carillo

carillomies

mitäs hyviä drinkkejä carillosta voisi saada aikaan? :D

12

11176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cock Tail

      Käy katsomassa tuosta otsikon osoitteesta ja etsi kaikki Camparia sisältävät, niin korvaa vaan Campari Carillolla.

      • Champpari-hamppari

        Ei kai Carillossa mitään vikaa sinänsä – saa siitä tykätä kuka tykkääkin – mutta Champion on maultaan toki verrattomasti lähempänä esikuva-Camparia!

        Sekä Champion että Carillo ovat nykyisin saman firman (Pernod Ricard Finland) tuotteita. Kokopullo (0,7 l) Championia maksaa Alkossa (nyt kesällä 2014) 15,98 € ja Carillo vain 12,99 €, mutta Championin alkoholipitoisuus on vastaavasti selvästi korkeampi (28 % vs. 21 %).

        Se esikuva-Campari maksaakin sitten 19,99 €, vaikka Alkossa myytävä tavara on nykyisin vesitetty Carillon kanssa samaan ”välituotevahvuuteen” 21 %.

        Minun valintani näistä kolmesta on ilman muuta Champion, ainakin Alkossa asioidessani.


    • R.T

      Carillopiimä.Ihan totta,ennakkoluulot pois.
      Normaali "pitkä lasi",siis tämmönen perus gintonic kossukola lasi....carilloa 6-8cl kylmää kirnupiimää ja reilusti lusikalla/tikulla sekoitusta.Hyvää on.Useampikin carillo pullo on kesäkuumilla mennyt tuolla tavalla.

      • jeees

        Carilloo ja energiajuomaa. On muutes hyvää.


    • Don Carillo

      Parasta suoraan pullon suusta ja kerralla alas koko pullo;D

    • carillooop

      Vedät suoraa carilloo vaan 4-8cl shotteina. Tarpeeks kun oot niitä vetäny ni oksennus on taattu.

      • Anonyymi

        Katkerot eivät olekaan omimmillaan kaksin käsin juotuna.

        Pidän Carillosta, jopa sellaisenaan, mutta ei sitä määräänsä enempää juo.

        Pullo riittää minulla 3-4 iltaa.

        Terävä drinkki: puolet kossua/vodkaa, puolet Carilloa.

        4cl Carilloa, lasi täyteen appelsiinimehua.

        Kossu Carillo tai pelkkä Carillo voidaan myös pidentää appelsiinimehulla, bitterlemonilla, russianilla, tonicilla, greippilimulla, jaffalla....


    • sordiino

      Carillo-kossu-greippilimu.

    • Anonyymi

      Carillo on jo itsessään tavallaan juomasekoitus katkero, esikuvana vodka/karpalo drinkki. Carillosta saa aika monia drinkkejä aikaan ja varsinkin kesäisiä sellaisia kun käyttää runsaasti jäitä, blandiksena ihan vaan vesi tai sitten vaikka tuoremehu ja useimmat limut käy myös kunhan nyt mihinkään kokikseen ei ala sekoittamaan.

      • Anonyymi

        Korjaisin vielä sen verran että jäämurskaa mielummin kuin jääpaloja.


    • Anonyymi

      Carillon voi pidentää russianilla, tonicilla, appelsiinimehulla, bitterlemonilla, jaffalla, greippilimulla....

      Carilloa voi terästää vodkalla.

      Carillo sopii pikkulasillisena nautittavaksi sellaisenaan tai jäillä.

      Liikaa jatkeroa ei pidä kerralla nauttia, alkaa kyllä tökkimään jossain vaiheessa.

      Kossu-Carillo-appelsiinimehu on hyvä drinkki.

    • Anonyymi

      Negroni

      Ainekset
      1 mitta grogikatkeroa, kuten vaikka Carilloa
      1 mitta giniä, mielellään kuivaa
      1 mitta makeaa vermuttia
      Koristeeksi appelsiininkuorisuikale tai appelsiinisiivu
      Jääpaloja

      Valmistus
      Lisää grogikatkero, gini, ja vermutti on-the-rocks lasiin. Lisää jääpaloja. Sekoita. Koristele appelsiininkuorella tai -siivulla.

      Mielenkiintoista seurata hintojen kehitystä tästä viestiketjusta. Nyt vuonna 2025 0,7 L Campari maksaa alkossa 29,99 €.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe