Ihan oikeasti, pakko kysyä, mutta ootteko oikeasti noin hankalia kuin mun kultani, vai johtuuko se pelkästään siitä että sen venus on Skorpionissa?
Ai että välillä suututtaa...
Onko nämä piirteet Jouskarille tyypillisiä?
1. Lupaa PALJON, mutta ei pidä juuri mitään lupauksistaan, jättää turhan takia odottamaan asioita...antaa odotuksia, ja sitten kun toinen odottaa samoja asioita ei olekkaan enää samaa mieltä asioista...
2.Hermoilee, morkkistelee, on hyvin agressiivinen?
3.Loukkaantuu jos hänelle sanotaan suoraan, vaikka itse onkin todella suorapuheinen ja arvosteleva?
4.Pitää läheisyydestä, ja haluaa rakkautta?
5.On oikeudenmukainen ja rehellinen teoissaan?
Sori vain, mut suututtaa niin perkeleesti kun se mies on niin helvetin hankala! :(
Ensin haluaa yhteenmuuttoja, sitten kun saa minutkin houkuteltua ajatukseen vaihtaa mieltään...
Mua vain suututtaa niin paljon tuollainen ihme sekoilu ja ailahtelevaisuus, että en oikeasti tiedä onko tämä kaiken sen arvoista?
Ai että hermostuttaa yks Jouskari
16
1801
Vastaukset
- Petra
Uskoisin, että horoskoopista riippumatta ihmisen perimäisen käyttäytymisen syy on siinä, miten hän on kasvanut ja missä ympäristössä.
Se mitä tulee jousimiehen ominaisuuksiin (itse olen jousimies (käärmeenkantaja)), suurinosa noista sinun kuvauksistasi pitävät paikkansa.
1. Jousimiehillä on hyvä ja vilkas mielikuvitus, itse ainakin elän toisinaan sellasessa haavemaailmassa, että kuvitten olevani kaikkivoipa. Tästä syystä jousimies saattaa livata kuun taivaalta, muttei onnistu sitä kuitenkaan hakemaan. Jopa mielikuvitusta nopeampi on, ainakin itseni, mielipide, joka voi todellakin vaihtua sekunnin välein.
2. Tuntemani jousimies miehet eivät kyllä ole olleet mitenkään agressiivisia, mutta itse hermoilen ja morkkistelen vaikkei olisi mitään syytäkään.
3.Jousimies ei itse täydellisyytenä voi sietää itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.
4.Itse jousimiehenä kyllä pidä läheisyydestä ja haluan että minua rakastetaan, mutta liika läheisyys ja omistavaisuus ahdistavat todella paljon.
5. Minä pyrin toimimaan AINA niin, että tekoni ovat oikeudenmukaisia ja että pystyn itse sanomaan olleeni rehellinen.
Mutta Jousimies kumppanina osaa olla kyllä todella hankala, sillä itse todellakin tiedän olevani välillä aina hankala ihminen. Mieheni on Oinas, ja on jo toistaiseksi, ihme kyllä, kestänyt minua ja minä häntä kahden vuoden ajan. - jouskarit..
on hankalia, joskin intohimoisia joskus päättäväisyydessään viedä jokin asia juuri oman pään mukaan läpi - jyrääviä. Ailahtelevia, kyllä.
Romantikkoja. Ei -juu- leikki tuttua -- ja niinpä se katkesi sitten monen vuoden jälkeen hermoja raastavassa leikissä...
galax - Kala tyttönen
Ihana oli Juhannus, mutta huomaan että Jouskari ymmärsi minunkin mielipiteitä siinä kun todella voimakkaasti ja pitkään sanoin noista asioista, että lupauksia ei saa antaa ellei niistä oikeasti ole pitämässä kiinni. tuli käymään, kertoi ääneen todellisen suunnitelman yhteenmuutoista miten tapahtuisi. Ajattelin etten kommentoi mitään, etten taas pettyisi. Saas nähä...
Sitten TAAS :))) huppelissa Jussina oli jo lapsia kanssani tekemässä. Heh.. ja naimisiin menossa... ettäs juupa juu!
PERSKELE!
Täytyy vaan ottaa huulena nuo tuollaiset vedot, vaikka jankkasikin niitä..
Tässähän tää taas menee... :)- jouskari N
mun ex-mies on kalat, oltiin 15 vuotta yhdessä ja kolme ihanaa lasta, nyt 11,13 15 v. Oltiin tosi onnellisia! Elettiin vähän semmoista rentoa boheemielämää, sellaisia kun ollaan... Lasten ollessa päiväkodissa hoitajat totesivat poikien olevan oikeita luonnonlapsia, joita harvoin tapaa =) Ajauduttiin eroon, joka nyt myöhemmin ajateltuna olisi ollut vältettävissä, mutta elämä kolhi, kateelliset tutut joilla itsellä meni huonommin yrittivät vetää mattoa alta, lapsi sairastui vakavasti, talon remontointi oli kesken... liikaa kaikkea yhdellä kertaa...
- Kala tyttönen
jouskari N kirjoitti:
mun ex-mies on kalat, oltiin 15 vuotta yhdessä ja kolme ihanaa lasta, nyt 11,13 15 v. Oltiin tosi onnellisia! Elettiin vähän semmoista rentoa boheemielämää, sellaisia kun ollaan... Lasten ollessa päiväkodissa hoitajat totesivat poikien olevan oikeita luonnonlapsia, joita harvoin tapaa =) Ajauduttiin eroon, joka nyt myöhemmin ajateltuna olisi ollut vältettävissä, mutta elämä kolhi, kateelliset tutut joilla itsellä meni huonommin yrittivät vetää mattoa alta, lapsi sairastui vakavasti, talon remontointi oli kesken... liikaa kaikkea yhdellä kertaa...
Ilmeisesti ollut hyvä suhde teillä! :)
Kyllä tässä suhteessa tuntuu olevan sitä taiteellisuutta ja boheemia elämäntyyliä... jotenkin mennään ja tullaan ja paikallaan ei pysytä, siis samanlaisia intohimoja molemmilla. Ainoa vain että olen periaatteen ihminen, enkä pidä siitä että minulle jauhetaan kukkua asioista jotka ovat oikeast vakavia, tai uskotellaan sellaista mihin kuitenkaan ei kykene.. silloin hieman loukkaannun.
Rakastanhan minä, ei siinä mitään ja tunne on ilmeisesti molemminpuolinen, ei varmaan Jouskari sitä muuten sanoisikaan.
Toivotaan parasta ja pelot jätetään sikseen ;-)
Mukavaa kesää sinulle!! :) - JouskariN
Kala tyttönen kirjoitti:
Ilmeisesti ollut hyvä suhde teillä! :)
Kyllä tässä suhteessa tuntuu olevan sitä taiteellisuutta ja boheemia elämäntyyliä... jotenkin mennään ja tullaan ja paikallaan ei pysytä, siis samanlaisia intohimoja molemmilla. Ainoa vain että olen periaatteen ihminen, enkä pidä siitä että minulle jauhetaan kukkua asioista jotka ovat oikeast vakavia, tai uskotellaan sellaista mihin kuitenkaan ei kykene.. silloin hieman loukkaannun.
Rakastanhan minä, ei siinä mitään ja tunne on ilmeisesti molemminpuolinen, ei varmaan Jouskari sitä muuten sanoisikaan.
Toivotaan parasta ja pelot jätetään sikseen ;-)
Mukavaa kesää sinulle!! :)Pidän sulle peukkuja! Jouskarina voin kertoa sulle että saatetaan sanoa asioita hyvinkin kevyen oloisesti, tällöin oikeastaan tarkoituksena on tarkkailla toisen reaktioita kyseiseen asiaan... Ollaan syvällisempiä ja herkempiä kuin arvaatkaan, ei vaan näytetä sitä ulospäin !
- Kala tyttönen
JouskariN kirjoitti:
Pidän sulle peukkuja! Jouskarina voin kertoa sulle että saatetaan sanoa asioita hyvinkin kevyen oloisesti, tällöin oikeastaan tarkoituksena on tarkkailla toisen reaktioita kyseiseen asiaan... Ollaan syvällisempiä ja herkempiä kuin arvaatkaan, ei vaan näytetä sitä ulospäin !
herrasta olisi mukavaa kun vaimo odottaisi kotona kun on jo kuulemma tuossa iässä
No helvata tekisi jotain sen eteen sitten! :)
Onko Jouskarit oikeasti sellaisia ettei pääse alkuun missään asiassa, vaan odottavat että toinen tekisi aloitteen?
Pakko vielä tuokin kysyä :)) - joulukuun tyttölapsi
Kala tyttönen kirjoitti:
herrasta olisi mukavaa kun vaimo odottaisi kotona kun on jo kuulemma tuossa iässä
No helvata tekisi jotain sen eteen sitten! :)
Onko Jouskarit oikeasti sellaisia ettei pääse alkuun missään asiassa, vaan odottavat että toinen tekisi aloitteen?
Pakko vielä tuokin kysyä :))Itse ainakin humalassa päästelen suustani vähän liikoja sellaisiakin asioita mitä en tarkoita...
Humalaista jousimiestä ei pidä ottaa tosissaan!
Työn ym. suhteen tee-se-itse-tyylillä minä ainakin elän mutta nuo pelottavat ihmissuhteet... Eihän sitä alotetta voi tehdä, siinä paljastaisi omat ajatukset ja helpommin tulee siipeen jos toinen ei olekaan aivan samaa mieltä. heh, me ollaan nössöjä tuon suhteen!
- jousimies nainen
Sanotaan ettei jousimies ja kalat oo paras yhdistelmä -ton oon todennu henk.koht itekin. Toinen tulta ja toinen vettä, mun ex oli kala ja se kirjaimellisesti sammutti kaiken innon mikä mulla oli. Sitä ei kiinnostanu mikään tai kukaan. Yhteyden pito oli aivan naurettavaa... Se valehteli sen minkä ehti ja oli oikee passiivisuuden huipentuma. No eipä sen puoleen, en oo kalojen kanssa tullu millonkaan toimeen, joten toi oli tosi iso moka... olihan se arvattavissa kaikesta kommunikoinnista jne ettei se kestä ja viimein sen sitten jätinkin, kun tuli mitta täyteen.
Lähinnä ihmettelen, miks sitä miestä siellä kiroot, jätä se niin sittenpä se loppuu! Helpompaa se on kun huonossa suhteessa olo :)- Kala tyttönen
No, joo, turhaan ehkä valitan :))
Tuli ihan sellainen olo tästä kaikesta, tai sait mut ajattelemaan sillä tavoin! :D
Enpä taida jättää... kuitenkin niin hyvä mies kaikinpuolin muuten...
Ja meissä on niin paljon kaikkea samanlaista, ja kuulemma tää vesi joka tulta sammuttaa ei välttämättä ole ollenkaan aina niin paha juttu, kun mun Jouskari on aikamoinen hermoilija luonne, joten ainakin on hieman rauhallisuutta ja itsekunnioitusta itselleen kuulemma saanut.. itse sanonut ja muut hänen läheiset ovat siitä minulle puhuneet... toivotaan näin. Kyllä tuo mies mulle ihan hyvää on tehnyt. Arvostan sitä rehtiä olemusta hänessä, ja hänen toimintaansa muuten elämässä ja ajatusmaailmaa..
Kyllä mulla ihan ok on olla, silloin vain kun kirjoitin, ni suututti niin paljon...
Enkä kuulu muutes siihen Kalasakkiin joka valehtelee... arvostan rehellisyyttä yli kaiken. Tärkeä asia!
Jouskariltani odotan samanlaista rehellisyyttä :)
Katsotaan, katsotaan... aika näyttää.
Ihana oli ainakin viime viikko kun yhdessä se kokonaisuudessaan vietettiin!
Mukavaa kesän jatkoa!
- jousi-skorp
niin itse olen jousimiesnainen jolla on venus skorpionissa. vaikea vastata tuohon kysymykseesi sillä kolme ensimmäistä kohtaa eivät niinkään pidä paikkaansa, sillä en lupaa mitään mitä en voi pitää. Olen siitä erittäin tarkka. En mielestäni ole myöskään mitenkään aggresiivinen tai loukkaannu helposti. Kaksi viimeistä kohtaa taas osuivat , olen tunteellinen ja erittäin oikeudenmukainen jne..
voi olla että olet vaan tekemisissä nuorensielun kanssa joka ei tiedä mitä haluaa.. - Nipsu68
Heippa!
Kuinka jollain voi ollakin noin samanlaisia kokemuksia kun mulla...Ihan kuin omaa tarinaani lukisin. Tällä miekkosella myös venus skorpionissa, muuten tupla-jousimies, kuu oinaassa. Seurustelin n. puoli vuotta kerrassaan viehättävän jousimiehen kanssa, paljon lupauksia, tulevaisuuden suunnitelmia, puhetta kihloihin menosta ja yhteen muutosta. Mutta... lopulta mikään asia ei käynyt toteen...paitsi se että hän oli pitänyt peliä parinkin naisen kanssa minun selkäni takana, homma paljastui sopivasti juhannuksen tienoilla, siitä asti ollut todella paha olla. Suhde loppui kyllä siihen! Ihmettelen vaan kovasti, miksi piti tehdä tuolla tavalla, kun oli sovittu et vois kertoo sitten kun ei enää kiinnosta, eikä mitään seläntakana vehtaamisia. En halua yleistää kaikkien jouskarien olevan tällaisia, mutta pidä hyvä tyttö varasi...- Kala tyttönen
Johan pomppas!
Olenkin tässä miettinyt että voiko luottaa, vai mitä helvetin haamuja nämä ovat mielessäni jotka pyörivät aina ja aina.
Kyllähän Jousimies osaa olla pelimies, ei siinä mitään, mutta tämä Jouskari ainakin PUHEISSAAN inhoaa pettämistä ja kaikkea sellaista mikä liittyy epärehellisyyteen.
Sanoo että ei jaksa enää sellaista pelleilyä..
En tiedä onko avuksi, mutta hän on varpaillaan myös minun suhteeni. Haluaa niin kovasti sitä huomiota ja muuta, ja on mustis, minäkin kyllä olen ei siinä mitään...
Haluan rehellisen ja luotettavan miehen, onko tässä maailmassa enää yhtään sellaista jäljellä!?!?
Älä tunne pahaa oloa tuollaisesta kusipäästä mikä oli! Toivon sulle voimia elämääsi. Eikö ole hyvä että paljastui tässä vaiheessa, eikä liian myöhään!
Onpahan tuokin koettu, eikös? Ja nyt olet kokemusta viisaampi, ja tuleva voi tuoda jotain kaunista sinullekkin!! Tuollaiset pelimiehet kompastuvat suoraan sanottuna jokin päivä vielä omaan saisseensa ja saattavat jopa melkein hukkua siihen! Mutta silloin sinä olet pirtsakkana ja uusissa tuulissa, eikö? ;)
Mukavaa loppukesää. Tottahan tuo nyt jonkin aikaa vielä pahalta tuntuu... varsinkin kun Härkä on sitoutuvaa ja luotettavaa sorttia, jalat maassa tyyppi! - jousinainenxxxx
Kala tyttönen kirjoitti:
Johan pomppas!
Olenkin tässä miettinyt että voiko luottaa, vai mitä helvetin haamuja nämä ovat mielessäni jotka pyörivät aina ja aina.
Kyllähän Jousimies osaa olla pelimies, ei siinä mitään, mutta tämä Jouskari ainakin PUHEISSAAN inhoaa pettämistä ja kaikkea sellaista mikä liittyy epärehellisyyteen.
Sanoo että ei jaksa enää sellaista pelleilyä..
En tiedä onko avuksi, mutta hän on varpaillaan myös minun suhteeni. Haluaa niin kovasti sitä huomiota ja muuta, ja on mustis, minäkin kyllä olen ei siinä mitään...
Haluan rehellisen ja luotettavan miehen, onko tässä maailmassa enää yhtään sellaista jäljellä!?!?
Älä tunne pahaa oloa tuollaisesta kusipäästä mikä oli! Toivon sulle voimia elämääsi. Eikö ole hyvä että paljastui tässä vaiheessa, eikä liian myöhään!
Onpahan tuokin koettu, eikös? Ja nyt olet kokemusta viisaampi, ja tuleva voi tuoda jotain kaunista sinullekkin!! Tuollaiset pelimiehet kompastuvat suoraan sanottuna jokin päivä vielä omaan saisseensa ja saattavat jopa melkein hukkua siihen! Mutta silloin sinä olet pirtsakkana ja uusissa tuulissa, eikö? ;)
Mukavaa loppukesää. Tottahan tuo nyt jonkin aikaa vielä pahalta tuntuu... varsinkin kun Härkä on sitoutuvaa ja luotettavaa sorttia, jalat maassa tyyppi!Entäs jousimies tyttö ja jousimies poika, se ei toiminut alkuunkaan, liian samanlaisia, lupauksia vaikea pitää, kummatkin liian kaukaisia. nyt olen härän kanssa. ei toimi sekään. parempi on jousimiehen olla vapaa.
- Kala tyttönen
jousinainenxxxx kirjoitti:
Entäs jousimies tyttö ja jousimies poika, se ei toiminut alkuunkaan, liian samanlaisia, lupauksia vaikea pitää, kummatkin liian kaukaisia. nyt olen härän kanssa. ei toimi sekään. parempi on jousimiehen olla vapaa.
Jouskarit on hankalia...
Sama tapahtui, uudet lupaukset, uudet toiveet.
***PAM!****
Sama lopputulos, ailahtelee kuin mikäkin, mahtaako kuu Vaa-assa vaikuttaa ;-) hih, kun on vaikeaa valita mitä tahtoo ja mihin meinaa mennä!?
En tiedä, oon taas ihan kypsä koko äijään :D
Huhhei! Ja perhana kun silti vaan rakastan....
- kyllä
ihan jees jos lähtisit ettimään noita luonteen oikkuja jostain muualta ku tähdistä.. Hommaa vaikka äijäs terapiaan. Kato ku sehän on ihan tutkittu juttu että nää horoskooppi hässäkät on ihan paskapuhetta ja mitään apua et ainakaan tältä kannulta saa suhteelles..SORIIII.. Lä-lä-lä-lää-lä-lääää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107