Eräs mies joka on ollu muhun ihastunut (tai siis haluu pilluu) on nyt levittäny sellasta juttua että mulla ja sillä olis jotain meneillään. Mulla on poikaystävä tällä hetkellä matkoilla ettei se oo vielä kuullu asiasta. Mutta vähän joo hävettää jos kaverit uskoo sitä, koska se on tosi ällötys, paskanjauhaja ja kaksnaamanen rotta. Halasin vaan sitä lähtiessä ja annoin pusun poskelle, koska se oli kinunnu sitä varmaa 2h. Nyt se on vääntäny siitä vaikka mitä---No älkää uskoko mitään juoruja heti
Juorut...
-----------
2
947
Vastaukset
- poikaystävällesi
totuus.Jätkähän yrittää selvästi rikkoa teidän välit..Mulkku mikä mulkku..
- valeihminen666
Eräässä kaupungissa asuu narsistisadisti NUTU?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983