VOLVO S 80 MAHTAVA AUTO

tyyytyväinen

Sain ajella viikonloppuna Volvolla, S 80. AIVAN HUIPPU AJETTAVA. 2,9 litran kone ja yli 200 heppaa konehuoneessa. Loistava ajettava ja hiljainen kuin mikä. Ei kuulu moottorin äänet eikä suhinat. Ilmastointi takaa hytin viileyden.
Kerta kaikkiaan aivan huippu auto. Luxus.

110

28668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne hyvät puolet

      sitten loppuukin,annahan olla kun pyörähtää hyvällä onnella muutama kymppitonni mittariin niin jopa tulee korjaamon työnvastaanotto tutuksi,omastani käytiin alusta ja sähköt perusteellisesti läpi ja polttimokauppa kukoisti,keräsin palaneet muovikassiin peräkonttiin ja luovutin vaihdossa seuraavalle,merkkiliikkeen mielestä sähköissä ei ollut vikaa vaan sellainen "ominaisuus".

      • kjlkklj

        Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
        Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,

        Turha auto.

        V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.


      • kokeilla
        kjlkklj kirjoitti:

        Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
        Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,

        Turha auto.

        V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.

        niitä penkin/ratin säätöjä. Jos sun reitesi halkaisija on puoli metriä, saattaa tietysti ongelmia tulla.


      • tilaa on
        kjlkklj kirjoitti:

        Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
        Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,

        Turha auto.

        V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.

        Todellakaan ei ole ratti polvissa. Kannattaa nimenomaan perehtyä säätöihin. Paljon enemmän tilaa jaloille esim. kuin Mersuissa. Ja tilaa on takapenkilläkin ruhtinaallisesti.


      • Thorn!
        kjlkklj kirjoitti:

        Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
        Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,

        Turha auto.

        V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.

        Porrasperä on juuri se perinteinen korimalli ja toivottavasti eivät sitä unohda näiden tulevaisuuden muotoilun tähden...


      • pyärittelijä
        tilaa on kirjoitti:

        Todellakaan ei ole ratti polvissa. Kannattaa nimenomaan perehtyä säätöihin. Paljon enemmän tilaa jaloille esim. kuin Mersuissa. Ja tilaa on takapenkilläkin ruhtinaallisesti.

        Muuten säädöt oikein hyvät, paitsi vaillinainen ratin säätö : korkeutta voi kyllä säätää, mutta kulma ei muutu; ratti on liian loivassa kulmassa.


      • se ei
        pyärittelijä kirjoitti:

        Muuten säädöt oikein hyvät, paitsi vaillinainen ratin säätö : korkeutta voi kyllä säätää, mutta kulma ei muutu; ratti on liian loivassa kulmassa.

        ole mikään amerikkalainen tilttiratti, jota ei kuitenkaan kukaan normaali ihminen voi pitää kuin siinä keskimmäisessä asennossa. Yläasennossa ratti on kuin kuorma-autossa ja ala-asennossa täysin pystyssä, tilttirateissa meinaan. Volvon (ja monen muunkin) versio paljon parempi.


      • Tyytyväisenä S80:llä
        kjlkklj kirjoitti:

        Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
        Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,

        Turha auto.

        V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.

        Ei kai se ole auton vika jos kuski on niin tyhmä ettei osaa säätää sen kummemmin rattia ku penkkiäkään!!!


    • Pekka_

      Onhan se hieno auto.

      Kannattaa kuitenkin miettiä mihin vertaa. On paljon muitakin hienoja ja vielä hiljaisempia ja tehokkaampia pelejä ;-)

      • TOP 3

        No kyllä sitä voi verrata parhaimpiin Bemareihin ja Mersuihin...Kovin monet muut autot eivät samaan sarjaan ylläkään. Näin se vaan on.


      • Pekka_
        TOP 3 kirjoitti:

        No kyllä sitä voi verrata parhaimpiin Bemareihin ja Mersuihin...Kovin monet muut autot eivät samaan sarjaan ylläkään. Näin se vaan on.

        Jep, hieno peli on.

        Kuitenkin esimerkiksi BMW on huomattavasti hiljaisempi.

        Suorituskykykään ei ole kovin kummoinen, kun otetaan muilta paremmilta merkeiltä vastaavat moottorit.

        Hieno peli se silti on, kannattaa vaan aina muistaa se mihin vertaa. Jos on Passattiin esimerkiksi tottunut niin S80 on hieno kokemus, mutta e-sarjan auton jälkeen wow-efekti on aika pieni.


      • Jooseppi
        TOP 3 kirjoitti:

        No kyllä sitä voi verrata parhaimpiin Bemareihin ja Mersuihin...Kovin monet muut autot eivät samaan sarjaan ylläkään. Näin se vaan on.

        Kärki kolmikkohan on BMW, Audi ja Mersu.

        Volvo ei tuohon kastiin kuulu vaikka hyvä auto onkin.


      • löös
        Jooseppi kirjoitti:

        Kärki kolmikkohan on BMW, Audi ja Mersu.

        Volvo ei tuohon kastiin kuulu vaikka hyvä auto onkin.

        Jätäppä se teinien auto pois tosta listasta.


      • teinien
        löös kirjoitti:

        Jätäppä se teinien auto pois tosta listasta.

        700 ja 800 sarjan bemarit teinien autoja :)


      • Kiinalainen!
        Pekka_ kirjoitti:

        Jep, hieno peli on.

        Kuitenkin esimerkiksi BMW on huomattavasti hiljaisempi.

        Suorituskykykään ei ole kovin kummoinen, kun otetaan muilta paremmilta merkeiltä vastaavat moottorit.

        Hieno peli se silti on, kannattaa vaan aina muistaa se mihin vertaa. Jos on Passattiin esimerkiksi tottunut niin S80 on hieno kokemus, mutta e-sarjan auton jälkeen wow-efekti on aika pieni.

        mutta e-sarjan auton jälkeen wow-efekti on aika pieni --Ellei olematon!


    • tottunut

      Ilmeisesti ajelet jollain Taunuksella tai Sierralla kun noin innostut Volvosta.

      • LUXUS

        Kyllä kokemusta on aika monenlaisista autoista. Kerroin vain mielipiteen tästä kyseisestä Volvosta jota pääsin ajamaan. Yksi parhaita ellei paras ajettava mitä olen ajanut. Ainakin ihan kärkeen. Automaattivaihteet ja iso kone. Alusta tehty kaarreajoon. Vahva kone.


      • J. Aalto
        LUXUS kirjoitti:

        Kyllä kokemusta on aika monenlaisista autoista. Kerroin vain mielipiteen tästä kyseisestä Volvosta jota pääsin ajamaan. Yksi parhaita ellei paras ajettava mitä olen ajanut. Ainakin ihan kärkeen. Automaattivaihteet ja iso kone. Alusta tehty kaarreajoon. Vahva kone.

        Ilmeisesti ilmastointi ja automaattivaihteisto ovat sinulle hieman vieraampia asioita. Samoin kuin hevosvoimat. Siksi neuvoisinkin sinua tutustumaan koeajon merkeissä muihinkin tuon luokan autoihin. Kommenttisi ovat varmasti yhtä ylistäviä jokaisen noin 3-litraisen ja vajaa 5-metrisen auton kohdalla.
        Mutta siinä olet ihan oikeassa, että Volvo S80 on hieno ja hyvä auto. Sanoisimpa että luokkansa paras.


      • ON UPEE!
        J. Aalto kirjoitti:

        Ilmeisesti ilmastointi ja automaattivaihteisto ovat sinulle hieman vieraampia asioita. Samoin kuin hevosvoimat. Siksi neuvoisinkin sinua tutustumaan koeajon merkeissä muihinkin tuon luokan autoihin. Kommenttisi ovat varmasti yhtä ylistäviä jokaisen noin 3-litraisen ja vajaa 5-metrisen auton kohdalla.
        Mutta siinä olet ihan oikeassa, että Volvo S80 on hieno ja hyvä auto. Sanoisimpa että luokkansa paras.

        No on tuota kokemusta kuitenkin kertynyt autoista. Mielestäni Volvo S 80 on vaan niin erinomainen auto. Ohjattavuus todella miellyttävä.
        Bemarin ja Mersun välimaastossa sanoisin.


      • ässä 60
        ON UPEE! kirjoitti:

        No on tuota kokemusta kuitenkin kertynyt autoista. Mielestäni Volvo S 80 on vaan niin erinomainen auto. Ohjattavuus todella miellyttävä.
        Bemarin ja Mersun välimaastossa sanoisin.

        Kyllä itsekkin olen ajanut ja ollut kyydissä monen merkkisissä luxus autoissa, mutta kasikymppinen on ainut auto joka menee kokoajan eleettömästi kuin sileän pöydän päällä, vaikka tienpinta olis epätasainen ja karkea. Ohjauksessa Volvo on Mersun edellä.
        Uusien Mersujan ohjaus on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan..se ei keskitä eikä palauta.


      • LUXUS kirjoitti:

        Kyllä kokemusta on aika monenlaisista autoista. Kerroin vain mielipiteen tästä kyseisestä Volvosta jota pääsin ajamaan. Yksi parhaita ellei paras ajettava mitä olen ajanut. Ainakin ihan kärkeen. Automaattivaihteet ja iso kone. Alusta tehty kaarreajoon. Vahva kone.

        Minulla on S80 on mahtava auto.Tehoa on ja neliveto


    • tojomaan

      Kerta kaikkiaan aivan huippu auto. Mutta ei aivan Lexus.

    • RaisuRape

      Faijalla on tuollainen S80 vm.2005, josta löytyy 200 heppainen 2.5 litran turbo kone.

      Olen joskus lainannut sitä ja tullut siihen tulokseen, että se on hyvä, yllätyksetön sekä verrattain taloudellinen perusauto. Mahtavaksi en S-kasikymppistä missään nimessä kutsuisi.

      Verrokkina pääasiassa oma Audi S6 vm.2001, jossa neliveto, tehoja noin 380hv ja kaikki mahdolliset varusteet parkkitutkasta telkkariin.

      • rutkasti

        Ei Volvo S 80 nyt ihan perusauto ole. Kyllä se taitaa olla Volvojen ihan ehdotonta eliittiä. Tietenkin löytyy joitain autoja jotka vetää vertoja mutta Volvo on kyllä loistava. Se ajettavuus on upea. Sitä ei tajua ennen kuin kokee.


      • 2,5 litranen kone

        Otahan nyt selvää, no juu Diesel!!!!että enemmän tietoa kirjoituksiin!


      • RaisuRape

    • tietäjän...

      Kyllä S80 on leikkipeli kun rinnalle lyödään Skoda Superb V6 koneella - siksihän se on Puolustusministeri Seppo Kääriäisen valinta virka-autoksi Volvojen ja Audien sijaan.

      • Superb???

        No höpö höpö.


      • Skoda.
        Superb??? kirjoitti:

        No höpö höpö.

        kun noin kommentoit. Siis Superbhan perustuu Kiinan versioon VW Passatista, jota on vain pidennetty 10 cm. Tekniikka on 100% Passatin -siis edellisen korimallin.


      • ja mitä
        Skoda. kirjoitti:

        kun noin kommentoit. Siis Superbhan perustuu Kiinan versioon VW Passatista, jota on vain pidennetty 10 cm. Tekniikka on 100% Passatin -siis edellisen korimallin.

        sitte? Tsekkoslovakiassa, vai mikä entinen neukkula se nyt onkaan, valmistettu volkkari. Pirkka volkkari. Se että se on vanhan passatin kopio, ei tee siitä yhtään sen kummempaa.


      • Kääriäinen?
        ja mitä kirjoitti:

        sitte? Tsekkoslovakiassa, vai mikä entinen neukkula se nyt onkaan, valmistettu volkkari. Pirkka volkkari. Se että se on vanhan passatin kopio, ei tee siitä yhtään sen kummempaa.

        Ja mikä V**n tietäjä autoista joku väsähtänyt Savolainen poliitikonpelle?


      • kljlkj
        ja mitä kirjoitti:

        sitte? Tsekkoslovakiassa, vai mikä entinen neukkula se nyt onkaan, valmistettu volkkari. Pirkka volkkari. Se että se on vanhan passatin kopio, ei tee siitä yhtään sen kummempaa.

        Superb mallissa sentään on kunnon jalkatilat.


      • ollakkin
        kljlkj kirjoitti:

        Superb mallissa sentään on kunnon jalkatilat.

        ku skeida sippaa ja joutuu lähteen käveleen, on hyvä olla jalat vetreinä.


      • volvonautiskelija
        kljlkj kirjoitti:

        Superb mallissa sentään on kunnon jalkatilat.

        voi venäjä, niiin, venäjä, katso vaihtosuberbin
        hintoja, nehän ovat romuraudan arvoisia, eikö se jo kerro jotain, vielä kerran voihan venäjä.


      • s 80
        ja mitä kirjoitti:

        sitte? Tsekkoslovakiassa, vai mikä entinen neukkula se nyt onkaan, valmistettu volkkari. Pirkka volkkari. Se että se on vanhan passatin kopio, ei tee siitä yhtään sen kummempaa.

        Tämähän on kyllä VOLVO palsta, mut Skodan tekevät ammatti taidostaan ylpeät tsekit, mut saksassa volkkarin tekevät MULLIKAT= siirtotyöläiset jotka eivät välitä paskaakaan työnsä laadusta.T. Volvo fani


    • kuin Mersu

      Mielummin mäkin Volvon ostaisin, jos olisi rahaa kuin mersua.

    • Putte

      Tallissa S80:n (tornit takasivuovissa)on mukava, juu, mutta ainä täällä päästään sitä kehumaan että mikä on "Paras"!!!
      Se on mielestäni paras, mihin omat varat riittää, ja minkä ominaisuudet tyydyttää.
      En ole koskaan käynyt BMW/Mersun/Audin palstoilla vittuilemassa/provoilemassa, koska jokainen tosiaan hankkii autonsa omien mieltymystensä mukaan, olen omistanut Mesen, no, liian kallis varustetasoon nähden, Audia olen ajanut, ja ihan hyvältä tuntui, Bemaria ajanut, ja sama kuin MB:n kohdalla, siis tämä omasta näkökulmasta, mitään merkkiä haukkumatta.
      Jokainen ostakoon minkä tahansa, ei tämä ole paikka, missä haukutaan auton ostajaa, ja autoa, jonka hän on ostanut!?

      • Paremmalla ajava

        ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.

        Mikä olikaan auton tarkoitus?
        Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
        Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?


      • XJS.
        Paremmalla ajava kirjoitti:

        ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.

        Mikä olikaan auton tarkoitus?
        Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
        Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?

        tai sitten firman liisariauto. Omalla rahalla ei Volvoa kannata ostaa. Eihän siinä ole mitään ajamisen iloa. Auto menee minne pitääkin, mutta mihin jää se ajamisen riemu??

        Eli Volvohan on tylsä kuin mikä. Ulkonäkö on niin sovinnainen kuin olla jo voi. Ei vaan herätä mitään positiivisia tunteita.

        Toki Volvo on hyvä auto, mutta samalla rahalla saa muualta enemmän. Esim. Alfa, Saab tai vaikka Jaguar antavat enemmän sitä ajamisen iloa.


      • ljklkj
        XJS. kirjoitti:

        tai sitten firman liisariauto. Omalla rahalla ei Volvoa kannata ostaa. Eihän siinä ole mitään ajamisen iloa. Auto menee minne pitääkin, mutta mihin jää se ajamisen riemu??

        Eli Volvohan on tylsä kuin mikä. Ulkonäkö on niin sovinnainen kuin olla jo voi. Ei vaan herätä mitään positiivisia tunteita.

        Toki Volvo on hyvä auto, mutta samalla rahalla saa muualta enemmän. Esim. Alfa, Saab tai vaikka Jaguar antavat enemmän sitä ajamisen iloa.

        On huomattavasti tyylikkäämpi sisältä.
        Tosin menivät pilaamaan tämän uuden etumaskin.


      • S 80
        XJS. kirjoitti:

        tai sitten firman liisariauto. Omalla rahalla ei Volvoa kannata ostaa. Eihän siinä ole mitään ajamisen iloa. Auto menee minne pitääkin, mutta mihin jää se ajamisen riemu??

        Eli Volvohan on tylsä kuin mikä. Ulkonäkö on niin sovinnainen kuin olla jo voi. Ei vaan herätä mitään positiivisia tunteita.

        Toki Volvo on hyvä auto, mutta samalla rahalla saa muualta enemmän. Esim. Alfa, Saab tai vaikka Jaguar antavat enemmän sitä ajamisen iloa.

        ulkonäöllään massasta eroaa, se pitääkö siitä vai ei, on makuasia. Näistä sinun tarjoamista vaihtoehdoista Saab taitaa olla ainut millä pystyy ajamaan, Alfa ja Jagge on enemmän sellaisia tyyppivikojen keskittymiä, jotka kumpikaan ei säilytä hintaansa. Ei, en ole omistanut Alfaa enkä Jaguaria, mutta luen myös niitten sivuja ja seuraan autojen hintoja. Persoonallisia ovat kyllä kumpikin.


      • Jooseppi
        Paremmalla ajava kirjoitti:

        ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.

        Mikä olikaan auton tarkoitus?
        Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
        Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?

        Mitä pahaa lapsellisuudessa on ? Nuoret tytötkin tykkäävät kunnon menopeleistä "lapsellisten miesten" lisäksi ja sehän passaa.

        Auto kehitettiin kyllä alunperin kuljettamaan ihmisiä paikasta toiseen mutta siitä on aikaa yli satavuotta.

        Käytä sinä vain autoa ihan rauhassa liikkumiseen paikasta A paikkaan B mutta älä yritä yleistää sitä auton universaaliksi tarkoitukseksi. Monet tykkäävät vain kruisailla huvikseen.

        Sanot myös, että paikasta toiseen pitää siirtyä mukavasti. Mitä se tarkoittaa? Sen minkä sinä koet mukavaksi saattaa olla minulle ja naapurin Veijolle täyttä paskaa.

        Ei siihen mitään mainosmiehien kikkoja tarvita, että taloudellisuus unohtuu näiltä "lapsellisilta miehiltä" kun heiltä löytyy pätäkkää siinä määrin ettei polttoaineen hinta tunnu missään.

        Ymmärrän hyvin miksi et tiedä minkä takia autoteollisuus on menossa nykyiseen suuntaansa.


      • kuin alle 7l
        Paremmalla ajava kirjoitti:

        ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.

        Mikä olikaan auton tarkoitus?
        Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
        Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?

        Aika harva auto kuluttaa maantiellä 5 litraa. Pitää olla aika pieni auto ja kone tai joku naftapihi diisseli. Ei Volvo S 80 hirveesti maantiellä kuluta kun ajellaan satasta. Alle 7 litran pääsee kevyellä kaasujalalla. Moottorissa piisaa vääntöä niin hyvin että satasen nopeudessa kierrokset on vasta 2000.


      • puhu sitten
        XJS. kirjoitti:

        tai sitten firman liisariauto. Omalla rahalla ei Volvoa kannata ostaa. Eihän siinä ole mitään ajamisen iloa. Auto menee minne pitääkin, mutta mihin jää se ajamisen riemu??

        Eli Volvohan on tylsä kuin mikä. Ulkonäkö on niin sovinnainen kuin olla jo voi. Ei vaan herätä mitään positiivisia tunteita.

        Toki Volvo on hyvä auto, mutta samalla rahalla saa muualta enemmän. Esim. Alfa, Saab tai vaikka Jaguar antavat enemmän sitä ajamisen iloa.

        No käy ensin ajamassa Volvo S 80 ja tule sitten kertomaan kokemuksiasi. Ehkä olet ajanut jotain vanhempaa Volvoa. Aja sellaista missä on automaatti ja 2,9 litran kone.


      • idioottivertaus
        Paremmalla ajava kirjoitti:

        ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.

        Mikä olikaan auton tarkoitus?
        Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
        Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?

        entäs sitten kun ajat jollain kinnerillä lepikkoon
        tai joku doku tai itsarin tekijä vetää päin,
        eikö passiivinen turvallisuus ole mitään?


      • ..tule....
        Jooseppi kirjoitti:

        Mitä pahaa lapsellisuudessa on ? Nuoret tytötkin tykkäävät kunnon menopeleistä "lapsellisten miesten" lisäksi ja sehän passaa.

        Auto kehitettiin kyllä alunperin kuljettamaan ihmisiä paikasta toiseen mutta siitä on aikaa yli satavuotta.

        Käytä sinä vain autoa ihan rauhassa liikkumiseen paikasta A paikkaan B mutta älä yritä yleistää sitä auton universaaliksi tarkoitukseksi. Monet tykkäävät vain kruisailla huvikseen.

        Sanot myös, että paikasta toiseen pitää siirtyä mukavasti. Mitä se tarkoittaa? Sen minkä sinä koet mukavaksi saattaa olla minulle ja naapurin Veijolle täyttä paskaa.

        Ei siihen mitään mainosmiehien kikkoja tarvita, että taloudellisuus unohtuu näiltä "lapsellisilta miehiltä" kun heiltä löytyy pätäkkää siinä määrin ettei polttoaineen hinta tunnu missään.

        Ymmärrän hyvin miksi et tiedä minkä takia autoteollisuus on menossa nykyiseen suuntaansa.

        ainakaan paikkaan C. tai D. Tai E.


    • voimahoton

      Vai ehditkö vessaan? On noita muitakin hyviä jopa parempia merkkejä...

      • hän

        verranutkaan S80:stä mihinkään, vaan esitti mielipiteensä. Mistä sen tietää kuinka paljon aloittaja jostain muusta merkistä pitää.


    • vikoja tuossa

      mallissa.

      • toinen äidistä.

        Ihan sama millä ajaa kunhan ei tule pröystäilemään autollaan kuten jotkut tekevät. Joskus kieltämättä vituttaa rankasti kun joku V70 ohittelee miten sattuu ja kaahaa ruuhkassa. Ihme kyllä silloin ei ota päähän jos joku tekee saman vanhalla Ladalla. Mahdankohan olla ihan terve?

        Ajan itse vanhalla volkkarilla :)


      • Putte

        ???????


    • senhinta

      luokan autot ovat hiljaisia, tukevia, mahtavia varusteita yms. Ota huomioon hinta! Hyvät kaarreominaisuudet, ilmastointi, ajettavuus nyt on melkein autossa kuin autossa kokoon katsomatta. Jos seuraisit tekniikan maailmaa tai tuulilasia, niin tietäisit, että mitä kalliimpi auto on niin sitä mahtavampi. Kaikilla isoilla autoilla on tarjolla kovia tehoja ja vääntöjä omaavia koneita. Käy kokeileen S-sarjan mersua tai vastaavaa, niin tiedät oikeasti mikä on mahtavaa. Volvot on niin verrattuna tavalllisia perheautoja. V70 kyydissä olleena (diesel) en sanoisi sitä moottorin ja rengasmelun suhteen kuin keskinkertaiseksi. Moni pykälää pienempi parempi sen suhteen. Nykyään autot tehdään hienoiksi mutta vastaavasti hinnat on karmeita. Ennen sai hyvän 740 volvon hintaan 30000 euroa. Eikä tullu kalliita vikoja hienostelun takia. Ladastakin sais mahtavan kun pistettäis ominaisuuksia ja tekniikkaa 30000 euron hinnan arvosta.

    • Putte

      OMISTA S80:stä, niin lakatkaa kirjoittelemasta täällä tietämyksiänne, koska ei "naapurin" autosta voi mitään sanoa, jos sillä ei ole ajanut, ja pitänyt niin kauaa, että huomaa siinä jotain huollontarvetta,ja sen kautta maksuja, saatikka polttoainen kulutusta.
      Älkää kirjoitelko millään mutu tuntumalla tänne paskaa, jos etta tarkkaan tiedä kyseisen auton, sekä hyviä, että huonoja ominaisuuksia.
      Turhaa pieksentää, ja paskanpuhumista täällä S24:lla on ollut kyllä aina.

    • VANHA VOLVO

      Haisee bensiinille liikennevaloissa. oikeat autot ovat turvallisia.

    • mahtavuus

      kyllähän se volvokin ladan jälkeen tuntuu mahtavalta,ei muuten.

      • sitten

        TESTATKAA HYVÄT IHMISET VOLVO S 80. JA PUHUKAA VASTA SITTEN. ON HILJAINEN JA TEHOKAS. MIELLYTTÄVÄ AJOKOKEMUS KERTAKAIKKIAAN. EI KANNATA HUUDELLA JOS EI OLE AJANUT.


      • Urosauto
        sitten kirjoitti:

        TESTATKAA HYVÄT IHMISET VOLVO S 80. JA PUHUKAA VASTA SITTEN. ON HILJAINEN JA TEHOKAS. MIELLYTTÄVÄ AJOKOKEMUS KERTAKAIKKIAAN. EI KANNATA HUUDELLA JOS EI OLE AJANUT.

        Oikeestaan kaikki raatotuunarit sais pitää turpansa kiinni. Vain ne, jotka S80:n omistavat omaavat riittävästi tietoa täällä kommentointiin.
        235tkm takana, kulutus himpun yli 5l disukkaa, nahkasatulat ryhdissään, huollettu huolto-ohjelman mukaan, ei muita korjauksia. Maalatkaa ruostuvista väyrysistänne ja imagobemuistanne katto vihreeksi ja tönätkää mereen.


      • huomioon
        Urosauto kirjoitti:

        Oikeestaan kaikki raatotuunarit sais pitää turpansa kiinni. Vain ne, jotka S80:n omistavat omaavat riittävästi tietoa täällä kommentointiin.
        235tkm takana, kulutus himpun yli 5l disukkaa, nahkasatulat ryhdissään, huollettu huolto-ohjelman mukaan, ei muita korjauksia. Maalatkaa ruostuvista väyrysistänne ja imagobemuistanne katto vihreeksi ja tönätkää mereen.

        että puolet näistä kommenteista tulee sellaisilta joilla ei ole edes vielä korttia jolla autoa voisi kokeilla tai perus vm90 corolla/sunny-kuskeilta. Provoa provon perään.


    • kjlkljk

      Ei kiinnosta ketään.
      Käytettynä näitä mahtavia s80 autoja saa jo 10te.
      Siis aivan tavllinen sedan, jossa kokoonsa nähden pienet sisätilat ja onneton tavaratila.

      Montako testiä voittanut.

      • Putte

        Saa 10 tonnilla S80:n ?
        Toinen pointti,oletko mitannut S80:n sisätilat, ja tavaratilan, takaan, että saa hakea autoa, joissa on yhtä hyvät ko. tilat.!
        Mutta niinkuin arvaan, et tiedä ko. autosta yhtään mitään, olet niitä vain katsellut kun ne lipuvat ohitsesi, samalla kun kuola valuu suupielistäsi, ja takana ajatus, että vielä vuosi ammattikoulua.!!!!!


      • Jooseppi
        Putte kirjoitti:

        Saa 10 tonnilla S80:n ?
        Toinen pointti,oletko mitannut S80:n sisätilat, ja tavaratilan, takaan, että saa hakea autoa, joissa on yhtä hyvät ko. tilat.!
        Mutta niinkuin arvaan, et tiedä ko. autosta yhtään mitään, olet niitä vain katsellut kun ne lipuvat ohitsesi, samalla kun kuola valuu suupielistäsi, ja takana ajatus, että vielä vuosi ammattikoulua.!!!!!

        www.nettiauto.com

        Sieltä halvimmat lähtevät hintaan 11-12 tonnia, joten Saksasta tuotuna saattaisi tuommoisen saada hintaan 9000 - 10 000 tosin varsin puhkiajettuna.


      • Putte
        Jooseppi kirjoitti:

        www.nettiauto.com

        Sieltä halvimmat lähtevät hintaan 11-12 tonnia, joten Saksasta tuotuna saattaisi tuommoisen saada hintaan 9000 - 10 000 tosin varsin puhkiajettuna.

        Ettei nuo ole niitä saksan tuonteja, ja mitä tulee kilometreihin, niin niitä ei moisista usko joulupukkikaan.
        Itse ostin ton S80:n noin kolme kuukautta sitten, suomiauto executive, jne..kyllä pikkusen pitää lisätä tuohon 12 tuhanteen että moisen saa alleen, no se hinta,,,,ei paha, jos on rahaa.


      • Putte

        Tavaratilan mitat:
        Syvyys (takapenkistä luukun reunaan)110cm
        Leveys (pienin)110cm
        Korkeus (matalin) 48cm

        Etupenkin selkänojasta takapenkin istuimen etuosaan 27cm (kuskin penkki säädettynä 188cm:n kuskin mitoille)
        Etupenkin selkänojasta takapenkin selkänojaan 80cm

        Kyllä mielestäni puhutaan "tilavasta" autosta.


      • Jooseppi
        Putte kirjoitti:

        Ettei nuo ole niitä saksan tuonteja, ja mitä tulee kilometreihin, niin niitä ei moisista usko joulupukkikaan.
        Itse ostin ton S80:n noin kolme kuukautta sitten, suomiauto executive, jne..kyllä pikkusen pitää lisätä tuohon 12 tuhanteen että moisen saa alleen, no se hinta,,,,ei paha, jos on rahaa.

        Auton alkuperä ja ajokilometrien määrä voi olla mitä vain.

        Oleellisinta on se, että kysyit mistä saa S80 kymmenellä tuhannella ja minä kerroin sen sinulle.


      • luxuskyyti

        heh heh hyvä provo..ei taida alle kympin lähteä vielä s80-volvoa....jaa että pienet sisätilat? heh ootkos istunut edessä ja takana, entä kuskin paikalla? joskos istuisit ensin ja puhuisisit vasta sitten. volvo s 80 on AUTO ISOLLA A:LLA.


      • Volvo S80 170HV

        Minkälaisen S80 saat 10000€ ? Oma vm 99 jolla ajettu 100700km ei edes ruotsista irronnut tuohon hintaan!


      • dgdfgdsfgsdfgvbbvbh12
        Jooseppi kirjoitti:

        www.nettiauto.com

        Sieltä halvimmat lähtevät hintaan 11-12 tonnia, joten Saksasta tuotuna saattaisi tuommoisen saada hintaan 9000 - 10 000 tosin varsin puhkiajettuna.

        mitä vertauksia... hanki itsellesi elämä.


      • volvoisti nyt
        Putte kirjoitti:

        Tavaratilan mitat:
        Syvyys (takapenkistä luukun reunaan)110cm
        Leveys (pienin)110cm
        Korkeus (matalin) 48cm

        Etupenkin selkänojasta takapenkin istuimen etuosaan 27cm (kuskin penkki säädettynä 188cm:n kuskin mitoille)
        Etupenkin selkänojasta takapenkin selkänojaan 80cm

        Kyllä mielestäni puhutaan "tilavasta" autosta.

        kun kerran meidänkin rouva saa viikonlopun mökkivermeet mahtumaan. On meinaan sellainen varavaraston mukana pitävä. kaiken varalta.


      • volvonisti

        persajalkaisen jalat eivät ylety edes jalkatilan etuosaan vaikka penkki on säädetty mahd. eteen.
        vai pienet tilat? haloo!!


      • voi voi

        jossa kokoonsa nähden pienet sisätilat ja onneton tavaratila.
        Osta sitten rekka jos ei tilat piisaa ja mitä varten edes kokeilemaan autoa jos tietää että ei ole omalle käytölle riittävän tilava? jos on ahdas ja pieni tavaratila niin ei se sitä tarkota että on paska ajaa vai?


    • näin on

      Kyllä tuolla hinnalla ja kustannuksilla saa loistavammankin,
      ja tai taiavamman.

      Saa halvemmallakin "yhtä loistavan".

      Muta jos Corolasta siirtyy, onhan tuo ja kaikki loistavia.

      • Putte

        Annas tulla, että tuolla hinnalla loistavampi, ja tilavampi, niin mikä. ?????


      • sain ajaa muutama
        Putte kirjoitti:

        Annas tulla, että tuolla hinnalla loistavampi, ja tilavampi, niin mikä. ?????

        sata kilometriä tuolla 80,en muista moottorin kokoa,mutta hieno peli kertakaikkiaan.
        Ostan tuollaisen,sen olen päättänyt.uusi malli
        viellä paremman näkönen.Mersut on Crysler neon..


      • esimerkki

        Mikä on loistavampi?
        Mikä on tilavampi?


      • ajanut
        esimerkki kirjoitti:

        Mikä on loistavampi?
        Mikä on tilavampi?

        olen vuosien aikana ajanut volvolla tuhansia tunteja,siis traktorilla,kyllä volvo traktorina menettelee mutta autona aika surkea.


      • muistella
        ajanut kirjoitti:

        olen vuosien aikana ajanut volvolla tuhansia tunteja,siis traktorilla,kyllä volvo traktorina menettelee mutta autona aika surkea.

        jos sattuisit muistamaan jonkun vielä vanhemman vitsin. Laita se sitte tuonne huumoripalstalle. Naurattaa niin, ettei meinaa jakkaralla pysyä. Ehe, ehe.


      • Nykyään nelivedolla
        muistella kirjoitti:

        jos sattuisit muistamaan jonkun vielä vanhemman vitsin. Laita se sitte tuonne huumoripalstalle. Naurattaa niin, ettei meinaa jakkaralla pysyä. Ehe, ehe.

        Heh, ihan suosituimpia kirjoituksia s24 palstalla :). Ilmiselvästi ensikäden kokemuksia useimmat vailla joten kyseisen auton omistaneena voinen sanoa muutaman sanan. Ajettuvuudeltaan ehdottomasti luokkansa parhaita ainakin minun käteeni (kestää vertailun Audiin, E:hen sekä BMW:n), ainut mikä hieman häiritsi oli suht tunnoton ohjaus. Hieno auto varusteiltaan tiloiltaan etc. mutta se pirskatin laatu!!! Takatukivarsia ei saatu kolinattomiksi, useat sähköviat (ilmastointi, ohjainboksi, lukitukset, sähköpenkit etc.) sekä ennenkaikkea Bilian hälläväliä asenne (yeps, oli työsuhdepeli) saivat siirtymään muihin merkkeihin.

        Saattoihan tuo olla erityisen huono yksilö joten jos joku löytää omasta mielestään hyvän yksilön niin ehdottomasti hieno peli!!!


    • Trabi

      Volvo itse siellä kirjoitella.

    • traktori

      No enpä tiedä, itse ajelen saksalaisella M5 tyyppisellä saksasta tuodulla 2001 mallilla. Mittarissa on vajaa 160000 km, ja ihan tikissätuntuu olevan. Veikkaisin, (tiedän kokemuksesta)ajonautinnon olevan huomattavasti mukavampaa kuin uudessa volvossa. Tosin onhan traktoreitakin montaa eri merkkiä, joten makuasioistahan ei voi kiistellä.

      • Putte

        Mutta et ole itse ajanut S80:stä metriäkään, mitä se "veikkailu" auttaa, jos ei ole kokemusta?


    • Putte

      Kaikkihan sen tietää, että ei volvo ole auto!!!
      Vitutta vaan nuo "Volvottomat" jotka tänne änkeää kirjoituksillaan, ja se, että jotkut(itse mukaan lukien) vastaa näihin kirjoituksiin.
      P....le vieköön, sen vaan vielä tässä sanon, että jos S80:stä joku haukkuu huonoksi/ahtaaksi ym. ym. niin ei tiedä autosta mitään.

      HYVÄÄ JUSSIA BMW/AUDI/MB väki, teidän provoistanne huolimatta S80:n menee juhannuksen viettoon turvallisin/nautittavin mielin Kustaviin.
      Nauretaan, kun tavataan.

      • Upea Kyyti

        Kyllä on UPEA ja HULPPEA kyyti VOLVO S 80:ssä.
        EI VOI MUUTA SANOA.
        Auto on aivan ehdotonta eliittiä.

        Todellakin uuden aikakauden Volvo.
        Upea ajokokemus. Hiljainen kuin mikä vaikka moottorina 2,9 l.
        Erittäin miellyttävää menoa tälllä autolla.
        Ei tarvitse kinnata pää punaisena jollain kotterolla kun tällä voi nauttia joka metristä maantiellä. Tällä autolla ei tarvitse kinnata koska ajaminen on todellakin nautinto. SIITÄ NAUTTII. SIKSI EI OLE KIIREKÄÄN MINNEKÄÄN, VAAN TÄLLÄ AJELEE MIELELLÄÄN SATASTA TAI 120KM/H.


    • S 80

      Juuri näin. On turha verrata jotain 80-luvun Volvoa tuoreisiin S-sarjalaisiin. Varsinkaan Volvo S 80:een ei voi verrata samana päivänäkään mitään muita Volvoja. On todella ilo ajella upealla Volvolla. Kehoitan epäileviä tutustumaan ja koeajamaan kyseistä autoa. Vasta ajaminen kertoo totuuden:) Hyvää jussia!

      • AIKA AJAAOHI

        Miksei niitä Huippu Volvoja näy enää Taksi-tolpalla kun sattumoisin ? Onko ne käyny vähän pieniksi!? ennen Mesejä NY Vectroja


      • Thorn!
        AIKA AJAAOHI kirjoitti:

        Miksei niitä Huippu Volvoja näy enää Taksi-tolpalla kun sattumoisin ? Onko ne käyny vähän pieniksi!? ennen Mesejä NY Vectroja

        V 70 on erittäin yleinen taxi Suomessa.


    • kuin...

      Zetori. Mutta sehän on ihan sama millä ne paskat pellolle vie ja maat möyhentää.

      Autot ja autoilu on sitten ihan erikseen.

    • volvolla

      töissä? automyyjänä? hyvä tapa markkinoida ja kehua autoaan täällä. Taidan laittaa jollekkin palstalle, että saabbi on kertakaikkisen loistelias auto ehkä maailman paras. nim.kokemusta on, on muuten mersut ja muutkin aivan loistavia ja hiljaisia sekä upeita sisältä, kuin hävittäjistä monet kalliit autot.

    • kahta en vaihtais :)

      Eli Volvoani ja tyttöäni :D !

      Mulla on S80 "vanhempaa" mallia, v. 2000. Yhtäkään vikaa ei oo tullut eikä ollut tähän mennessä vaikka kilometrejä on jo lähempänä 20 000.

      Mä kun en muuta "ylellisyyttä" omista, kun auton (kokemuksia on vanhoista autoista Fordista, Opelista ym), niin oon niin vaan 100%:n tyytyväinen ja onnellinen hienosta autostani (vaikka nainen oonkin).

      Rumaksi mun mielestäni ei mallia voi sanoa kiusallakaan - on nimittäin ainakin mun mielestä KAUNIS auto.

      Ainoa miinus minkä keksin, on pieni takaluukku - ei mikään monen lapsen perheauto. Meille kelpaa. Sillä on lempinimikin JYSY rekkarin mukaan (tyttö keksi sen):D :D.

      • S 800

        Mullapa on sellainen, tiiätkös mikä menopeli se on?

        Vihjeeski vuosimalli 1975 ja 2.5 litranen diesel ilman turboa.


      • Osta joskus auto

        Hellanlettas, että oikein lempinimi. Ja, että oikein jysy. On tainut tuota kirjoittaessa juhannushiivat päästä pahasti vaikuttamaan...


      • ant

        jopa 20000 ajettu ja 6 vuotta vanha... ei nuilla kilometreillä saa ollakkaan vikoja eri asia jos yksi nolla lisää perässä, silloinkaan ei voi olla paljon vikoja jos autosta puhutaan


      • Putte

        Nainenkin kirjoittaa, ja vielä mielestäni asiaa.
        No täähän on aina ollut se "vittuile volvoista" palsta, joten siirry sinäkin tuonne toiselle, missä saa jopa neuvojakin, jos niitä ongelmia tulee, täällä vaan vittuillaan lisää, eli siirry
        www.volvolandia.com:in palstalle.


    • jooooooooooooooooooooooooooooo

      Valitamme Ostosta Lähetämme VaraOsia

    • make

      edelleen paras auto jota olen ajanut on fiat croma turbo siinäki yli 200hp lastulla ja ohjattavuus kymppi!

      vioista en sano mitään muuta ku 360tkm ajetussa alkuperäinen ahdin ja kaikki sähköhimmelit toimi.
      kori ruostu alta

    • ajanut ferrarilla

      ihan peruspaska auto. kyllähän sillä kaupassa käy, muttei missään tapauksessa mikään aivan mahtava.

      • Mel Bourne

        Volvo on paras, muut tulee kaakana takana!!!!


      • tapsu 1
        Mel Bourne kirjoitti:

        Volvo on paras, muut tulee kaakana takana!!!!

        Oli minullakin Volvo mutta kun ei saanut rahallakaan kuntoon niin oli luovuttava!


      • eraser-08
        tapsu 1 kirjoitti:

        Oli minullakin Volvo mutta kun ei saanut rahallakaan kuntoon niin oli luovuttava!

        sanoen! Rahoitusyhtiö haki omansa pois.


    • kolme kirjainta

      Mulla on BMW 520 kevytmetalli vanteilla. Maalattu mustaks ja paintit pinnassa...

      • Kaapista ulos

        Oletko myös pinimunainen, ja homo?


      • Että oletko

        Pienimunainen, ja homo, sillä se on vanha tarina!
        Norsu putos hiekkakuoppaan, ja musta BMW ajoi kuopan viereen, ja kaveri huusi, että ota kärsällä kiinni takaa, niin vadän sut ylös,,mutta, ei onnistunut, sitte tuli hiiri, ja katsoi kuoppaan, ja sanoi, ota vehkeestäni kiinni, ja vedä ittes ylös, ja niin homma onnistu.
        Mikä oli kertomuksen selitys?????Jos on tarpeeksi iso vehje, ei tarvii mustaa bemaria!


    • Harvinaista

      Kyllä on mainitsemisen arvoinen asia tuo ilmastointi...heh..

    • kun ei muusta kokemusta

      Niin, kun pikkuautoilla koko ikänsä ajelee ja saa alleensa uutema yli 50000 euroa maksaneen auton niin noinhan siinä käy. Tuntuu että alla olisi maailman paras auto.

      Volvo ei ole mitenkään suvereeni tuossa hintaluokassa ja uskon että olisit antanut samat kommentit mistä tahansa tuon hintaluokan autosta.

      Eli, uskoisin ettet kommentoinut autoa vaan hintaluokkaa.

      • helvetin ruma ja huono ajaa

        Näin sanoo moni ystäväni, jotka ovat vaihtaneet Volvosta (V40, V70) uuteen E, C-mersuun tai 500-sarjan bemariin.

        Kyllä se niin vain on, että saksalainen voittaa aina mitä kunnon autojen tekemiseen tulee.

        Menkää itse kokeilemaan kumpi on parempi ajaa, kummassa on parempi tekniikka ja kumpi on viimeistellympi. Vastaus on helppo.

        PS. Itse en aja millään em. automerkeistä.


      • Hekhhh
        helvetin ruma ja huono ajaa kirjoitti:

        Näin sanoo moni ystäväni, jotka ovat vaihtaneet Volvosta (V40, V70) uuteen E, C-mersuun tai 500-sarjan bemariin.

        Kyllä se niin vain on, että saksalainen voittaa aina mitä kunnon autojen tekemiseen tulee.

        Menkää itse kokeilemaan kumpi on parempi ajaa, kummassa on parempi tekniikka ja kumpi on viimeistellympi. Vastaus on helppo.

        PS. Itse en aja millään em. automerkeistä.

        Niin mikähän auto se mahtoikaan voittaa tm:n testin ??


    • Puheenollen

      Onkohan tiivisteille mitään tehtävissä kun alkavat "tsuhiseen" 100-120 nopeuksissa,vai pullistako ylipaine tiivisteet ulospäin.....hmmm

      • ejjk

        että leluja on monenlaisia mutta kävin koeajamassa volvon s80 aut 2.9 t6 n. 300 konia niin aika herkullinen peli oli ja löylyt hyvän tupla turbon ansiosta huippu luokkaa, c sarjan mb:tä ei voi edes
        rinnastaa ja moni iso bemukin jää kirkkaasti jalkoihin melkein joka osa-alueella.
        tietysti jokaisella omat mieltymyksensä mutta onhan tuo volvo korkean tason vekotin.
        kulutuksesta sen verran että siinä onkin sitten se ero hyvän ja huonon volvon välillä,
        nimittäin kunnon volvo kun ei kuluta polttoainetta järjettömästi ja esim verrattuna vastaavan tason bemariin kulutus pienempi ;)
        auto on suuri mutta vie ruhoaan aika liukkaasti eikä tuon kokoluokan auto ilman noita heppojakaan voi liikkua 5 litralla sadalle millään. sellaista etsivä joutuu ikävä kyllä luopumaan sitten mukavuuksista, tietenkin tässäkin jokaisella omat mieltymyksensä.

        yllä mainitun kulutus talvikelillä maantiajossa lasti päällä 7,8l sadalle mikä on kyllä kunnioitettava suoritus,
        kulutukseen ei juurikaan vaikuttanut ajoiko 90 vai 120..
        suosittelen lämpimästi.


      • saabisti1
        ejjk kirjoitti:

        että leluja on monenlaisia mutta kävin koeajamassa volvon s80 aut 2.9 t6 n. 300 konia niin aika herkullinen peli oli ja löylyt hyvän tupla turbon ansiosta huippu luokkaa, c sarjan mb:tä ei voi edes
        rinnastaa ja moni iso bemukin jää kirkkaasti jalkoihin melkein joka osa-alueella.
        tietysti jokaisella omat mieltymyksensä mutta onhan tuo volvo korkean tason vekotin.
        kulutuksesta sen verran että siinä onkin sitten se ero hyvän ja huonon volvon välillä,
        nimittäin kunnon volvo kun ei kuluta polttoainetta järjettömästi ja esim verrattuna vastaavan tason bemariin kulutus pienempi ;)
        auto on suuri mutta vie ruhoaan aika liukkaasti eikä tuon kokoluokan auto ilman noita heppojakaan voi liikkua 5 litralla sadalle millään. sellaista etsivä joutuu ikävä kyllä luopumaan sitten mukavuuksista, tietenkin tässäkin jokaisella omat mieltymyksensä.

        yllä mainitun kulutus talvikelillä maantiajossa lasti päällä 7,8l sadalle mikä on kyllä kunnioitettava suoritus,
        kulutukseen ei juurikaan vaikuttanut ajoiko 90 vai 120..
        suosittelen lämpimästi.

        Just pääsin/jouduin ajamaan s80.llä parsataa kilsaa, niin nyt mä heti hokasin, verrattuani omaan saman ikäiseen, tosin vajaa satku vähemmän ajettuun autooni, että aika levoton tuhkimo, tuo volvo on tien päällä.


    • S80 Turbo

      Kallis vakuutus.
      Bensasyöppö.
      Sähkövikoja täynnä.
      Etupään alustan osat vaihdettava 60tkm välein.
      Ja S80 ei todellakaan ole tehty mutkaiselle tai pomppuiselle tielle!!!
      Jos sinulla on ylimääräistä rahaa, niin sitten suosittelen.
      Itellä oli 3 vuotta (70tkm) S80 ja pakko oli laittaa kiertoon, kun ei ollut rahaa pitää. :-)

      • 4.Rellusti

        ISOT Volvot, BMW, MB, Audit ja kaikki saksalaiset city maasturit. On niitten perässä vaan hieno ajaa meitin pikku rellulla. Ei meinaat tarvi tankata ollenkaa kun ajelee teitin öljyn käryissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe