Amenko Mäntsälässä ?? missä ja mihin aikaan??
Amen
31
18679
Vastaukset
- tapani
Amen palkitaan 26.6. ja sille bykataan oma patsas....hard rockia 2 metrii. Se on klo 14.00 alkaen siellä koululla mitä se on käynyt , eli tietty Ehnroosin yläastetta ja lukiota.
- YES YES
Hyvä kun kerroit, mä oon joskus nähnyt Amenen tai itse asiassa oltiin samassa koulussa. ihan kiva mennä katsoon vanhoja paikkoja ja nähdä kunnon stara livenä.
- vai miten
tell tell...
- se sama
vai miten kirjoitti:
tell tell...
Tulee maskissa , ja tulee Amenina siis!!Ja on luavannut soittaa paikallisen bändin avustuksella, Hard rock hallelujaa......
- Lööppiin
vai miten kirjoitti:
tell tell...
ja vähän äkkiä
- duba
sinne laitetaan hard rock kivi. amen on sieltä kotoisin. hän käy muistelemmassa vanhaja aikoja. ja soittaa myös. ois mukava käydä katsomassa mutta asun niin kaukan siitä paikasta!!!
- guo
onko se kivi joku muisto patsas?
- Amen on paras
Siis millon tää on? Että millon Amen on Mäntsälässä? Vai onko se menny jo? No, jokatapauksessa Amen rokkaa! \,,/
- Anonymous
En päässy katytoon kun mutsi ei kertonu aijemmin... >:/ Naapuri kunnassa kun asustelen.
- biisin?
Mäntsälä mielessäin? Se olisi ollut hieno kuulla.
- ari-matti
minä olen lordin ja amen ja ox mutta kahta en muista niiten fani kun mää olen aina kuunnellut niitä lordi would you love monsterman ja lordi blood red sandman ja lordi hard rock hallelujah ja lordi bringing back the balls to rock ja it snows on hell en mitään muuta tämä mitä ole kuunnellut ne ovat hyvä musiikkeja ja bändejä T:ari-matti jyrinki
- ari-matti
amen on paras kitaristi kun mää olin lauantaina kalajoella niin mää näin lordin ja amen ja ox ja sen basistin ja kuka soitti niitä kosketin soittia niin ne soitti helevetin hyvin siellä kalajoella se amen on paras kitaristi kun se vetää niin hyvin sooloa ja laulaa hyvin T:ari-matti
- viivaviivaviiva
Et siis ole kuullut Steve Vaita? Tai edes Tommy Iommia? Etkä edes Kerry Kingin soitantoa? Dyyd, oot amatööri
- lahjoitti
Aika huvittavaa, että mäntsälän kunta ei voinnu lahjoittaa kitaraa vaikka amen sitä toivoi vaan sai kiven joka ei maksanut kunnalle penniäkään.
Kiven lahjoitti paikallinen kivifirma :D- kat
Mäntsälähän on "kiven ja valon kunta", eli kiviä sieltä löytyy ja valoa kans, ainakin Idmanin valaisintehtaalta.
Noh, joka tapauksessa on tietysti sööttiä että mlä muisti Amenia edes jotenkin.. Ja kivifirma sai vähän mainosta. :-/ - mäntsäläläinen
kat kirjoitti:
Mäntsälähän on "kiven ja valon kunta", eli kiviä sieltä löytyy ja valoa kans, ainakin Idmanin valaisintehtaalta.
Noh, joka tapauksessa on tietysti sööttiä että mlä muisti Amenia edes jotenkin.. Ja kivifirma sai vähän mainosta. :-/muita ehdotuksia olisi ollut kuten keskustan aukion nimeksi olisi tullut Amen aukio ja amenintie sun muita huvittavia ehdotuksia.
- kat
mäntsäläläinen kirjoitti:
muita ehdotuksia olisi ollut kuten keskustan aukion nimeksi olisi tullut Amen aukio ja amenintie sun muita huvittavia ehdotuksia.
Voi jestas, oma kadunnnimi.. Toi kivipaasi on todellakin sopivampi ele, kun kyseessä ei ole kuitenkaan euroviisuvoittoa suurempi asia. Onhan ne nyt joillekin enemmän ja toisille vähemmän kansallissankareita, mutta olis se ehkä vähän noloa selittää tuleville sukupolville että no, tää Ameninaukio tuli siitä kun 40 vuotta sitten Suomi voitti euroviisut ja toi soitti kitaraa siinä bändissä..
Btw, onks mlässä aukio? Kysyy nimim. ex-mänttiläläinen.. Ei kai se tarkota sitä parkkipaikkaa vai häh..
- Hevi-Neito
Amen on kyllä huippukitaristi!! =)
jos ite asuisin Mäntsälässä niin tottakai menisin kattomaan... :) - .......
Olihan se hienoa kun viisut voittivat, mutta jotain rajaa... Kuinka huono itsetunto suomalaisilla oikein voi olla, viisuvoittoa juhlitaan varmaan vielä seuraavallakin vuosisadalla. Voivoi...
- Weirdo16
minä ainakin olen seurannut lordia jo vuosia, ettäs tiedät......
- lordi fani
Weirdo16 kirjoitti:
minä ainakin olen seurannut lordia jo vuosia, ettäs tiedät......
kaikki ja on lordi faneja kuka ny ei oismä en ainakaan tunne ketään jo ka ei ois lordi fani
- /,,I
lordi fani kirjoitti:
kaikki ja on lordi faneja kuka ny ei oismä en ainakaan tunne ketään jo ka ei ois lordi fani
opetelkaa kaikki lordin yhtyeen soittajat se on ärsyttävää kun te ette muista niitä!!!
sori - lordib fani
/,,I kirjoitti:
opetelkaa kaikki lordin yhtyeen soittajat se on ärsyttävää kun te ette muista niitä!!!
sorilordi,amen,awa,ox ja kita
- Weirdo16
lordib fani kirjoitti:
lordi,amen,awa,ox ja kita
LORDI laulaa, OX on basisti, AMEN kitaristi, KITA rumpali, AWA kosketinsoittaja. joo on ärsyttävää, kun kaikki fanit ei osaa noita. mulla on ropissu viimeset puol vuotta tälläsii tekstareit et 'keitä ne tyypit oikein oli?' kiva sit niihi kuluttaa saldoo. mä muuten tunnen aika monta ei lordi fania.
- safas
KOSKA NÄÄ LORDIPUHEET OIKEEN LOPPUU???????
- Hevi-Neito
No mutta Lordihan voitti suomalaisista ENSIMMÄISENÄ Euroviisut! Kyllä Lordista nyt puhutaan :)
Mie oon katellu Lordia alusta asti ja hyvin niillä menee =) - Weirdo16
Hevi-Neito kirjoitti:
No mutta Lordihan voitti suomalaisista ENSIMMÄISENÄ Euroviisut! Kyllä Lordista nyt puhutaan :)
Mie oon katellu Lordia alusta asti ja hyvin niillä menee =)tullu seurattua Lordia jo vuosia, ja olen edellenki kova fani =)
- jimmy page on paras
Weirdo16 kirjoitti:
tullu seurattua Lordia jo vuosia, ja olen edellenki kova fani =)
kyllhän lordia kuuntelee mutta nykyset heavy metal/ hard rock yhtyeet on ottanu vaikkuteensa led zeppeliinist deep purplest uriah heepist ja ac dc:stä. tiiän ett lordi on ottanu vaikutettita KISS:istä mutta muistakaa ei olis heavy metallii tai hard rockkii ilman näitä. omasta mielestäni paras on Led Zeppelin koska se vain on niin hyvä.
- Mänttiläinen
Ja siinä kivessäkään ei ole enään sitä laattaa vaan se on revitty irti.
- Lordifani
Joku on varastanu sen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984