Kitahan laulaa taustoja Lordissa ja myös esim. Apulannan biisissä, niin mitä muita bändejä on, joissa Kita laulaa taustoja ja missä biiseissä?
Kita taustalaulajana
8
881
Vastaukset
- tuota samaa
asiaa, ja esim. heaven is your hell on sellainen biisi,missä mietin että laulaisiko herra siinä.. :)
tai esim blood red sandman välijuttuja.. tiedä häntä. minun ymmärtäkseni laulaa monessakin kappaleessa taustoja. - LordiBitch
Kiitti vastauksesta, itsekin aattelisin noin. =)
Kitalla on kyllä ihana ääni ja mun mielestä se pitäs saada laulamaan yksinkin. :D- pahalta
kuullostaisi jos saataisiin kuulla pelkästään hänen äääntään.
- LordiBitch
pahalta kirjoitti:
kuullostaisi jos saataisiin kuulla pelkästään hänen äääntään.
... alko Järjestys...?
- .....
LordiBitch kirjoitti:
... alko Järjestys...?
...häiriö.
- ?????
..... kirjoitti:
...häiriö.
Mikä Apulannan kappale se on jossa Kita laulaa taustoissa?
Muita bändejä joissa Kita laulaa taustoissa on:
Peer Gunt, crazy world ja järjestyshäiriö.
- Sampsa_Love
laulaa KAIKISSA Lordin lauluissa... toisissa kuuluu vähän enemmän kuin toisissa mutta kaikkissa joo... tiedän muutes bändin missä herra lauleskelee yksin! semmonen ku SO. :D (ja kuulostaa ihan helevetin ihanalta...)
- MiMi1256
Apulannan biisissä Hiekka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293