Suuseksin saaminen naiselta on yksi miehisen seksuaalisen elämän kulmakivistä. Kun sitä on kerran saanut, voi kuolla ylpeänä. Suuseksi kuuluu samaan kategoriaan kuin seksi kahden naisen kanssa, tai anaaliseksi. Se on yksinkertaisesti koettava.
Kuitenkin suuseksi jää noin 85% miehistä vain fantasiaksi. Syitä ovat yleensäkin muunkin seksin puute/ei löydy naista, tai jos löytyy, nainen ei missään nimessä halua antaa suuseksiä. Tämän seurauksena harmillisen moni mies kuolee tyytymättömänä.
Suuseksi on jotain elämää suurempaa. Se on uskomaton seksuaalinen kokemus. Vahva, voimakas kokemus joka on "loppuun asti vietynä" mieletön juttu. Jos mahdollista, kannattaa jopa kerran elämässään maksaa reilusti suuseksistä naiselle, joka työskentelee ko. alalla. Ainakin vielä kun se on lain mukaan laillista.
Suuseksi - monien miesten unelma
23
10905
Vastaukset
- Ms.Orral
Voin sanoa suoraan olevani erittäin taitava suuseksissä, kaikki variaatiot onnistuu ja miehet jotka käsittelyyni ovat päässeet ovat kehuneet sanoin, joita missään muussa yhteydessä tuskin innostuisivat käyttämään, jopa ne miehet jotka ovat käyneet ammattilaisten luona asettavat taitoni edelle, ammattilaisilta puuttuu intohimo ja sitä on vaikea näytellä;)
Mutta.........
Kun kolmekymmentä vuotta tulee miehellä mittariin tilanne kääntyy, pitävät edelleen toki suuseksistä paljon, mutta naisen nautinto menee oman edelle, silloin mies jo malttaa antaa naiselle suuseksiä rauhassa ja tuossa ikäluokassa yleisin puute miehellä on se, että vaimo ei halua itseään nuoltavan, ei se etteikö vaimo suihin ottaisi.
Näkemykseni pohjautuu kokemukseen, ihanaa kun miehetkin kypsyvät ainakin tässä asiassa:)- Outoa
Mistä se naiset sitten johtuu ettei tuossa ikävaiheessa jotkut naiset enää haluakaan saada mieheltään kieltä..?
:)
- cindy45
moikka siellä
olen myös ymmärtänyt ettei naiset anna suusexiä miehille
tosi harmi koska itse pidän siitää aivan jumalattomasti
voisin antaa / ja myös vastaanottaa sitä vaikka ja kuinka kauan
naiset - arvostakaa enemmän mitä miehenne haluaa-
aloittakaa silleen pikkuhiljaa-vähäsen maistelemalla - kyl se siitä sitten luonnistuu...ja iän myötä tulette rakastamaan sitä
mikä sen parempaa kun nähdä että partnerinne nauttii - puoli ruokaa
kivaa jussia kaikille- imettävä
kiva että sinunlaisiasi naisia löytyy... olen muuten läheltä Espoota ;)
- cindy45/espoo
imettävä kirjoitti:
kiva että sinunlaisiasi naisia löytyy... olen muuten läheltä Espoota ;)
jep jep.....
kyllä meitä naisia vielä on jotka tykkäävät - dont worry
cindy
- n20
Done, done and done. Ja oli kivaa. Elkää miehet huoliko, kyllä meitä suuseksin antamisesta pitäviä naisiakin löytyy.
- ihan
Pidätkö ihan niin paljon suihinottamisesta, että kiihotut siitä itse?
- Rinkeli
ihan kirjoitti:
Pidätkö ihan niin paljon suihinottamisesta, että kiihotut siitä itse?
ainakin! Ehdottomasti!
- mahtavaa!
Rinkeli kirjoitti:
ainakin! Ehdottomasti!
Olen luullut, että suihinotto on naisille "pakkopullaa", ikävä velvollisuus. Kostutko siis jo pelkästä suihinotosta, ilman että sinua hyväillään?
- Rinkeli
mahtavaa! kirjoitti:
Olen luullut, että suihinotto on naisille "pakkopullaa", ikävä velvollisuus. Kostutko siis jo pelkästä suihinotosta, ilman että sinua hyväillään?
...luulen että se on naiseen sisäänrakennettu miellyttämisen halu joka mulla lähinnä seksissä esiintyy...mä kiihotun ihan valtavasti kun mies kiihottuu, se ei oo mitenkään teeskentelyä tai liiottelua vaan yksinkertaisesti mulla syke nousee miljoonaan ja pillu kostuu, nännit kovettuu ja himo sykkii koko vartalossa, kun saan miehen voihkimaan nautinnosta...
Tietty!!!! mä myöskin rrrrakastan sitä tunnetta kun kalu kasvaa täyteen mittaansa mun suussa, tunnen sen sykkeen ja suonikkuuden, sen maku on (yleensä!) kiihottava ja kun vielä lisäks näkee miehen silmät, miten nautinto muuttaa niiden ilmeen - WAU - se vaan on niin hyvää, kivaa ja kiihottavaa! Kaiken kruuna se jos mies osaa juuri oikein ottaa hiuksista tiukan otteen (tai pään takaa) ja "käskyttää" imemään ja lopuksi nielemään. Tässä yhteydessä tykkään tulla kutsutuksi alistavilla, halventavilla nimityksillä niinku lutka, huora jne jne
Jos naisella on herkkä oksennusrefleksi tai ei kerrassaan tykkää kullin mausta tai on vaikka hankaluuksia hengittää nenän kautta tms niin varmasti on inhottavaa hommaa, eikä sais kyllä pakottaa...voi mennä varmaan seksihalut ihan kokonaan.
Mulla toisin ja onneksi mieheni tykkää kun otan poskeen =) - Nainen- 69
mahtavaa! kirjoitti:
Tykkään todella paljon ottaa mieheltä suihin...
Kiihotun itse ja saankin joskus orkun samaan aikaa kun mies tulee suuhuni, vaikken itse olisi tai mies ei ole koskenut mitenkään minuun... - Tia;0)
Rinkeli kirjoitti:
...luulen että se on naiseen sisäänrakennettu miellyttämisen halu joka mulla lähinnä seksissä esiintyy...mä kiihotun ihan valtavasti kun mies kiihottuu, se ei oo mitenkään teeskentelyä tai liiottelua vaan yksinkertaisesti mulla syke nousee miljoonaan ja pillu kostuu, nännit kovettuu ja himo sykkii koko vartalossa, kun saan miehen voihkimaan nautinnosta...
Tietty!!!! mä myöskin rrrrakastan sitä tunnetta kun kalu kasvaa täyteen mittaansa mun suussa, tunnen sen sykkeen ja suonikkuuden, sen maku on (yleensä!) kiihottava ja kun vielä lisäks näkee miehen silmät, miten nautinto muuttaa niiden ilmeen - WAU - se vaan on niin hyvää, kivaa ja kiihottavaa! Kaiken kruuna se jos mies osaa juuri oikein ottaa hiuksista tiukan otteen (tai pään takaa) ja "käskyttää" imemään ja lopuksi nielemään. Tässä yhteydessä tykkään tulla kutsutuksi alistavilla, halventavilla nimityksillä niinku lutka, huora jne jne
Jos naisella on herkkä oksennusrefleksi tai ei kerrassaan tykkää kullin mausta tai on vaikka hankaluuksia hengittää nenän kautta tms niin varmasti on inhottavaa hommaa, eikä sais kyllä pakottaa...voi mennä varmaan seksihalut ihan kokonaan.
Mulla toisin ja onneksi mieheni tykkää kun otan poskeen =)olen seuraillut kirjoitteluasi ja on kiva huomata, että maailmassa on muitakin yhtä "kieroutuneita" naisia kuin minä :) *nauraa*. Vieläkin liian usein ajatellaan, että naiset ovat "pimeässä-peitonalla"-tyyppejä, mutta niinhän ei toki ole :)
Tähän sinun kirjoitukseen piti vastata jo siksi, kun se on asiasisällöltään juuri sellainen kuin itsekin asiasta ajattelen...
Ja vastaus vielä siihen alkuperäiseen kysymykseen: Todellakin kiihotun niin, että kostun. Kyllä minä ainakin omissa fantasioissani myös annan suuhoitoja. Miehinen elin on jumalaisen kaunis ja makoinen, kun sitä pääsee tutkiskelemaan ja maistelemaan. Ja kuten Rinkeli sanoi jo... se miehen kokema nautinto ja äännähdykset sen merkkinä ei voi olla kiihottamatta ainakaan minua. Minä aina ajattelen sen myös molemminpuolisena vallan tunteena. Toisaalta mies on naisen "armoilla" kun voihkii ja tärisee nautinnosta. Toisaalta taas voidaan ajatella, että nainen on antautunut miehelle täysin (mielellään, mutta silti). Vallankäyttö on myös sitä, että mies nai suuhun ja pitää hiuksista kiinni... on siinä vaan niin paljon kaikkea, että kostuin jo tästäkin ajatuksesta :) - eimakuaei
Rinkeli kirjoitti:
Mulla toisin ja onneksi mieheni tykkää kun otan poskeen =)Puhdas kulli, kuten sen aina pitää olla, ei maistu muulle kuin mahdollisesti suihkugeelille. Ei kai kukaan ime kullia, jota ei ole juuri hetki sitten pesty ja kunnolla, hyi helvetti.
- Rinkeli
eimakuaei kirjoitti:
Puhdas kulli, kuten sen aina pitää olla, ei maistu muulle kuin mahdollisesti suihkugeelille. Ei kai kukaan ime kullia, jota ei ole juuri hetki sitten pesty ja kunnolla, hyi helvetti.
ilmeisesti makuaistini on todella tupakan runtelema...en kyllä ole koskaan polttanut mutta usein olen nähnyt niin tehtävän. =)
Puhdas iho tuoksuu ja maistuu - (minun mielestäni!) eri ihmisillä hiukan erilaiselta, mutta uskoakseni jokainen tuoksuu ja maistuu jollekin - totta!
Nainen- 69 kirjoitti:
Tykkään todella paljon ottaa mieheltä suihin...
Kiihotun itse ja saankin joskus orkun samaan aikaa kun mies tulee suuhuni, vaikken itse olisi tai mies ei ole koskenut mitenkään minuun...Saat orgasmin suihinotosta?! Enpä ole aiemmin kuullut vastaavaa, oletpa oikein joka miehen unelma :)
- miesvaa
Rinkeli kirjoitti:
Mulla toisin ja onneksi mieheni tykkää kun otan poskeen =)ollapa itsellänikin yhtä kiihkeä vaimo...
- lukea
Tia;0) kirjoitti:
olen seuraillut kirjoitteluasi ja on kiva huomata, että maailmassa on muitakin yhtä "kieroutuneita" naisia kuin minä :) *nauraa*. Vieläkin liian usein ajatellaan, että naiset ovat "pimeässä-peitonalla"-tyyppejä, mutta niinhän ei toki ole :)
Tähän sinun kirjoitukseen piti vastata jo siksi, kun se on asiasisällöltään juuri sellainen kuin itsekin asiasta ajattelen...
Ja vastaus vielä siihen alkuperäiseen kysymykseen: Todellakin kiihotun niin, että kostun. Kyllä minä ainakin omissa fantasioissani myös annan suuhoitoja. Miehinen elin on jumalaisen kaunis ja makoinen, kun sitä pääsee tutkiskelemaan ja maistelemaan. Ja kuten Rinkeli sanoi jo... se miehen kokema nautinto ja äännähdykset sen merkkinä ei voi olla kiihottamatta ainakaan minua. Minä aina ajattelen sen myös molemminpuolisena vallan tunteena. Toisaalta mies on naisen "armoilla" kun voihkii ja tärisee nautinnosta. Toisaalta taas voidaan ajatella, että nainen on antautunut miehelle täysin (mielellään, mutta silti). Vallankäyttö on myös sitä, että mies nai suuhun ja pitää hiuksista kiinni... on siinä vaan niin paljon kaikkea, että kostuin jo tästäkin ajatuksesta :)Kiihottavaa lukea kuvailuasi suihinotosta, huh... :)
- neitiNöpö
mahtavaa! kirjoitti:
Mä rakastan myös suuseksiä ja jopa vaadin, että saan imeä mieheni kyrpää usein. Tai no jos tuota nyt voi vaatimukseksi sanoa...
Mikään maailmassa ei ole niin kiihottava tunne kuin rakkaan mieheni kalu mun suussa. Se kun mies pitää hiuksissa kiinni, määrää tahdin ja hieman alistaa. Tämä tyttö kastuu aivan totaalisesti ja on hulluna himosta. Parasta on jos voin samalla hieroa klitoristani vaikkapa tyynyyn tai johonkin vastaavaan. Näin saan todella helposti orgasmin samalla kuin mies laukeaa suuhuni. Nannaa :)
Kyllä suihinottamisesta ikävät velvoitteet ovat kaukana, uskokaa pois! Jos muuten ei tee mieli seksiä, niin suihinottamisen ehdottamisella mut saa kyllä taatusti syttymään heti! - ottaisitko
neitiNöpö kirjoitti:
Mä rakastan myös suuseksiä ja jopa vaadin, että saan imeä mieheni kyrpää usein. Tai no jos tuota nyt voi vaatimukseksi sanoa...
Mikään maailmassa ei ole niin kiihottava tunne kuin rakkaan mieheni kalu mun suussa. Se kun mies pitää hiuksissa kiinni, määrää tahdin ja hieman alistaa. Tämä tyttö kastuu aivan totaalisesti ja on hulluna himosta. Parasta on jos voin samalla hieroa klitoristani vaikkapa tyynyyn tai johonkin vastaavaan. Näin saan todella helposti orgasmin samalla kuin mies laukeaa suuhuni. Nannaa :)
Kyllä suihinottamisesta ikävät velvoitteet ovat kaukana, uskokaa pois! Jos muuten ei tee mieli seksiä, niin suihinottamisen ehdottamisella mut saa kyllä taatusti syttymään heti!sitten multa suihin, kun siitä niin tykkäät? :) Pliis?
- cindy45
Tia;0) kirjoitti:
olen seuraillut kirjoitteluasi ja on kiva huomata, että maailmassa on muitakin yhtä "kieroutuneita" naisia kuin minä :) *nauraa*. Vieläkin liian usein ajatellaan, että naiset ovat "pimeässä-peitonalla"-tyyppejä, mutta niinhän ei toki ole :)
Ja vastaus vielä siihen alkuperäiseen kysymykseen: Todellakin kiihotun niin, että kostun. Kyllä minä ainakin omissa fantasioissani myös annan suuhoitoja. Miehinen elin on jumalaisen kaunis ja makoinen, kun sitä pääsee tutkiskelemaan ja maistelemaan. Ja kuten Rinkeli sanoi jo... se miehen kokema nautinto ja äännähdykset sen merkkinä ei voi olla kiihottamatta ainakaan minua. Minä aina ajattelen sen myös molemminpuolisena vallan tunteena. Toisaalta mies on naisen "armoilla" kun voihkii ja tärisee nautinnosta. Toisaalta taas voidaan ajatella, että nainen on antautunut miehelle täysin (mielellään, mutta silti). Vallankäyttö on myös sitä, että mies nai suuhun ja pitää hiuksista kiinni... on siinä vaan niin paljon kaikkea, että kostuin jo tästäkin ajatuksesta :)ja nyt ollaan niin niin samoilla aaltopituudeilla että.......
=)
cindy - cindy45
ottaisitko kirjoitti:
sitten multa suihin, kun siitä niin tykkäät? :) Pliis?
niin...missäs olet *babe*
ja muuten : onhan se tärkee että muukin kemia natsaa.....ei nyt suihin oteta vaan sen takia...sehän on osa sitä koko hela pakettia - eiks vaan?
- näin?
Asiaa voisi lähestyä myös huumorin keinoin:
Miksi morsiamet hymyilevät alttarille kävellessään?
No, he riemuitsevat mielessään että: "Jess, ei enää ikinä suihinottoa, ei enää ikinä suihinottoa" :-)
Nimim. Tämän kokenut- cindy45
autsch..toi oli aika paha........
ja olen varma että toi tarina vois olla jopa totta joissakin tapauksissa
mutta onneks meitä on monex - eiks jeh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628