Tiedättekö hyviä valkoisia/vaaleita rommeja? Nimi? Prosentit? Onko mielipiteitä Malibu-rommista?
Valkoinen Rommi
5
3526
Vastaukset
- Rommia rommia
En paljon alkoholijuomia ole maistellut eli millaistakohan tuo Bacardi Superior 40% rommi on? Kuinkahan se kannattaa nauttia eli onkohan se sellaisenaan hyvää vai täytyykö se juoda yksin pimeässä tai sekoittaa johonkin drinkkiin?
Yhtä pimeässä yksin juotavaa kotimaista tummaa "rommia" olen maistanut ja kyllä oli todella pahaa. Tiedän että Suomesta ei oikein hyvää rommia edes saa, mutta löytyykö edes mitään maistamisen arvoista?- ruhmballion
Jos haluat suoraan hyllystä rommisi niin suosittelen sieltä Havana Club7. Onhan se ylihintaista laatuun nähden mutta parasta mitä hyllyssä on. Jos parempia haluat tutustu alkon tilausvalikoimaan.
Rommiaiheinen sivusto: http://kotisivu.mtv3.fi/ronrumrhum/NET/ - ........
ruhmballion kirjoitti:
Jos haluat suoraan hyllystä rommisi niin suosittelen sieltä Havana Club7. Onhan se ylihintaista laatuun nähden mutta parasta mitä hyllyssä on. Jos parempia haluat tutustu alkon tilausvalikoimaan.
Rommiaiheinen sivusto: http://kotisivu.mtv3.fi/ronrumrhum/NET/Eihän Havana Club 7 ole valkoista rommia??
- mä.
........ kirjoitti:
Eihän Havana Club 7 ole valkoista rommia??
mutta se olikin vastaus nimimerkki "rommirommia" kysymykseen:"Tiedän että Suomesta ei oikein hyvää rommia edes saa, mutta löytyykö edes mitään maistamisen arvoista?"
- Baltic
rulettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132