Eestinhevosta tai Hannoverilaista ruunaa!
Tai haluaisin kysyä että tiedättekö jotakin paikkaa mikä on erikoistuneet näiden rotujen suhteen? Mistä voi varata ja ostaa tai vaikka vuokrata?
Olisin kiinnostunut näistä kyseisistä roduista, kun olen saamassa 2-vuoden päästä oman hevosen. Että sieltä voisi sitten kysellä jos olisi nyt myytävissä tai jotakin.. Ei tarvitse olla mikään kasvattaja!! Kasvattaja myy yleensä kalliita hevosia. Olen kuullut että joku paikka myy tai on myynyt hevosia 1500e:urolla ja kyseessä oli juuri: Eestinhevonen,Suomenhevonen,Norjanvuonohevonen,
Latvialainen pv ja jopa yksi Arabi.(Arabilla oli pieni tähti mikä oli "ei sallittu" merkki.Siis sillä ei olisi saannut olla sitä tähteä. Olisi tullut jalostus oriksi, mutta kun oli tähti niin se leikattiin) (kyseessä ei ollut kasvattaja)
Etsin..
hevostyttönen
1
464
Vastaukset
- mönzic
Tallilla jossa hoitohevoseni asuu on eestinhevonen. Hannover-ruunaa en valitettavasti tiedä mutta tamman kyllä. Tiedoksi että arabialaisella täysiverisellä tähti on aivan sallittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996