Sain ajella viikonloppuna Volvolla, S 80. AIVAN HUIPPU AJETTAVA. 2,9 litran kone ja yli 200 heppaa konehuoneessa. Loistava ajettava ja hiljainen kuin mikä. Ei kuulu moottorin äänet eikä suhinat. Ilmastointi takaa hytin viileyden.
Kerta kaikkiaan aivan huippu auto. Luxus.
VOLVO S 80 MAHTAVA AUTO
110
28847
Vastaukset
- ne hyvät puolet
sitten loppuukin,annahan olla kun pyörähtää hyvällä onnella muutama kymppitonni mittariin niin jopa tulee korjaamon työnvastaanotto tutuksi,omastani käytiin alusta ja sähköt perusteellisesti läpi ja polttimokauppa kukoisti,keräsin palaneet muovikassiin peräkonttiin ja luovutin vaihdossa seuraavalle,merkkiliikkeen mielestä sähköissä ei ollut vikaa vaan sellainen "ominaisuus".
- kjlkklj
Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,
Turha auto.
V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli. - kokeilla
kjlkklj kirjoitti:
Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,
Turha auto.
V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.niitä penkin/ratin säätöjä. Jos sun reitesi halkaisija on puoli metriä, saattaa tietysti ongelmia tulla.
- tilaa on
kjlkklj kirjoitti:
Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,
Turha auto.
V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.Todellakaan ei ole ratti polvissa. Kannattaa nimenomaan perehtyä säätöihin. Paljon enemmän tilaa jaloille esim. kuin Mersuissa. Ja tilaa on takapenkilläkin ruhtinaallisesti.
- Thorn!
kjlkklj kirjoitti:
Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,
Turha auto.
V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.Porrasperä on juuri se perinteinen korimalli ja toivottavasti eivät sitä unohda näiden tulevaisuuden muotoilun tähden...
- pyärittelijä
tilaa on kirjoitti:
Todellakaan ei ole ratti polvissa. Kannattaa nimenomaan perehtyä säätöihin. Paljon enemmän tilaa jaloille esim. kuin Mersuissa. Ja tilaa on takapenkilläkin ruhtinaallisesti.
Muuten säädöt oikein hyvät, paitsi vaillinainen ratin säätö : korkeutta voi kyllä säätää, mutta kulma ei muutu; ratti on liian loivassa kulmassa.
- se ei
pyärittelijä kirjoitti:
Muuten säädöt oikein hyvät, paitsi vaillinainen ratin säätö : korkeutta voi kyllä säätää, mutta kulma ei muutu; ratti on liian loivassa kulmassa.
ole mikään amerikkalainen tilttiratti, jota ei kuitenkaan kukaan normaali ihminen voi pitää kuin siinä keskimmäisessä asennossa. Yläasennossa ratti on kuin kuorma-autossa ja ala-asennossa täysin pystyssä, tilttirateissa meinaan. Volvon (ja monen muunkin) versio paljon parempi.
- Tyytyväisenä S80:llä
kjlkklj kirjoitti:
Sisusta on todella ruma. Koelauta matalalla ja ratti polvissa. Ei kyllä ole minun autoni.
Lisäksi porrasperäisellä ei juuri ole käyttöä,
Turha auto.
V70 on jo huomattavasti järkevämpi peli.Ei kai se ole auton vika jos kuski on niin tyhmä ettei osaa säätää sen kummemmin rattia ku penkkiäkään!!!
- Pekka_
Onhan se hieno auto.
Kannattaa kuitenkin miettiä mihin vertaa. On paljon muitakin hienoja ja vielä hiljaisempia ja tehokkaampia pelejä ;-)- TOP 3
No kyllä sitä voi verrata parhaimpiin Bemareihin ja Mersuihin...Kovin monet muut autot eivät samaan sarjaan ylläkään. Näin se vaan on.
- Pekka_
TOP 3 kirjoitti:
No kyllä sitä voi verrata parhaimpiin Bemareihin ja Mersuihin...Kovin monet muut autot eivät samaan sarjaan ylläkään. Näin se vaan on.
Jep, hieno peli on.
Kuitenkin esimerkiksi BMW on huomattavasti hiljaisempi.
Suorituskykykään ei ole kovin kummoinen, kun otetaan muilta paremmilta merkeiltä vastaavat moottorit.
Hieno peli se silti on, kannattaa vaan aina muistaa se mihin vertaa. Jos on Passattiin esimerkiksi tottunut niin S80 on hieno kokemus, mutta e-sarjan auton jälkeen wow-efekti on aika pieni. - Jooseppi
TOP 3 kirjoitti:
No kyllä sitä voi verrata parhaimpiin Bemareihin ja Mersuihin...Kovin monet muut autot eivät samaan sarjaan ylläkään. Näin se vaan on.
Kärki kolmikkohan on BMW, Audi ja Mersu.
Volvo ei tuohon kastiin kuulu vaikka hyvä auto onkin. - löös
Jooseppi kirjoitti:
Kärki kolmikkohan on BMW, Audi ja Mersu.
Volvo ei tuohon kastiin kuulu vaikka hyvä auto onkin.Jätäppä se teinien auto pois tosta listasta.
- teinien
löös kirjoitti:
Jätäppä se teinien auto pois tosta listasta.
700 ja 800 sarjan bemarit teinien autoja :)
- Kiinalainen!
Pekka_ kirjoitti:
Jep, hieno peli on.
Kuitenkin esimerkiksi BMW on huomattavasti hiljaisempi.
Suorituskykykään ei ole kovin kummoinen, kun otetaan muilta paremmilta merkeiltä vastaavat moottorit.
Hieno peli se silti on, kannattaa vaan aina muistaa se mihin vertaa. Jos on Passattiin esimerkiksi tottunut niin S80 on hieno kokemus, mutta e-sarjan auton jälkeen wow-efekti on aika pieni.mutta e-sarjan auton jälkeen wow-efekti on aika pieni --Ellei olematon!
- tottunut
Ilmeisesti ajelet jollain Taunuksella tai Sierralla kun noin innostut Volvosta.
- LUXUS
Kyllä kokemusta on aika monenlaisista autoista. Kerroin vain mielipiteen tästä kyseisestä Volvosta jota pääsin ajamaan. Yksi parhaita ellei paras ajettava mitä olen ajanut. Ainakin ihan kärkeen. Automaattivaihteet ja iso kone. Alusta tehty kaarreajoon. Vahva kone.
- J. Aalto
LUXUS kirjoitti:
Kyllä kokemusta on aika monenlaisista autoista. Kerroin vain mielipiteen tästä kyseisestä Volvosta jota pääsin ajamaan. Yksi parhaita ellei paras ajettava mitä olen ajanut. Ainakin ihan kärkeen. Automaattivaihteet ja iso kone. Alusta tehty kaarreajoon. Vahva kone.
Ilmeisesti ilmastointi ja automaattivaihteisto ovat sinulle hieman vieraampia asioita. Samoin kuin hevosvoimat. Siksi neuvoisinkin sinua tutustumaan koeajon merkeissä muihinkin tuon luokan autoihin. Kommenttisi ovat varmasti yhtä ylistäviä jokaisen noin 3-litraisen ja vajaa 5-metrisen auton kohdalla.
Mutta siinä olet ihan oikeassa, että Volvo S80 on hieno ja hyvä auto. Sanoisimpa että luokkansa paras. - ON UPEE!
J. Aalto kirjoitti:
Ilmeisesti ilmastointi ja automaattivaihteisto ovat sinulle hieman vieraampia asioita. Samoin kuin hevosvoimat. Siksi neuvoisinkin sinua tutustumaan koeajon merkeissä muihinkin tuon luokan autoihin. Kommenttisi ovat varmasti yhtä ylistäviä jokaisen noin 3-litraisen ja vajaa 5-metrisen auton kohdalla.
Mutta siinä olet ihan oikeassa, että Volvo S80 on hieno ja hyvä auto. Sanoisimpa että luokkansa paras.No on tuota kokemusta kuitenkin kertynyt autoista. Mielestäni Volvo S 80 on vaan niin erinomainen auto. Ohjattavuus todella miellyttävä.
Bemarin ja Mersun välimaastossa sanoisin. - ässä 60
ON UPEE! kirjoitti:
No on tuota kokemusta kuitenkin kertynyt autoista. Mielestäni Volvo S 80 on vaan niin erinomainen auto. Ohjattavuus todella miellyttävä.
Bemarin ja Mersun välimaastossa sanoisin.Kyllä itsekkin olen ajanut ja ollut kyydissä monen merkkisissä luxus autoissa, mutta kasikymppinen on ainut auto joka menee kokoajan eleettömästi kuin sileän pöydän päällä, vaikka tienpinta olis epätasainen ja karkea. Ohjauksessa Volvo on Mersun edellä.
Uusien Mersujan ohjaus on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan..se ei keskitä eikä palauta. LUXUS kirjoitti:
Kyllä kokemusta on aika monenlaisista autoista. Kerroin vain mielipiteen tästä kyseisestä Volvosta jota pääsin ajamaan. Yksi parhaita ellei paras ajettava mitä olen ajanut. Ainakin ihan kärkeen. Automaattivaihteet ja iso kone. Alusta tehty kaarreajoon. Vahva kone.
Minulla on S80 on mahtava auto.Tehoa on ja neliveto
- tojomaan
Kerta kaikkiaan aivan huippu auto. Mutta ei aivan Lexus.
- RaisuRape
Faijalla on tuollainen S80 vm.2005, josta löytyy 200 heppainen 2.5 litran turbo kone.
Olen joskus lainannut sitä ja tullut siihen tulokseen, että se on hyvä, yllätyksetön sekä verrattain taloudellinen perusauto. Mahtavaksi en S-kasikymppistä missään nimessä kutsuisi.
Verrokkina pääasiassa oma Audi S6 vm.2001, jossa neliveto, tehoja noin 380hv ja kaikki mahdolliset varusteet parkkitutkasta telkkariin.- rutkasti
Ei Volvo S 80 nyt ihan perusauto ole. Kyllä se taitaa olla Volvojen ihan ehdotonta eliittiä. Tietenkin löytyy joitain autoja jotka vetää vertoja mutta Volvo on kyllä loistava. Se ajettavuus on upea. Sitä ei tajua ennen kuin kokee.
- 2,5 litranen kone
Otahan nyt selvää, no juu Diesel!!!!että enemmän tietoa kirjoituksiin!
- RaisuRape
2,5 litranen kone kirjoitti:
Otahan nyt selvää, no juu Diesel!!!!että enemmän tietoa kirjoituksiin!
Esimerkiksi tästä löytyy:
http://www.volvocars.fi/Showroom/S80/Specifications/TechnicalSpecifications/
Mitä sanoitkaan tiedosta?
- tietäjän...
Kyllä S80 on leikkipeli kun rinnalle lyödään Skoda Superb V6 koneella - siksihän se on Puolustusministeri Seppo Kääriäisen valinta virka-autoksi Volvojen ja Audien sijaan.
- Superb???
No höpö höpö.
- Skoda.
Superb??? kirjoitti:
No höpö höpö.
kun noin kommentoit. Siis Superbhan perustuu Kiinan versioon VW Passatista, jota on vain pidennetty 10 cm. Tekniikka on 100% Passatin -siis edellisen korimallin.
- ja mitä
Skoda. kirjoitti:
kun noin kommentoit. Siis Superbhan perustuu Kiinan versioon VW Passatista, jota on vain pidennetty 10 cm. Tekniikka on 100% Passatin -siis edellisen korimallin.
sitte? Tsekkoslovakiassa, vai mikä entinen neukkula se nyt onkaan, valmistettu volkkari. Pirkka volkkari. Se että se on vanhan passatin kopio, ei tee siitä yhtään sen kummempaa.
- Kääriäinen?
ja mitä kirjoitti:
sitte? Tsekkoslovakiassa, vai mikä entinen neukkula se nyt onkaan, valmistettu volkkari. Pirkka volkkari. Se että se on vanhan passatin kopio, ei tee siitä yhtään sen kummempaa.
Ja mikä V**n tietäjä autoista joku väsähtänyt Savolainen poliitikonpelle?
- kljlkj
ja mitä kirjoitti:
sitte? Tsekkoslovakiassa, vai mikä entinen neukkula se nyt onkaan, valmistettu volkkari. Pirkka volkkari. Se että se on vanhan passatin kopio, ei tee siitä yhtään sen kummempaa.
Superb mallissa sentään on kunnon jalkatilat.
- ollakkin
kljlkj kirjoitti:
Superb mallissa sentään on kunnon jalkatilat.
ku skeida sippaa ja joutuu lähteen käveleen, on hyvä olla jalat vetreinä.
- volvonautiskelija
kljlkj kirjoitti:
Superb mallissa sentään on kunnon jalkatilat.
voi venäjä, niiin, venäjä, katso vaihtosuberbin
hintoja, nehän ovat romuraudan arvoisia, eikö se jo kerro jotain, vielä kerran voihan venäjä. - s 80
ja mitä kirjoitti:
sitte? Tsekkoslovakiassa, vai mikä entinen neukkula se nyt onkaan, valmistettu volkkari. Pirkka volkkari. Se että se on vanhan passatin kopio, ei tee siitä yhtään sen kummempaa.
Tämähän on kyllä VOLVO palsta, mut Skodan tekevät ammatti taidostaan ylpeät tsekit, mut saksassa volkkarin tekevät MULLIKAT= siirtotyöläiset jotka eivät välitä paskaakaan työnsä laadusta.T. Volvo fani
- kuin Mersu
Mielummin mäkin Volvon ostaisin, jos olisi rahaa kuin mersua.
- Putte
Tallissa S80:n (tornit takasivuovissa)on mukava, juu, mutta ainä täällä päästään sitä kehumaan että mikä on "Paras"!!!
Se on mielestäni paras, mihin omat varat riittää, ja minkä ominaisuudet tyydyttää.
En ole koskaan käynyt BMW/Mersun/Audin palstoilla vittuilemassa/provoilemassa, koska jokainen tosiaan hankkii autonsa omien mieltymystensä mukaan, olen omistanut Mesen, no, liian kallis varustetasoon nähden, Audia olen ajanut, ja ihan hyvältä tuntui, Bemaria ajanut, ja sama kuin MB:n kohdalla, siis tämä omasta näkökulmasta, mitään merkkiä haukkumatta.
Jokainen ostakoon minkä tahansa, ei tämä ole paikka, missä haukutaan auton ostajaa, ja autoa, jonka hän on ostanut!?- Paremmalla ajava
ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.
Mikä olikaan auton tarkoitus?
Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien? - XJS.
Paremmalla ajava kirjoitti:
ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.
Mikä olikaan auton tarkoitus?
Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?tai sitten firman liisariauto. Omalla rahalla ei Volvoa kannata ostaa. Eihän siinä ole mitään ajamisen iloa. Auto menee minne pitääkin, mutta mihin jää se ajamisen riemu??
Eli Volvohan on tylsä kuin mikä. Ulkonäkö on niin sovinnainen kuin olla jo voi. Ei vaan herätä mitään positiivisia tunteita.
Toki Volvo on hyvä auto, mutta samalla rahalla saa muualta enemmän. Esim. Alfa, Saab tai vaikka Jaguar antavat enemmän sitä ajamisen iloa. - ljklkj
XJS. kirjoitti:
tai sitten firman liisariauto. Omalla rahalla ei Volvoa kannata ostaa. Eihän siinä ole mitään ajamisen iloa. Auto menee minne pitääkin, mutta mihin jää se ajamisen riemu??
Eli Volvohan on tylsä kuin mikä. Ulkonäkö on niin sovinnainen kuin olla jo voi. Ei vaan herätä mitään positiivisia tunteita.
Toki Volvo on hyvä auto, mutta samalla rahalla saa muualta enemmän. Esim. Alfa, Saab tai vaikka Jaguar antavat enemmän sitä ajamisen iloa.On huomattavasti tyylikkäämpi sisältä.
Tosin menivät pilaamaan tämän uuden etumaskin. - S 80
XJS. kirjoitti:
tai sitten firman liisariauto. Omalla rahalla ei Volvoa kannata ostaa. Eihän siinä ole mitään ajamisen iloa. Auto menee minne pitääkin, mutta mihin jää se ajamisen riemu??
Eli Volvohan on tylsä kuin mikä. Ulkonäkö on niin sovinnainen kuin olla jo voi. Ei vaan herätä mitään positiivisia tunteita.
Toki Volvo on hyvä auto, mutta samalla rahalla saa muualta enemmän. Esim. Alfa, Saab tai vaikka Jaguar antavat enemmän sitä ajamisen iloa.ulkonäöllään massasta eroaa, se pitääkö siitä vai ei, on makuasia. Näistä sinun tarjoamista vaihtoehdoista Saab taitaa olla ainut millä pystyy ajamaan, Alfa ja Jagge on enemmän sellaisia tyyppivikojen keskittymiä, jotka kumpikaan ei säilytä hintaansa. Ei, en ole omistanut Alfaa enkä Jaguaria, mutta luen myös niitten sivuja ja seuraan autojen hintoja. Persoonallisia ovat kyllä kumpikin.
- Jooseppi
Paremmalla ajava kirjoitti:
ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.
Mikä olikaan auton tarkoitus?
Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?Mitä pahaa lapsellisuudessa on ? Nuoret tytötkin tykkäävät kunnon menopeleistä "lapsellisten miesten" lisäksi ja sehän passaa.
Auto kehitettiin kyllä alunperin kuljettamaan ihmisiä paikasta toiseen mutta siitä on aikaa yli satavuotta.
Käytä sinä vain autoa ihan rauhassa liikkumiseen paikasta A paikkaan B mutta älä yritä yleistää sitä auton universaaliksi tarkoitukseksi. Monet tykkäävät vain kruisailla huvikseen.
Sanot myös, että paikasta toiseen pitää siirtyä mukavasti. Mitä se tarkoittaa? Sen minkä sinä koet mukavaksi saattaa olla minulle ja naapurin Veijolle täyttä paskaa.
Ei siihen mitään mainosmiehien kikkoja tarvita, että taloudellisuus unohtuu näiltä "lapsellisilta miehiltä" kun heiltä löytyy pätäkkää siinä määrin ettei polttoaineen hinta tunnu missään.
Ymmärrän hyvin miksi et tiedä minkä takia autoteollisuus on menossa nykyiseen suuntaansa. - kuin alle 7l
Paremmalla ajava kirjoitti:
ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.
Mikä olikaan auton tarkoitus?
Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?Aika harva auto kuluttaa maantiellä 5 litraa. Pitää olla aika pieni auto ja kone tai joku naftapihi diisseli. Ei Volvo S 80 hirveesti maantiellä kuluta kun ajellaan satasta. Alle 7 litran pääsee kevyellä kaasujalalla. Moottorissa piisaa vääntöä niin hyvin että satasen nopeudessa kierrokset on vasta 2000.
- puhu sitten
XJS. kirjoitti:
tai sitten firman liisariauto. Omalla rahalla ei Volvoa kannata ostaa. Eihän siinä ole mitään ajamisen iloa. Auto menee minne pitääkin, mutta mihin jää se ajamisen riemu??
Eli Volvohan on tylsä kuin mikä. Ulkonäkö on niin sovinnainen kuin olla jo voi. Ei vaan herätä mitään positiivisia tunteita.
Toki Volvo on hyvä auto, mutta samalla rahalla saa muualta enemmän. Esim. Alfa, Saab tai vaikka Jaguar antavat enemmän sitä ajamisen iloa.No käy ensin ajamassa Volvo S 80 ja tule sitten kertomaan kokemuksiasi. Ehkä olet ajanut jotain vanhempaa Volvoa. Aja sellaista missä on automaatti ja 2,9 litran kone.
- idioottivertaus
Paremmalla ajava kirjoitti:
ovat kaikki edellä mainitut. Lapsellisten miesten lapsellisia elvistelyleluja.
Mikä olikaan auton tarkoitus?
Kuljettaa ihminen/-set paikasta A paikkaan B mukavasti ja taloudellisesti. Nimenomaan tuo taloudellisuus on päässyt mainosmiesten huiputuksen takia unohtumaan lapsellislta miehiltä edellä mainituilla autoilla ainakin. Ei bensa- autokaa saa kuluttaa tien päällä Suomen nopeuksilla yli 5 litraa satasella! Jos kuluttaa enemmän on auton suunnittelussa epäonnistuttu pahemman kerran.
Ajomukavuudeltaan parempia pikkuautoja on myös osattu tehdä jo vuosikymmeniä sitten. Valitettavasti suuntaus on kehnompaan suuntaan - en tiedä, minkä takia. Ehkä mainosmiesten sana painaa enemmän kuin käyttäjien?entäs sitten kun ajat jollain kinnerillä lepikkoon
tai joku doku tai itsarin tekijä vetää päin,
eikö passiivinen turvallisuus ole mitään? - ..tule....
Jooseppi kirjoitti:
Mitä pahaa lapsellisuudessa on ? Nuoret tytötkin tykkäävät kunnon menopeleistä "lapsellisten miesten" lisäksi ja sehän passaa.
Auto kehitettiin kyllä alunperin kuljettamaan ihmisiä paikasta toiseen mutta siitä on aikaa yli satavuotta.
Käytä sinä vain autoa ihan rauhassa liikkumiseen paikasta A paikkaan B mutta älä yritä yleistää sitä auton universaaliksi tarkoitukseksi. Monet tykkäävät vain kruisailla huvikseen.
Sanot myös, että paikasta toiseen pitää siirtyä mukavasti. Mitä se tarkoittaa? Sen minkä sinä koet mukavaksi saattaa olla minulle ja naapurin Veijolle täyttä paskaa.
Ei siihen mitään mainosmiehien kikkoja tarvita, että taloudellisuus unohtuu näiltä "lapsellisilta miehiltä" kun heiltä löytyy pätäkkää siinä määrin ettei polttoaineen hinta tunnu missään.
Ymmärrän hyvin miksi et tiedä minkä takia autoteollisuus on menossa nykyiseen suuntaansa.ainakaan paikkaan C. tai D. Tai E.
- voimahoton
Vai ehditkö vessaan? On noita muitakin hyviä jopa parempia merkkejä...
- hän
verranutkaan S80:stä mihinkään, vaan esitti mielipiteensä. Mistä sen tietää kuinka paljon aloittaja jostain muusta merkistä pitää.
- vikoja tuossa
mallissa.
- toinen äidistä.
Ihan sama millä ajaa kunhan ei tule pröystäilemään autollaan kuten jotkut tekevät. Joskus kieltämättä vituttaa rankasti kun joku V70 ohittelee miten sattuu ja kaahaa ruuhkassa. Ihme kyllä silloin ei ota päähän jos joku tekee saman vanhalla Ladalla. Mahdankohan olla ihan terve?
Ajan itse vanhalla volkkarilla :) - Putte
???????
- senhinta
luokan autot ovat hiljaisia, tukevia, mahtavia varusteita yms. Ota huomioon hinta! Hyvät kaarreominaisuudet, ilmastointi, ajettavuus nyt on melkein autossa kuin autossa kokoon katsomatta. Jos seuraisit tekniikan maailmaa tai tuulilasia, niin tietäisit, että mitä kalliimpi auto on niin sitä mahtavampi. Kaikilla isoilla autoilla on tarjolla kovia tehoja ja vääntöjä omaavia koneita. Käy kokeileen S-sarjan mersua tai vastaavaa, niin tiedät oikeasti mikä on mahtavaa. Volvot on niin verrattuna tavalllisia perheautoja. V70 kyydissä olleena (diesel) en sanoisi sitä moottorin ja rengasmelun suhteen kuin keskinkertaiseksi. Moni pykälää pienempi parempi sen suhteen. Nykyään autot tehdään hienoiksi mutta vastaavasti hinnat on karmeita. Ennen sai hyvän 740 volvon hintaan 30000 euroa. Eikä tullu kalliita vikoja hienostelun takia. Ladastakin sais mahtavan kun pistettäis ominaisuuksia ja tekniikkaa 30000 euron hinnan arvosta.
- Putte
OMISTA S80:stä, niin lakatkaa kirjoittelemasta täällä tietämyksiänne, koska ei "naapurin" autosta voi mitään sanoa, jos sillä ei ole ajanut, ja pitänyt niin kauaa, että huomaa siinä jotain huollontarvetta,ja sen kautta maksuja, saatikka polttoainen kulutusta.
Älkää kirjoitelko millään mutu tuntumalla tänne paskaa, jos etta tarkkaan tiedä kyseisen auton, sekä hyviä, että huonoja ominaisuuksia.
Turhaa pieksentää, ja paskanpuhumista täällä S24:lla on ollut kyllä aina. - VANHA VOLVO
Haisee bensiinille liikennevaloissa. oikeat autot ovat turvallisia.
- mahtavuus
kyllähän se volvokin ladan jälkeen tuntuu mahtavalta,ei muuten.
- sitten
TESTATKAA HYVÄT IHMISET VOLVO S 80. JA PUHUKAA VASTA SITTEN. ON HILJAINEN JA TEHOKAS. MIELLYTTÄVÄ AJOKOKEMUS KERTAKAIKKIAAN. EI KANNATA HUUDELLA JOS EI OLE AJANUT.
- Urosauto
sitten kirjoitti:
TESTATKAA HYVÄT IHMISET VOLVO S 80. JA PUHUKAA VASTA SITTEN. ON HILJAINEN JA TEHOKAS. MIELLYTTÄVÄ AJOKOKEMUS KERTAKAIKKIAAN. EI KANNATA HUUDELLA JOS EI OLE AJANUT.
Oikeestaan kaikki raatotuunarit sais pitää turpansa kiinni. Vain ne, jotka S80:n omistavat omaavat riittävästi tietoa täällä kommentointiin.
235tkm takana, kulutus himpun yli 5l disukkaa, nahkasatulat ryhdissään, huollettu huolto-ohjelman mukaan, ei muita korjauksia. Maalatkaa ruostuvista väyrysistänne ja imagobemuistanne katto vihreeksi ja tönätkää mereen. - huomioon
Urosauto kirjoitti:
Oikeestaan kaikki raatotuunarit sais pitää turpansa kiinni. Vain ne, jotka S80:n omistavat omaavat riittävästi tietoa täällä kommentointiin.
235tkm takana, kulutus himpun yli 5l disukkaa, nahkasatulat ryhdissään, huollettu huolto-ohjelman mukaan, ei muita korjauksia. Maalatkaa ruostuvista väyrysistänne ja imagobemuistanne katto vihreeksi ja tönätkää mereen.että puolet näistä kommenteista tulee sellaisilta joilla ei ole edes vielä korttia jolla autoa voisi kokeilla tai perus vm90 corolla/sunny-kuskeilta. Provoa provon perään.
- kjlkljk
Ei kiinnosta ketään.
Käytettynä näitä mahtavia s80 autoja saa jo 10te.
Siis aivan tavllinen sedan, jossa kokoonsa nähden pienet sisätilat ja onneton tavaratila.
Montako testiä voittanut.- Putte
Saa 10 tonnilla S80:n ?
Toinen pointti,oletko mitannut S80:n sisätilat, ja tavaratilan, takaan, että saa hakea autoa, joissa on yhtä hyvät ko. tilat.!
Mutta niinkuin arvaan, et tiedä ko. autosta yhtään mitään, olet niitä vain katsellut kun ne lipuvat ohitsesi, samalla kun kuola valuu suupielistäsi, ja takana ajatus, että vielä vuosi ammattikoulua.!!!!! - Jooseppi
Putte kirjoitti:
Saa 10 tonnilla S80:n ?
Toinen pointti,oletko mitannut S80:n sisätilat, ja tavaratilan, takaan, että saa hakea autoa, joissa on yhtä hyvät ko. tilat.!
Mutta niinkuin arvaan, et tiedä ko. autosta yhtään mitään, olet niitä vain katsellut kun ne lipuvat ohitsesi, samalla kun kuola valuu suupielistäsi, ja takana ajatus, että vielä vuosi ammattikoulua.!!!!!www.nettiauto.com
Sieltä halvimmat lähtevät hintaan 11-12 tonnia, joten Saksasta tuotuna saattaisi tuommoisen saada hintaan 9000 - 10 000 tosin varsin puhkiajettuna. - Putte
Jooseppi kirjoitti:
www.nettiauto.com
Sieltä halvimmat lähtevät hintaan 11-12 tonnia, joten Saksasta tuotuna saattaisi tuommoisen saada hintaan 9000 - 10 000 tosin varsin puhkiajettuna.Ettei nuo ole niitä saksan tuonteja, ja mitä tulee kilometreihin, niin niitä ei moisista usko joulupukkikaan.
Itse ostin ton S80:n noin kolme kuukautta sitten, suomiauto executive, jne..kyllä pikkusen pitää lisätä tuohon 12 tuhanteen että moisen saa alleen, no se hinta,,,,ei paha, jos on rahaa. - Putte
Tavaratilan mitat:
Syvyys (takapenkistä luukun reunaan)110cm
Leveys (pienin)110cm
Korkeus (matalin) 48cm
Etupenkin selkänojasta takapenkin istuimen etuosaan 27cm (kuskin penkki säädettynä 188cm:n kuskin mitoille)
Etupenkin selkänojasta takapenkin selkänojaan 80cm
Kyllä mielestäni puhutaan "tilavasta" autosta. - Jooseppi
Putte kirjoitti:
Ettei nuo ole niitä saksan tuonteja, ja mitä tulee kilometreihin, niin niitä ei moisista usko joulupukkikaan.
Itse ostin ton S80:n noin kolme kuukautta sitten, suomiauto executive, jne..kyllä pikkusen pitää lisätä tuohon 12 tuhanteen että moisen saa alleen, no se hinta,,,,ei paha, jos on rahaa.Auton alkuperä ja ajokilometrien määrä voi olla mitä vain.
Oleellisinta on se, että kysyit mistä saa S80 kymmenellä tuhannella ja minä kerroin sen sinulle. - luxuskyyti
heh heh hyvä provo..ei taida alle kympin lähteä vielä s80-volvoa....jaa että pienet sisätilat? heh ootkos istunut edessä ja takana, entä kuskin paikalla? joskos istuisit ensin ja puhuisisit vasta sitten. volvo s 80 on AUTO ISOLLA A:LLA.
- Volvo S80 170HV
Minkälaisen S80 saat 10000€ ? Oma vm 99 jolla ajettu 100700km ei edes ruotsista irronnut tuohon hintaan!
- dgdfgdsfgsdfgvbbvbh12
Jooseppi kirjoitti:
www.nettiauto.com
Sieltä halvimmat lähtevät hintaan 11-12 tonnia, joten Saksasta tuotuna saattaisi tuommoisen saada hintaan 9000 - 10 000 tosin varsin puhkiajettuna.mitä vertauksia... hanki itsellesi elämä.
- volvoisti nyt
Putte kirjoitti:
Tavaratilan mitat:
Syvyys (takapenkistä luukun reunaan)110cm
Leveys (pienin)110cm
Korkeus (matalin) 48cm
Etupenkin selkänojasta takapenkin istuimen etuosaan 27cm (kuskin penkki säädettynä 188cm:n kuskin mitoille)
Etupenkin selkänojasta takapenkin selkänojaan 80cm
Kyllä mielestäni puhutaan "tilavasta" autosta.kun kerran meidänkin rouva saa viikonlopun mökkivermeet mahtumaan. On meinaan sellainen varavaraston mukana pitävä. kaiken varalta.
- volvonisti
persajalkaisen jalat eivät ylety edes jalkatilan etuosaan vaikka penkki on säädetty mahd. eteen.
vai pienet tilat? haloo!! - voi voi
jossa kokoonsa nähden pienet sisätilat ja onneton tavaratila.
Osta sitten rekka jos ei tilat piisaa ja mitä varten edes kokeilemaan autoa jos tietää että ei ole omalle käytölle riittävän tilava? jos on ahdas ja pieni tavaratila niin ei se sitä tarkota että on paska ajaa vai?
- näin on
Kyllä tuolla hinnalla ja kustannuksilla saa loistavammankin,
ja tai taiavamman.
Saa halvemmallakin "yhtä loistavan".
Muta jos Corolasta siirtyy, onhan tuo ja kaikki loistavia.- Putte
Annas tulla, että tuolla hinnalla loistavampi, ja tilavampi, niin mikä. ?????
- sain ajaa muutama
Putte kirjoitti:
Annas tulla, että tuolla hinnalla loistavampi, ja tilavampi, niin mikä. ?????
sata kilometriä tuolla 80,en muista moottorin kokoa,mutta hieno peli kertakaikkiaan.
Ostan tuollaisen,sen olen päättänyt.uusi malli
viellä paremman näkönen.Mersut on Crysler neon.. - esimerkki
Mikä on loistavampi?
Mikä on tilavampi? - ajanut
esimerkki kirjoitti:
Mikä on loistavampi?
Mikä on tilavampi?olen vuosien aikana ajanut volvolla tuhansia tunteja,siis traktorilla,kyllä volvo traktorina menettelee mutta autona aika surkea.
- muistella
ajanut kirjoitti:
olen vuosien aikana ajanut volvolla tuhansia tunteja,siis traktorilla,kyllä volvo traktorina menettelee mutta autona aika surkea.
jos sattuisit muistamaan jonkun vielä vanhemman vitsin. Laita se sitte tuonne huumoripalstalle. Naurattaa niin, ettei meinaa jakkaralla pysyä. Ehe, ehe.
- Nykyään nelivedolla
muistella kirjoitti:
jos sattuisit muistamaan jonkun vielä vanhemman vitsin. Laita se sitte tuonne huumoripalstalle. Naurattaa niin, ettei meinaa jakkaralla pysyä. Ehe, ehe.
Heh, ihan suosituimpia kirjoituksia s24 palstalla :). Ilmiselvästi ensikäden kokemuksia useimmat vailla joten kyseisen auton omistaneena voinen sanoa muutaman sanan. Ajettuvuudeltaan ehdottomasti luokkansa parhaita ainakin minun käteeni (kestää vertailun Audiin, E:hen sekä BMW:n), ainut mikä hieman häiritsi oli suht tunnoton ohjaus. Hieno auto varusteiltaan tiloiltaan etc. mutta se pirskatin laatu!!! Takatukivarsia ei saatu kolinattomiksi, useat sähköviat (ilmastointi, ohjainboksi, lukitukset, sähköpenkit etc.) sekä ennenkaikkea Bilian hälläväliä asenne (yeps, oli työsuhdepeli) saivat siirtymään muihin merkkeihin.
Saattoihan tuo olla erityisen huono yksilö joten jos joku löytää omasta mielestään hyvän yksilön niin ehdottomasti hieno peli!!!
- Trabi
Volvo itse siellä kirjoitella.
- traktori
No enpä tiedä, itse ajelen saksalaisella M5 tyyppisellä saksasta tuodulla 2001 mallilla. Mittarissa on vajaa 160000 km, ja ihan tikissätuntuu olevan. Veikkaisin, (tiedän kokemuksesta)ajonautinnon olevan huomattavasti mukavampaa kuin uudessa volvossa. Tosin onhan traktoreitakin montaa eri merkkiä, joten makuasioistahan ei voi kiistellä.
- Putte
Mutta et ole itse ajanut S80:stä metriäkään, mitä se "veikkailu" auttaa, jos ei ole kokemusta?
- Putte
Kaikkihan sen tietää, että ei volvo ole auto!!!
Vitutta vaan nuo "Volvottomat" jotka tänne änkeää kirjoituksillaan, ja se, että jotkut(itse mukaan lukien) vastaa näihin kirjoituksiin.
P....le vieköön, sen vaan vielä tässä sanon, että jos S80:stä joku haukkuu huonoksi/ahtaaksi ym. ym. niin ei tiedä autosta mitään.
HYVÄÄ JUSSIA BMW/AUDI/MB väki, teidän provoistanne huolimatta S80:n menee juhannuksen viettoon turvallisin/nautittavin mielin Kustaviin.
Nauretaan, kun tavataan.- Upea Kyyti
Kyllä on UPEA ja HULPPEA kyyti VOLVO S 80:ssä.
EI VOI MUUTA SANOA.
Auto on aivan ehdotonta eliittiä.
Todellakin uuden aikakauden Volvo.
Upea ajokokemus. Hiljainen kuin mikä vaikka moottorina 2,9 l.
Erittäin miellyttävää menoa tälllä autolla.
Ei tarvitse kinnata pää punaisena jollain kotterolla kun tällä voi nauttia joka metristä maantiellä. Tällä autolla ei tarvitse kinnata koska ajaminen on todellakin nautinto. SIITÄ NAUTTII. SIKSI EI OLE KIIREKÄÄN MINNEKÄÄN, VAAN TÄLLÄ AJELEE MIELELLÄÄN SATASTA TAI 120KM/H.
- S 80
Juuri näin. On turha verrata jotain 80-luvun Volvoa tuoreisiin S-sarjalaisiin. Varsinkaan Volvo S 80:een ei voi verrata samana päivänäkään mitään muita Volvoja. On todella ilo ajella upealla Volvolla. Kehoitan epäileviä tutustumaan ja koeajamaan kyseistä autoa. Vasta ajaminen kertoo totuuden:) Hyvää jussia!
- AIKA AJAAOHI
Miksei niitä Huippu Volvoja näy enää Taksi-tolpalla kun sattumoisin ? Onko ne käyny vähän pieniksi!? ennen Mesejä NY Vectroja
- Thorn!
AIKA AJAAOHI kirjoitti:
Miksei niitä Huippu Volvoja näy enää Taksi-tolpalla kun sattumoisin ? Onko ne käyny vähän pieniksi!? ennen Mesejä NY Vectroja
V 70 on erittäin yleinen taxi Suomessa.
- kuin...
Zetori. Mutta sehän on ihan sama millä ne paskat pellolle vie ja maat möyhentää.
Autot ja autoilu on sitten ihan erikseen. - volvolla
töissä? automyyjänä? hyvä tapa markkinoida ja kehua autoaan täällä. Taidan laittaa jollekkin palstalle, että saabbi on kertakaikkisen loistelias auto ehkä maailman paras. nim.kokemusta on, on muuten mersut ja muutkin aivan loistavia ja hiljaisia sekä upeita sisältä, kuin hävittäjistä monet kalliit autot.
- kahta en vaihtais :)
Eli Volvoani ja tyttöäni :D !
Mulla on S80 "vanhempaa" mallia, v. 2000. Yhtäkään vikaa ei oo tullut eikä ollut tähän mennessä vaikka kilometrejä on jo lähempänä 20 000.
Mä kun en muuta "ylellisyyttä" omista, kun auton (kokemuksia on vanhoista autoista Fordista, Opelista ym), niin oon niin vaan 100%:n tyytyväinen ja onnellinen hienosta autostani (vaikka nainen oonkin).
Rumaksi mun mielestäni ei mallia voi sanoa kiusallakaan - on nimittäin ainakin mun mielestä KAUNIS auto.
Ainoa miinus minkä keksin, on pieni takaluukku - ei mikään monen lapsen perheauto. Meille kelpaa. Sillä on lempinimikin JYSY rekkarin mukaan (tyttö keksi sen):D :D.- S 800
Mullapa on sellainen, tiiätkös mikä menopeli se on?
Vihjeeski vuosimalli 1975 ja 2.5 litranen diesel ilman turboa. - Osta joskus auto
Hellanlettas, että oikein lempinimi. Ja, että oikein jysy. On tainut tuota kirjoittaessa juhannushiivat päästä pahasti vaikuttamaan...
- ant
jopa 20000 ajettu ja 6 vuotta vanha... ei nuilla kilometreillä saa ollakkaan vikoja eri asia jos yksi nolla lisää perässä, silloinkaan ei voi olla paljon vikoja jos autosta puhutaan
- Putte
Nainenkin kirjoittaa, ja vielä mielestäni asiaa.
No täähän on aina ollut se "vittuile volvoista" palsta, joten siirry sinäkin tuonne toiselle, missä saa jopa neuvojakin, jos niitä ongelmia tulee, täällä vaan vittuillaan lisää, eli siirry
www.volvolandia.com:in palstalle.
- jooooooooooooooooooooooooooooo
Valitamme Ostosta Lähetämme VaraOsia
- make
edelleen paras auto jota olen ajanut on fiat croma turbo siinäki yli 200hp lastulla ja ohjattavuus kymppi!
vioista en sano mitään muuta ku 360tkm ajetussa alkuperäinen ahdin ja kaikki sähköhimmelit toimi.
kori ruostu alta - ajanut ferrarilla
ihan peruspaska auto. kyllähän sillä kaupassa käy, muttei missään tapauksessa mikään aivan mahtava.
- Mel Bourne
Volvo on paras, muut tulee kaakana takana!!!!
- tapsu 1
Mel Bourne kirjoitti:
Volvo on paras, muut tulee kaakana takana!!!!
Oli minullakin Volvo mutta kun ei saanut rahallakaan kuntoon niin oli luovuttava!
- eraser-08
tapsu 1 kirjoitti:
Oli minullakin Volvo mutta kun ei saanut rahallakaan kuntoon niin oli luovuttava!
sanoen! Rahoitusyhtiö haki omansa pois.
- kolme kirjainta
Mulla on BMW 520 kevytmetalli vanteilla. Maalattu mustaks ja paintit pinnassa...
- Kaapista ulos
Oletko myös pinimunainen, ja homo?
- Että oletko
Pienimunainen, ja homo, sillä se on vanha tarina!
Norsu putos hiekkakuoppaan, ja musta BMW ajoi kuopan viereen, ja kaveri huusi, että ota kärsällä kiinni takaa, niin vadän sut ylös,,mutta, ei onnistunut, sitte tuli hiiri, ja katsoi kuoppaan, ja sanoi, ota vehkeestäni kiinni, ja vedä ittes ylös, ja niin homma onnistu.
Mikä oli kertomuksen selitys?????Jos on tarpeeksi iso vehje, ei tarvii mustaa bemaria!
- Harvinaista
Kyllä on mainitsemisen arvoinen asia tuo ilmastointi...heh..
- kun ei muusta kokemusta
Niin, kun pikkuautoilla koko ikänsä ajelee ja saa alleensa uutema yli 50000 euroa maksaneen auton niin noinhan siinä käy. Tuntuu että alla olisi maailman paras auto.
Volvo ei ole mitenkään suvereeni tuossa hintaluokassa ja uskon että olisit antanut samat kommentit mistä tahansa tuon hintaluokan autosta.
Eli, uskoisin ettet kommentoinut autoa vaan hintaluokkaa.- helvetin ruma ja huono ajaa
Näin sanoo moni ystäväni, jotka ovat vaihtaneet Volvosta (V40, V70) uuteen E, C-mersuun tai 500-sarjan bemariin.
Kyllä se niin vain on, että saksalainen voittaa aina mitä kunnon autojen tekemiseen tulee.
Menkää itse kokeilemaan kumpi on parempi ajaa, kummassa on parempi tekniikka ja kumpi on viimeistellympi. Vastaus on helppo.
PS. Itse en aja millään em. automerkeistä. - Hekhhh
helvetin ruma ja huono ajaa kirjoitti:
Näin sanoo moni ystäväni, jotka ovat vaihtaneet Volvosta (V40, V70) uuteen E, C-mersuun tai 500-sarjan bemariin.
Kyllä se niin vain on, että saksalainen voittaa aina mitä kunnon autojen tekemiseen tulee.
Menkää itse kokeilemaan kumpi on parempi ajaa, kummassa on parempi tekniikka ja kumpi on viimeistellympi. Vastaus on helppo.
PS. Itse en aja millään em. automerkeistä.Niin mikähän auto se mahtoikaan voittaa tm:n testin ??
- Puheenollen
Onkohan tiivisteille mitään tehtävissä kun alkavat "tsuhiseen" 100-120 nopeuksissa,vai pullistako ylipaine tiivisteet ulospäin.....hmmm
- ejjk
että leluja on monenlaisia mutta kävin koeajamassa volvon s80 aut 2.9 t6 n. 300 konia niin aika herkullinen peli oli ja löylyt hyvän tupla turbon ansiosta huippu luokkaa, c sarjan mb:tä ei voi edes
rinnastaa ja moni iso bemukin jää kirkkaasti jalkoihin melkein joka osa-alueella.
tietysti jokaisella omat mieltymyksensä mutta onhan tuo volvo korkean tason vekotin.
kulutuksesta sen verran että siinä onkin sitten se ero hyvän ja huonon volvon välillä,
nimittäin kunnon volvo kun ei kuluta polttoainetta järjettömästi ja esim verrattuna vastaavan tason bemariin kulutus pienempi ;)
auto on suuri mutta vie ruhoaan aika liukkaasti eikä tuon kokoluokan auto ilman noita heppojakaan voi liikkua 5 litralla sadalle millään. sellaista etsivä joutuu ikävä kyllä luopumaan sitten mukavuuksista, tietenkin tässäkin jokaisella omat mieltymyksensä.
yllä mainitun kulutus talvikelillä maantiajossa lasti päällä 7,8l sadalle mikä on kyllä kunnioitettava suoritus,
kulutukseen ei juurikaan vaikuttanut ajoiko 90 vai 120..
suosittelen lämpimästi. - saabisti1
ejjk kirjoitti:
että leluja on monenlaisia mutta kävin koeajamassa volvon s80 aut 2.9 t6 n. 300 konia niin aika herkullinen peli oli ja löylyt hyvän tupla turbon ansiosta huippu luokkaa, c sarjan mb:tä ei voi edes
rinnastaa ja moni iso bemukin jää kirkkaasti jalkoihin melkein joka osa-alueella.
tietysti jokaisella omat mieltymyksensä mutta onhan tuo volvo korkean tason vekotin.
kulutuksesta sen verran että siinä onkin sitten se ero hyvän ja huonon volvon välillä,
nimittäin kunnon volvo kun ei kuluta polttoainetta järjettömästi ja esim verrattuna vastaavan tason bemariin kulutus pienempi ;)
auto on suuri mutta vie ruhoaan aika liukkaasti eikä tuon kokoluokan auto ilman noita heppojakaan voi liikkua 5 litralla sadalle millään. sellaista etsivä joutuu ikävä kyllä luopumaan sitten mukavuuksista, tietenkin tässäkin jokaisella omat mieltymyksensä.
yllä mainitun kulutus talvikelillä maantiajossa lasti päällä 7,8l sadalle mikä on kyllä kunnioitettava suoritus,
kulutukseen ei juurikaan vaikuttanut ajoiko 90 vai 120..
suosittelen lämpimästi.Just pääsin/jouduin ajamaan s80.llä parsataa kilsaa, niin nyt mä heti hokasin, verrattuani omaan saman ikäiseen, tosin vajaa satku vähemmän ajettuun autooni, että aika levoton tuhkimo, tuo volvo on tien päällä.
- S80 Turbo
Kallis vakuutus.
Bensasyöppö.
Sähkövikoja täynnä.
Etupään alustan osat vaihdettava 60tkm välein.
Ja S80 ei todellakaan ole tehty mutkaiselle tai pomppuiselle tielle!!!
Jos sinulla on ylimääräistä rahaa, niin sitten suosittelen.
Itellä oli 3 vuotta (70tkm) S80 ja pakko oli laittaa kiertoon, kun ei ollut rahaa pitää. :-)- 4.Rellusti
ISOT Volvot, BMW, MB, Audit ja kaikki saksalaiset city maasturit. On niitten perässä vaan hieno ajaa meitin pikku rellulla. Ei meinaat tarvi tankata ollenkaa kun ajelee teitin öljyn käryissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1384078- 892009
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151911Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi571527Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541452Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331405VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991322- 741226
- 971104
- 691063