carillo

carillomies

mitäs hyviä drinkkejä carillosta voisi saada aikaan? :D

12

11174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cock Tail

      Käy katsomassa tuosta otsikon osoitteesta ja etsi kaikki Camparia sisältävät, niin korvaa vaan Campari Carillolla.

      • Champpari-hamppari

        Ei kai Carillossa mitään vikaa sinänsä – saa siitä tykätä kuka tykkääkin – mutta Champion on maultaan toki verrattomasti lähempänä esikuva-Camparia!

        Sekä Champion että Carillo ovat nykyisin saman firman (Pernod Ricard Finland) tuotteita. Kokopullo (0,7 l) Championia maksaa Alkossa (nyt kesällä 2014) 15,98 € ja Carillo vain 12,99 €, mutta Championin alkoholipitoisuus on vastaavasti selvästi korkeampi (28 % vs. 21 %).

        Se esikuva-Campari maksaakin sitten 19,99 €, vaikka Alkossa myytävä tavara on nykyisin vesitetty Carillon kanssa samaan ”välituotevahvuuteen” 21 %.

        Minun valintani näistä kolmesta on ilman muuta Champion, ainakin Alkossa asioidessani.


    • R.T

      Carillopiimä.Ihan totta,ennakkoluulot pois.
      Normaali "pitkä lasi",siis tämmönen perus gintonic kossukola lasi....carilloa 6-8cl kylmää kirnupiimää ja reilusti lusikalla/tikulla sekoitusta.Hyvää on.Useampikin carillo pullo on kesäkuumilla mennyt tuolla tavalla.

      • jeees

        Carilloo ja energiajuomaa. On muutes hyvää.


    • Don Carillo

      Parasta suoraan pullon suusta ja kerralla alas koko pullo;D

    • carillooop

      Vedät suoraa carilloo vaan 4-8cl shotteina. Tarpeeks kun oot niitä vetäny ni oksennus on taattu.

      • Anonyymi

        Katkerot eivät olekaan omimmillaan kaksin käsin juotuna.

        Pidän Carillosta, jopa sellaisenaan, mutta ei sitä määräänsä enempää juo.

        Pullo riittää minulla 3-4 iltaa.

        Terävä drinkki: puolet kossua/vodkaa, puolet Carilloa.

        4cl Carilloa, lasi täyteen appelsiinimehua.

        Kossu Carillo tai pelkkä Carillo voidaan myös pidentää appelsiinimehulla, bitterlemonilla, russianilla, tonicilla, greippilimulla, jaffalla....


    • sordiino

      Carillo-kossu-greippilimu.

    • Anonyymi

      Carillo on jo itsessään tavallaan juomasekoitus katkero, esikuvana vodka/karpalo drinkki. Carillosta saa aika monia drinkkejä aikaan ja varsinkin kesäisiä sellaisia kun käyttää runsaasti jäitä, blandiksena ihan vaan vesi tai sitten vaikka tuoremehu ja useimmat limut käy myös kunhan nyt mihinkään kokikseen ei ala sekoittamaan.

      • Anonyymi

        Korjaisin vielä sen verran että jäämurskaa mielummin kuin jääpaloja.


    • Anonyymi

      Carillon voi pidentää russianilla, tonicilla, appelsiinimehulla, bitterlemonilla, jaffalla, greippilimulla....

      Carilloa voi terästää vodkalla.

      Carillo sopii pikkulasillisena nautittavaksi sellaisenaan tai jäillä.

      Liikaa jatkeroa ei pidä kerralla nauttia, alkaa kyllä tökkimään jossain vaiheessa.

      Kossu-Carillo-appelsiinimehu on hyvä drinkki.

    • Anonyymi

      Negroni

      Ainekset
      1 mitta grogikatkeroa, kuten vaikka Carilloa
      1 mitta giniä, mielellään kuivaa
      1 mitta makeaa vermuttia
      Koristeeksi appelsiininkuorisuikale tai appelsiinisiivu
      Jääpaloja

      Valmistus
      Lisää grogikatkero, gini, ja vermutti on-the-rocks lasiin. Lisää jääpaloja. Sekoita. Koristele appelsiininkuorella tai -siivulla.

      Mielenkiintoista seurata hintojen kehitystä tästä viestiketjusta. Nyt vuonna 2025 0,7 L Campari maksaa alkossa 29,99 €.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe