Vai on naisella muka suurempi vastuu ehkäisystä? Kyllä luulisi miehen kuin miehen muistavan sen kumin että ei tarvitse elättää seuraavaa 20 vuotta lasta.
Käyttäkää kondomia, miehet
98
6827
Vastaukset
- Maku äitisi suussa
Kyllä se on muijan parempi huolehtia ehkäisystä. En minä ainakaan niitä eukkoja kotiini raahaa, nimen kertomisesta nyt puhumattakaan. Kyllä se on sitten muijan oma murhe jos ei tajua käyttää pillereitä. Arvaa vaan elätänkö? Mun vastuu loppuu tasan sillä hetkellä kun oon aamuyöllä ovesta ulkona.
- querida.
Se on sitte poliisiasia ellet elätä.
Ja ulosottomiehen kanssa on kiva solmia liitto 20 vuodeksi. - INA
...muutaman viikon päästä postimies tiputtaa luukusta haasteen isyysoikeudenkäyntiin...
- tehnyt ..
INA kirjoitti:
...muutaman viikon päästä postimies tiputtaa luukusta haasteen isyysoikeudenkäyntiin...
en tunnusta!
- Maku äitisi suussa
querida. kirjoitti:
Se on sitte poliisiasia ellet elätä.
Ja ulosottomiehen kanssa on kiva solmia liitto 20 vuodeksi.Ja mitähän sä sanot sille poliisille?
- Tuntomerkit?
- Ööö .. tota se oli hyvin pukeutunut, hyväkroppainen ja sillä oli iso mela. Nimeä en tullut kysyneeksi.
- Osaatko kertoa mitään muuta mikä voisi auttaa löytämään hänet?
- Ööö ... tota mä olin aika kännissä [kuten tavallista]
- Entä mahtaisiko baarimikko tai joku muistaa mitään mikä voisi auttaa?
- Öö no tota ... mulla on noita ... miehiä ... rakastajia ... ollut viime aikoina aika paljon [jopa saman illan aikana] eikä noi baarimikot tai poket paljon katsele...
Että siitä vaan poliisiasemalle! Vähän niin kuin yhdessä Ice-T:n biisissä sanotaan, you better take the pill 'coz I won't pay the bill. Siinä vaiheessa kun sä olet krapulassa sössöttämässä poliisille sitä tavallista tarinaasi mä olen kotona puhtaiden lakanoiden välissä nukkumassa. Huolestuttaako mua? No ei todellakaan. Sä joko olet fiksu ja otat abortin (tai steriloinnin) tai sitten maksat sen pennun elättämisen yksin. Ongalmahan on yksin sinun. Olisit hankkinut ne pillerit. Ei mun vastuullani voi olla joku vastuuntunnoton naikkonen joka ei edes ehkäisystä huolehdi. On sitä elämässä muutakin tekemistä kuin pitää kädestä jotain bimboa joka luulee että E tarkoittaa niissä pillereissä e-vitamiinia. - ota selvää asioista
Ottaisit selvää asioista. Sulta ei elatushaluja kysellä vaan dna näyte on annettava. Jos et suostu niin oikeudenpäätöksellä poliisit hakevat sitten näytteeseen.
Ja vastuu saamsitasi sukupuolitaudeista on myöskin sinulla itselläsi. Luuletko että päällepäin näet että kenellä jokin tauti on? Vai oletko osa sitä vähemmistöä (onneksi vähemmistöä) joka lapsellisesti luulee ettei mitkään taudit sinuun tartu? Siinäkään kun ei tauti kenenkään mielipidettä kysy, että keneen saa tarttua. Et ole miltään suojassa. Sukupuolitautien tarttuminen, kuten elatusmaksujen maksaminen, ei ole tahdon asia, valitettavasti. - vai mies
Maku äitisi suussa kirjoitti:
Ja mitähän sä sanot sille poliisille?
- Tuntomerkit?
- Ööö .. tota se oli hyvin pukeutunut, hyväkroppainen ja sillä oli iso mela. Nimeä en tullut kysyneeksi.
- Osaatko kertoa mitään muuta mikä voisi auttaa löytämään hänet?
- Ööö ... tota mä olin aika kännissä [kuten tavallista]
- Entä mahtaisiko baarimikko tai joku muistaa mitään mikä voisi auttaa?
- Öö no tota ... mulla on noita ... miehiä ... rakastajia ... ollut viime aikoina aika paljon [jopa saman illan aikana] eikä noi baarimikot tai poket paljon katsele...
Että siitä vaan poliisiasemalle! Vähän niin kuin yhdessä Ice-T:n biisissä sanotaan, you better take the pill 'coz I won't pay the bill. Siinä vaiheessa kun sä olet krapulassa sössöttämässä poliisille sitä tavallista tarinaasi mä olen kotona puhtaiden lakanoiden välissä nukkumassa. Huolestuttaako mua? No ei todellakaan. Sä joko olet fiksu ja otat abortin (tai steriloinnin) tai sitten maksat sen pennun elättämisen yksin. Ongalmahan on yksin sinun. Olisit hankkinut ne pillerit. Ei mun vastuullani voi olla joku vastuuntunnoton naikkonen joka ei edes ehkäisystä huolehdi. On sitä elämässä muutakin tekemistä kuin pitää kädestä jotain bimboa joka luulee että E tarkoittaa niissä pillereissä e-vitamiinia.Nainen on vastuuntunnoton, jos ei käytä e-pillereitä. Mitenkäs vastuulliseksi itsesi luokittelet kun et senkään vertaa huolehdi itse ehkäisystä että käyttäisit kumia, kun et edes tiedä käyttääkö toinen pillereitä vai ei (vai sanooko vain käyttävänsä)? Sä olet vähintään yhtä vastuuton,, vaikka syytä olisi itsesikin kannalta pitää ehkäisystä huolta.
Luulitko muuten todella että raskausepäilyssä nainen menee poliisin juttusille? Kannattaisi kyllä tarkistaa noi sun tiedot pikimmiten, sillä isyyden selvittämiseen on ihan oma henkilönsä. Äiti on velvollinen kertomaan jokaisen mahdollisen isäkandidaatin, että siinä mielessä se, että on pannut puolta kaupunkia, ei ole mikään ongelma. Kaikki käydään läpi. Ei noissa jututissa ole mitään häpeärangaistusta, että kun nyt on pannut useamman kuin yhden kanssa niin ei sitä isyyttä selvitetä.
Isyyttä selvittävä henkilö pyytää näitä ehdokkaita sitten testiin ja jos joku kieltäytyy, on asian hoitaja velvollinen tekemään asiasta oikeusjutun. Oikeus tekee pakkopäätöksen ja siinä vaiheessa tulee ne poliisit hakemaan testiin. Naisen, siis äidin, ei tarvitse tässä asiassa muuta tehdä, kun luetella kumppaninsa asian hoitajalle.
Jos et koskaan kerro oikeaa nimeäsi tai kukaan ei tiedä, missä asut ja voit olla 100% varma ettei kenenkään tuttu tunne sinua tutun tutun kautta (eli sinulla ei ole ketään tuttavia), ja olet varma ettei kenelläkään panoistasi ole kuvaa sinusta (kamerakänny), niin sitten voit olla aika rauhassa. Niin ja jos olet varma ettet keneenkään panoosi törmää koskaan tulevaisuudessa, niin voit olla aika rauhassa. Mitkä ovat nämä mahdollisuudet?
Sinänsä aika säälittävää, että tosiaan sinulle kelpaa baarista tuhannen kännissä olevat tytöt, jotka ovat niin päreissä, että lähtisivät kenen tahansa matkaan. Kyllä siinä on varmasti voittajan olo pannessa jotain sammumispisteessä olevaa tyttöä aamuviidenaikaan. - herää
vai mies kirjoitti:
Nainen on vastuuntunnoton, jos ei käytä e-pillereitä. Mitenkäs vastuulliseksi itsesi luokittelet kun et senkään vertaa huolehdi itse ehkäisystä että käyttäisit kumia, kun et edes tiedä käyttääkö toinen pillereitä vai ei (vai sanooko vain käyttävänsä)? Sä olet vähintään yhtä vastuuton,, vaikka syytä olisi itsesikin kannalta pitää ehkäisystä huolta.
Luulitko muuten todella että raskausepäilyssä nainen menee poliisin juttusille? Kannattaisi kyllä tarkistaa noi sun tiedot pikimmiten, sillä isyyden selvittämiseen on ihan oma henkilönsä. Äiti on velvollinen kertomaan jokaisen mahdollisen isäkandidaatin, että siinä mielessä se, että on pannut puolta kaupunkia, ei ole mikään ongelma. Kaikki käydään läpi. Ei noissa jututissa ole mitään häpeärangaistusta, että kun nyt on pannut useamman kuin yhden kanssa niin ei sitä isyyttä selvitetä.
Isyyttä selvittävä henkilö pyytää näitä ehdokkaita sitten testiin ja jos joku kieltäytyy, on asian hoitaja velvollinen tekemään asiasta oikeusjutun. Oikeus tekee pakkopäätöksen ja siinä vaiheessa tulee ne poliisit hakemaan testiin. Naisen, siis äidin, ei tarvitse tässä asiassa muuta tehdä, kun luetella kumppaninsa asian hoitajalle.
Jos et koskaan kerro oikeaa nimeäsi tai kukaan ei tiedä, missä asut ja voit olla 100% varma ettei kenenkään tuttu tunne sinua tutun tutun kautta (eli sinulla ei ole ketään tuttavia), ja olet varma ettei kenelläkään panoistasi ole kuvaa sinusta (kamerakänny), niin sitten voit olla aika rauhassa. Niin ja jos olet varma ettet keneenkään panoosi törmää koskaan tulevaisuudessa, niin voit olla aika rauhassa. Mitkä ovat nämä mahdollisuudet?
Sinänsä aika säälittävää, että tosiaan sinulle kelpaa baarista tuhannen kännissä olevat tytöt, jotka ovat niin päreissä, että lähtisivät kenen tahansa matkaan. Kyllä siinä on varmasti voittajan olo pannessa jotain sammumispisteessä olevaa tyttöä aamuviidenaikaan.yksi aamu sieltä lakanoittensa välistä tippuri pippelissä. Hiv on positiivinen, paitsi itseltään löydettynä.
- miesmiesmies
sanoa mikä olet mutta jääköön nyt sanomatta, näin julkisella palstalla.
- INA
tehnyt .. kirjoitti:
en tunnusta!
:-)
- amelia
meidänkö pitäs kortsut kantaa mukana vai?
ajattelet " ei meidän miesten tartte mitään tehä"
pillerit auttaa ehkäseen ehkä raskauden mutta entä taudit.jätkä tuskin kertois jos hällä jotain ois.saatikka käyttäs kortsua kunhan vaan pillua saa muulla ei väliä.
huolehtisitte vähän teki ehkäsystä.
- naiset!
Tottakai naisella on suurempi vastuu ehkäisystä: sehän on naisen ruumis, jossa se lapsi kasvaa. Ei jotain yhdenillan panoa kiinnosta pätkääkään panon elämä. Jos on ihan pakko nussia holtittomasti ympäriinsä niin huolehtikaa nyt edes siitä ehkäisystä. Ja testeissä käytte säännöllisesti jookosta?
- querida.
Voi olla naisen ruumis, mutta miehen rahat.
- Luomu-Mies
En ikinä käytä kondomia. En ikinä harrasta irtosuhteita. Hankkikaa aivot, niin ei tarvitse miettiä äpärällä rahastamista.
- Panomies!
en mä kerro panoilleni ees oikeeta nimeäni ja sossu mut elättää jo nyt joten ihan sama tuleeks jotain muksui vai ei. siinähä sit pukkaat jonku rääkyvän pötkön maailmaan jos ei pillerit maistu, evvk
- querida.
Millainen ihminen on noin vastuuntunnoton? Todellista luuserimenoa. Mahdatko edes tietää mistä naiseen mennään kun vastuuntuntosi on tuolla tasolla? Tiedoksi että pillerit maksavat paljon ja aiheuttavat kaikenlaisia sivuvaikutuksia, ellet tiennyt.
- Kesämies.
querida. kirjoitti:
Millainen ihminen on noin vastuuntunnoton? Todellista luuserimenoa. Mahdatko edes tietää mistä naiseen mennään kun vastuuntuntosi on tuolla tasolla? Tiedoksi että pillerit maksavat paljon ja aiheuttavat kaikenlaisia sivuvaikutuksia, ellet tiennyt.
Parempi vaan harrastaan irtopokien kanssa suu- tai peppuseksiä, niin ei tarvitse pelätä ruokkomaksuja.
- Apteekkarij
querida. kirjoitti:
lapsen elättäminen enemmän kuin pillerit, jos et tiennyt.
- Maku äitisi suussa
querida. kirjoitti:
Että ihan sivuvaikutuksia? Siinäpä sitten podet niitä. Tai podet niitä vaikutuksia mitä tulee siitä kun kuskaat sitä kiljuvaa penskaasi neuvolaan. Tuommoisia muijia on oikeasti kaikkein mukavin panna. Kuvittelette olevanne jotain ihmeellistä, mutta todellisuudessa siinä noin kello kuusi aamulla taksi tiputtaa mut kotipihaan, otan jääkaapista kylmän kaljan ja menen nukkumaan. Sun ongelmasi on siinä vaiheessa sun ongelmiasi eikä ne kosketa mua millään tavoin. Menet sitten heti apteekkiin tai viikon päästä klinikalle, se on sun oma asiasi. Ihan turha alkaa ketään muita syyllistämään omasta vastuuntunnottomuudestasi.
- ihmeen kilinikalle?
Että ihan sivuvaikutuksia? Siinäpä sitten podet niitä. Tai podet niitä vaikutuksia mitä tulee siitä kun kuskaat sitä kiljuvaa penskaasi neuvolaan. Tuommoisia muijia on oikeasti kaikkein mukavin panna. Kuvittelette olevanne jotain ihmeellistä, mutta todellisuudessa siinä noin kello kuusi aamulla taksi tiputtaa mut kotipihaan, otan jääkaapista kylmän kaljan ja menen nukkumaan. Sun ongelmasi on siinä vaiheessa sun ongelmiasi eikä ne kosketa mua millään tavoin. Menet sitten heti apteekkiin tai viikon päästä klinikalle, se on sun oma asiasi. Ihan turha alkaa ketään muita syyllistämään omasta vastuuntunnottomuudestasi.
Apteekeista saa jälkiehkäisyn.
Miten sinä jälkiehkäiset HIV:n?
- ......................
No täytyy sen miehenkin olla melko typerä, jos harrastaa irtosuhteita ilman kumeja. Vastuu ehkäisystä on molemmilla. Tämän asian enempi vatvominen on turhaa provosointia.
Jos nainen tulee raskaaksi, kun ei ole huolehtinut itse ehkäisystä, niin voi voi. Mutta eipä ole tällöin huolehtinut ehkäisystä, niin on se vähän hänenkin kannaltaan voi voi. Eli molempien vika. Sitten on näitä miehiä, jotka harrastavat irtoseksiä, ja pitäähän sitä nyt pikkupoikien päästä paljaalla pökkimään. Se pikku yhden illan juttu saattaakin maksaa koko terveyden, mkä on todistettu Pirkanmaalla tämän vuoden aikana.
Eli on typerää sanoa, kummalla on suurempi vastuu. Naisella on suurempi taakka, ei vastuu. Jos ei halua lapsia, niin ehkäisee. Se, että mies luottaa jonkun yhden illan hutsun huolehtivan ehkäisystä, on yhtä naiivi ajattelutapa, kun että jos mies vetää tarpeeksi nopeasti pois, niin ei voi tulla raskaaksi. Luulisi jo aikuisteb ihmisten ymmärtävän, että seksin biolognen päämäärä on lisääntyminen, ja siihen tarvitaan aina kaksi. Vastuunkantajia on siis myös kaksi. Vakituisessa parisuhteessa homma on sitten vähän toisenlainen. - vanhempaa..
Riippumatta siittämistavasta,käytännössä se ei ole muuten mahdollista..Miesten kohdalla vastuun vältteleminen,milloin milläkin tekosyyllä,on vain oman heikkouden,kyvyttömyyden..jne keskenkasvuisuuden jne.esiintulemista.Jakaisin vanhemmuuden lapsista huolehtiviin(ei tarkoita yhdessä asumista,parisuhdetta tms.)ja lapsensa hylkääviin vanhempiin.Muita variaatioita ei ole.Se vain on näin.:)
- SimStim
Kuka oikeesti nyky yhteiskunnassa uskaltaa edes harkita tuota ilman kumia.
Mulla on parempaakin tekemistä ku potea jotain kuppaa, klamydiaa tai AIDS:ia.... yleensäkkin naiset yrittää tässäkin asiassa sysätä vastuun itsestään ja omasta käytöksestään miehille,vitun tahdottoman säälittävän luuserin meininkiä.Kyllä te kultapienet kuule ihan ite päätätte kenen kanssa,milloin ja minkäkinlaisen ehkäisyn kanssa paneskelette ja koska se nyt vaan sattuneista syistä satutte olemaan te joille niitä mahdollisia konkreettisia jälkiseuraamuksia voi tulla niin kannatte myös ihan ite vastuun niistä.
Jos joku pakottaa toisen seksiin niin se on silloin raiskaus ja asia erikseen mut vittu niin kauon kun 2 täysjärkistä ja mahdolliset seuraukset ymmärtävää ihmistä harrastaa sulassa sovussa ja yhteisymmäryksessä seksiä ja sattuu vahinko niin sille 'vagingolle' sit kans tehdään yksissä tuumiin jtn.Oli se sit abortti,adoptio tai mitä tahansa.- N 72
"Kyllä te kultapienet kuule ihan ite päätätte kenen kanssa,milloin ja minkälaisen ehkäisyn kanssa paneskelette ja koska se nyt vaan sattuneista syistä satutte olemaan te joille niitä mahdollisia konkreettisia jälkiseuraamuksia voi tulla niin kannatte myös ihan ite vastuun niistä."
Eikös miehellä ole ihan samanlainen päätösvalta panemisistaan ja ehkäisynkäytöstä? Miten niin vain naiselle koituu suojaamattomasta seksistä konkreettisia jälkiseuraamuksia? Miksi sitten moni mies itkeskelee sitä kun hänet on huijattu isäksi ja nyt joutuu elareita maksamaan? Kai ne mahdolliset sukupuolitauditkin mieheenkin voi iskeä?
Eiköhän se vastuu omien tekojensa seurauksista ole kaikilla itsellään. Mielenkiintoiseksi tässä homman tekee se, että itsekin heti kärkeen moitit naisia vastuun toisille sysäämisestä, ja sitten seuraavassa lauseessa itse sysäsit miehen vastuun naisille... Pata kattilaa jne... N 72 kirjoitti:
"Kyllä te kultapienet kuule ihan ite päätätte kenen kanssa,milloin ja minkälaisen ehkäisyn kanssa paneskelette ja koska se nyt vaan sattuneista syistä satutte olemaan te joille niitä mahdollisia konkreettisia jälkiseuraamuksia voi tulla niin kannatte myös ihan ite vastuun niistä."
Eikös miehellä ole ihan samanlainen päätösvalta panemisistaan ja ehkäisynkäytöstä? Miten niin vain naiselle koituu suojaamattomasta seksistä konkreettisia jälkiseuraamuksia? Miksi sitten moni mies itkeskelee sitä kun hänet on huijattu isäksi ja nyt joutuu elareita maksamaan? Kai ne mahdolliset sukupuolitauditkin mieheenkin voi iskeä?
Eiköhän se vastuu omien tekojensa seurauksista ole kaikilla itsellään. Mielenkiintoiseksi tässä homman tekee se, että itsekin heti kärkeen moitit naisia vastuun toisille sysäämisestä, ja sitten seuraavassa lauseessa itse sysäsit miehen vastuun naisille... Pata kattilaa jne...you,jos sä et vittu oikeesti tajua mikä tässä mättää niin ei mee kovin vahvasti.Se nyt vaan sattuu olemaa niin että nainen voi tulla raskaaksi ja mies ei,molempia kuitenkin panettaa ihan yhtä paljon ja jos kumpikaan ei tee sitä saadakseen vartavasten jälkikasvua aikaiseksi ja silti sattuu vahinko (riski jonka kumpikin on tietoisesti ottanut) niin eiks se nyt vittu oo kohtuullista käytöstä hankkiutua siitä vahingosta eroon jos toinen niin haluaa.
Enkä mä halua uskoa siihen että Suomesta löytyy niin typeriä ämmiä et hankkituisivat vartavasten raskaaksi jollekin yhden tai kahden yön hoidolle,mä uskon vielä jollain naivilla tavalla ihmisten hyvyyteen ja fiksuuteen,jopa naisten.- N24
yrmio kirjoitti:
you,jos sä et vittu oikeesti tajua mikä tässä mättää niin ei mee kovin vahvasti.Se nyt vaan sattuu olemaa niin että nainen voi tulla raskaaksi ja mies ei,molempia kuitenkin panettaa ihan yhtä paljon ja jos kumpikaan ei tee sitä saadakseen vartavasten jälkikasvua aikaiseksi ja silti sattuu vahinko (riski jonka kumpikin on tietoisesti ottanut) niin eiks se nyt vittu oo kohtuullista käytöstä hankkiutua siitä vahingosta eroon jos toinen niin haluaa.
Enkä mä halua uskoa siihen että Suomesta löytyy niin typeriä ämmiä et hankkituisivat vartavasten raskaaksi jollekin yhden tai kahden yön hoidolle,mä uskon vielä jollain naivilla tavalla ihmisten hyvyyteen ja fiksuuteen,jopa naisten.Minäkin uskon ihmisten hyvyyteen ja fiksuuteen yleensä, mutta sun kohdalla romahti pisteet alas. Voitko oikeasti olla noin itsekäs?! Sysäät vastuun kokonaan naiselle. Ihan kuin et itse voisi saada tauteja tai joutua lapsen elättäjäksi. Ja monen naisen mielestä abortin teko on väärin, oli lapsi saatettu alulle millä tavalla hyvänsä. Sinulla ei näytä olevan minkäänlaista empatiakykyä. Tappaminen on sinusta fiksua ja osoittaa ihmisen hyvyyden? Pieni viaton lapsi ei saa joutua kärsimään kahden aikuisen typeryyden takia. Lapsella pitää olla oikeus sekä äitiinsä että isäänsä.
- N 72
yrmio kirjoitti:
you,jos sä et vittu oikeesti tajua mikä tässä mättää niin ei mee kovin vahvasti.Se nyt vaan sattuu olemaa niin että nainen voi tulla raskaaksi ja mies ei,molempia kuitenkin panettaa ihan yhtä paljon ja jos kumpikaan ei tee sitä saadakseen vartavasten jälkikasvua aikaiseksi ja silti sattuu vahinko (riski jonka kumpikin on tietoisesti ottanut) niin eiks se nyt vittu oo kohtuullista käytöstä hankkiutua siitä vahingosta eroon jos toinen niin haluaa.
Enkä mä halua uskoa siihen että Suomesta löytyy niin typeriä ämmiä et hankkituisivat vartavasten raskaaksi jollekin yhden tai kahden yön hoidolle,mä uskon vielä jollain naivilla tavalla ihmisten hyvyyteen ja fiksuuteen,jopa naisten.En minäkään haluaisi uskoa, että kukaan salaa raskaaksi hankkiutuisi, mutta mitä ilmeisemmin joku niin kuitenkin tekee, koskapa niitä isyyttään itkeskeleviä elatusvelvollisia löytyy. Tätäkään ei kaiketi olisi sattunut, jos se mieskin ottaisi oman vastuunsa ehkäisyn käytöstä, eikö? Aborttikaan ei sitäpaitsi ole kaikille mikään piece of cace.
Kaiketi minulla ei tosiaan vahvasti mene, kun en oikeasti tajua mikä tässä mättää. Miten voi olla miehelle noin vaikeaa ottaa vastuuta siitä omasta pippelistään ja siitä, mihin ja millä ehdoilla sen työntää? Sinäpä sen sanoitkin: MOLEMPIA panettaa, MOLEMMAT ottavat riskin seurauksista, joten miksi ihmeessä MOLEMMILLA ei olisi yhtäläinen vastuu ehkäisystä. Jos vahinko sattuu, sen seuraukset toki ovatkin pääasiassa naisen harteilla, mutta ennaltaehkäisyyn voi minusta mieskin panostaa.
- mies.
Naisella on perinteisesti ollut vastuu sekä siinä, ettei mennä sänkyyn liian helposti, että siinä, että muistetaan ehkäisy. Nyttemmin naiset ovat alkaneet väistelemään vastuutaan, jonka seurauksena ihmiset menevät sänkyyn ihan kenen kanssa tahansa ja unohtavat kaiken lisäksi käyttää edes kumia. Veikkaisin, että kaikki johtuu siitä, että yhteiskunta on tehnyt ikäänkuin lailliseksi naisille välttää naisen perinteiset vastuut yleensäkin, ihan kaikissa asioissa. Miehille samaa oikeutta ei kyllä ole suotu, miehille sysätään koko ajan vaan lisää vastuita.
- querida.
Kyl tuo lapsen saattaminen ja saattamatta jättäminen tähän maailmaan on sellainen asia josta jokaisen pitäisi ottaa vastuu.
- mies.
querida. kirjoitti:
Kyl tuo lapsen saattaminen ja saattamatta jättäminen tähän maailmaan on sellainen asia josta jokaisen pitäisi ottaa vastuu.
Naisen vastuu. Ja jokainen nainen, joka ei noita asioita hoida, vaan menee liian nopeasti sänkyyn eikä huolehdi ehkäisystä, ON VASTUUTON NAINEN.
- querida.
mies. kirjoitti:
Naisen vastuu. Ja jokainen nainen, joka ei noita asioita hoida, vaan menee liian nopeasti sänkyyn eikä huolehdi ehkäisystä, ON VASTUUTON NAINEN.
No siinähän sitten syydät koko vastuun naiselle ja maksat elareita loppuelämäsi. Omahan on valintasi.
- Panomies!
querida. kirjoitti:
No siinähän sitten syydät koko vastuun naiselle ja maksat elareita loppuelämäsi. Omahan on valintasi.
mistä sä luulet löytäväs niille elareille maksajan?
- mies.
querida. kirjoitti:
Ja kuten tuolla aiemmin jo joku sanoi, ei ole vaikea välttää ruokkomaksuja jollekin horolle. Ei poliisitkaan ihan tyhmiä ole, että uskoisivat jotain jakorasiaa, jolla on miehiä jonossa neljännestä kerroksesta rapun alaovelle asti.
- Maku äitisi suussa
Panomies! kirjoitti:
mistä sä luulet löytäväs niille elareille maksajan?
Että ihan "elareita"? Kyseinen muija selvästi omaa enemmänkin kokemusta muiden siivellä elelemisestä. Rahat fattasta ja loput elatusmaksuina? Miten se kirjoitetaan? L, O, S, E, R?
- querida.
Että ihan "elareita"? Kyseinen muija selvästi omaa enemmänkin kokemusta muiden siivellä elelemisestä. Rahat fattasta ja loput elatusmaksuina? Miten se kirjoitetaan? L, O, S, E, R?
Pata kattilaa soimaa. Taidat itse olla juuri sellainen sossupummi? Haukut minua looseriksi kun pyydän että miehetkin käyttäisivät kondomia. No voi voi sentään!
- querida.
mies. kirjoitti:
Ja kuten tuolla aiemmin jo joku sanoi, ei ole vaikea välttää ruokkomaksuja jollekin horolle. Ei poliisitkaan ihan tyhmiä ole, että uskoisivat jotain jakorasiaa, jolla on miehiä jonossa neljännestä kerroksesta rapun alaovelle asti.
Onko todella NOIN VAIKEAA kaivaa se kumi esiin? :D
Ei se nyt sentään niin paljon maksa ja ne voidaan vaikka ostaa puoliksi. - mies.
querida. kirjoitti:
Onko todella NOIN VAIKEAA kaivaa se kumi esiin? :D
Ei se nyt sentään niin paljon maksa ja ne voidaan vaikka ostaa puoliksi.Se on periaatekysymys. Sen verran halveksin niitä naisia, jotka saa kammettua sänkyyn saman tien, että se on minusta vain mukavaa, jos sellaiselle seuraa ongelmia. Terveyteni puolesta olen pari kertaa pelännyt, mutta onneksi harrastan tuollaisia keikkoja sen verran harvoin, ettei ole tullut mitään.
- querida.
Ja minäkin voisin keksiä sinusta sanottavaa yhtä sun toista...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000017323926 - querida.
mies. kirjoitti:
Ja saat vielä taudinkin mahdolliseksi riesaksesi kun ei sitä kondomia huvita käyttää. No edelleen, omahan on asiasi. :)
- Maku äitisi suussa
querida. kirjoitti:
Ja minäkin voisin keksiä sinusta sanottavaa yhtä sun toista...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000017323926Olet jo paljastanut olevasi kevytkenkäinen naikkonen joka elelee rehellisten miesten selkänahasta. Mitä muuta haluat itsestäsi kertoa?
- querida.
Olet jo paljastanut olevasi kevytkenkäinen naikkonen joka elelee rehellisten miesten selkänahasta. Mitä muuta haluat itsestäsi kertoa?
Anteeksi mitä? Sinulla taitaa pahasti olla logiikassa vikaa. Minähän NIMENOMAAN pyydän miehiä huolehtimaan omalta osaltaan ehkäisystä jotta lapsi EI tulisi. Onko tämä nyt varmasti selvää? Jos olisin kevytkenkäinen (mitä kyllä hieman olen) hyväksikäyttäjä (mitä en taida olla...) niin pyytäisin että älkää miehet käyttäkö kumia kun haluan päästä rahastamaan teillä.
Onkos sinulla logiikassa puutteita? querida. kirjoitti:
Anteeksi mitä? Sinulla taitaa pahasti olla logiikassa vikaa. Minähän NIMENOMAAN pyydän miehiä huolehtimaan omalta osaltaan ehkäisystä jotta lapsi EI tulisi. Onko tämä nyt varmasti selvää? Jos olisin kevytkenkäinen (mitä kyllä hieman olen) hyväksikäyttäjä (mitä en taida olla...) niin pyytäisin että älkää miehet käyttäkö kumia kun haluan päästä rahastamaan teillä.
Onkos sinulla logiikassa puutteita?kultapieni kuullu koskaan jälkiehkäisystä, abortista...Tossa muutama viesti alaspäin oli kohtalaisen katkeran oloisen miehen viesti,mitäs jos pistäisitte hynttyyt yhteen niin voisitte sit joko käyttä tai olla käyttämättä sitä kortsua,ihan miltä milloinkin sattuu tuntumaan :-)
- Äiti vei lelut pienenä?
mies. kirjoitti:
Se on periaatekysymys. Sen verran halveksin niitä naisia, jotka saa kammettua sänkyyn saman tien, että se on minusta vain mukavaa, jos sellaiselle seuraa ongelmia. Terveyteni puolesta olen pari kertaa pelännyt, mutta onneksi harrastan tuollaisia keikkoja sen verran harvoin, ettei ole tullut mitään.
Voi tätä tekopyhyyden määrää :)
Sinulla ei kuule ole yhtään varaa halveksia niitä
naisia, kun itse olet ollut touhussa mukana. Ei kai
se nainen ole sinua väkisin sänkyyn köyttänyt ja
käyttänyt hyväkseen.
Uskomatonta typeryyttä. Pannaan paljaalla mahdollisista
taudeista huolimatta ja sitten vielä on muka varaa
haukkua toista.
Mene itseesi pelle ja kasva aikuiseksi. - mitään pillua
mies. kirjoitti:
Se on periaatekysymys. Sen verran halveksin niitä naisia, jotka saa kammettua sänkyyn saman tien, että se on minusta vain mukavaa, jos sellaiselle seuraa ongelmia. Terveyteni puolesta olen pari kertaa pelännyt, mutta onneksi harrastan tuollaisia keikkoja sen verran harvoin, ettei ole tullut mitään.
Sinä ressukka et ole vittua nähnytkään sitten syntymäsi. Kukas nyt omasta kädestään taudin saisi? Saati sitten että käsi tulisi raskaaksi?
- dna kertoo
mies. kirjoitti:
kaiken tarvittavan. Vaikka olisi ollut miehiä jonoksi asti, heidät kutsutaan kaikki isyystestiin. Ne, jotka kieltäytyvät, hakee poliisi oikeuden päätöksellä. Poliisin tarvitsee uskoa vain oikeuden päätöstä, joka on varma, ja tulee kaikille kieltäytyjille.
- persoonallisuushäiriökö?
mies. kirjoitti:
Tota, miten sä menet sänkyyn ihmisten kanssa, joita halveksit?
- N24
yrmio kirjoitti:
kultapieni kuullu koskaan jälkiehkäisystä, abortista...Tossa muutama viesti alaspäin oli kohtalaisen katkeran oloisen miehen viesti,mitäs jos pistäisitte hynttyyt yhteen niin voisitte sit joko käyttä tai olla käyttämättä sitä kortsua,ihan miltä milloinkin sattuu tuntumaan :-)
Eikö Yrmio tiedä, ettei jälkiehkäisy ole mikään ehkäisykeino. Se on haitallista naisen terveydelle, eikä sitä siksi saisi käyttää kuin max 3 kertaa vuodessa. Lisäksi siitä tulee kurjia sivuoireita kuten pahoinvointia ja kouristuksia ja se maksaa paljon. Sekö naisen pitäisi kärsiä vain sen takia, että sinä saisit kerran panna häntä ilman kortsua? Miten voit olla noin itsekäs! Sinunlaisten ihmisten ei pitäisi ollenkaan harrastaa seksiä ennen kuin kasvatte aikuisiksi!
- miehistä, jotka
mies. kirjoitti:
halveksivat naisia, joiden kanssa menevät sänkyyn tulee mieleen sellainen psykologinen termi kuin projektio. Näet halveksimassasi ihmisessä ne puolet itsestäsi, joita et halua itsessäsi nähdä. Eli kun inhoat niitä yhdenillan kumppaneitasi, inhoat pohjimmiltaan itseäsi; sinäkin olet pohjimmiltaan mielestäsi yhtä halveksittava kuin nuo naiset.
- tyttö.
dna kertoo kirjoitti:
kaiken tarvittavan. Vaikka olisi ollut miehiä jonoksi asti, heidät kutsutaan kaikki isyystestiin. Ne, jotka kieltäytyvät, hakee poliisi oikeuden päätöksellä. Poliisin tarvitsee uskoa vain oikeuden päätöstä, joka on varma, ja tulee kaikille kieltäytyjille.
Aivan, se on se ja sama mitä herra poliisi asiasta ajattelee koska laki on laki ja sitä on poliisien noudattetava tai on entinen poliisi. Tämä on sentään oikeusvaltio ja vaikka nainen olisi kuinka hemaiseva ja miehistä pitävä neitokainen jolla miehiä jonossa rappukäytävässä asti niin laki on myös hänen puolellaan.
- vili
kyllä siinä molemmilla on vastuu, mutta miehen oikeudet loppuvat tasan siihen jos mamma on paksuna. siinä ei äijältä paljon kysellä jos huonosti käy ja joutuu vielä maksumieheksi.
- Veikko
Mutta kun ei rahat riitä. Pitää asettaa asiat tärkeysjärjestykseen.
- raskaaksi
Kuinka moni meistä tietää, mitä sukupuolitauteja kannamme sisällämme. Harva. Olen käynyt testissä, kun harrastin seksiä ilman kortsua (jotenkin vielä luotin siihen jätkään siinä suhteessa). Ei muuta kuin kondylooma, joka on nyt onneksi tipotiessä ulkoisesti.
Ehkäisy on kyllä kummankin asia, E-piltsut todellakin naisen huoli. Mutta jos on joku vitun puuhapeti-pete, niin hänen vastuulla on enempi kortsun käyttö! Ei ne paljon maksa, todellakin paljon vähemmän kuin hoidoissakäynnit saati elämä. Hankkikaa sitten vakituinen pano, jolla puhtaat paperit, jos kumi ei tunnu mukavalta peniksen päällä! Ihan tosi!- tietoisku
Kondylooma voi tarttua lähes mistä vaan: jopa käsien välityksellä. 80% ihmisistä on kondylooma. Miehiltä kondyloomaa EI testata sp-testeissä, että vaikka mies olisi testeissä käynytkin, ei se tarkoita etteikö tauteja olisi. Kondomi ei suojaa kondyloomalta tai herpekseltä. B-hepatiitti tarttuu myös sukupuoliteitse- onko sinulta testattu b-hepatiitti, se kun ei ole sukupuolitauti?
- hivkin tarttuu suudellessak...
tietoisku kirjoitti:
Kondylooma voi tarttua lähes mistä vaan: jopa käsien välityksellä. 80% ihmisistä on kondylooma. Miehiltä kondyloomaa EI testata sp-testeissä, että vaikka mies olisi testeissä käynytkin, ei se tarkoita etteikö tauteja olisi. Kondomi ei suojaa kondyloomalta tai herpekseltä. B-hepatiitti tarttuu myös sukupuoliteitse- onko sinulta testattu b-hepatiitti, se kun ei ole sukupuolitauti?
Joo, huuliherpes voi ilmestyä noin vain, myös syylä tai flunssa yms. Tiedän kyllä että kondylooman voi saada muullakin tavoin, hygienia ei ole kohdallaan. Mun tapauksessa se tuli siltä jätkältä, ei ole vain sattumaa.
Mistä tietää vaikka kannan mitä lie pöpöjä sun muita, mutta olenkin vain kantaja.
- Maku äitisi suussa
Tämän tietää kaikki alan miehet.
Muija kun pokataan raflasta panotarkoituksessa (sen näkee jo päältäpäin ketkä on helposti höynäytettävissä petiin), niin joka miehen työpaikka on Finnair ja ammatti on lentokapteeni. Koti on Bulevardilla, Eirassa, Kaivarissa jne. Valitettavasti siellä on just nyt remppa (keittiössä ei ollut tarpeeksi Pariisia jne.) joten on pakko mennä muijan luo. Jokainen joka lentää vähänkin tietää kyllä nimeltä muutaman Finskin kapteenin. Osoitteen voi katsoa vaikka puhelinluettelosta, ei ole iso vaiva. Ja naiseen kyllä uppoaa kun miehen nimi on Matias af Gyllenberg, lentokapteeni. Tai Peter Von Hertzen. "Joo, NE von Hertzenit on mun äidinpuoleista sukua, ei vaan paljon ehditä nähdä työkiireiden takia."
Aamulla sitten himaan kun muija vielä nukkuu. Millä se mut jäljittää? "Pitkä tumma hyvännäköinen mies, noin 180cm ja hyvävartaloinen" ... no ei meitä oo kuin jokunen tuhat. Tuleekohan poliisit ensimmäiseksi maanantaiaamuna Karhu-ryhmän voimalla ovelle? Jep, varmasti. Todellisuudessa muijalle ei jää musta muuta muistoa kuin likaiset lakanat. Jos joutuu menemään klinikalle niin omapa on asiansa. Näin asiat on menneet vuosikymmeniä ja menee edelleen. Ei ne lentokapteenit, rahoituspäälliköt, ylijohtajat ja ministeriön apulaiskansliapäälliköt kulje halvoissa yökerhoissa pokaamassa Siwan kassoja. Eikä ne kämpät oikeasti ole remontissa, muijalle ei vain haluta paljastaa että missä itse asuu. Puhumattakaan että muijalle maksettaisiin kevytkenkäisyydestään jotain. Korkeintaan ne muutamat drinksut illan mittaan.- INA
Paskempi homma vaan jos muija oikeasti sattuu olemaan Finskillä töissä.
Juuri viime viikonloppuna kaveria yritettiin kusettaa (ei kylläkään Finnairista) ja kiinni jäi mies housut kintuissa (siis kuvaannollisesti)...
Riskinsä kaikessa. Sitäpaitsi, yleensä tuo titteleillä kehuskelu antaa jo vilkkuvan varoitussignaalin naiselle:-D - tiituska80
aika huolettomilta hepuilta tunnutte..
Eipä kai kukaan kortsun kans tykkää leikkiä, mut itseä ei ainakaan henk.kohtaisesti kiinnosta myöskään terveyden menetys tai äitiä vielä ruveta leikkimään.
Vastuu on molemmilla osapuolilla jos seksiin ryhtyy, kukaan ei voi nykypäivänä väittää ettei tiennyt riskeistä!! Se on oma valinta miten vastuunsa kantaa ja onko sitten vielä kypsä seksiin...
Naisena olen kuitenkin heikommassa asemassa, kun mulle se tenava jää, joten itse siitä myöskin vastuuni kannan. Eli jos miestä ei kiinnosta suojautua voi unohtaa seksileikit mun kans! - Maku äitisi suussa
INA kirjoitti:
Paskempi homma vaan jos muija oikeasti sattuu olemaan Finskillä töissä.
Juuri viime viikonloppuna kaveria yritettiin kusettaa (ei kylläkään Finnairista) ja kiinni jäi mies housut kintuissa (siis kuvaannollisesti)...
Riskinsä kaikessa. Sitäpaitsi, yleensä tuo titteleillä kehuskelu antaa jo vilkkuvan varoitussignaalin naiselle:-DNoita vedätys-kuvioita sovelletaankin vain aivan täysiin bimboihin. Toisaalta tosi mies ei harrasta moista (kunhan kerroin miten homma tapahtuu teoriassa) vaan keskittyy iskemään fiksun ja tasokkaan naisen olemalla puhtaasti oma itsensä. Tämä tunnetaan nimellä haastekerroin. Se on aika korkea koska fiksua naista ei jekuteta ollenkaan.
- Maku äitisi suussa
tiituska80 kirjoitti:
Eipä kai kukaan kortsun kans tykkää leikkiä, mut itseä ei ainakaan henk.kohtaisesti kiinnosta myöskään terveyden menetys tai äitiä vielä ruveta leikkimään.
Vastuu on molemmilla osapuolilla jos seksiin ryhtyy, kukaan ei voi nykypäivänä väittää ettei tiennyt riskeistä!! Se on oma valinta miten vastuunsa kantaa ja onko sitten vielä kypsä seksiin...
Naisena olen kuitenkin heikommassa asemassa, kun mulle se tenava jää, joten itse siitä myöskin vastuuni kannan. Eli jos miestä ei kiinnosta suojautua voi unohtaa seksileikit mun kans!Alkuperäinen kirjoittaja vain kirjoitti niin täyttä paskaa että meni ihan provoiluksi ja vittuiluksi. Tough shit.
Kuten sanoit, kortsuista ei juuri kukaan tykkää. Valitettavasti ne on samalla se tehokkain turva molemmille osapuolille. Siksi parasta maailmassa onkin vakisuhde oman hyvän kumppanin kanssa. Silloin voidaan käyttää pillereitä tms. ja homma on molemmille nautinnollista ja turvallista. Itse en todellakaan haluaisi ottaa sitä riskiä että pahimmassa tapauksessa tulee AIDS tai jotain muuta yhtä kammottavaa. Ja armottomasta vittuilusta huolimatta en kyllä haluaisi että tyttö joutuu esim. takiani ottamaan abortin.
Puhumattakaan siitä että jos naiseen uppoaa kuvailemani vedätykset sun muut pelleilyt, niin siinä kohtaa oma kiinnostus kyllä loppuu välittömästi. Paljon mukavampaa se on kun on nainen joka on vähintään omalla tasollani, mutta kaikista mieluiten niin että hän on se joka vie mua eikä toisinpäin. Silloin ei voi luottaa muuhun kuin omaan aitouteensa - mikäs sen parempaa. - INA
Noita vedätys-kuvioita sovelletaankin vain aivan täysiin bimboihin. Toisaalta tosi mies ei harrasta moista (kunhan kerroin miten homma tapahtuu teoriassa) vaan keskittyy iskemään fiksun ja tasokkaan naisen olemalla puhtaasti oma itsensä. Tämä tunnetaan nimellä haastekerroin. Se on aika korkea koska fiksua naista ei jekuteta ollenkaan.
täysipäisyydestä...
Haastetta pitää olla aina! - joe.average
tiituska80 kirjoitti:
Naisena olen kuitenkin heikommassa asemassa, kun mulle se tenava jää, joten itse siitä myöskin vastuuni kannan. Eli jos miestä ei kiinnosta suojautua voi unohtaa seksileikit mun kans!Tämä on selvää tekstiä. Mihin voi allekirjoittaa?
tiituska80 kirjoitti:
Naisena olen kuitenkin heikommassa asemassa, kun mulle se tenava jää, joten itse siitä myöskin vastuuni kannan. Eli jos miestä ei kiinnosta suojautua voi unohtaa seksileikit mun kans!kyllä kuule kultapieni sullakin muuttuis kummasti ääni kellossa jos kiihkeän kesäisen baari-illan jälkeen jomman kumman kämpillä joku soppeli uros heittäis yhtäkkiä toinen käsi jo pöksyissä ja toinen tisuilla et 'mulla ei sit oo kortsua' :-) Tai jos sillä seisois ilman kortsua kuin kivi mut heti kun 'se' edes näkis kumin katoais siitä 'komeudesta' samantien puolet taivaan tuuliin :-) Aina sama virsi ,kukaan nainen ei nai ilman kortua ventovieraiden kans tai ei harrasta yhdenyön juttuja mutta kummasti noita sit kuitenkin näyttää löytyvän (jopa silloin tällöin meikäläiselle),mitenköhän tää yhtälö on mahdollinen.
- tiituska80
yrmio kirjoitti:
kyllä kuule kultapieni sullakin muuttuis kummasti ääni kellossa jos kiihkeän kesäisen baari-illan jälkeen jomman kumman kämpillä joku soppeli uros heittäis yhtäkkiä toinen käsi jo pöksyissä ja toinen tisuilla et 'mulla ei sit oo kortsua' :-) Tai jos sillä seisois ilman kortsua kuin kivi mut heti kun 'se' edes näkis kumin katoais siitä 'komeudesta' samantien puolet taivaan tuuliin :-) Aina sama virsi ,kukaan nainen ei nai ilman kortua ventovieraiden kans tai ei harrasta yhdenyön juttuja mutta kummasti noita sit kuitenkin näyttää löytyvän (jopa silloin tällöin meikäläiselle),mitenköhän tää yhtälö on mahdollinen.
kyllä noita tilanteita on ollut, ja sille ei vain voi mitään..leikit jää seuraavaan kertaan! ja tuskin seuraavalla kerralla kummaltakaan puuttuu kortsuja =) Niin, ja mä kyl yleensä itse huolehdin tarpeellisesta kortsuvarastosta pahan päivän varalle!!
Ja jos ei seiso kortsun kans, niin yleensä onkelma on promillemäärästä kuin kortsusta.. Ja seksiinhän kuuluu muutakin kuin itse yhdyntä, vaikka tiedänki sun mielipiteesi asiast, rakas Yrmio =) tiituska80 kirjoitti:
kyllä noita tilanteita on ollut, ja sille ei vain voi mitään..leikit jää seuraavaan kertaan! ja tuskin seuraavalla kerralla kummaltakaan puuttuu kortsuja =) Niin, ja mä kyl yleensä itse huolehdin tarpeellisesta kortsuvarastosta pahan päivän varalle!!
Ja jos ei seiso kortsun kans, niin yleensä onkelma on promillemäärästä kuin kortsusta.. Ja seksiinhän kuuluu muutakin kuin itse yhdyntä, vaikka tiedänki sun mielipiteesi asiast, rakas Yrmio =)no sä oot vissin sit se yks kymmenestä poikkeus joka ei oo ylipuhuttavissa paljaalla hommailuun.Ei mulla ainakaan oo koskaan kortsuja messissä tai edes kämpillä,oon tullu siihen tulokseen et yhtä hyvin voin kulkea varmuuden varalta kypärä päässä pienehköjen / keskisuurien meteoriittien varalta.
Se toinen 'yks kymmenestä' johon oon törmänny ei ollu vissin ihan samoilla linjoilla teikäläisen kanssa tässä sekstailu-asiassa.Just kun olin saanu ujutettua pöksyt veks ja tein vasta tuttavuutta mirrin kans tuli se 'onko kortsua' pommi,siihen kun sanoin et ei ikävä kyllä just nyt oo niin eukko käänsi vaan kylkeä ja alkoi tutimaan :-( Meitä on näköjään moneen lähtöön,tämä typy tais olla varsinainen 'hydraulics for ever' tyyppi :-)- tiituska80
yrmio kirjoitti:
no sä oot vissin sit se yks kymmenestä poikkeus joka ei oo ylipuhuttavissa paljaalla hommailuun.Ei mulla ainakaan oo koskaan kortsuja messissä tai edes kämpillä,oon tullu siihen tulokseen et yhtä hyvin voin kulkea varmuuden varalta kypärä päässä pienehköjen / keskisuurien meteoriittien varalta.
Se toinen 'yks kymmenestä' johon oon törmänny ei ollu vissin ihan samoilla linjoilla teikäläisen kanssa tässä sekstailu-asiassa.Just kun olin saanu ujutettua pöksyt veks ja tein vasta tuttavuutta mirrin kans tuli se 'onko kortsua' pommi,siihen kun sanoin et ei ikävä kyllä just nyt oo niin eukko käänsi vaan kylkeä ja alkoi tutimaan :-( Meitä on näköjään moneen lähtöön,tämä typy tais olla varsinainen 'hydraulics for ever' tyyppi :-)päästä tuollaiselleki listalle =)
Vaik aika tyly toi sun toinen oli, mä olisin ehkä vähän kädellä auttanut reppanaa.. ;) - 36h jälkeen voi vielä ehkäi...
tiituska80 kirjoitti:
Ja jos ei seiso kortsun kans, niin yleensä onkelma on promillemäärästä kuin kortsusta.. Ja seksiinhän kuuluu muutakin kuin itse yhdyntä, vaikka tiedänki sun mielipiteesi asiast, rakas Yrmio =)Katumuspillerit ilman reseptiä:)
- tiituska80
36h jälkeen voi vielä ehkäi... kirjoitti:
Katumuspillerit ilman reseptiä:)
Ne ei ole _ehkäisy_keino, vaan jos esim. kortsu mennyt rikki..
Ehkäisy on ennaltaehkäisevää, vastuuntuntoista ajattelua sekä itsensä ja kumppanin suojelemista taudeilta puhumattakaan keskenkasvuisena äidiksi/isäksi tulemista vastaan.
Ja niiden hormoonimäärällä saa sietävimmänkin kuupan sekaisin ja mulle riittää jo pillereiden hormoonit.. - ne ehkäisevät raskauden.
tiituska80 kirjoitti:
Ne ei ole _ehkäisy_keino, vaan jos esim. kortsu mennyt rikki..
Ehkäisy on ennaltaehkäisevää, vastuuntuntoista ajattelua sekä itsensä ja kumppanin suojelemista taudeilta puhumattakaan keskenkasvuisena äidiksi/isäksi tulemista vastaan.
Ja niiden hormoonimäärällä saa sietävimmänkin kuupan sekaisin ja mulle riittää jo pillereiden hormoonit..Ei säännölliseen käyttöön.
- ei ne poliisit
Milloin te ymmärrätte että jos olet viikonloppuna jotain nusassut niin ei ne poliisit tule maanantaina hakemaan.
Ensin muija elelee jonkin aikaa normaalisti kunnes huomaa olevansa rasakana. Neuvolassa selvitetään isäehdokkaita (siihen on oma henkilönsä) vaikka niitä olisi sata miljoonaa. Näille miehille sitten ilmoitetaan kutsusta isyystestiin. Siellä jos jättää käymättä, vie asian hoitaja tapauksen oikeuteen (jo työnsä puolesta) ja oikeus on velvollinen pakkokeinoin otattamaan näyteen ELI SILLOIN tulee ne poliisit noutamaan.
Voitko olla varma etteikö esimerkiksi helsinginkin pienissä yöelämäpiireissä tule joku vanha pano samaan ravintolaan ja tunnista sinua / saa nimeäsi tietoon jotakin kautta. Tutun tutun tutut? Älkää olko noin lyhytnäköisiä.
Mutta tosiaan, mistä te olette kuvitelleet ton poliisi jutun? Lisäksi, naisen ei tarvitse todistella mitään poliiseille. Vaikka olisi nainut sadan kanssa, niin ei naisen tarvitse todistaa poliiseille että juuri sinä olet isä. Se todetaan niissä tarvittaessa väkisin otetattavissa testeissä. - JudgeLii
ne ehkäisevät raskauden. kirjoitti:
Ei säännölliseen käyttöön.
Mutta eivät auta, jos hedelmöittyminen on jo ehtinyt tapahtua. Sen vuoksi olisi hyvä, että ehkäisy hoidettaisiin nimenomaan ennakkoon.
- N50-
Jokainen järkevä mies pitää kondomit mukana, jos tarvetta voi ilmetä. Viisas mies nyt ainakin kysyy, että käyttääkö nainen ehkäisyä. Ettei humalapäissään tule tehtyä liikaa vahinkoja, puolin ja toisin. Voihan se vähän viisaampikin joskus lipsahtaa: että vasta oli kuukautiset, ei se yksi kerta jne...jos oikein himottaa.
Vastuu on kyllä ihan molemmilla, sehän riittää jos edes toisella järkeä. - MMies
"Vai on naisella muka suurempi vastuu ehkäisystä?"
Naisella on vastuu omasta ruumiistaan ja käytöksestään. Ainahan voi valita sen seksikumppanin sen perusteella onko tämä oikea henkilö lastensa isäksi, ihan varman päälle vastuullisesti. Ja sama koskien miestä. Mutta viime kädessä se on naisesta kiinni tuleeko raskaaksi vai ei.- naang
Kuin lasten siittämiseen tarvitaan aina kaksi.Vastuu on 50/50.Kaikki eivät siihen vastuuseen pysty ja ne jotka eivät pysty,hylkäävät lapsensa!MMies!
- ja...
On myös ihmisiä, jotka eivät kykene tekemään aborttia.
- naang
ja... kirjoitti:
On myös ihmisiä, jotka eivät kykene tekemään aborttia.
"Navetan taakse" ne uroksenkuvatukset,jotka edes teoriassa kuvittelevat voivansa niin tehdä!
- MMies
naang kirjoitti:
Kuin lasten siittämiseen tarvitaan aina kaksi.Vastuu on 50/50.Kaikki eivät siihen vastuuseen pysty ja ne jotka eivät pysty,hylkäävät lapsensa!MMies!
Viimekädessä se ON naisen valinta. Naisen ruumis-> naisen päätös. Toki miehelläkin on vastuunsa, mutta vastuu _raskaudesta_ on aina naisen 100 prosenttisesti. Ei mies sitä raskautta voi naisen puolesta kantaa, ei kirkko, ei paavi. Nainen yksin päättää ruumiistaan.
- naang
MMies kirjoitti:
Viimekädessä se ON naisen valinta. Naisen ruumis-> naisen päätös. Toki miehelläkin on vastuunsa, mutta vastuu _raskaudesta_ on aina naisen 100 prosenttisesti. Ei mies sitä raskautta voi naisen puolesta kantaa, ei kirkko, ei paavi. Nainen yksin päättää ruumiistaan.
Vastuu raskaaksi tulemisesta on 50/50 ja näin ollen vastuu mahdollisesta tulevasta lapsesta on myös tuo sama 50/50."Viimekädessä se on naisen valinta.Nainen yksin päättää ruumistaan"..Mutta nainen ei voi itsenäisesti hallita ruumistaan->raskaaksi tuleminen->vastuu lapsesta!!!!!!!!
- MMies
naang kirjoitti:
Vastuu raskaaksi tulemisesta on 50/50 ja näin ollen vastuu mahdollisesta tulevasta lapsesta on myös tuo sama 50/50."Viimekädessä se on naisen valinta.Nainen yksin päättää ruumistaan"..Mutta nainen ei voi itsenäisesti hallita ruumistaan->raskaaksi tuleminen->vastuu lapsesta!!!!!!!!
"Mutta nainen ei voi itsenäisesti hallita ruumistaan->raskaaksi tuleminen->vastuu lapsesta!!!!!!!!"
Nainenhan juuri voi hallita ruumistaan. Ei mies sitä pakolla ota (normaaleissa tapauksissa siis) ja pakota raskaaksi. Jos nainen haluaa seksiä→ raskaaksi tulemisen riski. Nainen ottaa tämän riskin (tietoisesti) aina _itse_.
Toki miehellä on vastuunsa, mutta naisen _päätös_ se loppujen lopuksi on. Kukaan ei elä elämääsi puolestasi/kanna vastuuta päätöksistäsi. Niihin voi olla myötävaikuttamassa, mutta vastuuta ei voi siirtää. Jokainen vastaa omista teoistaan.
Eiköhä? - naang
MMies kirjoitti:
"Mutta nainen ei voi itsenäisesti hallita ruumistaan->raskaaksi tuleminen->vastuu lapsesta!!!!!!!!"
Nainenhan juuri voi hallita ruumistaan. Ei mies sitä pakolla ota (normaaleissa tapauksissa siis) ja pakota raskaaksi. Jos nainen haluaa seksiä→ raskaaksi tulemisen riski. Nainen ottaa tämän riskin (tietoisesti) aina _itse_.
Toki miehellä on vastuunsa, mutta naisen _päätös_ se loppujen lopuksi on. Kukaan ei elä elämääsi puolestasi/kanna vastuuta päätöksistäsi. Niihin voi olla myötävaikuttamassa, mutta vastuuta ei voi siirtää. Jokainen vastaa omista teoistaan.
Eiköhä?Paina napista..pam..tulen raskaaksi.Kyllä siinä touhussa on se toinen osapuolikin.Tästä jaettu vastuu:)
- naang
MMies kirjoitti:
Eiköhä?Keskustelemme jo raskaaksi tulemisesta pilkkoen sen eri osa-alueisiin.Missä suomalaisen miehen kunnia? Että edes teoriassa keskustelee asioista näin kun niistä on tässä ketjussa keskusteltu:(
- MMies
naang kirjoitti:
Paina napista..pam..tulen raskaaksi.Kyllä siinä touhussa on se toinen osapuolikin.Tästä jaettu vastuu:)
Jaettu vastuu, mutta seuraukset kantaa aina nainen yksin → raskaus, synnytys, abortti, keskenmeno, lapsen kasvatus jne. Tai aina ja aina, mutta naisen on valmistauduttava siihen, että joutuu sen lapsen jossain vaiheessa yksin kasvattamaan.
- MMies
naang kirjoitti:
Keskustelemme jo raskaaksi tulemisesta pilkkoen sen eri osa-alueisiin.Missä suomalaisen miehen kunnia? Että edes teoriassa keskustelee asioista näin kun niistä on tässä ketjussa keskusteltu:(
Mitä kunnialla on keskustelun kanssa tekemistä? Kysymyksessähän lienee ehkäisyn käyttö vahinkotapauksissa. Miehen kunnia on siinä, ettei harrasta seksiä naisen kanssa, jonka kanssa ei tahdo lapsia. Ja sama pätee naisiin. Mutta kun me elämme nykyajassa, niin kaikki toiminta on ymmärrettävä pelkkänä hetkellisenä fyysisenä suoritteena vailla tunteita tai tulevaisuutta. Vastuullisuudesta puhuminen on kuin huuto metsään.
- naang
MMies kirjoitti:
Mitä kunnialla on keskustelun kanssa tekemistä? Kysymyksessähän lienee ehkäisyn käyttö vahinkotapauksissa. Miehen kunnia on siinä, ettei harrasta seksiä naisen kanssa, jonka kanssa ei tahdo lapsia. Ja sama pätee naisiin. Mutta kun me elämme nykyajassa, niin kaikki toiminta on ymmärrettävä pelkkänä hetkellisenä fyysisenä suoritteena vailla tunteita tai tulevaisuutta. Vastuullisuudesta puhuminen on kuin huuto metsään.
Eikö miehen kunnia ole kunnia kaikessa? Näin minut on opetettu..:)
Lähden tekemään yhden duunin ja palaan astialle..:)
- teidän kanssanne
Välttäkää provosoitumista. Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää, että lapsen tekemiseen tarvitaan aina kaksi. Mies hoitaa vastuunsa siten, että pitää kepakkonsa erossa naisesta, mikäli hän ei ole kykeneväinen käyttämään kondomia, ja nainen taas hoitaa asian käyttämällä pillereitä. Näin ollen kummallakin on kivaa. Kyllä sen kortsunkin kanssa kannattaa oppia panemaan, mikäli harrastaa irtosuhteita. Kyllä sen isona poikana oppii.
Jos nainen ei halua tulla raskaaksi, niin on turha vinkua, mikäli hän ei ole itse huolehtinut ehkäisystä. Myös miehen on turha kitistä, mikäli hänestä on yllättäen tulossa isukki. Ajatelkaa ihan omilla aivoillanne. Ei seksin harrastaminen vain mene siten, että toinen panee iloissaan ilman kumia, ja toinen hoitaa sitten loput huolehtien ehkäisystä. Eikä myöskään siten, että nainen yrittää vängällä hankkiutua raskaaksi, jos mies ei sitä halua. Mainittakoon vielä, että katumuspillerit ja abortit eivät ole ehkäisykeinoja, eivätkä koskaan mitään positiivista.
Tämä ketjuhan on saanut hieman suuret mittasuhteet, kun joillain on jokin pakonomainen tarve tahallaan ärsyttää. Kasvakaa aikuisiksi. - kerran nuori äiti
Harrastin joskus baarista tullessani humalassa seksiä miehen kanssa. Mies kysyi jossakin vaiheessa, että onko pillerit. Sanoin että ei. Jostain syystä ryhtyi kuitenkin hommiin, enkä minäkään sitä enää siinä vaiheessa sen kummemmin ajatellut.
Noh, paljastui, että olinkin raskaana sitten. Minulla oli vain miehen numero, ja tiesin hänen etunimensä. Soitin numeroon, ja kun kerroin tapauksesta, niin mies katkaisi puhelun eikä enää vastannut. Lähetin numeron faindiin, ja olipa kertonut jopa aivan eri nimen. Vierailimme miehen luona ystäväni kanssa. Nyt tilanne on se, että maksut tulevat, mutta emme ole minkäänlaisissa väleissä.
Kumpi oli siis typerä? Minä vai mies? Minun olisi pitänyt ilmeisesti tehdä abortti siitä hinnasta, että mies olisi käyttänyt kondomia. Minä olin typerä, koska en huolehtinut asiasta ennen aktia, mutta kai tuollainen mies on aika typerä, kun tällaiseen ryhtyi. Kaikesta huolimatta rakastan poikaani. Äidiksi tulon ajoitus vain ei ollut maailman paras.- kysymykseen
"Kumpi oli siis typerä? Minä vai mies?"
Vastaus: sekä että. Te kumpikin olette idiootteja.
Valitettavasti kaikkein typerimmät lisääntyvät eniten. Ei tee hyvää geenipohjalle.
- N50-
Miehillä on merkillinen kuvitelma, että jos nanen tulee vahingossa raskaaksi, on tämä jokin harkittu-saadaanpas ukolta rahat -juttu...tai sitten nainen on jotenkin erityisen typerä ja tyhmä. Ei siis mitään siltä väliltä: eli nainen ei saisi olla koskaan ihnimillinen. Lapseen ei tarvita kuin se yksi pieni, vaikkapa eka humalan ja hurman tuoma lipsahdus.
Onko mahdotonta ajatella, ettei se nainenkaan välttämnättä ole yhtään "viisaampi" kuin mies. Halut (ja viina) voi viedä järjen naiseltakin.
Astukaa nykyaikaan. Abortit ovat surullisia asioita.- N35
Olen nainen ja olen sitä mieltä, että jos nainen tulee "vahingossa" raskaaksi, hän on...
- tyhmä typerys (ÄO alle 95)
- hankkiutunut raskaaksi ansaintatarkoituksessa
Vain typerys väittää alkoholin aiheuttaneen raskauden. Yksikään fiksu ihminen ei alkoholin vaikutuksenkaan alaisena tee perusluonnolleen vastaisia asioita. Ihminen tekee kännissäkin vain sellaisia asioita, joita hän voisi tehdä selvinkin päin, mutta ei välttämättä ilkeä.
Oikeita vahinkoja ei ole olemassakaan. Kortsun pettäessä käydään hakemassa jälkiehkäisypillerit, joilla varmistetaan raskaudettomuus. Jokainen, joka sanoo tulleensa vahingossa raskaaksi on silmissäni typerys.
Mitäs olet mieltä niistä naisista, jotka eivät halua käyttää kumia? Niitä tuntuu olevan aika paljon...
Toinen hassua asia on, että nekin naiset jotka vaativat kortsun käyttämistä aluksi haluavat suhteen kehittyessä luopua sen käytöstä. Mihinkäs se tautien pelko tai taudit siinä välillä katoavat?- as..
Niihin juttuihin tarvitaan kaksi. Jos mies itkee ettei kondomia, niin naisen pitäisi tajuta sanoa siihen että sitten ei heru pimppiäkään.
- TOSImies69
miks sit naiset ei vaadi sen käyttöä?
En muuten mäkää kortsuista tykkää, sehän on kuin sadetakki päällä suihkus!
Tuos sinkkuna olles törmäsin muutamaan naiseen, eri kertoja kumminkin, molemmat seurusteli (selvis jälkeenpäin, sormus taskus?), oli oma kortsu mukana, siis vain yksi! Mutta kuitenkin se laitettiin päälle vasta lopuksi ja muut kerrat ilman! Mikä idea se on?
Nainen sanoo ettei käytä mitää, ja mies sanoo ettei oo kumeja, ja sitten pannaan ilman. Eikä siitä känniä pelkästää voi syyttää jos vielä päivällä 12 aikaan viimeisen kerran ennenkun nainen lähtee kotiin ukkonsa luo! Ja tulee vielä monta kertaa uudesta, ja aina pannaan ilman.
Käytän kumia, jos vaaditaan. Mutta mieluummin ilman..ja jos ei vaadita!- IDIOOTIT
KUKA TÄÄLLÄ ON VIELÄ NOIN SAATANAN TAVI ETTEI TAJUA ETTEI NIITÄ E-PILLEREITÄ NOIN VAAN NAPSITA JA KAIKKI HYVIN?????
NIISTÄ SAA USEIMMAT HIRVEITÄ SIVUVAIKUTUKSIA, NE VAIKUTTAVAT JOPA SEKSIHALUIHIN´JA HUOM! HALUTTAVUUTEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SITÄPAITSI TYPERYKSET: NE MAKSAA AIKA HELVETIN PALJON! EIKÄ YKSITTÄISISSÄ SUHTEISSA PITÄISKÄÄN NIIHIN TURVAUTUA.
ITSE OLEN SORTUNUT AIVAN LIIAN MONTA KERTAA SUOJAAMATTOMAAN YHDYNTÄÄN SEN TÄHDEN ETTÄ MIEHET EI OSAA KÄYTTÄÄ KUMIA. SITÄ KUN ON PUUTTESSA TARPEEKSI KAUAN JA SAA MUUTENKIN HARVOIN SEKSIÄ, KUN SITÄ SAA SIITÄ HALUYAA SAADA MAHDOLLISIMMAN PALJON IRTI. SILLOIN VARSINKIN NAISENA KUN SE KESKEYTYMÄTTÖMYYS ON TOSDELLA TÄRKEÄÄ, JA MIES MUUTENKIN TIETÄÄ ITSENSÄ PAREMMIN KOSKA ON VALMIS LAITTAMAAN KORTSUN, KAIKKEIN PARAS TAPA OLISI MAHDOLLISIMMAN AIKAISESSA VAIHEESSA SUJAUTTAA SE PÄÄLLE (EI SE IHAN SUJAUTTAMISELLA YLEENSÄ KYLLÄ MENE) ja sitten jatkaa vielä niinkuin ei mitään. Toki siinä on kiva auttaa, mutta helpommin ja naista tyydyttävämmin se käy kun mies hoitaa asian. Intiimiyden tunne säilyy paitsi että se ärsyttävä kumin haju tunkee kaikkialle. Mutta se on pientä raskaudenpelon ja sukupuolitautien rinnalla. - tuota...
IDIOOTIT kirjoitti:
KUKA TÄÄLLÄ ON VIELÄ NOIN SAATANAN TAVI ETTEI TAJUA ETTEI NIITÄ E-PILLEREITÄ NOIN VAAN NAPSITA JA KAIKKI HYVIN?????
NIISTÄ SAA USEIMMAT HIRVEITÄ SIVUVAIKUTUKSIA, NE VAIKUTTAVAT JOPA SEKSIHALUIHIN´JA HUOM! HALUTTAVUUTEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SITÄPAITSI TYPERYKSET: NE MAKSAA AIKA HELVETIN PALJON! EIKÄ YKSITTÄISISSÄ SUHTEISSA PITÄISKÄÄN NIIHIN TURVAUTUA.
ITSE OLEN SORTUNUT AIVAN LIIAN MONTA KERTAA SUOJAAMATTOMAAN YHDYNTÄÄN SEN TÄHDEN ETTÄ MIEHET EI OSAA KÄYTTÄÄ KUMIA. SITÄ KUN ON PUUTTESSA TARPEEKSI KAUAN JA SAA MUUTENKIN HARVOIN SEKSIÄ, KUN SITÄ SAA SIITÄ HALUYAA SAADA MAHDOLLISIMMAN PALJON IRTI. SILLOIN VARSINKIN NAISENA KUN SE KESKEYTYMÄTTÖMYYS ON TOSDELLA TÄRKEÄÄ, JA MIES MUUTENKIN TIETÄÄ ITSENSÄ PAREMMIN KOSKA ON VALMIS LAITTAMAAN KORTSUN, KAIKKEIN PARAS TAPA OLISI MAHDOLLISIMMAN AIKAISESSA VAIHEESSA SUJAUTTAA SE PÄÄLLE (EI SE IHAN SUJAUTTAMISELLA YLEENSÄ KYLLÄ MENE) ja sitten jatkaa vielä niinkuin ei mitään. Toki siinä on kiva auttaa, mutta helpommin ja naista tyydyttävämmin se käy kun mies hoitaa asian. Intiimiyden tunne säilyy paitsi että se ärsyttävä kumin haju tunkee kaikkialle. Mutta se on pientä raskaudenpelon ja sukupuolitautien rinnalla.Sinähän se idiootti olet, jos olet antanut miehen painaa ilman kumia.
- tyttö.
IDIOOTIT kirjoitti:
ITSE OLEN SORTUNUT AIVAN LIIAN MONTA KERTAA SUOJAAMATTOMAAN YHDYNTÄÄN SEN TÄHDEN ETTÄ MIEHET EI OSAA KÄYTTÄÄ KUMIA. SITÄ KUN ON PUUTTESSA TARPEEKSI KAUAN JA SAA MUUTENKIN HARVOIN SEKSIÄ, KUN SITÄ SAA SIITÄ HALUYAA SAADA MAHDOLLISIMMAN PALJON IRTI. SILLOIN VARSINKIN NAISENA KUN SE KESKEYTYMÄTTÖMYYS ON TOSDELLA TÄRKEÄÄ, JA MIES MUUTENKIN TIETÄÄ ITSENSÄ PAREMMIN KOSKA ON VALMIS LAITTAMAAN KORTSUN, KAIKKEIN PARAS TAPA OLISI MAHDOLLISIMMAN AIKAISESSA VAIHEESSA SUJAUTTAA SE PÄÄLLE (EI SE IHAN SUJAUTTAMISELLA YLEENSÄ KYLLÄ MENE) ja sitten jatkaa vielä niinkuin ei mitään. Toki siinä on kiva auttaa, mutta helpommin ja naista tyydyttävämmin se käy kun mies hoitaa asian. Intiimiyden tunne säilyy paitsi että se ärsyttävä kumin haju tunkee kaikkialle. Mutta se on pientä raskaudenpelon ja sukupuolitautien rinnalla.Näinpä näin. Ja lisäksi todettakoon että e-pillerit EIVÄT SUOJAA SUKUPUOLITAUDEILTA, joten on riskialtista luottaa vaan pillereihin satunnaisten panojen kanssa. Toiseksi totta että ne maksaa ja paljon. Kolmanneksi, ne vaikuttavat luonnollisesti hormonitoimintaan joka vaikuttaa kaikkeen ruumiissa ja mielessä.
Eli siis miehet lopettakaa lapsellinen kitinänne, ette itsekään mielellänne hormoonitabletteja söisi! - poikki-
tyttö. kirjoitti:
Näinpä näin. Ja lisäksi todettakoon että e-pillerit EIVÄT SUOJAA SUKUPUOLITAUDEILTA, joten on riskialtista luottaa vaan pillereihin satunnaisten panojen kanssa. Toiseksi totta että ne maksaa ja paljon. Kolmanneksi, ne vaikuttavat luonnollisesti hormonitoimintaan joka vaikuttaa kaikkeen ruumiissa ja mielessä.
Eli siis miehet lopettakaa lapsellinen kitinänne, ette itsekään mielellänne hormoonitabletteja söisi!Sekä miehet että naiset ovat idiootteja, jos harrastavat suojaamattomia irtosuhteita.
Vikaa löytyy molemmista.
Jos joskus ihmiset oppis ajatteleen muullakin ku alapäällään. - scale
tyttö. kirjoitti:
Näinpä näin. Ja lisäksi todettakoon että e-pillerit EIVÄT SUOJAA SUKUPUOLITAUDEILTA, joten on riskialtista luottaa vaan pillereihin satunnaisten panojen kanssa. Toiseksi totta että ne maksaa ja paljon. Kolmanneksi, ne vaikuttavat luonnollisesti hormonitoimintaan joka vaikuttaa kaikkeen ruumiissa ja mielessä.
Eli siis miehet lopettakaa lapsellinen kitinänne, ette itsekään mielellänne hormoonitabletteja söisi!että tuossa suojaamattomassa kertakäyttöseksissä, ovat molemmat osapuolet tasan yhtä pönttöjä. Molemmat ottavat saman riskin? OK.
Jos kaksi hinttiä pasattaa toisiaan täydellä kaasulla hanuriin, voitaisiin todeta, että "miehet tosiaan idiootteja". Heteroiden kesken näin kai ei voi sanoa? OK.
Muuten kyllä se kortsu vie herkkyyttä. :) - joo...
poikki- kirjoitti:
Sekä miehet että naiset ovat idiootteja, jos harrastavat suojaamattomia irtosuhteita.
Vikaa löytyy molemmista.
Jos joskus ihmiset oppis ajatteleen muullakin ku alapäällään.mutta kyllä naiset on vielä idiootimpia. Vastuu on naisella.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407