kuka on samaa mieltä??

polle

kuka on samaa mieltä mun kaa ettei saa tehdä eläinkokeita?? luin lehdestä että ihmiset tekee jollekki eläimelle HAAVAN tahallaa ja laittaa siihen kohtaan kotain meikki/muita tuotteita ja niin ne testaa sen..ja sitten ne laittaa joillekki eläimille SILMII sitä ainetta... eikö kukaa tajuu miten kauheeta sellainen on??!miksei ne testaa vaikka ihmisiin niitä eikä eläimiin jos kerta haluu sotkee naaman eläintestatuilla aineilla!!!

YMMARTÄKÄÄ MUA:/

21

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-kaktusfani

      samaa mieltä.Sellaisille ihmisille saisi itse tehdä niin!

      • polle

        eikö ne aattele ollenkaa eläimiä??! kaikki koirat,kissat,jyrsijät saava kokee kaauheeta!!


    • daisy

      En ymmärrä meikkitestauksia, mutta lääkealan testaukset ymmärrän. Jos esim. hiirien avulla pystytään keksimään rokotteita tauteja vastaan tai parantavia aineita, niin eläimet eivät kärsi turhaan. Monia ihmisiä voidaan pelastaa niiden avulla! Mutta meikkitestit menevät yli, olen myös sitä mieltä, että ne pitäisi kieltää!!

      • limpula

        Olen todellakin samaa mieltä kanssanne miks ei voisi testa esim: kukkiin? eikä eläimiin ajatelkaa kuinka paljon ne kärsii??? miltä ihmisistä tuntuisi jos jotain juttuu laitettais silmiin??? tekis mieli ostaa sellanen yhtiö ja sanoo että kaikki te saatte potkut ja purkaisin kaikki yhtiöt ja maksaisin eläinten eläinlääkäri kulut jos ne pystyisivät viellä elämään normaalia elämää.. olen nähnyt elokuvia jne ja muutenkin lehti juttuja anteeks nyt niille jotka meikkaavat mutta itse en IKÄNÄ käytä meikkiä!! en varsinkaan mitään eläin testi juttuja!!!! olen saannut tästä tarpeekksini!!!! miten jotkut pystävät siihen??? se on aivan kamalaa..


      • animall^
        limpula kirjoitti:

        Olen todellakin samaa mieltä kanssanne miks ei voisi testa esim: kukkiin? eikä eläimiin ajatelkaa kuinka paljon ne kärsii??? miltä ihmisistä tuntuisi jos jotain juttuu laitettais silmiin??? tekis mieli ostaa sellanen yhtiö ja sanoo että kaikki te saatte potkut ja purkaisin kaikki yhtiöt ja maksaisin eläinten eläinlääkäri kulut jos ne pystyisivät viellä elämään normaalia elämää.. olen nähnyt elokuvia jne ja muutenkin lehti juttuja anteeks nyt niille jotka meikkaavat mutta itse en IKÄNÄ käytä meikkiä!! en varsinkaan mitään eläin testi juttuja!!!! olen saannut tästä tarpeekksini!!!! miten jotkut pystävät siihen??? se on aivan kamalaa..

        Meikkaaminen on mielestäni ok, itsekin meikkaan, mutte en eläintestatuilla tuotteilla.
        Kukilla meikkejä sun muuta olisi mahdotonta testata, eikä testaamisesta mitään hyötyä olisi, kukatkun eivät reagoi ollenkaan samoin kuin ihmiset/eläimet. Kukilla kun ei ole sisäelimiä, eivätkä millään tapaa muistuta ihmistä/eläimiä ;)


      • polle
        limpula kirjoitti:

        Olen todellakin samaa mieltä kanssanne miks ei voisi testa esim: kukkiin? eikä eläimiin ajatelkaa kuinka paljon ne kärsii??? miltä ihmisistä tuntuisi jos jotain juttuu laitettais silmiin??? tekis mieli ostaa sellanen yhtiö ja sanoo että kaikki te saatte potkut ja purkaisin kaikki yhtiöt ja maksaisin eläinten eläinlääkäri kulut jos ne pystyisivät viellä elämään normaalia elämää.. olen nähnyt elokuvia jne ja muutenkin lehti juttuja anteeks nyt niille jotka meikkaavat mutta itse en IKÄNÄ käytä meikkiä!! en varsinkaan mitään eläin testi juttuja!!!! olen saannut tästä tarpeekksini!!!! miten jotkut pystävät siihen??? se on aivan kamalaa..

        joo oon iha samaa mieltä ku sä! niillä meikeillä ei oo mitää virkaa!!!!! ja kaikkiin meikkeihi ei ees laiteta että onko ne eläintestattuja.mua oikee ottaa päähä sellainen.ÄRRSH


    • animall^

      Uskon että lähes kaikki sydämen omaavat ihmiset ovat samaa mieltä kanssasi. Myös minä. Lääketestaukset vielä jollain tapaa ymmärtää, mutta se että eläimet kärsivät kosmetiikkatuotteiden takia on mielestäni TODELLA väärin.
      Tästä asiasta on keskustelupalstoilla jo niin monet kerrat puhuttu.
      Väärin se on ja tulee aina olemaan.

    • neba100

      ...Se on saatanan väärin.
      Eläimillä tehdään paljon julmuuksia ihan ihmisten turhamaisuuksien takia!
      Lisäksi on turkistarhaukset, niiden kurjat olot ja kuljetukset kiinaa... se on ihan kauheeta.
      Miten tehdään hanhenmaksapalleroita... Aivan järkyttävää.

      Älä osta tuotteita mitkä on testattu eläimillä. Käy animalian sivuilla, siellä on lista ei testatuista tuotteista ja muutenkin hyviä adresseja mihin voi nimen laittaa.

      Meitä välittäjiä on maailmassa liian vähän. Ihmisen turhamaisuus koituu vielä kohtalokkaaksi.

      Hyvää kesää sulle.

      • koilo

        Ja järkevää on myös jättää syömättä hanhenmaksaa, tiedätte varmaan miksi..


      • polle

        joo pitää käyä siel sivuil...
        mitä järkee testata eläimiä?? EI sitte yhtää mitää!! ja jossai paikois tehää sillee et jos joku löytää vaikka koiran niin se ihminen pitää sitä pari viikkoo ja sit jos kukaa ei sitä huoli niin se tapetaa.. siis se on ihan väärin.

        HYVÄÄ KESÄÄ SULLEKKI =)


      • miimii
        polle kirjoitti:

        joo pitää käyä siel sivuil...
        mitä järkee testata eläimiä?? EI sitte yhtää mitää!! ja jossai paikois tehää sillee et jos joku löytää vaikka koiran niin se ihminen pitää sitä pari viikkoo ja sit jos kukaa ei sitä huoli niin se tapetaa.. siis se on ihan väärin.

        HYVÄÄ KESÄÄ SULLEKKI =)

        ettepä tekään näytä tietävän mistään mitään.. kaikki kosmetiikka tuotteet jota käytätte (kyllä, kaikki!) on testattu jossain määrin eläimillä. tuotteessa voidaan sanoa että ei eläintestattu, mutta tosiassa jokainen aine mitä tuote sisältää on pitänyt testauttaa eläimillä että sitä saadaan ylipäätään myydä, tämän takia valmista tuotetta ei ole tarvinnut testata joten firmat voivat laittaa ei eläinkokeille merkinnät tuotteisiinsa.

        ja sitten toisekseen, eläinkokeet lopetetaan/on lopetetti (kummin se nyt olikaan) koska uusia ainesosia kosmetiikkaan ei enään käytetä, tämänhetkiset ainekset ovat jo valmiiksi testattuja ja todettu vaarattomiksi niitä on ihan riittävästi.

        todella naurettavaa ininää tuollainen.. tottakai aineet on jossain testattava, ja esim hiiret ovat nyt pienempi hävikki ihmiskunnalle kuin tuhannet ihmiset. kasvakaa nyt se 5-10 vuotta ja miettikää asioita sitten uudestaan.


      • tuntematon
        miimii kirjoitti:

        ettepä tekään näytä tietävän mistään mitään.. kaikki kosmetiikka tuotteet jota käytätte (kyllä, kaikki!) on testattu jossain määrin eläimillä. tuotteessa voidaan sanoa että ei eläintestattu, mutta tosiassa jokainen aine mitä tuote sisältää on pitänyt testauttaa eläimillä että sitä saadaan ylipäätään myydä, tämän takia valmista tuotetta ei ole tarvinnut testata joten firmat voivat laittaa ei eläinkokeille merkinnät tuotteisiinsa.

        ja sitten toisekseen, eläinkokeet lopetetaan/on lopetetti (kummin se nyt olikaan) koska uusia ainesosia kosmetiikkaan ei enään käytetä, tämänhetkiset ainekset ovat jo valmiiksi testattuja ja todettu vaarattomiksi niitä on ihan riittävästi.

        todella naurettavaa ininää tuollainen.. tottakai aineet on jossain testattava, ja esim hiiret ovat nyt pienempi hävikki ihmiskunnalle kuin tuhannet ihmiset. kasvakaa nyt se 5-10 vuotta ja miettikää asioita sitten uudestaan.

        jaa et säkö sitte tiiät kaiken vai?! ei kaikkia aineita eläimillä testata jos satuit tietää. ja turha su o kommentoida tähä asiaan ku kysymys oli "KUKA ON SAMAA MIELTÄ!" ei su mielipidettä kysytty.


      • miimii
        tuntematon kirjoitti:

        jaa et säkö sitte tiiät kaiken vai?! ei kaikkia aineita eläimillä testata jos satuit tietää. ja turha su o kommentoida tähä asiaan ku kysymys oli "KUKA ON SAMAA MIELTÄ!" ei su mielipidettä kysytty.

        yritä sitten sinä, myöskin "kaikkitietävä" mainita yksikin ainesosa jota ei olisi testattu eläimillä? tuo nyt vain sattuu olemaan täysi fakta. ja minä en ole samaa mieltä, siksi tänne kirjoitinkin ja halusin valaista teidän tyhjiä aukkojanne. olen kosmetiikka alalla töissä, joten kyllä näistä asioista jotain tiedänkin.


      • neba100
        miimii kirjoitti:

        yritä sitten sinä, myöskin "kaikkitietävä" mainita yksikin ainesosa jota ei olisi testattu eläimillä? tuo nyt vain sattuu olemaan täysi fakta. ja minä en ole samaa mieltä, siksi tänne kirjoitinkin ja halusin valaista teidän tyhjiä aukkojanne. olen kosmetiikka alalla töissä, joten kyllä näistä asioista jotain tiedänkin.

        sentään... Ryydy sä kosmetiikka alaas. Oot varmaa ylpee uravalinnastas.
        Eiköhän ei testatut tuotteet ole ei testattuja.


      • miimii kirjoitti:

        ettepä tekään näytä tietävän mistään mitään.. kaikki kosmetiikka tuotteet jota käytätte (kyllä, kaikki!) on testattu jossain määrin eläimillä. tuotteessa voidaan sanoa että ei eläintestattu, mutta tosiassa jokainen aine mitä tuote sisältää on pitänyt testauttaa eläimillä että sitä saadaan ylipäätään myydä, tämän takia valmista tuotetta ei ole tarvinnut testata joten firmat voivat laittaa ei eläinkokeille merkinnät tuotteisiinsa.

        ja sitten toisekseen, eläinkokeet lopetetaan/on lopetetti (kummin se nyt olikaan) koska uusia ainesosia kosmetiikkaan ei enään käytetä, tämänhetkiset ainekset ovat jo valmiiksi testattuja ja todettu vaarattomiksi niitä on ihan riittävästi.

        todella naurettavaa ininää tuollainen.. tottakai aineet on jossain testattava, ja esim hiiret ovat nyt pienempi hävikki ihmiskunnalle kuin tuhannet ihmiset. kasvakaa nyt se 5-10 vuotta ja miettikää asioita sitten uudestaan.

        Miimii, ja ikää oli? Sä taidat olla ite siellä töissä, koska ei kukaan eläinrakas sanoisi noin, tai sitten et ole vain eläinrakas. Ei kaikkia tuotteita testata eläimillä ja jos testataankin miksi täytyy tehdä jtn meikkejä?!

        Rumat meikkaavat. Niin sanoo kaikki.


      • Nimetön
        neba100 kirjoitti:

        sentään... Ryydy sä kosmetiikka alaas. Oot varmaa ylpee uravalinnastas.
        Eiköhän ei testatut tuotteet ole ei testattuja.

        Hyi ku ekan kerran kuulin että eläinkokeitä tehdään vaan sen takia että jokku diivat voi käyttää niitä,mutta pittäää vielä kysyä että tietääkö joku etttä käytetäänkö kanebo meikki tuotteissa eläinkokeita?


    • Nahimana

      oon samaa mielt ja täs viel vähän lisäyst:

      eläin kuolee kokeisiin lähestulkoon aina
      joskus tehdään semmosii kokeit et pannaan koirat juoksee 7 kilsaa ja lopetetaan sen jälkeen,siis HALOO!mitä järkee tos hommas on?

    • ... on aivan kauheaa kun testataaan eläimillä. Jotkut ihmiset eivät tajua sitä, koska he eivät ajattele sitä ihan perinpohajasesti vaan, että jaa no ne vaan testataan sillein ja sillein ja ei niille eläimille tapahdu mitään. OIJEAH, KYLLÄ TAPAHTUU!! Suurin osa niistä eläimistä KUOLEE!!! Eläimillä on ihan samanlainen oikeus elää kuin ihmisilläkin. Jos eläimet olisivat tarkoitettu testattaviksi niillä olisi "erikoisia kykyjä", että ne ei kuolisi tai mitään muutakaan semmoista. Jos halutaan tehdä jtn tyhmiä meikkejä niin TESTATKAA IHMISILLÄ!!!! Meikkientekijä voisi ite tunkea ekana sitä jtn meikkiä silmäänsä ja viiltää itseensä haavan ja tunkee sinne jtn töhnää!!
      Itse ei käytä meikkiä tai jos käytänkin minulla on EI eläintestattuja meikkejä. >:<

      Ottakaa Kantaa!!

      Ja muuten olen siis samaa mieltä ^^

      • heh

        Lapsoset on lukeneet taas juttuja erinäisiltä ei eläinkokeille-propaganda sivuilta :) Hankkikaa puolueetonta tietoa.


      • heh kirjoitti:

        Lapsoset on lukeneet taas juttuja erinäisiltä ei eläinkokeille-propaganda sivuilta :) Hankkikaa puolueetonta tietoa.

        .. olen nähnyt kun testataan eläimiin kaiken laista JA SE ON AIVAN KAMMOTTAVAA!!
        Että en oo tainnut keksii tota juttuu et testattais eläimillä.


    • Human=Shit

      EI ELÄIMIÄ SAA RÄÄKÄTÄ JA TAPPAA SEN TAKIA ETTÄ IHMISILLÄ ON KIVÁA! MUN MIELESTÄ PALJO ENNEMMIN ESIM: ELINKAUTIS VANKEJA VOITAISIIN KÄYTTÄÄ KOKEISIIN! JÄTTÄKÄÄ LUONTO JA ELÄIMET RAUHAAN!!!!!!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe