carillo

carillomies

mitäs hyviä drinkkejä carillosta voisi saada aikaan? :D

12

11166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cock Tail

      Käy katsomassa tuosta otsikon osoitteesta ja etsi kaikki Camparia sisältävät, niin korvaa vaan Campari Carillolla.

      • Champpari-hamppari

        Ei kai Carillossa mitään vikaa sinänsä – saa siitä tykätä kuka tykkääkin – mutta Champion on maultaan toki verrattomasti lähempänä esikuva-Camparia!

        Sekä Champion että Carillo ovat nykyisin saman firman (Pernod Ricard Finland) tuotteita. Kokopullo (0,7 l) Championia maksaa Alkossa (nyt kesällä 2014) 15,98 € ja Carillo vain 12,99 €, mutta Championin alkoholipitoisuus on vastaavasti selvästi korkeampi (28 % vs. 21 %).

        Se esikuva-Campari maksaakin sitten 19,99 €, vaikka Alkossa myytävä tavara on nykyisin vesitetty Carillon kanssa samaan ”välituotevahvuuteen” 21 %.

        Minun valintani näistä kolmesta on ilman muuta Champion, ainakin Alkossa asioidessani.


    • R.T

      Carillopiimä.Ihan totta,ennakkoluulot pois.
      Normaali "pitkä lasi",siis tämmönen perus gintonic kossukola lasi....carilloa 6-8cl kylmää kirnupiimää ja reilusti lusikalla/tikulla sekoitusta.Hyvää on.Useampikin carillo pullo on kesäkuumilla mennyt tuolla tavalla.

      • jeees

        Carilloo ja energiajuomaa. On muutes hyvää.


    • Don Carillo

      Parasta suoraan pullon suusta ja kerralla alas koko pullo;D

    • carillooop

      Vedät suoraa carilloo vaan 4-8cl shotteina. Tarpeeks kun oot niitä vetäny ni oksennus on taattu.

      • Anonyymi

        Katkerot eivät olekaan omimmillaan kaksin käsin juotuna.

        Pidän Carillosta, jopa sellaisenaan, mutta ei sitä määräänsä enempää juo.

        Pullo riittää minulla 3-4 iltaa.

        Terävä drinkki: puolet kossua/vodkaa, puolet Carilloa.

        4cl Carilloa, lasi täyteen appelsiinimehua.

        Kossu Carillo tai pelkkä Carillo voidaan myös pidentää appelsiinimehulla, bitterlemonilla, russianilla, tonicilla, greippilimulla, jaffalla....


    • sordiino

      Carillo-kossu-greippilimu.

    • Anonyymi

      Carillo on jo itsessään tavallaan juomasekoitus katkero, esikuvana vodka/karpalo drinkki. Carillosta saa aika monia drinkkejä aikaan ja varsinkin kesäisiä sellaisia kun käyttää runsaasti jäitä, blandiksena ihan vaan vesi tai sitten vaikka tuoremehu ja useimmat limut käy myös kunhan nyt mihinkään kokikseen ei ala sekoittamaan.

      • Anonyymi

        Korjaisin vielä sen verran että jäämurskaa mielummin kuin jääpaloja.


    • Anonyymi

      Carillon voi pidentää russianilla, tonicilla, appelsiinimehulla, bitterlemonilla, jaffalla, greippilimulla....

      Carilloa voi terästää vodkalla.

      Carillo sopii pikkulasillisena nautittavaksi sellaisenaan tai jäillä.

      Liikaa jatkeroa ei pidä kerralla nauttia, alkaa kyllä tökkimään jossain vaiheessa.

      Kossu-Carillo-appelsiinimehu on hyvä drinkki.

    • Anonyymi

      Negroni

      Ainekset
      1 mitta grogikatkeroa, kuten vaikka Carilloa
      1 mitta giniä, mielellään kuivaa
      1 mitta makeaa vermuttia
      Koristeeksi appelsiininkuorisuikale tai appelsiinisiivu
      Jääpaloja

      Valmistus
      Lisää grogikatkero, gini, ja vermutti on-the-rocks lasiin. Lisää jääpaloja. Sekoita. Koristele appelsiininkuorella tai -siivulla.

      Mielenkiintoista seurata hintojen kehitystä tästä viestiketjusta. Nyt vuonna 2025 0,7 L Campari maksaa alkossa 29,99 €.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe