mitäs hyviä drinkkejä carillosta voisi saada aikaan? :D
Vastaukset 12
- Cock Tail
Käy katsomassa tuosta otsikon osoitteesta ja etsi kaikki Camparia sisältävät, niin korvaa vaan Campari Carillolla.
- Champpari-hamppari
Ei kai Carillossa mitään vikaa sinänsä – saa siitä tykätä kuka tykkääkin – mutta Champion on maultaan toki verrattomasti lähempänä esikuva-Camparia!
Sekä Champion että Carillo ovat nykyisin saman firman (Pernod Ricard Finland) tuotteita. Kokopullo (0,7 l) Championia maksaa Alkossa (nyt kesällä 2014) 15,98 € ja Carillo vain 12,99 €, mutta Championin alkoholipitoisuus on vastaavasti selvästi korkeampi (28 % vs. 21 %).
Se esikuva-Campari maksaakin sitten 19,99 €, vaikka Alkossa myytävä tavara on nykyisin vesitetty Carillon kanssa samaan ”välituotevahvuuteen” 21 %.
Minun valintani näistä kolmesta on ilman muuta Champion, ainakin Alkossa asioidessani.
- R.T
Carillopiimä.Ihan totta,ennakkoluulot pois.
Normaali "pitkä lasi",siis tämmönen perus gintonic kossukola lasi....carilloa 6-8cl kylmää kirnupiimää ja reilusti lusikalla/tikulla sekoitusta.Hyvää on.Useampikin carillo pullo on kesäkuumilla mennyt tuolla tavalla.- jeees
Carilloo ja energiajuomaa. On muutes hyvää.
- Don Carillo
Parasta suoraan pullon suusta ja kerralla alas koko pullo;D
- carillooop
Vedät suoraa carilloo vaan 4-8cl shotteina. Tarpeeks kun oot niitä vetäny ni oksennus on taattu.
- Anonyymi
Katkerot eivät olekaan omimmillaan kaksin käsin juotuna.
Pidän Carillosta, jopa sellaisenaan, mutta ei sitä määräänsä enempää juo.
Pullo riittää minulla 3-4 iltaa.
Terävä drinkki: puolet kossua/vodkaa, puolet Carilloa.
4cl Carilloa, lasi täyteen appelsiinimehua.
Kossu Carillo tai pelkkä Carillo voidaan myös pidentää appelsiinimehulla, bitterlemonilla, russianilla, tonicilla, greippilimulla, jaffalla....
- sordiino
Carillo-kossu-greippilimu.
- Anonyymi
Carillo on jo itsessään tavallaan juomasekoitus katkero, esikuvana vodka/karpalo drinkki. Carillosta saa aika monia drinkkejä aikaan ja varsinkin kesäisiä sellaisia kun käyttää runsaasti jäitä, blandiksena ihan vaan vesi tai sitten vaikka tuoremehu ja useimmat limut käy myös kunhan nyt mihinkään kokikseen ei ala sekoittamaan.
- Anonyymi
Korjaisin vielä sen verran että jäämurskaa mielummin kuin jääpaloja.
- Anonyymi
Carillon voi pidentää russianilla, tonicilla, appelsiinimehulla, bitterlemonilla, jaffalla, greippilimulla....
Carilloa voi terästää vodkalla.
Carillo sopii pikkulasillisena nautittavaksi sellaisenaan tai jäillä.
Liikaa jatkeroa ei pidä kerralla nauttia, alkaa kyllä tökkimään jossain vaiheessa.
Kossu-Carillo-appelsiinimehu on hyvä drinkki. - Anonyymi
Negroni
Ainekset
1 mitta grogikatkeroa, kuten vaikka Carilloa
1 mitta giniä, mielellään kuivaa
1 mitta makeaa vermuttia
Koristeeksi appelsiininkuorisuikale tai appelsiinisiivu
Jääpaloja
Valmistus
Lisää grogikatkero, gini, ja vermutti on-the-rocks lasiin. Lisää jääpaloja. Sekoita. Koristele appelsiininkuorella tai -siivulla.
Mielenkiintoista seurata hintojen kehitystä tästä viestiketjusta. Nyt vuonna 2025 0,7 L Campari maksaa alkossa 29,99 €.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471502Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59900Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87647
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605- 43583
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56574- 7552
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24531- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520- 61515
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37506
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132449- 42428
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26399