BLÄÄÄH!!!

Anselmi K

Miksei kukaan enää, muutamaa tapausta lukuunottamatta, uskalla laittaa kuvaa profiiliin? Olisi mukava tietyissä tapauksissa katsoa kirjoittajan profiilista, millainen vastapuolen pelaaja on ulkonäöltään...
Kuten huomaatte, minusta on tullut asiallinen herrasmies. Enää en häröile tai muutenkaan kirjoittele sekavia! Mafia kävi runtelemassa minua enemmän oikeistolaiseksi, niin tavoiltaan kuin sanoiltaan.

12

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aliisa

      mun mielestä se just on hyvä,kun voi kirjotella ihan mitä vaan tälläin anonyyminä,kukaan ei tiedä minkälainen kuvatus on keskustelukumppanina ;))

      • Mutta itse henkilökohtaisesti en halua esiintyä ilman tunnistettavaa kuvaa ja kunnon profiilia. Aivan sydäntä särkee lukea jonkun profiilia, jossa ei ole kuvaa ja jokaisessa kysymyksessä vastauksena on: EN HALUA KERTOA. Silloin on kyllä epäilyttävä olo! Tarkoitan, etten voi tietää mitään kanssani kommentoivasta henkilöstä. Jos ei kuvaa, niin ainakin kunnon profiili, josta käy ilmi muutama pikku seikka.


    • kipparinoma

      säästääkseni vastapuolen silmiä...siksi en laita todella karseaa kuvaani esille....:o))))))))))

    • SydäN-Ystävä

      sanoa,että olen siskoni kanssa aikas lailla saman näköinen,kuppikokoa myöten.....sori sisko ;))))

      • Anselmi K

        Koskaan en ole vastaanottanut näin suurta vastausten vyöryä! Kiitos siitä, nyt ymmärrän MIKSEI... Taidan itsekkin poistaa naamani profiilistani, joka muuten ei tottele nimimerkkiä Anselmi K.... :) Kiva olla tosiaan anonyymi! ;)


    • yksitypy

      kanahäkki. Vai vielä kuva pitäis laittaa.
      Mua ei kyllä kattelis itse pir....kaan :=)))
      Missä se sun kuva on? *katsoo Anselmin proffiilia, vaan ei näy*

      • Anselmi K

        Esiinnyn näillä sivuilla tasan kahdella nimellä, toinen on rekisteröity ja toinen on tämä Anselmi K. Koska tuo rekisteröity "nikki" ei koskaan vastaanota viestejä takaisin, olen luopunut sen käytöstä. Se on kuitenkin olemassa ja se on tuttu monella, myös sinulle YKSITYPY!


      • yksitypy
        Anselmi K kirjoitti:

        Esiinnyn näillä sivuilla tasan kahdella nimellä, toinen on rekisteröity ja toinen on tämä Anselmi K. Koska tuo rekisteröity "nikki" ei koskaan vastaanota viestejä takaisin, olen luopunut sen käytöstä. Se on kuitenkin olemassa ja se on tuttu monella, myös sinulle YKSITYPY!

        minä en pidä ollenkaan tuosta sun salailusta.
        Alas nyt kertoo mikä se toinen nikkis on?
        Ja miksi kirjoitit tuon yksitypy isolla?
        Ihan selvästi et oikein pidä minusta :=((((


      • Anselmi K
        yksitypy kirjoitti:

        minä en pidä ollenkaan tuosta sun salailusta.
        Alas nyt kertoo mikä se toinen nikkis on?
        Ja miksi kirjoitit tuon yksitypy isolla?
        Ihan selvästi et oikein pidä minusta :=((((

        Eipä taida Yksitypy tietää, ken on täällä! Syy miksi kirjoitin/kirjoitan nikkisi isolla on klassinen: arvostan sinua ihmisenä, kaverina ja globalisaation yhtenä osani niin paljon, että osoitan kunnioitukseni kirjoittamalla nimimerkkisi isolla kirjaimella. Toivottavasti sinä et pahasta? Mielestäni ainoa väärä asia on, etten voi esiintyä oikealla nimimerkilläni ja kiusaan sinua näin. Tilanteeseen ei kuitenkaan ole luvassa muutosta. Hyvää juhannusta, sinulle Yksitypy! :)


      • yksitypy
        Anselmi K kirjoitti:

        Eipä taida Yksitypy tietää, ken on täällä! Syy miksi kirjoitin/kirjoitan nikkisi isolla on klassinen: arvostan sinua ihmisenä, kaverina ja globalisaation yhtenä osani niin paljon, että osoitan kunnioitukseni kirjoittamalla nimimerkkisi isolla kirjaimella. Toivottavasti sinä et pahasta? Mielestäni ainoa väärä asia on, etten voi esiintyä oikealla nimimerkilläni ja kiusaan sinua näin. Tilanteeseen ei kuitenkaan ole luvassa muutosta. Hyvää juhannusta, sinulle Yksitypy! :)

        olet Anselmi K. Tuosta sun kirjoitustyylistä yritin jotain tuttua löytää, mutta en tiedä kuka voisit olla. Ehkä se ajan myötä selviää :=)))
        Jokatapauksessa Hyvää Jussia sinullekin :=)))


      • Anselmi K
        yksitypy kirjoitti:

        olet Anselmi K. Tuosta sun kirjoitustyylistä yritin jotain tuttua löytää, mutta en tiedä kuka voisit olla. Ehkä se ajan myötä selviää :=)))
        Jokatapauksessa Hyvää Jussia sinullekin :=)))

        Kun olen saanut sinut tajuamaan, että minä olen vain ihminen, kaiken lisäksi vielä täysin normaali ihminen, kerron sinulle oikean nimeni. HYVÄÄ ja RATKIRIEMUKASTA JUHANNUSTA!

        P.S Älä turhaan murehdi oikeaa identiteettiäni vaan vietä läheistesi kanssa ikimuistoinen jussi. En todellakaan tarkoita mitään pahaa eikä minulla ole tarkoitus "vongata" tai jotain.


      • yksitypy evk
        Anselmi K kirjoitti:

        Kun olen saanut sinut tajuamaan, että minä olen vain ihminen, kaiken lisäksi vielä täysin normaali ihminen, kerron sinulle oikean nimeni. HYVÄÄ ja RATKIRIEMUKASTA JUHANNUSTA!

        P.S Älä turhaan murehdi oikeaa identiteettiäni vaan vietä läheistesi kanssa ikimuistoinen jussi. En todellakaan tarkoita mitään pahaa eikä minulla ole tarkoitus "vongata" tai jotain.

        olenko pitänyt sinua sitten jotain muuna kuin ihmisenä??
        Jos olen jotain huuhaalla joskus sanonut, niin vannon että en ole mitään pahaa tarkoittanut. Se ollut tätä huuhaata, elikkä leikkiä.
        Vähän paha juhannusfiilis nyt jää, kun noin sanoit :=(( Mutta anna anteeksi, jo olen jotenkin loukannut. Ja hyvää Jussia sullekin :=)))))
        Ja tuosta vonkailusta oikeestaan ihan tykkään.
        Tietenkin leikisti :=)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe