mikä olen kiinalaiselta horoskoopiltani jos olen syntynyt 12.03.93 eli olen kalat horoskoopiltani...
mikä olen jos
3
327
Vastaukset
- Minäpä minä
mitä se kertoo minusta
- liekki
Kukosta on sanottu:
Kukot ovat koreita ihmisiä. Ulkonäkö on heille erit. merkittävä asia ja yrittävät kohentaa sitä jatkuvasti - he eivät ole ikinä tyytyväisiä siihen miltä näyttävät.
Kukot ovat myös ystävällisiä, miellyttäviä ja huomaavaisia.
Kriisejä kohdatessaan he toimivat kekseliäästi ja taitavasti.
Kukot ovat kyllin viisaita ottamaan elämän sellaisena kuin se vastaan tulee ja säilyttääkseen rennon suhtautumistapansa. He ovat aidosti itsenäisiä eivätkä luota muihin kuin itseensä tarvitessaan moraalista tukea tai ratkaisuja ongelmiinsa.- Minäpä minä
kiitos vastauksesta! tuo mitä kukosta on sanottu niin lähes kaikki pätee minuun :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1285289Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1072022- 1381438
- 1061282
- 981279
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate1871121Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll271059- 481053
Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g651010IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57861