Viime päivinä keskustelu on tällä palstalla lähtenyt hiukan liikaakin rönsyilemään pois palstan aiheesta eli tanssi- ja iskelmämusiikki. Olen joitakin ketjuja ja mielipiteitä tästä syystä poistanut oman harkintani mukaan sekä muilta käyttäjiltä tulleiden ilmoitusten perusteella. Jokaisella on tietenkin oikeus mielipiteeseensä ja niin sen kuuluukin olla! Mutta jos jatkossa yritettäisiin keskustella musiikista ja ilmaista mielipiteemme niin ettei juuri se oma kirjoitus provosoi muita kirjoittajia eksymään aiheesta sivuraiteelle. Joten, lukekaa vaikka se oma teksti pari kertaa läpi ennenkuin painatte lähetä nappia, jos vaikka jonkun ilmaisun voisi muuttaa ja sanoa kauniimmin. Totta on se että kaikki emme mitenkään voi pitää samoista esiintyjistä, mutta koetetaan kunnioittaa sitä jos joku ko. esiintyjästä sattuu pitämään. Jos ei ole "järkevää" sanottavaa ja mieleen tulee vain sana "YÄK", voi jättää kommentoimatta ja palata asiaan kun on hetken miettinyt ja osaa ilmaista asian hieman kauniimmin, esim. tyyliin "No, ei kuulu minun suosikkeihini jne." Kukin varmasti osaa kommentoida viisaasti ja järkevästi kun hetken asioita pohdiskelee :) Suotavaa myöskin olisi ettei toisia kirjoittelijoita alettaisi arvostella ja perätä heiltä vastauksia kysymyksiin jotka eivät liity palstan aiheeseen. Tämä tälläinen saa vain turhaa ärhäkkää liikkeelle.
Jospa siis näillä ohjeilla jatkettaisiin...katsotaan kuinka kauan rauha kestää tällä erää. Aurinkoista kesää!
Sheriffillä on asiaa!
4
785
Vastaukset
- ...vinkki
Nämä iskelmäfanit voisivat sitten myös pysyä poissa metalli-/rock- ja punk-keskusteluista esittämästä verrattomia mielipiteitään tyyliin "Eini on paras, kaikki hevi on paskaa ja hevarit vajaammielisiä!".
- Köhöh
seriffin pitäisi myös poistaa nuo artisteja haukkuvat kirjoitukset tästä lähin pois. Ne ovat paitsi artisteja niin ennen kaikkea heidän fanejaan loukkaavia! Kunniou´teaan joakista ihmistä, niin artistia kuin heidän fanejaankin, että typerät ja haukkuvat kommentit poistetaan heti kun sellaisia ilmaantuu!
Toisiiin kirjoittajiin kohdistuvat mollaammiset ja perättömät syyttelyt on sitten kans karsittava täältä pois.
- Tommi
Eikö olisi parempi lopettaa koko palsta,jos joka asiasta pitää olla samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763