Onko neitsyt mies ja leijona nainen suhde niin tuhoon tuomittu kuin sanotaan? Ystäväni kihlattu on neitsyt mies, ja en vastenmielisempää ihmistä tiedä.
Nyt olen kuitenkin tavannut miehen makuuni, joka sattuu olemaan neitsyt, pelottaa jo ajatuskin. Kestääkö neitsyt leijonan suurta persoonaa? Itselläni on kyllä venus neitsyessä, joten ehkä se rauhoittaa? Kestääkö leijona neitsyt miestä?
neitsyt mies ja leijona nainen
11
5850
Vastaukset
- leonaaras
joopa juu.. itse leijonanainen olin hulvattoman rakastunut 3 vuotta sitten niin ihanaan neitsyt mieheen.hän hurmasi minut täysin ihanalla katseellaan ja kauniilla sanoillaan.sai minut jopa uskomaan että meillä olisi yhteinen ihana tulevaisuus jota innolla odotin.kummiskin jokin mättäsi. hän ei halunnut antaa itsestään irti kaikkea.eikä kaikkea olisi heti tarvinnutkaan mutta kun edes vähän mutta ei mitään.pelkkä seksi näytti merkitsevän.halusin suhdetta mitä hän antoi vain toivoa.suhde oli vain seksiä.ei keskustelua.liian erilaiset ajatusmaailmat.mikä pahinta kun tulin raskaaksi hän kaikkosi elämästäni lopullisesti eikä sen jälkeen ole ottanut mitään yhteyttä vaikka tietää että hänellä on suloinen pikku poika. tämän "suhteen"jälkeen en koskaan ottaisi itselleni mieheksi neitsyt miestä ja muutenkin kyseisiin miehiin suhtaudun varauksella vaikka olisivatkin pelkästään kavereita.tokikaan ei voi yleistää asiaa.minun kohdalleni vain kävi näin.nyt vietän onnellista elämää oman kultani skorpionimiehen kanssa mikä on aivan eri laatua kuin neitsyt.oma mielipiteeni on ettei leijonanainen ja neitsytmies sovi yhteen mutta poikkeuksiahan aina löytyy.joten katso mitä aika tuo tullessaan mutta älä anna neitsytmiehen särkeä sydäntäsi sillä sen hän osaa paremmin kuin kukaan muu
- jellonainen78
Olen kuullut juuri päinvastaista neitsyt miehistä, että he olisivat erittäin luottetavia ja eivät pelkää sitoutumista.
Itse olen ollut scorpionin kanssa 3 vuotta, ja se oli ihan hullua koska mies oli niin mustasukkainen ja "jätti" minut ainakin kerran viikossa. Aina tuli kuitenkin tunnin parin päästä takaisin! Hassua että luin scorpionimiehistä just ton saman, taisi olla semmoinen saitti kuin "blame his star sign". Kyllä pitivät kuvaukset paikkansa! - [madonna]
Kuulostaa omalla kohdallani erittäin tutulta. Neitsyt mies osaa hurmata ja uskotella, mutta tosipaikan tullen unohtaa ja etsii "paremman". Mitä se neitsyt mies oikeen hakee? haluaisin tietää.. SAmoin kävi myös skorpparimiehen kanssa, kuten tässä yksi kertoi... että toisena päivänä rakasti, toisena ei. Tunteet heittelivät liikaa ja itsekin siihen kamalaan epäturvan tunteeseen jouduin. En tiedä tuleeko tuosta neitsyt mies jutustani mitään, koska leijonana haluaisin siirtyä heti eteenpäin jos toista ei kiinnosta. Mutta hän hurmaa yhä edelleen... saa nyt nähdä, pidän silmäni auki!
- "Neitsyt"mies
[madonna] kirjoitti:
Kuulostaa omalla kohdallani erittäin tutulta. Neitsyt mies osaa hurmata ja uskotella, mutta tosipaikan tullen unohtaa ja etsii "paremman". Mitä se neitsyt mies oikeen hakee? haluaisin tietää.. SAmoin kävi myös skorpparimiehen kanssa, kuten tässä yksi kertoi... että toisena päivänä rakasti, toisena ei. Tunteet heittelivät liikaa ja itsekin siihen kamalaan epäturvan tunteeseen jouduin. En tiedä tuleeko tuosta neitsyt mies jutustani mitään, koska leijonana haluaisin siirtyä heti eteenpäin jos toista ei kiinnosta. Mutta hän hurmaa yhä edelleen... saa nyt nähdä, pidän silmäni auki!
"Mitä se neitsyt mies oikeen hakee?"
Ihan sitä samaa kuin kaikki muutkin miehet. Voisittekohan ruveta kohtelemaan kaikkia ihan vaan yksilöinä, eikä vetää epämääräisiä ennakkoluuloja/johtopäätöksiä siitä, missä kuussa ihminen on syntynyt. Koko hommahan perustuu kuitenkin siihen, että ihmiselle kerrotaan millainen hänen jonkun helvetin tähtikartan mukaan pitäisi olla, jolloin alkaa käyttäytymään sen mukaan, helposti manipuloitavissa kun on. T:Syyskuussa syntynyt ei-todellakaan-neitsyt-kun-ei-usko-koko-hömppään.
- ämmä
Tuttavani olivat yli 30v avioliitossa kunnes tuli ero.Nainen Vaaka ja mies "aina impi". kaikilla on joskus kahnausta ja sehän on elämän suola. Sokeri lienee sovun teko. Nuorille neuvo:"Makuuhuone EI saa olla riitojen raastupa"! Vihaa ei myöskään saa pitää yön yli. Höpsistä ei onnuitu mulla viikko parhaiten kaksi on asiot mutkilla. Yli 40v kokemuksella.
- leijona5999999
neitsytmieheen? Itselläni leijonanaisena on 20 vuoden kokemus neitsytmiehestä. Neitsytmies on huomaavainen, ystävällinen, uskollinen jne kuka kulloinkin on kyseessä - siis vaimon lisäksi. Kun neitsytmies päättää, että suhde päättyy, niin kyseiset elkeet loppuu ja tilalle tulee kylmyys ja silloin neitsytmiehen perään on turha itkeä...
Meidän liittomme kesti seksin avulla, josta neitsyt on tarkka. Jos seksi ei luista, niin ei toimi muutkaan asiat.
Neitsyt on tarkka (pedantti), pikkusieluinen, huumorintajuton tosikko ja neitsyessähän ei ole mitään vikaa - siis hänen omasta mielestä.
Itse kierrän neitsytmiehet ja kaukaa.- TULLUT
toimeen kummankaan neitsyen kanssa.. Eka pelleili vuoden kanssani.. antoi ymmärtää, mutta ei antanut, muuta kuin seksiä.. paljon muuta oisin kaivannut.. Nyt mietin häntä, enkä tunne mitään.. enkä edes haluaisi. Se mies on pelkkää ilmaa. Toinen oli vain jollain tavalla liian kylmä.. ei tosin yhtä pissainen pää kuin tuolla ensimmäisellä.. MUTTA nyt olen löytänyt jotain ihanaa, vaikken etsinytkään! Vaaka-miehen =) on se vaan edelleen ihana!
- 26.08.65
Oon nyt seurustellut 3 kk leijona naisen kanssa ja tuntuu että kaikki sopii niin hyvin yhteen. Ei oo ollu mitään konfliktii vaikka ollaan puhuttu monet, vaikeetkin, asiat läpi. Vaikka en niin usko että horoskooppi merkitsee niin paljon ihmisen luonteeseen, enemmänkin ihminen itse. Voi olla että toisille ei sovi ko. suhde, mutta omasta puolesta voin sanoa että toimii erittäin hyvin. Toivottavasti jatkossakin.
- Ln&Nm
Leijonanaisena sitä haluaisi olla ykkösenä rakkaansa elämässä, minä olen jäänyt kaikessa toiseksi. Sitten kun siitä itken, niin se on kuulemma vain itsesääliäni, kai sitten...
Seksi mahtavaa, siihen se sitten jääkin. Samaa kehää kierretään uudelleen ja uudelleen, ei tästä mitään tule! - Näin
Minulla oli Neitsyt mies 10 vuotta ja itse Leijona. Oltiin toistemme parhaat ystävät,huumori ja keskustelut menivät yhteen sekä seksi oli parasta / taivaallista hänen kanssaan kuten myös Vaakamiehen,kenen kanssa pidempi suhde myös. Ihan hyvä pari kaikinpuolin ! Sanoi horoskooppikirja mitä tahansa!
- Leijona_tar
Kahden ravun (salaperäisyys ei sovi leijonalle) ja oinaan jälkeen (sopii hyvin leijonalle koska tulimerkki) iskee kipinät nyt työpaikan neitsytmiestä kohtaan. Harmi jäi lomalle justiinsa, moikattiin ekaa kertaa tänään kyllä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882