On kokonaan Suomi24 keskustelupalstojen ylläpitäjän vastuulla annetaanko
nykyisen "viidakolakimentaliteetin" jatkua.
Oikeustoimikelpoisena kansalaisena paheksun palstalla nähtävien "avohoitotasoisten"
viestien sallimista.
Mielestäni on häpeällistä, että ylläpito jättää presidenttisaitin täysin kesannolle.
Esim. ikä-ihmisten virikkeellisyyden kannalta, heidän omilla palstoillaan
vallitsee "lestadiolais-preussilainen" kuri.
Täälläkin pahimpien provotehtailijoiden viestejä voitaisiin suitsia; törkeimpiä poistamalla.
Presidentitpalstan tasosta!
20
441
Vastaukset
- siivoamisesta
Jatkuvaa sontaa suollat täällä. Olet kuulemma jonkun sivupersoona? Hoitoon vaan!
- JJulistajalle, nyt
tulilinjalla on koko kaarti eihalostaylistäviä.
- capt. cöpenick
JJulistajalle, nyt kirjoitti:
tulilinjalla on koko kaarti eihalostaylistäviä.
pahimpien viestin poistoilla olsi tervehdyttävä vaikutus koko palstan normaalistumiseen.
Kun tuon avaohoitotapauksen annetaan riehua vapaasti juridisten henkilöiden
pilkkaamisessa, muutkin syrjäytyneet "orm ja oivi onnekkaat" uskovat
kriminaalisen räävimisen olevan normaalia.
Näin ylläpito antaa antaa vinoutunutta singnaalia; suomalaisesta oikeuskäytännöstä poiketen. - Älä nauvata
capt. cöpenick kirjoitti:
pahimpien viestin poistoilla olsi tervehdyttävä vaikutus koko palstan normaalistumiseen.
Kun tuon avaohoitotapauksen annetaan riehua vapaasti juridisten henkilöiden
pilkkaamisessa, muutkin syrjäytyneet "orm ja oivi onnekkaat" uskovat
kriminaalisen räävimisen olevan normaalia.
Näin ylläpito antaa antaa vinoutunutta singnaalia; suomalaisesta oikeuskäytännöstä poiketen.
- capt. cöpenick
Tämän päivän ensimmäinen viestini tälle palstalle kirjautui klo 20.44.
Myös mututietosi "sivupersoonastani" huuhaata.
Rekisteröidyn nikkini gallerian ruudussa näet email osoitteeni.
Ota asioista selvää. Kaikki me ollaan netissäkin Suomen perustuslain kuin rikoslainkin alaisia.
- on suurin provosoija
Jos todella ajattelee ja toimii kuten tuossa kertoo, jättäisi provokirjoitukset omaan arvoonsa mutta itse on suurin provokaattori tällä palstalla. Luulisi olevan muutakin tekemistä kuin roikkua täällä ja kyylätä mitä Tarjasta kirjoitetaan. Täällä olevat kirjoitukset ovat kansalaisten henkilökohtaisia mielipiteitä. Köppen haloslaisuus tiedetään mutta Suomessa on aina enenevä määrä sellaisia, jotka pitävät "pressaamme" Suomen häpeällisenä taakkana. Sellainen mielipide ei muutu, vaikka köppe kuinka herjaa avohoitotapaukseksi....päinvastoin.
- capt. cöpenick
On omat selkäänpuukottajaryhmänsä. UKK oli eniten tähänastisista presidenteistä
äärioikeistolaisten heittoveitsiprikaatien maalitauluna.
Nykyiselle presidentillekin on etua juristikoulutuksestaan.
Hän voi kansainvälistäkin oikeuskäytäntöä tuntevana katsoa valtaoikeuksiensa perään.
"..aina enenevä määrä `sellaisia´, jotka pitävät presidenttiämme Suomelle "häpeällisenä taakkana"!
Kuulut tietämättömyydessäsi syrjäytyneisiin, nettiaddikteihin.
Ellet olisi tietäisit, ettei missään populassa johtajaksi valittu voi olla kaikkien mieleen. - on sellainen
On omat selkäänpuukottajaryhmänsä. UKK oli eniten tähänastisista presidenteistä
äärioikeistolaisten heittoveitsiprikaatien maalitauluna.
Nykyiselle presidentillekin on etua juristikoulutuksestaan.
Hän voi kansainvälistäkin oikeuskäytäntöä tuntevana katsoa valtaoikeuksiensa perään.
"..aina enenevä määrä `sellaisia´, jotka pitävät presidenttiämme Suomelle "häpeällisenä taakkana"!
Kuulut tietämättömyydessäsi syrjäytyneisiin, nettiaddikteihin.
Ellet olisi tietäisit, ettei missään populassa johtajaksi valittu voi olla kaikkien mieleen.joka ei voi pysyä pois netistä päivääkään. Minua ei voi sanoa todellakaan nettiaddiktiksi, kun käyn postini lukemassa kerran pari viikossa ja samalla päivitän nettikeskustelun aiheet. Joka kerta on köppe keskustelussa herjaamassa ketä milloinkin. Voisi arvoisa köpenikki katsoa omaan peiliinsa kuka on se nettiaddikti.
Syrjäytymisestä ei voi myöskään puhua kohdallani. Olen ollut työelämässä jo 45v ja edelleenkin elätän itseni palkkatyöllä. Ehkä siinäkin köppenikin on katsottava omaan peiliinsä sillä uskon hänen olevan itse syrjäytynyt työelämästä. - ----------------
on sellainen kirjoitti:
joka ei voi pysyä pois netistä päivääkään. Minua ei voi sanoa todellakaan nettiaddiktiksi, kun käyn postini lukemassa kerran pari viikossa ja samalla päivitän nettikeskustelun aiheet. Joka kerta on köppe keskustelussa herjaamassa ketä milloinkin. Voisi arvoisa köpenikki katsoa omaan peiliinsa kuka on se nettiaddikti.
Syrjäytymisestä ei voi myöskään puhua kohdallani. Olen ollut työelämässä jo 45v ja edelleenkin elätän itseni palkkatyöllä. Ehkä siinäkin köppenikin on katsottava omaan peiliinsä sillä uskon hänen olevan itse syrjäytynyt työelämästä.Käyt koneella harvoin ja tiedät etä Köppe on täällä aina. Tiedät myös ettei hän ole enää työelämässää...
Noin viisas voi olla ainoastaan iäkkäämpi porvari.. - sitten
---------------- kirjoitti:
Käyt koneella harvoin ja tiedät etä Köppe on täällä aina. Tiedät myös ettei hän ole enää työelämässää...
Noin viisas voi olla ainoastaan iäkkäämpi porvari..porvari tietämättäni. En omista minkään puolueen jäsenkirjaa en sen enempää oikealta kuin vasemmaltakaan. Kristilliset arvot omaan mutta se ei ole puolueseen sidottu. Kiitos kuitenkin, kun sanot ihanaksi porvariksi. Noin kauniisti ei ole sanonut minulle koskaan edes entinen aviomieheni.
Köppe on todellakin täällä aina, kun minä olen käynyt ja aina jonkun kimpussa herjaamassa.
Olet oikeassa, viisas olen sillä elämän koulussa oppii, jos haluaa kaikki vaikeudet ja elämän kolhut ottaa oppimismielellä. - ----------------
sitten kirjoitti:
porvari tietämättäni. En omista minkään puolueen jäsenkirjaa en sen enempää oikealta kuin vasemmaltakaan. Kristilliset arvot omaan mutta se ei ole puolueseen sidottu. Kiitos kuitenkin, kun sanot ihanaksi porvariksi. Noin kauniisti ei ole sanonut minulle koskaan edes entinen aviomieheni.
Köppe on todellakin täällä aina, kun minä olen käynyt ja aina jonkun kimpussa herjaamassa.
Olet oikeassa, viisas olen sillä elämän koulussa oppii, jos haluaa kaikki vaikeudet ja elämän kolhut ottaa oppimismielellä.On uhanaa että tiedät olevasi ihana ja tietävä. Mutta kertroisitko minulle mistä päättelet, etä Köppe on jollain lailla syrjäytynyt?
Itse olen demari, vasemmistolainen, niin en omaa noin hienoa nyanssikokemusta, enkä elämänkokemustakaan kuin sinä, niin kertoisitko. - capt. cöpenick
---------------- kirjoitti:
On uhanaa että tiedät olevasi ihana ja tietävä. Mutta kertroisitko minulle mistä päättelet, etä Köppe on jollain lailla syrjäytynyt?
Itse olen demari, vasemmistolainen, niin en omaa noin hienoa nyanssikokemusta, enkä elämänkokemustakaan kuin sinä, niin kertoisitko.Onko persukin porvari? Senaattori Halmeen moraalilla varustettukinko???
- capt. cöpenick
on sellainen kirjoitti:
joka ei voi pysyä pois netistä päivääkään. Minua ei voi sanoa todellakaan nettiaddiktiksi, kun käyn postini lukemassa kerran pari viikossa ja samalla päivitän nettikeskustelun aiheet. Joka kerta on köppe keskustelussa herjaamassa ketä milloinkin. Voisi arvoisa köpenikki katsoa omaan peiliinsa kuka on se nettiaddikti.
Syrjäytymisestä ei voi myöskään puhua kohdallani. Olen ollut työelämässä jo 45v ja edelleenkin elätän itseni palkkatyöllä. Ehkä siinäkin köppenikin on katsottava omaan peiliinsä sillä uskon hänen olevan itse syrjäytynyt työelämästä.Jos Allah suo, täytän v.2007 69v!!
Älä käy rienaajien piiriin rekkaamattomana. Siinä voi tulla siipeen ansaitsemattomasti. - __-
Onko persukin porvari? Senaattori Halmeen moraalilla varustettukinko???
Älä murise vastaan Köppe. Kyllä porvarit tietää.. Varsinkin kun porvari on maailman ihanin sana..
- capt. cöpenick
__- kirjoitti:
Älä murise vastaan Köppe. Kyllä porvarit tietää.. Varsinkin kun porvari on maailman ihanin sana..
Olet onneksi 6v:n tasolla. Huom!
Kiitän AVARUUTTA että sain julistaja/saastan asettamaan provojaan vähemmän.
Jos Allah suo, täytän 70v. v:n 2008 lopulla! - Leiki vaan..
Olet onneksi 6v:n tasolla. Huom!
Kiitän AVARUUTTA että sain julistaja/saastan asettamaan provojaan vähemmän.
Jos Allah suo, täytän 70v. v:n 2008 lopulla!Leiki vaanb kiva leikiä, että sinulla on jotain merkitystä.... Mutta sinähän olet kunnon porvari, sillä on arvoa...
- Heh heh
Tässä hyvä ehdokas sinullekkin.. kun niin koko ajan hänestä huolta pidät.. http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4000000000000028&posting=22000000017281518
- capt. cöpenick
En KOSKAAN avaa roskalinkkejä!
Ellei "pollasta" mitään irtoa, en avaa konetta ollenkaan. - Roput
Lopullisesti ?
- Tässä ..
En KOSKAAN avaa roskalinkkejä!
Ellei "pollasta" mitään irtoa, en avaa konetta ollenkaan." Laaja haku · A-Ö
Olet tässä: Suomi24 > Keskustelu > Yhteiskunta > Historia
Viestien esitystapa: Näytä yksi viesti/vastaus kerrallaan Näytä kaikki keskustelun viestit ja vastaukset Näytä kaikki keskustelun viestit ja niiden vastaukset sisennettynä
Näytä aiheet >
Tämä ei nyt liity asiaan
Kirjoittanut: mutta... 18.6.2006 klo 22.41
oletko Julistaja harkinnut ehdokkuutta eduskuntavaaleissa?
Vastaa tähän viestiin
Kerro kaverille tästä viestistä Ilmoita asiattomasta viestistä
Keskustelun kulku:
Hitler puri mattoa J_Julistaja eilen
Tämä ei nyt liity asiaan mutta... eilen
unelmoinnut kyllä J_Julistaja eilen
Perusta oma puolue. 00:56
Kyllä, Kansallispukumielinen puolue Rommaani Po... 19:00
selaileppa viestejä 18:11
kommarihan tuo oli J_Julistaja 19:38
Ei ole tutkimus edes Wandaaali 20:41
Kenelle se on mahdotonta pyyhkeenpurija 20:41
vspacer_col"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1371140Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37957Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47849Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73830Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva167825Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e34774- 54741
Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42696Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy188693Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali137689