"Uusia vahvistuksia joukkueeseen ei ole näköpiirissä", näin vahvistetaan seuran taholta. Ennen kauden alkua joukkueeseen pyritään hankkimaan 1-2 uutta pelaajaa, jos tarjottavien miesten hinta-laatu -suhde on kohdallaan. Ellei, sitten mennään näillä. Eli todennäköisesti: näillä mennään.
"Näillä mennään"
5
663
Vastaukset
TPS on todennäköisesti tehnyt Aki Bergissä kesän kovimman värväyksen huomioiden kaikki Eurooppalaiset sarjat. Hurme kans on mainio hankinta. Pelkästään nämä kaksi pelaajaa tarjoaa Tepsille aivan erilaiset mahdollisuudet menestyä kuin viime kaudella. Tepsi on onnistunut minusta mainiosti myös pienempien osasten hankkimisessa. Varjopuolena isoissa nimissä on se, että ne myös maksavat paljon, joten budjettiin ei tahdo jäädä varaa muuhun. Itse näkisin, että TPS tarvitsee vielä pätevän kakkos- ( tai ykkös-)sentterin. Menestystä tulee jo nyt melkoisella varmuudella, mutta mestaruus...sitä varten jokaisen osasen tulee olla kohdallaan.
- Tepsi-fani aina
Ei tule ketään ,sitten sarjan kynnyksellä joku tusina kanukki.
- jarppi.w.
...mutta uskokaa nyt, että kyllä joukkueeseen on tulossa vielä ne pari hyökkääjää (yksi jos hurme jatkaa rapakon takana ja tarvitaan uutta veskaa). Kyllä tyhmempikin näkee, että se yksi sentteri on yksinkertaisesti pakko hankkia tuohon rosteriin. Ja, kun ne pari sentteriä saadaan, niin mahdollisuukset ovat vaikka mihin!
- jarppi.w.
jarppi.w. kirjoitti:
...mutta uskokaa nyt, että kyllä joukkueeseen on tulossa vielä ne pari hyökkääjää (yksi jos hurme jatkaa rapakon takana ja tarvitaan uutta veskaa). Kyllä tyhmempikin näkee, että se yksi sentteri on yksinkertaisesti pakko hankkia tuohon rosteriin. Ja, kun ne pari sentteriä saadaan, niin mahdollisuukset ovat vaikka mihin!
...pari hyökkääjää ylipäätään.
- makeh_
jarppi.w. kirjoitti:
...mutta uskokaa nyt, että kyllä joukkueeseen on tulossa vielä ne pari hyökkääjää (yksi jos hurme jatkaa rapakon takana ja tarvitaan uutta veskaa). Kyllä tyhmempikin näkee, että se yksi sentteri on yksinkertaisesti pakko hankkia tuohon rosteriin. Ja, kun ne pari sentteriä saadaan, niin mahdollisuukset ovat vaikka mihin!
jos jamppa jatkaa änärissä, niillä rahoilla saa yhen huonomman veskan ja pari pätevää hyökkääjää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701419
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html154702- 36699
- 40640
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114536
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521