Onko kelään kertoa kokemuksia Kalajoen juhannuksesta. Onko porukka pääosin nuorta, vai löytyykö yhtään varttuneempaa väkeä? Miten majoitus, löytyykö leirintäalueelta tilaa helposti, vai onko Kalajoen lähettyvillä mökkejä, joihin pääsisi nopeasti esim. taksilla?
Kalajoen juhannus???
8
2249
Vastaukset
- Hanna
Itse olen käynyt joka vuosi ja pääosin porukka on nuorta, 15-25-vuotiaita. Tilaa on aina löytynyt teltan pystyttämiseen, tosin tänä vuonna siitäkään ei ole täyttä varmuutta kun varauksia tullut tuplasti enemmän. Mukavaa on kyllä joka vuosi ollut vaikkeivat säät ole suosineetkaan :)
- mara_*
kalajoen juhannus on parasta mitä on koettu!!en muista monesko vuosi lähtee kalajoella mut mentävä on..jos mökin haluaa alueelta, se on varattava heti jussin jälkeen ens vuodelle..en oo varma muista mökeistä niinkään..itellä kolmas jussi ku on mökki.:) kyl sinne aina muutama teltta mahtuu joukkoon vaik vähä ehkä tiukkaa tekee!
- Nimetön
ON!! Kalajoella on aina ollut loistavin juhannus mitä missään!! Koko hiekkasärkkäin alueeella on hyvin paljon niin nuorta kuin aikuista väkeäkin. Leirintä alue on täynnä mut aina sinne vain mahtuu...Kyl sopu sijaa antaa(; Mökkejä on vaik hur mycket ympäristössä, mut ne mahtaa jo kaikki olla varattuja!
- Nimetön
Onko kellään tietoa onko Kalajoen lähettyvillä, ehkä noin 10-15 km säteellä mökkejä, joista pääsisi Kalajoelle juhannusta viettämään vaikka taksikyydillä, jos ei halua olla teltassa särkkien leirintäalueella?
- Syntyperäinen Kalajokinen
Hei!
Rahjankylässä, vajaa kymmene kilsaa kokkolaan on mm. Juusolan maatilamajoitus, Tyngällä, jonne matkaa on n. 15 km on mm. Huhtalan maatilamajoitus ja joku toinenkin, mutta nyt en muista nimeä. Metsäkylässä ja Pöllässä löytyy samoin maatilamajoitusta.
Kannattaa katella ihan googlesta nuihin puh.num tai muut vastaavat tiedot.
Kalajoella on muuten ollut ja tulee olemaan oikeen perinteinen Juhannus...TERVETULOA ;-) - kalajokinen
Syntyperäinen Kalajokinen kirjoitti:
Hei!
Rahjankylässä, vajaa kymmene kilsaa kokkolaan on mm. Juusolan maatilamajoitus, Tyngällä, jonne matkaa on n. 15 km on mm. Huhtalan maatilamajoitus ja joku toinenkin, mutta nyt en muista nimeä. Metsäkylässä ja Pöllässä löytyy samoin maatilamajoitusta.
Kannattaa katella ihan googlesta nuihin puh.num tai muut vastaavat tiedot.
Kalajoella on muuten ollut ja tulee olemaan oikeen perinteinen Juhannus...TERVETULOA ;-)Eino Jaakola on se toinen Tyngällä "eppun majoitus" sitten löytyy Salmun majoitusta
Etelänkylältä. Tapion tuvalla on majoitusta (voi olla varatut)
- niina000
kuinkahan nopeeta toi leirintäalue täyttyy torstaina? eli moneltako kannattas olla tuolla..oon ollut 3 v sitten kalajoella ja sillon ei mahduttu enää varsinaiselle leirintäalueelle vaan piti leiriytyä johki hevon vtun kuuseen metikköön..eikä saatu ees alennusta lipuista. ehkä parempi onni tällä kertaa :)
- Anonyymi
kalajoen keskuksesta 6 km kokkolantietä löytyy edullinen majapaikka juusolanmäen matkailu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221