ANNIINA MATTILA

LEVY

Oletteko kuulleet Anniina Mattilan uutta levyä....On Aikas hyvää tavaraa...kun vertaa siskoksiin,niin parhaiten tehy on Anniinan.. mistähän johtuu???

11

6236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuunnella

Olisin koekuunnellut mut ei löytynyt.

• Ärrrrr...v...

t.anan mattilat, keikkaa pukkaa ja ale käynnissä; heh et sillee ja vielä levykin huh.

• Anniinan -karataan pois kappaletta olen kuullut radiosta muutaman kerran ja ihan samanlainen sävel kuin Anne Mattilan perutaan häät kappaleessa kuunnelkaapa. Anniinan muita kappaleita en ole kuullut, mutta tuo karataan pois on hyvä laulu kivat sanat.

• ruustinna

myös karataan pois on hyvä biisi ja ensi kertaa keikalla käyneenä oli ihan ok.

• jaa

Sekö siis on Anniina Mattilan esittämä?Olen sen kyllä kuullut.Niin kovasti kuin Annesta ja Annelista tykkäänkin niin pakko todeta että olis ollut parempi ilman Anniinaa.Täydellinen perusrallatus,valitettavasti.

• pilttuu

Annessa ja hänen musiikissaan ei ole mitään vikaa!

ENNEMMIN MENEN KATSOMAAN ILOISTA ESIINTYJÄÄ, KUN PÖKKELÖNÄ SEISOVAA ARTISTIA!
      Anne kikattaa..., totta, mutta olisko sitten parempi, et seisois lavan edes tosikkona?
      Ja mitä Annen tanssittavaan musiikkiin tulee, itse en tanssimisesta ymmärrä höykkäsen pöläystä, mutta mulla on suht hyvä nuotti/rytmikorva ja en ole moitittavaa löytänyt.
      Tosin Annelin 'rakkauden muistomerkki,' on kerrassaan upea kappale ja sopii kun nenä päähän Annelille!
      Nää morkkaamiset nyt ovat vain jonkun tylsistyneen/kateellisen ihmisten panetteluita, enkä osaa niihin kovin vakavasti suhtautua.
      Anne on ykkönen ja sitä tulee minulle AINA olemaan!

• kuka on kuka..?

Anniinasta tässä on kyse, eikä Annesta. Seuraa vähän mistä keskustellaann........

• sydän soi
        kuka on kuka..? kirjoitti:

Anniinasta tässä on kyse, eikä Annesta. Seuraa vähän mistä keskustellaann........

Mistä löytää Anniina Mattilan kappaleiden sanat?

• todella kaunista
        sydän soi kirjoitti:

Mistä löytää Anniina Mattilan kappaleiden sanat?

mulle aina ykkönen!omistan levyn ja oon tosi tykästynyt Anniinan lauluun!

• Roxis

Anniinalla on kaikista parhain lauluääni, pitäisi saada vaan enemmän esille.

• Anonyymi00010

Vittu miten paska artisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      177
      3017
    2. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      63
      1902
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      106
      1878
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      303
      1859
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      22
      1682
    6. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      29
      1499
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      29
      1362
    8. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1253
    9. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1122
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1062
    Aihe