"Näillä mennään"

-Jokke-

"Uusia vahvistuksia joukkueeseen ei ole näköpiirissä", näin vahvistetaan seuran taholta. Ennen kauden alkua joukkueeseen pyritään hankkimaan 1-2 uutta pelaajaa, jos tarjottavien miesten hinta-laatu -suhde on kohdallaan. Ellei, sitten mennään näillä. Eli todennäköisesti: näillä mennään.

5

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TPS on todennäköisesti tehnyt Aki Bergissä kesän kovimman värväyksen huomioiden kaikki Eurooppalaiset sarjat. Hurme kans on mainio hankinta. Pelkästään nämä kaksi pelaajaa tarjoaa Tepsille aivan erilaiset mahdollisuudet menestyä kuin viime kaudella. Tepsi on onnistunut minusta mainiosti myös pienempien osasten hankkimisessa. Varjopuolena isoissa nimissä on se, että ne myös maksavat paljon, joten budjettiin ei tahdo jäädä varaa muuhun. Itse näkisin, että TPS tarvitsee vielä pätevän kakkos- ( tai ykkös-)sentterin. Menestystä tulee jo nyt melkoisella varmuudella, mutta mestaruus...sitä varten jokaisen osasen tulee olla kohdallaan.

    • Tepsi-fani aina

      Ei tule ketään ,sitten sarjan kynnyksellä joku tusina kanukki.

      • jarppi.w.

        ...mutta uskokaa nyt, että kyllä joukkueeseen on tulossa vielä ne pari hyökkääjää (yksi jos hurme jatkaa rapakon takana ja tarvitaan uutta veskaa). Kyllä tyhmempikin näkee, että se yksi sentteri on yksinkertaisesti pakko hankkia tuohon rosteriin. Ja, kun ne pari sentteriä saadaan, niin mahdollisuukset ovat vaikka mihin!


      • jarppi.w.
        jarppi.w. kirjoitti:

        ...mutta uskokaa nyt, että kyllä joukkueeseen on tulossa vielä ne pari hyökkääjää (yksi jos hurme jatkaa rapakon takana ja tarvitaan uutta veskaa). Kyllä tyhmempikin näkee, että se yksi sentteri on yksinkertaisesti pakko hankkia tuohon rosteriin. Ja, kun ne pari sentteriä saadaan, niin mahdollisuukset ovat vaikka mihin!

        ...pari hyökkääjää ylipäätään.


      • makeh_
        jarppi.w. kirjoitti:

        ...mutta uskokaa nyt, että kyllä joukkueeseen on tulossa vielä ne pari hyökkääjää (yksi jos hurme jatkaa rapakon takana ja tarvitaan uutta veskaa). Kyllä tyhmempikin näkee, että se yksi sentteri on yksinkertaisesti pakko hankkia tuohon rosteriin. Ja, kun ne pari sentteriä saadaan, niin mahdollisuukset ovat vaikka mihin!

        jos jamppa jatkaa änärissä, niillä rahoilla saa yhen huonomman veskan ja pari pätevää hyökkääjää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      154
      702
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      36
      699
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      640
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe