Länsi-Suomi sanomalehti

...kele

Länsi-Suomi lehteä jaetaan ainakin keskiviikkona ja torstaisin ilmaiseksi. Hieno homma, mutta vain niille, jotka lehdestä eivät mitään maksa.
Tilaajat eivät enää lehteä saa näinä päivinä.
Esim. viime viikon keskiviikkona lappiin jaettiin ilmaiset lehdet, kun taas tilaajat laitilassa saivat keskiviikon lehden torstaina.
Nyt torstaina jäi taas lehti tulematta, ja soitettaessa luvattiin että tämän päivän lehti tulee huomenna. Ja tätä on jatkunut jo jonkin aikaa.
Länsi-Suomi ei tilaajiaan pidä tärkeinä, kalastellaan vaan niitä, joille ei lehteä ole tilattu.
Näin menetätte tilaajat, ainakin laitilan seudulla.

27

5009

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla kylläkin

lehtien jakelijassa ei lehdessä

• se syy

Puhelimessa on vastattu syyn olleen painokoneessa.
        Ilmeisesti lehtiä painetaan näinä ilmaislehtipäivinä niin paljon, ettei painokoneet kestä.
        Ja niin tilaajat saavat odottaa lehteään jopa seuraavaan päivään.
        Itse peruutan kyseisen lehden ja siirryn Turun Sanomiin.

• Joskus olin Turkkarin tilaaja
        se syy kirjoitti:

Ilmeisesti lehtiä painetaan näinä ilmaislehtipäivinä niin paljon, ettei painokoneet kestä.

Kyllä minulle joskus jäi Turkkarikin ilmestymättä Laitilassa.

• Raumalle muuttanut
        se syy kirjoitti:

ei Turun Sanomista paljoa iloa ole Rauman alueen ihmiselle, Turun Sanomat on turkulaisille, eipä se aja raumalaisen asiaa ja vain silloin tällöin juttuja Raumasta, Länsi-Suomi on kaikkien raumalaisten lehti, niin se vain on. Tilasin Länsi-Suomen uudestaan, olen nyt kestotilaaja entisen lyhyen tilauksen jälkeen ja lehti rauman ääni, lehti on hyvä ja raumalainen.

• on varmempi
        Joskus olin Turkkarin tilaaja kirjoitti:

Kyllä minulle joskus jäi Turkkarikin ilmestymättä Laitilassa.

Turkkarin kohdalla harvinaista, eikä tapahdu sentään joka viikko. Turkkari on tullut tähän asti viikonloppuisin ja tänään tilasin sen jokapäiväiseksi. Vielä tarttis hoitaa tuon länsi-suomen peruutus.
        Niin, naapurille tulee TS, ja ovat tyytyväisiä.

• ymmärtääkö hän
        Raumalle muuttanut kirjoitti:

ei Turun Sanomista paljoa iloa ole Rauman alueen ihmiselle, Turun Sanomat on turkulaisille, eipä se aja raumalaisen asiaa ja vain silloin tällöin juttuja Raumasta, Länsi-Suomi on kaikkien raumalaisten lehti, niin se vain on. Tilasin Länsi-Suomen uudestaan, olen nyt kestotilaaja entisen lyhyen tilauksen jälkeen ja lehti rauman ääni, lehti on hyvä ja raumalainen.

Sä ootkin raumalainen ja saat lehtes aamulla. Toista se on laitilassa. Ja tässä asutaan turun ja rauman välissä, niin sama mulle kumpi tulee, kunhan tulee aamulla ja samana päivänä.

• Paras uutislehti tosi rauma...

Mulle ainakin paikallisuus paikalliset tiedot ja jutut on tärkeää, asun Laitilan ja Euran välissä . Länskäri on töpännyt jakelussa mut mitä siitä vuodessa on monta päivää ja ei aamu käynnisty ilman paikalllista lehteä. Hesari luetaan iltaisin jos jaksetaan, ei sekää niin huono ole mutta paree kun porilainen satakansa

• turkulaisille
        on varmempi kirjoitti:

Turkkarin kohdalla harvinaista, eikä tapahdu sentään joka viikko. Turkkari on tullut tähän asti viikonloppuisin ja tänään tilasin sen jokapäiväiseksi. Vielä tarttis hoitaa tuon länsi-suomen peruutus.
        Niin, naapurille tulee TS, ja ovat tyytyväisiä.

Turkkari ajaa loistavasti Turun asioita, ja on hyvä lehti sikses mutta kaivamalla löytyy Raumankin uutisia joskus, Uusi Rauma, Länsi-Suomi ja LS netti riittää aikas hyvin.

• ex-tilaaja

Länsi-Suomi on muutenkin niin paska lehti että ei mikään ihme jos noin on käynyt.

Minulle lehti kyllä aina tuli ajallaan, mutta ei siinä Rauman seudun asioista kerrota kuin vasta parin päivän viiveellä, sitten kun ne ensin ovat Satakunnan Kansasta jutun juuret kopioineet ja käyneet omat juttunsa tekemässä. Lisäksi telkkariohjelmat olivat vähintään neljä kertaa kuukaudessa päin helvettiä (jonkun muun päivän ohjelmatiedot) ja sarjakuvasivut surkeita, joten lopetin tilaamisen.

Nyt mulle tulee Satakunnan Kansa, se on hyvä lehti.

• Pitkäaikainen kestotilaaja

Kaatuu sitä laivojakin. Minusta on raukkamaista ja epäreilua haukkua hyvää, säännöllisesti ja ajallaan ilmestyvää lehteä silloin kun tekniikka joskus pettää. Hävetkää luuserit!

• Minäkin olen tilaaja
        Pitkäaikainen kestotilaaja kirjoitti:

Kaatuu sitä laivojakin. Minusta on raukkamaista ja epäreilua haukkua hyvää, säännöllisesti ja ajallaan ilmestyvää lehteä silloin kun tekniikka joskus pettää. Hävetkää luuserit!

Samaa mieltä. Purnaajat purkavat omia pahanolontuntojaan. Parempi näin kun postilaatikoita hajottamassa.

• nyrkki poriin

jos raumalla luet Satakunnan Kansaa muuta perkele Poriin, Raumall lueta Läns-Suome ja Uut Rauma ja kuunnella Ramonaa ja kannatetaan Lukkoa, perkele ja näin o asi.

• luuseri tai ei
        Pitkäaikainen kestotilaaja kirjoitti:

Ei kai se tekniikka nyt sentäs joka viikko petä.
        Ja eihän se voi olla painokoneen vika jos kerran raumalaiset saavat lehtensä ajallaan, mutta muut eivät.

• ex-tilaaja
        nyrkki poriin kirjoitti:

jos raumalla luet Satakunnan Kansaa muuta perkele Poriin, Raumall lueta Läns-Suome ja Uut Rauma ja kuunnella Ramonaa ja kannatetaan Lukkoa, perkele ja näin o asi.

Mun puolesta sä saat kannattaa vaikka Kokemäen Kova-Väkeä jos haluat, mutta ongelmana on se että sen jälkeen kun Länsi-Suomen Urheilutoimituksesta lähtivät Asko Tanhuanpää, Marko Leppänen ja Harri Pirinen kävelemään, niin Satakunnan Kansa kirjoittaa enemmän ja paremmin Lukon asioista kuin Länsi-Suomi.

• nyrkki poriin
        ex-tilaaja kirjoitti:

Mun puolesta sä saat kannattaa vaikka Kokemäen Kova-Väkeä jos haluat, mutta ongelmana on se että sen jälkeen kun Länsi-Suomen Urheilutoimituksesta lähtivät Asko Tanhuanpää, Marko Leppänen ja Harri Pirinen kävelemään, niin Satakunnan Kansa kirjoittaa enemmän ja paremmin Lukon asioista kuin Länsi-Suomi.

Länsi-Suomi kuitenkin kirjoittaa Raumalaisesta urheilusta huippu toimittajilla, mutta jos haluat lukea Narukerän kuvioluistelusta niin vapaa maa ja lue porilaisten juttuja, itse sinä siitä kärsit ja luet kuitenkin ennemmin tai myöhemmin raumalaisten omaa lehteä.

• ei oo häppee
        luuseri tai ei kirjoitti:

Ei kai se tekniikka nyt sentäs joka viikko petä.
        Ja eihän se voi olla painokoneen vika jos kerran raumalaiset saavat lehtensä ajallaan, mutta muut eivät.

eipä luulisi maailmasi kaatuvan jos lehti joskus jaetaan myöhässä, tulee kuitenkin joka päivä, joka aamu kotiin kannettuna, Laitilaan asti.

• Satakansa
        ex-tilaaja kirjoitti:

Kato ny piruuttas Satakansan urheilutoimittajat, kaikki raumalaiset urheilutoimittajat selättää ne mennen tullen kun Rauman urheilu asioista kirjoitetaan.

• tualtaki
        ex-tilaaja kirjoitti:

Jos lehdestä luetaan vain Lukko-aiheiset asiat, niin halvemmalla pääsee - ja pysyy paremmin ns. sisäpiirissä, lukemalla urheilu/jääkiekko/SM-liiga/ja Rauma Lukko! Siäl Luku asia ova ain pali paremi selvill.

• Positiivinen raumlaine

Saan Länskärin joka aamu, loistavaa, kerra tai kaks myöhästynyt mutta paras uutisväline Raumalla, joka päivä parhaat jutut, ilman Länskäriä päivä ei lähde käyntiin. Ei Raumaa paranneta valittamalla. Luen Länskärin, ilmaisistalehdistä vain Lukon jutut ja loput jutut kahlaan sivua kääntämällä ja nettiä vaan selaan. Terveisiä ja aurinkoa Länskärin tekijöille ja jakajille.

• Raumalaisten juttuja

Tilaan, maksan ja luen paikallista sanomalehteä, tulee mulle muitakin lehtiä mutta ei niissä paljoa Raumalta juttuja ole, tilasin oikein Turun Sanomat pätkätilauksena mutta palasin takaisin raumalaiseen, on ne muutkin lehdet olleet myöhässä Hesaria myöten. Aikas lapsellista vaihtaa muutaman teknisen vian takia porilaiseen tai turkulaiseen.

• eikä tekniikka

Muutama tekninen vika, ja ei kohdistu raumalaisiin/lappilaisiin, miten se voi olla mahdollista?
        Kyllä sielläkin älähdettäisiin jos lehti tuleekin vasta seuraavana päivänä tai klo 16:00.
        Onhan tietenkin jakajassakin vikaa, mutta nyt ei ole pitkiin aikoihin kiikastanut siitä.
        Ja se tekninen vika iskee joka torstai?????

• positiivisesti jee jee
        eikä tekniikka kirjoitti:

Muutama tekninen vika, ja ei kohdistu raumalaisiin/lappilaisiin, miten se voi olla mahdollista?
        Kyllä sielläkin älähdettäisiin jos lehti tuleekin vasta seuraavana päivänä tai klo 16:00.
        Onhan tietenkin jakajassakin vikaa, mutta nyt ei ole pitkiin aikoihin kiikastanut siitä.
        Ja se tekninen vika iskee joka torstai?????

En tunne ja en tiedä mitä vikoja siellä painossa on ollut, paljon Länsi-Suomen painossa painetaan lehtiä, eivät kai piruuttaan jätä lehtiä jakamatta lukijoille. Ihmetyttää naurettava asenne ja lapsellinen kiukuttelu jos hiton hyvä lehti tulee myöhässä, täytyy olla pinna piukalla jos tälläisen asian takia joku vaihtaa lehden vieras paikkakuntalaiseen. Uusi rauma ilmestyy kait kerran viikossa, täällä maalla sen saa noutopisteestä jos muistaa ottaa. Täällä Kodiksamissa Länsi-Suomi on luettu ja haluttu ja muut tulee pirusti perässä.

• kakruko?
        positiivisesti jee jee kirjoitti:

En tunne ja en tiedä mitä vikoja siellä painossa on ollut, paljon Länsi-Suomen painossa painetaan lehtiä, eivät kai piruuttaan jätä lehtiä jakamatta lukijoille. Ihmetyttää naurettava asenne ja lapsellinen kiukuttelu jos hiton hyvä lehti tulee myöhässä, täytyy olla pinna piukalla jos tälläisen asian takia joku vaihtaa lehden vieras paikkakuntalaiseen. Uusi rauma ilmestyy kait kerran viikossa, täällä maalla sen saa noutopisteestä jos muistaa ottaa. Täällä Kodiksamissa Länsi-Suomi on luettu ja haluttu ja muut tulee pirusti perässä.

No, myönnän lapsellisuuteni, yritän kaivaa herneitä nenästäni, mutta kun ei auta.
        Kyllä se vaan on niin että aamu on pilalla ilman lehteä, ja niinpä jatkan kiukutteluani.
        Aamullapa tuleekin Turun Sanomat, lällätilää...

• ivaako
        kakruko? kirjoitti:

No, myönnän lapsellisuuteni, yritän kaivaa herneitä nenästäni, mutta kun ei auta.
        Kyllä se vaan on niin että aamu on pilalla ilman lehteä, ja niinpä jatkan kiukutteluani.
        Aamullapa tuleekin Turun Sanomat, lällätilää...

Ei voi olla totta. Aamulla ei sitten tullutkaan Turun-Sanomaa. Nyt olikin kyseessä se että jakaja on sairastunut, mutta lehti jaetaan kuitenkin klo 09:ään mennessä.
        No,näille sairastumisille ei nyt voi mitään.

• jaksaa
        ivaako kirjoitti:

Ei voi olla totta. Aamulla ei sitten tullutkaan Turun-Sanomaa. Nyt olikin kyseessä se että jakaja on sairastunut, mutta lehti jaetaan kuitenkin klo 09:ään mennessä.
        No,näille sairastumisille ei nyt voi mitään.

Oikeasti lukea jonkin Turkkarin, Hesarista puhumattakaan. Jumalattoman paksuja ja täynnä paikallisjuttuja, jotka ei kiinnosta hevon vitunkaan vertaa. Länskäri on juuri sopivan tiivis paketti ja paikallisjututkin kiinnostaa. Pääuutiset ovat kaikilla samat.

• lehtes
        jaksaa kirjoitti:

Oikeasti lukea jonkin Turkkarin, Hesarista puhumattakaan. Jumalattoman paksuja ja täynnä paikallisjuttuja, jotka ei kiinnosta hevon vitunkaan vertaa. Länskäri on juuri sopivan tiivis paketti ja paikallisjututkin kiinnostaa. Pääuutiset ovat kaikilla samat.

Länskärin jutut ovat usein edellisen päivän Hesarista. Ja mitä se jaksaminen muille kuuluu- ei hoo veen vertaa !

• joka päivä
        lehtes kirjoitti:

Länskärin jutut ovat usein edellisen päivän Hesarista. Ja mitä se jaksaminen muille kuuluu- ei hoo veen vertaa !

Kiitos Länsi-Suomen tekijöille, oli mukavaa lomalla lukea sitä joka aamu kesäpaikassakin. Aurinkoista elokuuta kaikille Länsi-Suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      3225
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1177
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1162
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      53
      1102
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1032
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      47
      899
    7. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      867
    9. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      25
      864
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      862
    Aihe