Presidentitpalstan tasosta!

On kokonaan Suomi24 keskustelupalstojen ylläpitäjän vastuulla annetaanko
nykyisen "viidakolakimentaliteetin" jatkua.

Oikeustoimikelpoisena kansalaisena paheksun palstalla nähtävien "avohoitotasoisten"
viestien sallimista.

Mielestäni on häpeällistä, että ylläpito jättää presidenttisaitin täysin kesannolle.

Esim. ikä-ihmisten virikkeellisyyden kannalta, heidän omilla palstoillaan
vallitsee "lestadiolais-preussilainen" kuri.

Täälläkin pahimpien provotehtailijoiden viestejä voitaisiin suitsia; törkeimpiä poistamalla.

20

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siivoamisesta

Jatkuvaa sontaa suollat täällä. Olet kuulemma jonkun sivupersoona? Hoitoon vaan!

• JJulistajalle, nyt

tulilinjalla on koko kaarti eihalostaylistäviä.

• capt. cöpenick
        JJulistajalle, nyt kirjoitti:

tulilinjalla on koko kaarti eihalostaylistäviä.

pahimpien viestin poistoilla olsi tervehdyttävä vaikutus koko palstan normaalistumiseen.

Kun tuon avaohoitotapauksen annetaan riehua vapaasti juridisten henkilöiden
        pilkkaamisessa, muutkin syrjäytyneet "orm ja oivi onnekkaat" uskovat
        kriminaalisen räävimisen olevan normaalia.

Näin ylläpito antaa antaa vinoutunutta singnaalia; suomalaisesta oikeuskäytännöstä poiketen.

• Älä nauvata
        capt. cöpenick kirjoitti:

pahimpien viestin poistoilla olsi tervehdyttävä vaikutus koko palstan normaalistumiseen.

Kun tuon avaohoitotapauksen annetaan riehua vapaasti juridisten henkilöiden
        pilkkaamisessa, muutkin syrjäytyneet "orm ja oivi onnekkaat" uskovat
        kriminaalisen räävimisen olevan normaalia.

Näin ylläpito antaa antaa vinoutunutta singnaalia; suomalaisesta oikeuskäytännöstä poiketen.

­­­

• capt. cöpenick

Tämän päivän ensimmäinen viestini tälle palstalle kirjautui klo 20.44.

Myös mututietosi "sivupersoonastani" huuhaata.

Rekisteröidyn nikkini gallerian ruudussa näet email osoitteeni.
        Ota asioista selvää. Kaikki me ollaan netissäkin Suomen perustuslain kuin rikoslainkin alaisia.

• on suurin provosoija

Jos todella ajattelee ja toimii kuten tuossa kertoo, jättäisi provokirjoitukset omaan arvoonsa mutta itse on suurin provokaattori tällä palstalla. Luulisi olevan muutakin tekemistä kuin roikkua täällä ja kyylätä mitä Tarjasta kirjoitetaan. Täällä olevat kirjoitukset ovat kansalaisten henkilökohtaisia mielipiteitä. Köppen haloslaisuus tiedetään mutta Suomessa on aina enenevä määrä sellaisia, jotka pitävät "pressaamme" Suomen häpeällisenä taakkana. Sellainen mielipide ei muutu, vaikka köppe kuinka herjaa avohoitotapaukseksi....päinvastoin.

• capt. cöpenick

On omat selkäänpuukottajaryhmänsä. UKK oli eniten tähänastisista presidenteistä
        äärioikeistolaisten heittoveitsiprikaatien maalitauluna.

Nykyiselle presidentillekin on etua juristikoulutuksestaan.
        Hän voi kansainvälistäkin oikeuskäytäntöä tuntevana katsoa valtaoikeuksiensa perään.

"..aina enenevä määrä `sellaisia´, jotka pitävät presidenttiämme Suomelle "häpeällisenä taakkana"!

Kuulut tietämättömyydessäsi syrjäytyneisiin, nettiaddikteihin.
        Ellet olisi tietäisit, ettei missään populassa johtajaksi valittu voi olla kaikkien mieleen.

• on sellainen

On omat selkäänpuukottajaryhmänsä. UKK oli eniten tähänastisista presidenteistä
        äärioikeistolaisten heittoveitsiprikaatien maalitauluna.

Nykyiselle presidentillekin on etua juristikoulutuksestaan.
        Hän voi kansainvälistäkin oikeuskäytäntöä tuntevana katsoa valtaoikeuksiensa perään.

"..aina enenevä määrä `sellaisia´, jotka pitävät presidenttiämme Suomelle "häpeällisenä taakkana"!

Kuulut tietämättömyydessäsi syrjäytyneisiin, nettiaddikteihin.
        Ellet olisi tietäisit, ettei missään populassa johtajaksi valittu voi olla kaikkien mieleen.

joka ei voi pysyä pois netistä päivääkään. Minua ei voi sanoa todellakaan nettiaddiktiksi, kun käyn postini lukemassa kerran pari viikossa ja samalla päivitän nettikeskustelun aiheet. Joka kerta on köppe keskustelussa herjaamassa ketä milloinkin. Voisi arvoisa köpenikki katsoa omaan peiliinsa kuka on se nettiaddikti.
        Syrjäytymisestä ei voi myöskään puhua kohdallani. Olen ollut työelämässä jo 45v ja edelleenkin elätän itseni palkkatyöllä. Ehkä siinäkin köppenikin on katsottava omaan peiliinsä sillä uskon hänen olevan itse syrjäytynyt työelämästä.

• ----------------
        on sellainen kirjoitti:

joka ei voi pysyä pois netistä päivääkään. Minua ei voi sanoa todellakaan nettiaddiktiksi, kun käyn postini lukemassa kerran pari viikossa ja samalla päivitän nettikeskustelun aiheet. Joka kerta on köppe keskustelussa herjaamassa ketä milloinkin. Voisi arvoisa köpenikki katsoa omaan peiliinsa kuka on se nettiaddikti.
        Syrjäytymisestä ei voi myöskään puhua kohdallani. Olen ollut työelämässä jo 45v ja edelleenkin elätän itseni palkkatyöllä. Ehkä siinäkin köppenikin on katsottava omaan peiliinsä sillä uskon hänen olevan itse syrjäytynyt työelämästä.

Käyt koneella harvoin ja tiedät etä Köppe on täällä aina. Tiedät myös ettei hän ole enää työelämässää...

Noin viisas voi olla ainoastaan iäkkäämpi porvari..

• sitten
        ---------------- kirjoitti:

Käyt koneella harvoin ja tiedät etä Köppe on täällä aina. Tiedät myös ettei hän ole enää työelämässää...

Noin viisas voi olla ainoastaan iäkkäämpi porvari..

porvari tietämättäni. En omista minkään puolueen jäsenkirjaa en sen enempää oikealta kuin vasemmaltakaan. Kristilliset arvot omaan mutta se ei ole puolueseen sidottu. Kiitos kuitenkin, kun sanot ihanaksi porvariksi. Noin kauniisti ei ole sanonut minulle koskaan edes entinen aviomieheni.

Köppe on todellakin täällä aina, kun minä olen käynyt ja aina jonkun kimpussa herjaamassa.
        Olet oikeassa, viisas olen sillä elämän koulussa oppii, jos haluaa kaikki vaikeudet ja elämän kolhut ottaa oppimismielellä.

• ----------------
        sitten kirjoitti:

porvari tietämättäni. En omista minkään puolueen jäsenkirjaa en sen enempää oikealta kuin vasemmaltakaan. Kristilliset arvot omaan mutta se ei ole puolueseen sidottu. Kiitos kuitenkin, kun sanot ihanaksi porvariksi. Noin kauniisti ei ole sanonut minulle koskaan edes entinen aviomieheni.

Köppe on todellakin täällä aina, kun minä olen käynyt ja aina jonkun kimpussa herjaamassa.
        Olet oikeassa, viisas olen sillä elämän koulussa oppii, jos haluaa kaikki vaikeudet ja elämän kolhut ottaa oppimismielellä.

On uhanaa että tiedät olevasi ihana ja tietävä. Mutta kertroisitko minulle mistä päättelet, etä Köppe on jollain lailla syrjäytynyt?

Itse olen demari, vasemmistolainen, niin en omaa noin hienoa nyanssikokemusta, enkä elämänkokemustakaan kuin sinä, niin kertoisitko.

• capt. cöpenick
        ---------------- kirjoitti:

On uhanaa että tiedät olevasi ihana ja tietävä. Mutta kertroisitko minulle mistä päättelet, etä Köppe on jollain lailla syrjäytynyt?

Itse olen demari, vasemmistolainen, niin en omaa noin hienoa nyanssikokemusta, enkä elämänkokemustakaan kuin sinä, niin kertoisitko.

Onko persukin porvari? Senaattori Halmeen moraalilla varustettukinko???

• capt. cöpenick
        on sellainen kirjoitti:

Jos Allah suo, täytän v.2007 69v!!

Älä käy rienaajien piiriin rekkaamattomana. Siinä voi tulla siipeen ansaitsemattomasti.

• __-

Onko persukin porvari? Senaattori Halmeen moraalilla varustettukinko???

Älä murise vastaan Köppe. Kyllä porvarit tietää.. Varsinkin kun porvari on maailman ihanin sana..

• capt. cöpenick
        __- kirjoitti:

Älä murise vastaan Köppe. Kyllä porvarit tietää.. Varsinkin kun porvari on maailman ihanin sana..

Olet onneksi 6v:n tasolla. Huom!

Kiitän AVARUUTTA että sain julistaja/saastan asettamaan provojaan vähemmän.

Jos Allah suo, täytän 70v. v:n 2008 lopulla!

• Leiki vaan..

Olet onneksi 6v:n tasolla. Huom!

Kiitän AVARUUTTA että sain julistaja/saastan asettamaan provojaan vähemmän.

Jos Allah suo, täytän 70v. v:n 2008 lopulla!

Leiki vaanb kiva leikiä, että sinulla on jotain merkitystä.... Mutta sinähän olet kunnon porvari, sillä on arvoa...

• Heh heh
      • capt. cöpenick

En KOSKAAN avaa roskalinkkejä!

Ellei "pollasta" mitään irtoa, en avaa konetta ollenkaan.

• Roput

Lopullisesti ?

• Tässä ..

En KOSKAAN avaa roskalinkkejä!

Ellei "pollasta" mitään irtoa, en avaa konetta ollenkaan.

"    Laaja haku · A-Ö
        Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Yhteiskunta > Historia

Viestien esitystapa: Näytä yksi viesti/vastaus kerrallaan Näytä kaikki keskustelun viestit ja vastaukset Näytä kaikki keskustelun viestit ja niiden vastaukset sisennettynä

Näytä aiheet    >

Tämä ei nyt liity asiaan
        Kirjoittanut: mutta... 18.6.2006 klo 22.41

oletko Julistaja harkinnut ehdokkuutta eduskuntavaaleissa?    

Vastaa tähän viestiin    
           Kerro kaverille tästä viestistä    Ilmoita asiattomasta viestistä

Keskustelun kulku:
        Hitler puri mattoa    J_Julistaja    eilen
        Tämä ei nyt liity asiaan    mutta...    eilen
        unelmoinnut kyllä    J_Julistaja    eilen
        Perusta oma    puolue.    00:56
        Kyllä, Kansallispukumielinen puolue    Rommaani Po...    19:00
        selaileppa    viestejä    18:11
        kommarihan tuo oli    J_Julistaja    19:38
        Ei ole tutkimus edes    Wandaaali    20:41
        Kenelle se on mahdotonta    pyyhkeenpurija    20:41

vspacer_col"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1140
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      957
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      849
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      830
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      167
      825
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      34
      774
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      741
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      696
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      188
      693
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      137
      689
    Aihe