Edesmenneen Iris..

Roineen..

..ennustuksista... Onko joku käynyt ja miten ovat toteutuneet?

11

4994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miisaliina

      Kävin Iiriksellä kerran. Eipä oikein ole pitänyt paikkaansa, puhuio ympäripyöreitä, mitä olisi voinut tapahtua kenelle vaan. Pidin naisesta, ja hänellä oli aivan mielettömät jonot, mutta enpä
      tullut mitenkään viisaammaksi omista ennustuksistani.

    • kait..

      oliko se iris roine just se nainen, joka siellä mechelininkadulla asusti? asunto täynnä kukkalähetyksiä? (en oo ihan 100% varma oliko mechelini, mut kampin lähellä kuitenki). en tiennytkään, että hän on kuollut...

      kävin hänellä. oli uskomattoman hyvä näkemään ainakin mun kohdalla!

    • nappiin

      Iriksen ennustukset, mutta oli todella maaginen mummeli, ne silmät!!!

      • rauha-

        hänen muistolleen...kuka perii manttelin...


    • mimmu62

      Kävin hänen luonaan ystäväni kanssa muutama vuosi sitten, ei kertonut tulevasta, mutta kertoi omista ex-miehistään kaiken. Kaksi tärkeää asiaa opetti: naisen ei pidä koskaan pitää
      käsilaukkuaan lattialla ja jos juoppona mies,se täysin oma valinta.Käsilaukkuni paikasta näki,etten juurikaan arvosta itseäni ja arvasi,
      että silloinen miesystäväni ei ollut minulle lainkaan sopiva. :o

    • 3 kertaa

      Hän näki että eroan ja menen kahdesti naimisiin. (toista naimisiin menoa ei ole vielä tapahtunut). Hän näki että saan lapsen ja mietin sen vastaanottamista. Piti täysin paikkansa. Osasi kertoa todella hyvin luonteeni, suhteeni äitiini (ilman että kysyin) ja paljon lapsuudestani. Tulevaisuudesta ei siis paljon kertonut. Nämä käynnit olivat n. 10-12 v sitten. Kävin uudestaan hänen luonaan n. 3 vuotta sitten mutta höpisi ihan omiaan mm. miehistä jne jne ja en saanut mitään tolkkua. Oli jo selkeesti "omissa" maailmoissaan eikä tiennyt mitään. Aivan ihana ihminen hän oli. Vanha Hgin kaupungin kanslisti ammatiltaan ja todella suosittu.

    • Nykyään äiti

      Haluaisin mennä nyt uudelleen, mutta näin aika vierii ja toivon, että kyvyt ja taidot siirtyvät jälkipolville. Kiitos Iiris Roineelle ja hänen muistolleen syvällisistä 20 vuotta sitten kertomista vaikeistakin asioista. En olisi uskonut, että hän jättää vaikeimmat asiat sanomatta ja antaa neuvoja selvitä niistä.
      Löysin miehen sen jälkeen ja sain ne kaksi lasta yms., mutta aika toi myös ongelmia, joihin itse en voinut vaikuttaa ja on pitänyt pysyä vain järjissään. Iriksen neuvoista olen valinnut itselleni mielestäni parhaat, mutta vasta nyt parikymmentä vuotta myöhemmin kuitenkin apu löytyy siitä, mitä hän suositteli jo silloin.

      Jos vastaava ihminen on vielä jossain, laittakaa viestiä.

    • Anonyymi

      Kävin muistaakseni 1997 hänen luonaan. Hän puhui minulle positiivisesti. Olin tuolloin yhden lapsen eli esikoiseni äiti. Hän kertoi minulle, että tulen saamaan myös toisen lapsen. Kolmannettakin hän näki, mutta lisäsi siihen, etten luultavasti hankkiudu enää kolmatta kertaa raskaaksi. Tämä piti paikkansa. Toinen lapseni syntyi 2001 ja kolmatta lasta kaipasin hetken kuopukseni jälkeen, mutten hankkiutunut enää raskaaksi. Jäinkin jonkin ajan kuluttua yksinhuoltajaksi, joten kaksi lasta oli parasta minulle. Hän kommentoi äitiini ja isääni liittyviä suhteitani erikoisella tavalla. Täysin päinvastaisesti kuin mitä itse koen. Hän puhui minulle vahvuudestani, jolla voisin selättää vaikeuteni. Kyllä, se mikä ei tapa, se vahvistaa.

    • Anonyymi

      Mitänoon?? Edesmenneitten ennustuksista kysellään ketjuisa. Mitä ihmee välii sillon miten joku nähny mikei enään edes elävien kirjoisa. Voi vimpulat etton tyhmää!

      • Anonyymi

        Äläpä viitsi muita vähätellä. Jos kysymys koskee onnistuneita ennusteita menneessä, ei lienee ihme, että kaikki eivät ole hengissä.


      • Anonyymi

        Olen samaa ihmetelly. Onko edes todellista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe