Eikö täällä palstalla

ole sefua ollenkaan

.Täällä palstalla saa näköjään kirjottaa mitä vaan ja olla rasisti.Mä valitan ylläpidolle ja jos se ei auta niin käsken kaikkien ihmisten jota loukataan tällä palstalla tehdä rikosilmotuksen että tää toiminta loppuu ja sefu vaihtuu kun ei hoida työtänsä.

10

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hectori

      kannattaisi varmaan hankkia elämä?

    • alfons

      Osta itselles uus naama.

    • iso vittu.

      Jos joku poraa niin te.romani teki sitä ja romani teki tätä.Teillä elämä on siitä kiinni kuinka paljon saa valittaa muista ihmisistä ja varsinkin kun on toisen värinen kun te ootte

      • nyt sitten

        tekemään romaanin kanssa rikosilmoitus, voisi olla poliisillekin melkoinen yllätys nähdä romaani sillä puolen tiskiä.


      • alfons

        pistäpä ne sun vesihanat vuotaan vähän pikkusemmalle kun ei sun vuodatusta kestä kattella sitten alkuunkaan ;) puhut muuten vaan itses pussiin kun "poraat siitä kun muut poraavat". Surullista mutta varsin totta.

        ps muista ne hyvät tavat äläkä kiroile!


      • ja kyllä siellä
        alfons kirjoitti:

        pistäpä ne sun vesihanat vuotaan vähän pikkusemmalle kun ei sun vuodatusta kestä kattella sitten alkuunkaan ;) puhut muuten vaan itses pussiin kun "poraat siitä kun muut poraavat". Surullista mutta varsin totta.

        ps muista ne hyvät tavat äläkä kiroile!

        oli tekemäs moni muukin kun romani.Ei mun tarvi itkee mutta teidän tarvii kun ootte niin lapsellisia


      • oikeen surkimus
        ja kyllä siellä kirjoitti:

        oli tekemäs moni muukin kun romani.Ei mun tarvi itkee mutta teidän tarvii kun ootte niin lapsellisia

        Voi, voi. Vai ollaan lapsellisia. Onko sua kiusattu pahasti lapsena.


      • alfons
        ja kyllä siellä kirjoitti:

        oli tekemäs moni muukin kun romani.Ei mun tarvi itkee mutta teidän tarvii kun ootte niin lapsellisia

        Just. Tein muuten sustakin KRP:lle rikosilmoituksen siveettömästä käyttäytymisestä Suomi24 keskustelupalstalla. Nyt on enää ajan kysymys kun "nallet" kolkuttelee sun ovea. Siitä ropsahtaa ainakin 2 vuotta ehdotonta ja sitten vielä päälle 50 päiväsakkoa.
        Jos mä olisin sä, ni alkaisin pakkaamaan ja muuttaisin hyvin pian pois maasta ennen kuin se on myöhäistä.


    • Onnistunut uhkauksesi

      No, valititko ylläpidolle, käskitkö kaikkia ihmisiä, loppuuko tämä toiminta, vaihtuuko sheriffi.

      Olet aika kova komentelemaan.

    • Kyllä palstalla on sheriffi. Valitettavasti minulla on toisinaan muitakin kiireitä, kuten työkiireet ym. enkä ehdi jatkuvasti istumaan koneen ääressä. Yleensä istun kyllä muutaman tunnin joka päivä koneen ääressä, mutta nyt olen ehtinyt muutaman päivän aikana vain käväisemään koneella. Olen kuitenkin poistanut ne viestit joista minulle on laitettu ilmoitus, miksiköhän sinä et ole niin tehnyt?

      Hyvät ihmiset, jos teitä häiritsee jokin viesti ja jokin viesti mielestänne rikkoo palstan sääntöjä, niin laittakaa siitä ilmoitus minulle niin viestinne poistuu hyvinkin nopeasti. On jokaisen palstalaisen asia pitää palsta siistinä ja mukavana paikkana, jossa voi keskustella asioista asiallisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4065
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      210
      2041
    3. 133
      1607
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1273
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      60
      994
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      979
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      162
      937
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      922
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      895
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      894
    Aihe