssa, mutta emmehän me naisetkaan aina helpoimmasta päästä ole ;)

      • scorpioni77

        minäkin tunnistan itseäni noista fyysisistä puolista. minuakin sanottu kylmäksi vaikka pinnan alla kouhuaa, ja räiskyy. sängyssä kaikki tai ei mitään.


    • Ikuinen neitsyt

      Elämäni parhaimman panon olen saanut skorppioonilta. Hänen voihkintansa oli jotain sanoin kuvaamatonta :P

    • änimöl

      Skorppioni on spontaaniudessaan hyvinkin rehellinen, jopa niinkin rehellinen, ettei tahallaan satuta, ja se paradoksi rakkaudessa toimii myöskin sängyssä, siis se "kehon rehellisyys". skorppari joko rakastaa tai ei rakasta ja kun hän rakastaa, niin hän on parasta mitä olette ikinä saanut.

    • ****

      Tuhka munia...

    • Sco mi rp es ion

      Tunnistan paljon itseäni seksin osalta noista yllämainituista asioista. Minäkin ajattelen seksiä usein nimenomaan tanssina. Ongelma tässä on tosin se että jos on sängyssä eri aaltopituudella olevan henkilön kanssa homma ei oikein toimi. Tanssin kun pitäisi olla vastavuoroista touhuilua. Esim. Kaksos tyttöjen kanssa hommailu on pirun turhauttavaa. Vaikka muuten arvostais ihmistä kuinka. Senkin allekirjoitan että monesti tunteiden esiintuominen puhumalla on minulle jotenkin vaikeaa. Vaikkakin iän myötä se on tullut helpommaksi. Jossain vaiheessa opin että se kuitenkin onnistuu jos kirjoitan ajatukseni. Niinpä olen kirjoitellut vuosien aikana useita kirjeitä ihan paperille ja jättänyt toiselle luettavaksi. Suosittelen. Turhanaikaisia lepertelyjä en varsinkaan nuorempana voinut sietää. Muuten. En ole vielä koskaan ollut sängyssä naisen kanssa jonka kanssa olisin tuntenut itseni seksuaalisesti tasavertaiseksi. Aina on pitänyt jotenkin tukahduttaa itseni. Toisaalta minulla ei ole koskaan ollut suhdetta skorpioni naiseen. ...

    • änimöl

      En oo muuten pitkään aikaan harrastanu seksiä, odotan sitä tyyppiä joka ensin rakastuu minuun ja katson onko henkilö rakkauteni arvoinen.. on se vaan niin että pitää sopia yhteen muuten olen ihan tumpelo sängyssä...

    • scopion mies

      niin.. lie totta vai tarua? oon pannu merkille et scorppareista saa parhaimman ystävän.. tai pahimman vihollisen!!?? ja jotenkin kaipaa sitä samaa horoskoopia olevaa kumppaniksi!? omat kokemukset ollu et niillä on luonnetta..!! :)

    • skorppi-mies

      Niin ne on sanonu, olen paras ystävä tai ainut ollu jossain vaiheessa ihmisille. Seksi ei ole aina sujunut, sillon kun koittanut ventovieraan kanssa eikä ole oikein tunnesidettä eikä kemiaa mutta koittaa silti. Ei hyvä. Sitten kun sitä sidettä oli niin siinä oli jo ilotulituksen makua. Skorpioni tahtoo hallita ja sitoa, siksi siteen kanssa on parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5146
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1887
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1578
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1206
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe