carillo

carillomies

mitäs hyviä drinkkejä carillosta voisi saada aikaan? :D

12

11169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cock Tail

      Käy katsomassa tuosta otsikon osoitteesta ja etsi kaikki Camparia sisältävät, niin korvaa vaan Campari Carillolla.

      • Champpari-hamppari

        Ei kai Carillossa mitään vikaa sinänsä – saa siitä tykätä kuka tykkääkin – mutta Champion on maultaan toki verrattomasti lähempänä esikuva-Camparia!

        Sekä Champion että Carillo ovat nykyisin saman firman (Pernod Ricard Finland) tuotteita. Kokopullo (0,7 l) Championia maksaa Alkossa (nyt kesällä 2014) 15,98 € ja Carillo vain 12,99 €, mutta Championin alkoholipitoisuus on vastaavasti selvästi korkeampi (28 % vs. 21 %).

        Se esikuva-Campari maksaakin sitten 19,99 €, vaikka Alkossa myytävä tavara on nykyisin vesitetty Carillon kanssa samaan ”välituotevahvuuteen” 21 %.

        Minun valintani näistä kolmesta on ilman muuta Champion, ainakin Alkossa asioidessani.


    • R.T

      Carillopiimä.Ihan totta,ennakkoluulot pois.
      Normaali "pitkä lasi",siis tämmönen perus gintonic kossukola lasi....carilloa 6-8cl kylmää kirnupiimää ja reilusti lusikalla/tikulla sekoitusta.Hyvää on.Useampikin carillo pullo on kesäkuumilla mennyt tuolla tavalla.

      • jeees

        Carilloo ja energiajuomaa. On muutes hyvää.


    • Don Carillo

      Parasta suoraan pullon suusta ja kerralla alas koko pullo;D

    • carillooop

      Vedät suoraa carilloo vaan 4-8cl shotteina. Tarpeeks kun oot niitä vetäny ni oksennus on taattu.

      • Anonyymi

        Katkerot eivät olekaan omimmillaan kaksin käsin juotuna.

        Pidän Carillosta, jopa sellaisenaan, mutta ei sitä määräänsä enempää juo.

        Pullo riittää minulla 3-4 iltaa.

        Terävä drinkki: puolet kossua/vodkaa, puolet Carilloa.

        4cl Carilloa, lasi täyteen appelsiinimehua.

        Kossu Carillo tai pelkkä Carillo voidaan myös pidentää appelsiinimehulla, bitterlemonilla, russianilla, tonicilla, greippilimulla, jaffalla....


    • sordiino

      Carillo-kossu-greippilimu.

    • Anonyymi

      Carillo on jo itsessään tavallaan juomasekoitus katkero, esikuvana vodka/karpalo drinkki. Carillosta saa aika monia drinkkejä aikaan ja varsinkin kesäisiä sellaisia kun käyttää runsaasti jäitä, blandiksena ihan vaan vesi tai sitten vaikka tuoremehu ja useimmat limut käy myös kunhan nyt mihinkään kokikseen ei ala sekoittamaan.

      • Anonyymi

        Korjaisin vielä sen verran että jäämurskaa mielummin kuin jääpaloja.


    • Anonyymi

      Carillon voi pidentää russianilla, tonicilla, appelsiinimehulla, bitterlemonilla, jaffalla, greippilimulla....

      Carilloa voi terästää vodkalla.

      Carillo sopii pikkulasillisena nautittavaksi sellaisenaan tai jäillä.

      Liikaa jatkeroa ei pidä kerralla nauttia, alkaa kyllä tökkimään jossain vaiheessa.

      Kossu-Carillo-appelsiinimehu on hyvä drinkki.

    • Anonyymi

      Negroni

      Ainekset
      1 mitta grogikatkeroa, kuten vaikka Carilloa
      1 mitta giniä, mielellään kuivaa
      1 mitta makeaa vermuttia
      Koristeeksi appelsiininkuorisuikale tai appelsiinisiivu
      Jääpaloja

      Valmistus
      Lisää grogikatkero, gini, ja vermutti on-the-rocks lasiin. Lisää jääpaloja. Sekoita. Koristele appelsiininkuorella tai -siivulla.

      Mielenkiintoista seurata hintojen kehitystä tästä viestiketjusta. Nyt vuonna 2025 0,7 L Campari maksaa alkossa 29,99 €.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      228
      1897
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1173
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      988
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      974
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      679
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      671
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      647
    Aihe