moi!
Kävin tänään viimesellä neuvolalääkärikäynnillä ja yllätyksekseni kohdunkaula oli jo lyhentynyt 1 cm 2,5cm.stä. Vauvan pää oli jo asettunut tukevasti lähtökuoppiin. Olen nyt rv35 5. Lääkäri arvioi että saattaa tuo muksu syntyä jo kahden vkon kuluttua! Onko teillä kellään kokemusta vastaavasta, että kuinka monta vkoa menny synnytykseen kun kohdunkaulaa jäljellä n. 1cm. ??? OLisi tosi mukava tietää miten teillä muilla. Meinaan nyt alko muo todella jännittämään että synnytys jo kohta olis mahdollinen. La on 21.7.
1cm kohdunkaulan pituus, onko koke...
3
7064
Vastaukset
- vaiko käsin?
siis mitattinko ultralla vai käsikopelolla? käsin tunnustelu tosi epäluotettavaa, minulla arvioivat viime raskaudessa että 20 viikolta lähtien kohdunkaula lyhentynyt kunnes lopuksi sairaalaan jossa mitattiin ultralla ja kaikki niinkun pitääkin!!et kaikki voi olla ihan norm tai sitten ei...synnytys voi käynnistyä jo 2 vkon kuluttua tai sitten 42 viikolla..
- miia1978
Moi!
Mulla lähti kohdunkaula ekassa odotuksessa lyhenemään jo viikolla 32, jolloin sitä oli jäljellä 1,5cm. Tyttö syntyi viikolla 40 3.
Oli vielä 40 0 kohdunkaulaa jäljellä 1 cm. - ex odottava mamma
kävin viimeisen kerran lääkärineuvolassa rv:llä 35 8, lääkäri totesi kohdunsuun olevan auki sentin, pehmenneen ja kohdunkaula oli kaventunu sentillä. Sanoi silloin mulle että ei mene laskettuun aikaan. No poika syntyi 37 3, tuossa tuhisee viekussa äippäpakkauksen laatikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803