kertokaas millainen vesimies (nainen) on ystävänä?
Vesimies (nainen) ystävänä
9
3039
Vastaukset
- vesimiesNainen
Mun ystävättäret on parhaimmat 5 vesimiesnaista,
kaikkiin muihin merkkeihin olen joutunut pettymään. Salaisuudet pysyy, ystävyys kestää,
vanhin vesimiesystävätär tuttu jo 27 vuotta.
Ikuinen ystävä, niin miehelle kuin naiselle,
mutta jos häntä loukataan voi hän hylätä ystävän.
Anteeksianto riippuu , naiselle ei koskaan
anteeksi, miehelle jos näkee, että toinen
aidosti muuttaa mieltään.
Eli näin on näreet, ei pala päreet, kun ikuisen
ystävän, juonittelemattoman, suoran, rehellisen,
oikeuksia puolustavan tahdot sä, tiedät sen
tähdistä. Mulle ainaskii nää vesimiesnaiset
olleet ainoita tosi ystävättäriä,.
Toinen lie vaakaystävätär, riippuu siitä mistä
roikkuu, härkä miehet ja naiset, ei tulla toimeen. Oinasmiehet melko voimakastahtoisia,
mutta kannattaa miettiä viittiikö alistua, ja
miksi.
Muita merkkejä voin vain positiivisesti tutustua,
ja nähdä milloin tulee ensimmäinen asia, mistä
huomaa onko toinen aito.
Vesimiehet ei siedä teeskentelyä, eikä
mielistelyä. - veskarinainenn
Itse ainakin haluan auttaa ystäviäni jos he tarvitsevat apua, mutta itse hoidan ongelmani itse. Minulle ei tulis kuulonkaan kertoa eteenpäin mitään salaisuuksia joten olen luotettava. Tosin me voidaan olla välillä ärsyttäviä kun meidän mieltä ei saa muuttumaan.. ja me tarvitsemme myös omaa tilaa ystävyydessäkin. Minua myös välillä ärsyttää jos ystävä tulee valittamaan jostain pikkuasiasta kun joillakin on vielä pahempia ongelmia verrattuna johonkin tyyliin "mä en saa sitä miestä yhyy". joop..
Mutta luulenpa että meitä on kahdenlaisia vesimiesystäviä... Koska vesimies voi myös olla juonitteleva, puhuu paskaa selän takana ja on välinpitämätön, ja valehtelee.
Mutta jos toi veskari on ihan aito ystävä niin voit luottaa häneen ^^- tiedosta
Ei ollut mitän kuvaa Vesimies-merkistä:) nyt on!
- veskarinaista ystävänä
hyviä ystäviä ovat, iloisia ja piristäviä ja luotettavia. Ihania ystäviä.
uskollinen ystävä, salaisuudet pysyy, ei lavertele, sopivasti huonokuuloinen ja hajamielinen tarvittaessa, valikoiva muisti, ei siedä komentelua, ei ole kiinnostunut ohjeista ja neuvoista jos ei ole niitä pyytänyt, tarvii omaa aikaa ja omaa tilaa eikä jaksa olla liian tiiviisti yhdessä
- vesimiesnainen
-Ei sorru turhaan juoruiluun
-On aina valmis auttamaan
-Huumorintajuinen!
-Keksii usein hulluja ideoita,tylsyys ei siis pääse yllättämään
-Osaa kuunnella ja usein myös auttaa
-Ei ehkä kerro omista ongelmistaan kovin helposti,vaatii kärsivällisyyttä
-Luotettava
-On iloinen kun saa ystävän hyvälle tuulelle
-Ei suutu helposti
-Jos suuttuu,ei ole pitkävihainen
-Ystävät menevät usein kaiken muun edelle
-Ystävät ovat hänelle todella tärkeitä
-Ei siedä valehtelua eikä ilkeämielistä juoruilua yms.
-Kaikin puolin hyvä ystävä
Ylläolevat ominaisuudet löytyvät ainakin monilta omilta vesimies-ystäviltäni sekä tietenkin itseltäni... :) - oona
...lisäksi suora puheissaan, joka saattaa vihastuttaa tai ihastuttaa.
- Veskari nainen
Voin sanoo et vesimies nainen on mahtava ystävänä,olen itse sellainen ja minulla on ihanii vesimies nais ystäviä,niitten kanssa on helppo kommunikoida ja olemma samalla aaltopituudella. Mutta tuleehan meidän kanssakin joskus erimielysyyksiä,niinkuin kaikkien kaa. Mutta vesimiehet pystyy sopimaan ja unohtamaan äkkiä.Olen itse onnellinen kun min minulla on niin paljon ydtäviä niitten seurassa. Ja uskon että sinäkin onnistut siinä asiassa.
Hyvät jatkot sinulle..:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 926375
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572982- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760