Löytyykö tuolla päivämäärällä varustettuja immeisiä?
19.9 syntyneitä?
9
1855
Vastaukset
- Neitsyt1909
Minkälainen olet?
- melkoisen
...vaikea ja ennalta arvaamaton luonne. Täydellinen kameleontti, seuran mukaan ihan mitä vaan.
Entä itse? - Neitsyt1909
melkoisen kirjoitti:
...vaikea ja ennalta arvaamaton luonne. Täydellinen kameleontti, seuran mukaan ihan mitä vaan.
Entä itse?kyllä, sama täällä, mutta en kuitenkaan teeskentele kenellekkään. Olen aivan oma itseni ja jos joku ei tykkää niin sit ei:)
Ja olen kamala siivoomaan, mut sehän kuuluu neitsyen perusluonteeseen:D - hörmy
melkoisen kirjoitti:
Entä itse?Olen myöskin todellinen muuntautuja esim. seuran vaihtuessa. Oikeastaan minun kohdallani kaikki neitsyen luonnekuvaukseen kuuluvat piirteet pitävät paikkansa. Olen älyttömän kriittinen, melko salaperäinen, usealla elämän osa-alueella perfektionisti, varovainen, ulosanti tosikkomaista ja tunteetonta, mitä en kyllä mieletäni oikeasti ole.
- 190983
Kyllä löytyy :)
- Pellava
löytyy 19.9 syntynyt
- Virgo 1909
Onhan meitä, mä oon tosi sosiaalinen ja auttamishaluinen, kova siivoomaan ja shoppailee eli neitsyen kitsaus ei ikävä kyllä koske mua, kuten ei käsityötaitokaan, mut oon kuulemma kylmäkiskoinen ja kova arvostelemaan, oon kuullu.
- hörmy
Olen aina ajatellut, että 19.9 on vain minun syntymäpäiväni. Outoa, nyt tavallaan tajuta, että olenpas itsekäs hölmö.
Syntypäiväni on täynnä yhdeksikköjä, kellonaikaa myöten. - Hörmy
kyllä löytyy!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11556Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 115802
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7704
- 60683