..ennustuksista... Onko joku käynyt ja miten ovat toteutuneet?
Edesmenneen Iris..
14
6427
Vastaukset
- Miisaliina
Kävin Iiriksellä kerran. Eipä oikein ole pitänyt paikkaansa, puhuio ympäripyöreitä, mitä olisi voinut tapahtua kenelle vaan. Pidin naisesta, ja hänellä oli aivan mielettömät jonot, mutta enpä
tullut mitenkään viisaammaksi omista ennustuksistani. - kait..
oliko se iris roine just se nainen, joka siellä mechelininkadulla asusti? asunto täynnä kukkalähetyksiä? (en oo ihan 100% varma oliko mechelini, mut kampin lähellä kuitenki). en tiennytkään, että hän on kuollut...
kävin hänellä. oli uskomattoman hyvä näkemään ainakin mun kohdalla! - nappiin
Iriksen ennustukset, mutta oli todella maaginen mummeli, ne silmät!!!
- rauha-
hänen muistolleen...kuka perii manttelin...
- mimmu62
Kävin hänen luonaan ystäväni kanssa muutama vuosi sitten, ei kertonut tulevasta, mutta kertoi omista ex-miehistään kaiken. Kaksi tärkeää asiaa opetti: naisen ei pidä koskaan pitää
käsilaukkuaan lattialla ja jos juoppona mies,se täysin oma valinta.Käsilaukkuni paikasta näki,etten juurikaan arvosta itseäni ja arvasi,
että silloinen miesystäväni ei ollut minulle lainkaan sopiva. :o - 3 kertaa
Hän näki että eroan ja menen kahdesti naimisiin. (toista naimisiin menoa ei ole vielä tapahtunut). Hän näki että saan lapsen ja mietin sen vastaanottamista. Piti täysin paikkansa. Osasi kertoa todella hyvin luonteeni, suhteeni äitiini (ilman että kysyin) ja paljon lapsuudestani. Tulevaisuudesta ei siis paljon kertonut. Nämä käynnit olivat n. 10-12 v sitten. Kävin uudestaan hänen luonaan n. 3 vuotta sitten mutta höpisi ihan omiaan mm. miehistä jne jne ja en saanut mitään tolkkua. Oli jo selkeesti "omissa" maailmoissaan eikä tiennyt mitään. Aivan ihana ihminen hän oli. Vanha Hgin kaupungin kanslisti ammatiltaan ja todella suosittu.
- Nykyään äiti
Haluaisin mennä nyt uudelleen, mutta näin aika vierii ja toivon, että kyvyt ja taidot siirtyvät jälkipolville. Kiitos Iiris Roineelle ja hänen muistolleen syvällisistä 20 vuotta sitten kertomista vaikeistakin asioista. En olisi uskonut, että hän jättää vaikeimmat asiat sanomatta ja antaa neuvoja selvitä niistä.
Löysin miehen sen jälkeen ja sain ne kaksi lasta yms., mutta aika toi myös ongelmia, joihin itse en voinut vaikuttaa ja on pitänyt pysyä vain järjissään. Iriksen neuvoista olen valinnut itselleni mielestäni parhaat, mutta vasta nyt parikymmentä vuotta myöhemmin kuitenkin apu löytyy siitä, mitä hän suositteli jo silloin.
Jos vastaava ihminen on vielä jossain, laittakaa viestiä. - Anonyymi
Kävin muistaakseni 1997 hänen luonaan. Hän puhui minulle positiivisesti. Olin tuolloin yhden lapsen eli esikoiseni äiti. Hän kertoi minulle, että tulen saamaan myös toisen lapsen. Kolmannettakin hän näki, mutta lisäsi siihen, etten luultavasti hankkiudu enää kolmatta kertaa raskaaksi. Tämä piti paikkansa. Toinen lapseni syntyi 2001 ja kolmatta lasta kaipasin hetken kuopukseni jälkeen, mutten hankkiutunut enää raskaaksi. Jäinkin jonkin ajan kuluttua yksinhuoltajaksi, joten kaksi lasta oli parasta minulle. Hän kommentoi äitiini ja isääni liittyviä suhteitani erikoisella tavalla. Täysin päinvastaisesti kuin mitä itse koen. Hän puhui minulle vahvuudestani, jolla voisin selättää vaikeuteni. Kyllä, se mikä ei tapa, se vahvistaa.
- Anonyymi
Mitänoon?? Edesmenneitten ennustuksista kysellään ketjuisa. Mitä ihmee välii sillon miten joku nähny mikei enään edes elävien kirjoisa. Voi vimpulat etton tyhmää!
- Anonyymi
Äläpä viitsi muita vähätellä. Jos kysymys koskee onnistuneita ennusteita menneessä, ei lienee ihme, että kaikki eivät ole hengissä.
- Anonyymi
Olen samaa ihmetelly. Onko edes todellista.
- Anonyymi
Iris Roine on ollut ehdottomasti huikein ennustaja omalla kohdallani. Niin paljon näki!
Iiris puhui saaresta Välimerellä.Olen ollut pitkiä jaksoja Kreetalla.
Nyt minulla on Long govid jo 2. vuotta.Tällä jalala en pysty enää tanssimaan ja en tiedä ,koska paranen.Tunnen Hanian suomalaisia.
Monia asia on toteutunut...Olen maalilman lapsille syntynyt eli ei ollut tarkoitus synnyttää.- Anonyymi00013
Minä kävin vähän yli 20-vuotiaana. Ystävä oli käynyt ja hälle jo osa oli toteutunut.
Minulle kokemus oli vähän outo. Ei ikään kuin ennustanut mitään. Rupatteli niitä näitä. Olin kyllä hukassa oleva nuori tyttö, joka kyseli lähinnä puolisosta ja lapsista. Sanoi, että menee vielä aikaa mutta tulee perhettäkin. Menikin lähes 20 vuotta toteutumiseen. Muttei miehestä sanonut mitään.
Pidin pitkään käyntiä sellaisena, ettei nähnyt mitään. Nyt 30 v myöhemmin voi sanoa, että hän näki tarkkaan melko spesifin terveydenhuollon alan, jolla tulen työskentelemään (esimerkkinä nyt vaikka endokrinologia) eli jutusteli niitä näitä filosofisia mutta sitten jotain meni kuitenkin oikein.
Oli mystinen hahmo tyylihuonekalujen keskellä arvoasunnossaan Etu-Töölön Mechelininkadulla Väinämöisen kentän laidalla. Musta pitkä tukka, lilaa samettia päällä. Oli kuulema Helsingin kaupungin kanslisti. Silmät olivat erikoiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2084535Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1023284Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881787Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va131397Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181346Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20241243Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2551178- 521158
Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101141- 551069