Lordi nimeksi lapselle

lordaaja

Saan suunnilleen kuukauden päästä esikoiseni ja olen euroviisuvoiton jälkeen tosissani miettinyt että olisko Lordi sopiva nimi lapsellemme. Emme varmasti ole ainoa perhe joka antaisi lapselle tämän nimen. Ottavathan jotkut tatuointejakin!
Onko siis mahdollista kastaa rakasta lastamme Lordiksi, tai edes muiden bändin jäsenten nimellä?

6

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien-8

      Ehkäpä se sopisi poikalapsen nimeksi,mutta tytön on ehdottomasti oltava AWA.;)

    • nylkkäri

      hyvä nimihän Lordi on ja voi olla,että Lordeja on pian enemmäkin.

    • Olihan se huippuhienoa, että Lordi teki sen mitä pitikin. Mutta lapselle Lordi nimeksi?! Eikö tuo nyt ammu jo vähän yli..?! Jos perustelet valintaasi tatuoinnilla, olet vielä epäkypsä äidiksi! Minun mielestäni(tämä on oma mielipiteeni, muilla saa ja pitää olla muita mielipiteitä) on suorastaan imartelevaa antaa lapselle nimi jonkun hyvää tehneen henkilön mukaa, mutta Lordi menee hieman yli ymmärrykseni. Lordi on sitäpaitsi fiktiivinen hahmo eikä suinkaan oikea henkilö. Mieti nyt vielä sitä nimi vaihtoehtoa huolella, muistaen myös että lapsesi kantaa antamaasi nimeä hautaan saakka. Jotkut ei, koska vaihtavat tyhmyydellä tai ajattelemattomuudella annettuja nimiä myöhemmin. Tsemppiä vaan sinulle! Perässä tullaan... meinaa heinäkuussa morsiammen kanssa synnyttämään.

    • ei voi olla totta..

      uskon että pappi(tai maistraattiin kun ilmoittaa niin virkamiehet) kieltävät. Itse en missään nimessä antaisi. Lempinimeksi vaikka mutta ei oikeaksi nimeksi. erikoisia nimiä ei katsota hyvällä. https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1 voi muutenkin katsoa muiden nimien määriä, eipä löydy lordia ei..

    • Häilyvä

      Ajat, ja asenteet muuttuvat, miltä sinulta olisi tuntunut jos nimesi olisi noin poikkeava.Antakaa lapselenne nimi,joka on ihan tusina tavaraa.Lapsenne voi sitten aikoinaan päättää itse asian,jos tarpeen.Nimen muuttaminen on helppoa

    • Winhari

      Tuo ei ikinä onnistuisi, sillä "Lordi" on arvonimi jolla aatelisia puhutellaan, eikä kenellekään voi antaa nimeksi Lordia sen enempää kuin Herraa tai Kreiviäkään.

      Erikoinen nimi kannattaa kuitenkin ehdottomasti antaa, sillä erikoisuus erottuu massasta ja siitä on tulevaisuudessa hyötyä. Lasta saatetaan kiusata, mutta silloin hän oppii huolehtimaan paremmin itsestään, saa paremman itsetunnon ja on tulevaisuudessa ylpeä nimestään. Kannattaa kuitenkin katsoa jo olemassa nimiä, vaikka vanhoja Suomalaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe