Osaatteko sanoa mitään hyvää parannus keinoa? Kurkku on ollut jo melkein viisi päivää ihan kamalan kipeä, puhuminen sattuu ja nieleminen melkein jopa pelottaa, ja kun äsken yritin räkäistä pikkuisen limaa pois kurkusta se sattui enemmän kuin koskaan ja liman mukana tuli verta :S Minulla saattaa myös olla kuumetta, mutta en pysty mittaamaan kuumettani koska kuumemittari on rikki. Olen koittanut juoda paljon kuumia juomia(teetä[ilman sokeria] ja mustaviinimarja mehua) ja olen myös kurlannut sillointällöin suolavedellä, mutta mikään ei tunnu auttavan. Mikä avuksi? Pitäisikö raahautua lääkäärin asti?
Kurkku kamalan kipeä ja puhuminen ja nieleminen tuskaa
5
1956
Vastaukset
- Perhex4Juuri tästä kirjoitin aikaisemmin,Varmaan sullakin sama virustauti.Kurkku särkyä....olen ollut 6 pv jo kivussa nyt. - tätä tautiaOnkos tällasta tautia liikkeelä? Tuntuu, että monet valittavat näistä oireista ja tuntuu ettei se lähde lainkaan pois. Joku virusperäinenkö joka paranee itsestään? Näin lääkäri väitti meidän taloon.... 
- liikkeellätätä tautia kirjoitti:Onkos tällasta tautia liikkeelä? Tuntuu, että monet valittavat näistä oireista ja tuntuu ettei se lähde lainkaan pois. Joku virusperäinenkö joka paranee itsestään? Näin lääkäri väitti meidän taloon.... http://en.wikipedia.org/wiki/Staphylococcus_aureus#Staphylococcus_aureus_and_influenza 
 http://www.google.fi/search?q=virulent mrsa
- äippätätä tautia kirjoitti:Onkos tällasta tautia liikkeelä? Tuntuu, että monet valittavat näistä oireista ja tuntuu ettei se lähde lainkaan pois. Joku virusperäinenkö joka paranee itsestään? Näin lääkäri väitti meidän taloon.... minulla myös alkoi perjantaina,kävin lääkärissä ja sanoivat että virus peräinen tauti ja ollut nyt paljon liikkeellä! minulla alkoi myös tänään tulemaan liman mukana verta... ja kuumeilu on outoo,illasta nousee kuume,särkylääkkeellä laskee ja aamusta lämpöä mikä kestää iltaan saakka,eilen illalla myös 7kk pojalleni nousi 39,30 kuume ja yskii kovasti.. pitäisiköhän poikaa käyttää lääkärissa vaikka tämä melko varmasti on myös sama virus? ja onko teillä muilla korva särkyä? 

- likopoikaMulla on samat oireet myös 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8410241
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1328287
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906037
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään604188
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484075
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804040
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503699
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi653123
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133090
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73087