Tietääkö kukaan mistä saisi MP:n
helposti kytkettävän vaihdenäytön
VAIHDENÄYTTÖ
9
10322
Vastaukset
- turhuuden markkinat
Minusta sellainen olisi täysin turha. Kun katsoo nopeus- ja kierroslukumittaria niin sieltähän sen käytössä olevan vaihteen pystyy päättelemään kun on vähän aikaa pyöräänsä tutustunut.
- Morottaja Motoristi
Sinun mielipiteesi eivät kiinnosta muita, kirjoittele niistä muilla foorumeilla.
- justiinsa
minullakaan ei toimi nopeus eikä kiekkamittari,ajelen korvakuulolla.
- nakupyörä
niin mielestäni kysyin selkeästi tietääkö kukaan mistä sellaisen saa
enkä sitä , että mihin sitä tarvitsen : )
eli voiko joku asiassa auttaa
tarve olisi ihan todellinen- jotain....
Reimotekiltä löytyy valmis, mutta aika kallis setti tohon.
Adapteri 35e http://www.reimotek.de/catalog....a2eee57
ja itse näyttö 86e http://www.reimotek.de/catalog/index.php?cPath=598_600 .
Eli yhteensä about 120e rahti. - nakupyörä
myös... kirjoitti:
Kiitos linkeistä ja asiallisesta suhtautumisesta
asiaani : )
asensin mun kaverin trumppaan vaihdenäytön jonka tilasin jenkkilästä sellaisesta puljusta ku 58Cycle.. löytyy netistä osoitteella www.58cycle.com
Helppo asentaa ja "kohtalaisen" helppo ohjelmoida. Hintaa hökötyksellä on 82 dollaria eli vähän päälle 60 euroa. Mukana helpot asennusohjeet ja muut.
Ainut ongelma on et jos on tapana antaa hieman kaasua pienemmälle vaihdettaessa kytkin vielä pohjassa, niin vempele menee vähän sekaisin - mut muuten toimii kuulemma ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1364644- 1653826
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1143556Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?441199Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183