Nyt on kaupat

lähellä toteutua,

mutta haluanpa lisävalaistusta asiaan. Eli on toimiva laite MPS Mazda? Eräässä testissä kellotettiin 5,9s. sataseen vaikka luvataan 6,6s. Olikohan lastutettu? Onko muuten vikoja? Kiitän. p.s. ja bemari-pojat voi unohtaa provokirjoitukset, en noteeraa niitä minään...

8

2099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entistä kauempana

      "Eli on toimiva laite MPS Mazda?"

      Kysymyksen muotoilu on epäselvä, mutta jos tarkoitus oli kysyä että onko toimiva laite niin viehän se paikasta toiseen siinä missä joku muukin auto.

      "Eräässä testissä kellotettiin 5,9s. sataseen vaikka luvataan 6,6s. Olikohan lastutettu?"

      Ei ollut.

      "Onko muuten vikoja?"

      Suomessa noita on myyty muutama kappale, toivotaan nyt kovin että nämä muutama ihminen lukisi tätä palstaa ja vaivautuisivat vastaamaan että ajettuaan sen muutama tuhat kilometriä, vikoja ei ole esiintynyt.

      • tuota MPS:sää

        on muuten myyty? Enpä usko että kovinkaan hyvin...liikenteessä olen nähnyt yhden MPS:n ja sekin Norjassa. Liikkeillä samat käytetyt yksilöt myynnissä kuukaudesta toiseen...Onkohan Mazdaksi liian kallis? Kuitenkin mm urheiluautovertailussa sai melko musertavan arvion...


      • in your
        tuota MPS:sää kirjoitti:

        on muuten myyty? Enpä usko että kovinkaan hyvin...liikenteessä olen nähnyt yhden MPS:n ja sekin Norjassa. Liikkeillä samat käytetyt yksilöt myynnissä kuukaudesta toiseen...Onkohan Mazdaksi liian kallis? Kuitenkin mm urheiluautovertailussa sai melko musertavan arvion...

        ass, dumbass


      • hohhoijaajaa
        in your kirjoitti:

        ass, dumbass

        Tätä se sitten teettää kun yrittää asiallisesti kysyä jotain...


      • VinnyJones
        tuota MPS:sää kirjoitti:

        on muuten myyty? Enpä usko että kovinkaan hyvin...liikenteessä olen nähnyt yhden MPS:n ja sekin Norjassa. Liikkeillä samat käytetyt yksilöt myynnissä kuukaudesta toiseen...Onkohan Mazdaksi liian kallis? Kuitenkin mm urheiluautovertailussa sai melko musertavan arvion...

        Mistähän vertailusta puhut? TM:n omassa lähinnä moitetta saivat istuimet, jotka eivät tarjonneet riittävästi sivutukea rata-ajossa. Pisteissä ainoa seiska tuli niinkin oleellisesta asiasta kuin moottorin äänestä. Mitsu ja Subaru saivat kyllä paremmat pisteet, mutta MPS ei olekaan mikään ralliauton aihio.


      • VinnyJones kirjoitti:

        Mistähän vertailusta puhut? TM:n omassa lähinnä moitetta saivat istuimet, jotka eivät tarjonneet riittävästi sivutukea rata-ajossa. Pisteissä ainoa seiska tuli niinkin oleellisesta asiasta kuin moottorin äänestä. Mitsu ja Subaru saivat kyllä paremmat pisteet, mutta MPS ei olekaan mikään ralliauton aihio.

        MPS6 Mazdaa on myyty Suomessa nyt noin 50 kpl, uusia rahdataan kokoajan maahan. Elokuussa taitaa tulla seuraava satsi. Eli jos värillä ei ole väliä, niin uuden MPS:m saa melko nopeastikin. En ole ihan varma, onko tälle mallille edes tarkkaa myyntitavoitetta.

        Itse olen yrittänyt vääntää MPS:ää omalle kukkarolleni sopivaan hintaan useastakin Mazda-liikkestä, mutta näemmä pitävät esittelyautojakin mieluummin pölyttymässä kuin myyvät niitä. Yritän siis saada n. 5000 euroa (ja mielellään enemmänkin) pois myyjän ekasta tarjouksesta (itselläni on n. 2v vanha alle 20tkm ajettu vaihtoauto). On se vaan kumma, kun Delta-autossa jotkut Fiatin ja Kian ostajat saavat vaikka mitä alennuksiä, mutta Mazdassa ei tulla yhtään ostajaa vastaan. Kyllä tuossa 50000 euron hintaluokassa pitäis olla jo vähän tinkimisvaraakin.

        Ilmoitelkaa, jos saatte jostain hyvän diilin, haen sitten itsekin oman Mazdani sieltä samasta liikkestä. Hyvän käytetynkin MPS:n toki kelpuuttaisin, mutta niitäkään ei pahemmin ole tarjolla. Kaikki enemmän ajetut taitavat olla liikkeiden esittelyautoja eli ovat saaneet varmaan kenkää kunnolla.


      • uber alles
        james_burton kirjoitti:

        MPS6 Mazdaa on myyty Suomessa nyt noin 50 kpl, uusia rahdataan kokoajan maahan. Elokuussa taitaa tulla seuraava satsi. Eli jos värillä ei ole väliä, niin uuden MPS:m saa melko nopeastikin. En ole ihan varma, onko tälle mallille edes tarkkaa myyntitavoitetta.

        Itse olen yrittänyt vääntää MPS:ää omalle kukkarolleni sopivaan hintaan useastakin Mazda-liikkestä, mutta näemmä pitävät esittelyautojakin mieluummin pölyttymässä kuin myyvät niitä. Yritän siis saada n. 5000 euroa (ja mielellään enemmänkin) pois myyjän ekasta tarjouksesta (itselläni on n. 2v vanha alle 20tkm ajettu vaihtoauto). On se vaan kumma, kun Delta-autossa jotkut Fiatin ja Kian ostajat saavat vaikka mitä alennuksiä, mutta Mazdassa ei tulla yhtään ostajaa vastaan. Kyllä tuossa 50000 euron hintaluokassa pitäis olla jo vähän tinkimisvaraakin.

        Ilmoitelkaa, jos saatte jostain hyvän diilin, haen sitten itsekin oman Mazdani sieltä samasta liikkestä. Hyvän käytetynkin MPS:n toki kelpuuttaisin, mutta niitäkään ei pahemmin ole tarjolla. Kaikki enemmän ajetut taitavat olla liikkeiden esittelyautoja eli ovat saaneet varmaan kenkää kunnolla.

        Saksasahan noita on jo aika hyvin käytettyinäkin.

        Noin 42000 eurolla saa halvimmillaan, verot siis maksettuna.


      • uber alles kirjoitti:

        Saksasahan noita on jo aika hyvin käytettyinäkin.

        Noin 42000 eurolla saa halvimmillaan, verot siis maksettuna.

        Nykyinen auto pitäisi ensin myydä yksityiselle ja kokemuksesta tiedän, että se ei kovin helposti nettiautossa, keltaisessa pörssissä ym. palveluissa onnistu.

        Autoliikkeillä tuntuu olevan nuiva asenne Saksasta tuotuihin autoihin, joihinkin liikkeisiin ne eivät kelpaa ollenkaan. Ne harvat liikkeet, jotka sitten ottavat vastaan, niin hyvittävät niistä naurettavasti suomi-autoihin verrattuna.

        Eli Saksasta tuotu MPS pitäisi ajaa loppuun asti tai saada sekin sitten aikanaan myytyä niille renkaanpotkijoille, joita Nettiauton ilmoitukset houkuttelevat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe