Auton peseminen loppuu kotona!

Kyttääjä

Porin kaupunki valmistelee lakia, jolla kielletään omakotialueilla autojen peseminen.
Hyvä!
Kerrostaloasukaskaan ei saa pestä autoa muualla kuin huoltoasemalla.
Hyvä, kun joku puuttuu tähänkin epäkohtaan.

Autot pestään huoltoasemilla eikä pihoilla! Hyvä Pori!

11

2111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomassss

Omakotitalossa auton pesuun käytettävän veden maksaa omakotitalon omistaja. Auton pesussa viemäriin menevän veden joka luetaan hulevedeksi maksaa omakotitalon omistaja. Pesussa käytettävän painepesurin sähkön maksaa omakotitalon omistaja. Näistä kaikista ropisee kaupungin kassaan rahaa. Miksei maksamaansa saa käyttää mihin haluaa? Ketä se haittaa jos vähän autoa pihassa viruttaa? Haluan nähdä sen päivän kun poliisimies astelee yksityispihaani ja antaa sakkolapun kun olen kastellut pihaani autosta tippuneella pesuvedellä.

• K.V

Eiköä se ole nin, että jätevesi menee viemäriin, ja hulevesi imeytyy maaperään. hulevesimaksun maksaa kyseisen maaperän omistaja? Voin silti olla väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt.

• Jatkuu

on tulee penkistä sen veran paljon, että pesen täst edes autoni omakotitalon pihassa, vaikka kuka sanois mitä !!!
        T: Himokiillottaja

• namihiiri

hieman huolimattomasti.

KATUALUEILLA pesu kielletään.

OMASSA PIHASSAan saa pestä, mutta ei millä vain aineilla.

• masa m.

enkö mä saa enää kohta maalatakkaa niitä aatoja tossa pihassani...kohta ne kait sannoo että öljyjäkään ei enää saa kaataa tunkiolle...

• Harry

Ärsyttää tällä kadulla asuva mersun omistaja, joka ainakin kerran viikossa pesee autoaan. Milloin tulee voimaan tuo laki? Minä ainakin tilaan heti poliisit jos peseminen alkaa!

• K.V

Ja kaupunki voisi kieltää myös kotieläimien pesun pihalla. Ärsyttää tuo vinkuna ja möly, mikä lähtee niistä hirvittävistä, karvaisista, neljällä jalalla liikkuvista paskakoneista... Olisi parempi, kun eläinten omistajilla olisi omat kaupungit, joissa sitten vois paskatuttaa minne huvittaa...ja vaikka itse perässä...

• vinkuuko?

vai suhiseeko korvies välissä?
        Ulkoile ja syö terveellisesti ja ota buranaa ja kaljaa...kyllä se siitä.

• Soitto seis

Toivottavasti kaupunki kieltää myös haitarin soiton kun sellaistakin rikollisuutta harrastetaan yleisesti. Erikoisesti haitarin vinkutus ja toisesta suunnasta passokitaran jumputus tekee hulluksi ja kuka sitten vastaa siitä jos hermot menee joltain. Pienemmästäkin on miestappoja tehty.

että kieltäkää musiikin soittaminen muualla kuin areenalla ja kävelykadulla, siellä sopii soitella mun puolesta!
      Tulen äänestään sitä puoluetta joka alkaa ajamaan tätä ympäristösaasterikollisuutta vastaan!

• järki käteen

Hieno harmaa mersu on varaa ostaa, muttei kesärenkaita. Siinä mennään vaan reteesti nastat rapisten ja valitetaan kun tiet kuluu ihan ajokelvottomiksi.

• juopottelun

voisi myös kieltää ja valvoa kanssa. Ärsyttää kun puldet kittaa keskaria joka dösäpysäkillä aamusta iltaan. Pulloja ja siksarinkuoria joka paikka täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      91
      1671
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      191
      1283
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      77
      1283
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      55
      962
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      911
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      898
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      888
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      844
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      832
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      799
    Aihe