mikä olen kiinalaiselta horoskoopiltani jos olen syntynyt 12.03.93 eli olen kalat horoskoopiltani...
mikä olen jos
3
309
Vastaukset
- Minäpä minä
mitä se kertoo minusta
- liekki
Kukosta on sanottu:
Kukot ovat koreita ihmisiä. Ulkonäkö on heille erit. merkittävä asia ja yrittävät kohentaa sitä jatkuvasti - he eivät ole ikinä tyytyväisiä siihen miltä näyttävät.
Kukot ovat myös ystävällisiä, miellyttäviä ja huomaavaisia.
Kriisejä kohdatessaan he toimivat kekseliäästi ja taitavasti.
Kukot ovat kyllin viisaita ottamaan elämän sellaisena kuin se vastaan tulee ja säilyttääkseen rennon suhtautumistapansa. He ovat aidosti itsenäisiä eivätkä luota muihin kuin itseensä tarvitessaan moraalista tukea tai ratkaisuja ongelmiinsa.- Minäpä minä
kiitos vastauksesta! tuo mitä kukosta on sanottu niin lähes kaikki pätee minuun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213711- 162665
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3792066Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391899- 271731
- 311647
- 321609
- 141277
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671202- 121131