Kaverin takapuolessa, istumalihasten kohdalla, on iho vaihtanut väriään tumman kukertavaksi. Mitä hittoa se on?? Onko karvatupet tulehtuneet saunan lauteilla istumisesta? Herään toisinaan yöllä, kun partneri rapsuttaa takamustaan, kai se kutisee jonkin verran. Läntit on jo puolen kämmenen kokoiset. Mä en kestä enää sitä rapsuttelua!!!!
Istumalihaksissa
3
709
Vastaukset
- terttu
voi olla että kaverillasi on ruusu tai punkista porelia,pian lääkäriin!!!
- ,,,---.,-
ettei vaan kaverisi iho olisi vaan kulunut...yhdel tutul meinaa iho samanlail takapuoles muuttant väriä,on kyl tosi laiha,et takapuolen luut on kait edistänt asiaa...
- istuinkyhmyiksi
Molemmissa pakaroissa istuinkyhmyjen kohdalla varsinkin sellaisilla henkilöillä, joilla ei löydy "pehmusteita" pyrkii tuo iho hieman muuttamaan väriä. Se johtuu ihan istumisesta; istut sitten saunassa tai vaatteet päällä vähän kovemmalla tuolilla, juuri kyhmyjen kohdalla ihon väri voi alkaa muistuttaa lähinnä mustelman väriä. Iho on kuiva ja voi kutistakin. Eipäs muuta kuin perusvoiteella rasvaamaan läiskiä. meillä joillakin (oon naisimmeinen) läiskät ei nyt niin kauhean kauniita ole, mutta minkäs teet, kun laihdutuksen jälkeen pehmusteet vähenivät. Pääasia on, istuinkyhmyihin ei ole tullut ns. kulumia, kun niitäkin on jopa tavattu. Ja sittenpä ei juuri istuta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645582Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204177Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1512159
- 171886
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231699- 951367
- 711148
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o79965