Oletteko kuulleet Anniina Mattilan uutta levyä....On Aikas hyvää tavaraa...kun vertaa siskoksiin,niin parhaiten tehy on Anniinan.. mistähän johtuu???
ANNIINA MATTILA
10
6098
Vastaukset
- kuunnella
Olisin koekuunnellut mut ei löytynyt.
- Ärrrrr...v...
t.anan mattilat, keikkaa pukkaa ja ale käynnissä; heh et sillee ja vielä levykin huh.
Anniinan -karataan pois kappaletta olen kuullut radiosta muutaman kerran ja ihan samanlainen sävel kuin Anne Mattilan perutaan häät kappaleessa kuunnelkaapa. Anniinan muita kappaleita en ole kuullut, mutta tuo karataan pois on hyvä laulu kivat sanat.
- ruustinna
myös karataan pois on hyvä biisi ja ensi kertaa keikalla käyneenä oli ihan ok.
- jaa
Sekö siis on Anniina Mattilan esittämä?Olen sen kyllä kuullut.Niin kovasti kuin Annesta ja Annelista tykkäänkin niin pakko todeta että olis ollut parempi ilman Anniinaa.Täydellinen perusrallatus,valitettavasti.
- pilttuu
Annessa ja hänen musiikissaan ei ole mitään vikaa!
ENNEMMIN MENEN KATSOMAAN ILOISTA ESIINTYJÄÄ, KUN PÖKKELÖNÄ SEISOVAA ARTISTIA!
Anne kikattaa..., totta, mutta olisko sitten parempi, et seisois lavan edes tosikkona?
Ja mitä Annen tanssittavaan musiikkiin tulee, itse en tanssimisesta ymmärrä höykkäsen pöläystä, mutta mulla on suht hyvä nuotti/rytmikorva ja en ole moitittavaa löytänyt.
Tosin Annelin 'rakkauden muistomerkki,' on kerrassaan upea kappale ja sopii kun nenä päähän Annelille!
Nää morkkaamiset nyt ovat vain jonkun tylsistyneen/kateellisen ihmisten panetteluita, enkä osaa niihin kovin vakavasti suhtautua.
Anne on ykkönen ja sitä tulee minulle AINA olemaan!- kuka on kuka..?
Anniinasta tässä on kyse, eikä Annesta. Seuraa vähän mistä keskustellaann........
- sydän soi
kuka on kuka..? kirjoitti:
Anniinasta tässä on kyse, eikä Annesta. Seuraa vähän mistä keskustellaann........
Mistä löytää Anniina Mattilan kappaleiden sanat?
- todella kaunista
sydän soi kirjoitti:
Mistä löytää Anniina Mattilan kappaleiden sanat?
mulle aina ykkönen!omistan levyn ja oon tosi tykästynyt Anniinan lauluun!
- Roxis
Anniinalla on kaikista parhain lauluääni, pitäisi saada vaan enemmän esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117317- 475246
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562961Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän62414Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101468Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911348Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3101018Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?225958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896