Osaatteko sanoa mitään hyvää parannus keinoa? Kurkku on ollut jo melkein viisi päivää ihan kamalan kipeä, puhuminen sattuu ja nieleminen melkein jopa pelottaa, ja kun äsken yritin räkäistä pikkuisen limaa pois kurkusta se sattui enemmän kuin koskaan ja liman mukana tuli verta :S Minulla saattaa myös olla kuumetta, mutta en pysty mittaamaan kuumettani koska kuumemittari on rikki. Olen koittanut juoda paljon kuumia juomia(teetä[ilman sokeria] ja mustaviinimarja mehua) ja olen myös kurlannut sillointällöin suolavedellä, mutta mikään ei tunnu auttavan. Mikä avuksi? Pitäisikö raahautua lääkäärin asti?
Kurkku kamalan kipeä ja puhuminen ja nieleminen tuskaa
5
1926
Vastaukset
- Perhex4
Juuri tästä kirjoitin aikaisemmin,Varmaan sullakin sama virustauti.Kurkku särkyä....olen ollut 6 pv jo kivussa nyt.
- tätä tautia
Onkos tällasta tautia liikkeelä? Tuntuu, että monet valittavat näistä oireista ja tuntuu ettei se lähde lainkaan pois. Joku virusperäinenkö joka paranee itsestään? Näin lääkäri väitti meidän taloon....
- liikkeellä
tätä tautia kirjoitti:
Onkos tällasta tautia liikkeelä? Tuntuu, että monet valittavat näistä oireista ja tuntuu ettei se lähde lainkaan pois. Joku virusperäinenkö joka paranee itsestään? Näin lääkäri väitti meidän taloon....
http://en.wikipedia.org/wiki/Staphylococcus_aureus#Staphylococcus_aureus_and_influenza
http://www.google.fi/search?q=virulent mrsa - äippä
tätä tautia kirjoitti:
minulla myös alkoi perjantaina,kävin lääkärissä ja sanoivat että virus peräinen tauti ja ollut nyt paljon liikkeellä! minulla alkoi myös tänään tulemaan liman mukana verta... ja kuumeilu on outoo,illasta nousee kuume,särkylääkkeellä laskee ja aamusta lämpöä mikä kestää iltaan saakka,eilen illalla myös 7kk pojalleni nousi 39,30 kuume ja yskii kovasti.. pitäisiköhän poikaa käyttää lääkärissa vaikka tämä melko varmasti on myös sama virus? ja onko teillä muilla korva särkyä?
- likopoika
Mulla on samat oireet myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124263
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1042151Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.182143Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341802- 1811584
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261471Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2191226- 391192
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331160