Kurkku kamalan kipeä ja puhuminen ja nieleminen tuskaa

Tuskastunut

Osaatteko sanoa mitään hyvää parannus keinoa? Kurkku on ollut jo melkein viisi päivää ihan kamalan kipeä, puhuminen sattuu ja nieleminen melkein jopa pelottaa, ja kun äsken yritin räkäistä pikkuisen limaa pois kurkusta se sattui enemmän kuin koskaan ja liman mukana tuli verta :S Minulla saattaa myös olla kuumetta, mutta en pysty mittaamaan kuumettani koska kuumemittari on rikki. Olen koittanut juoda paljon kuumia juomia(teetä[ilman sokeria] ja mustaviinimarja mehua) ja olen myös kurlannut sillointällöin suolavedellä, mutta mikään ei tunnu auttavan. Mikä avuksi? Pitäisikö raahautua lääkäärin asti?

5

1855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perhex4

      Juuri tästä kirjoitin aikaisemmin,Varmaan sullakin sama virustauti.Kurkku särkyä....olen ollut 6 pv jo kivussa nyt.

      • tätä tautia

        Onkos tällasta tautia liikkeelä? Tuntuu, että monet valittavat näistä oireista ja tuntuu ettei se lähde lainkaan pois. Joku virusperäinenkö joka paranee itsestään? Näin lääkäri väitti meidän taloon....


      • liikkeellä

      • äippä
        tätä tautia kirjoitti:

        Onkos tällasta tautia liikkeelä? Tuntuu, että monet valittavat näistä oireista ja tuntuu ettei se lähde lainkaan pois. Joku virusperäinenkö joka paranee itsestään? Näin lääkäri väitti meidän taloon....

        minulla myös alkoi perjantaina,kävin lääkärissä ja sanoivat että virus peräinen tauti ja ollut nyt paljon liikkeellä! minulla alkoi myös tänään tulemaan liman mukana verta... ja kuumeilu on outoo,illasta nousee kuume,särkylääkkeellä laskee ja aamusta lämpöä mikä kestää iltaan saakka,eilen illalla myös 7kk pojalleni nousi 39,30 kuume ja yskii kovasti.. pitäisiköhän poikaa käyttää lääkärissa vaikka tämä melko varmasti on myös sama virus? ja onko teillä muilla korva särkyä?


    • likopoika

      Mulla on samat oireet myös

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4519
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe