Eräs mies joka on ollu muhun ihastunut (tai siis haluu pilluu) on nyt levittäny sellasta juttua että mulla ja sillä olis jotain meneillään. Mulla on poikaystävä tällä hetkellä matkoilla ettei se oo vielä kuullu asiasta. Mutta vähän joo hävettää jos kaverit uskoo sitä, koska se on tosi ällötys, paskanjauhaja ja kaksnaamanen rotta. Halasin vaan sitä lähtiessä ja annoin pusun poskelle, koska se oli kinunnu sitä varmaa 2h. Nyt se on vääntäny siitä vaikka mitä---No älkää uskoko mitään juoruja heti
Juorut...
-----------
2
954
Vastaukset
- poikaystävällesi
totuus.Jätkähän yrittää selvästi rikkoa teidän välit..Mulkku mikä mulkku..
- valeihminen666
Eräässä kaupungissa asuu narsistisadisti NUTU?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013