Aion jatkaa juhlimista

yksitypy

Sain äsken kutsun yksiin pihakekkerihin ja mietin jos lähtis. Eikö se ole ihan sama, kun juhlimisen alkuun on kerran pääsyt.
Kerrankos se vaan juhannus on :=)))

21

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä!

Miksi ilmoitit?

• kukaan mitään voi

jos kerran aiot, sinähän sen itse ihan päätät, mitä teet...

• juhannus on joka vuosi

eikä vain kerran

• Ben_Sjatkel

Juhannus on vain kerran vuodessa mutt sun synttärisi joka vuosi!
      Pihakekkereihin siitä ja äkkiin!
      Mites muuten on ent. ilokadulla?

Bengt

• yksitypy

siellä lakkautettu. Ikä alkoi painamaan liikaa.
        Asiakkaat alkoi vähenemään. Kyllä ne hommat kuuluu vähän nuoremmille naisille :=)))
        Kävitkö Ben lavalla tanssimassa eilen?

• Ben_Sjatkel
        yksitypy kirjoitti:

siellä lakkautettu. Ikä alkoi painamaan liikaa.
        Asiakkaat alkoi vähenemään. Kyllä ne hommat kuuluu vähän nuoremmille naisille :=)))
        Kävitkö Ben lavalla tanssimassa eilen?

Vaan kävi Ben tuolla "Logdansseissa" siis ladossa tanssittiin. Kun täällä Skånessa tehdään aina juhannuksesena niin. Lövad Loge eli tanssipaikka...
        Nyt en tiedä tajuatko mikä Loge on mutta joka tapauksessa tanssittiin. Ja veihän tytöt Beniä niin että vieläkin pyörryttää. Tai sitten ehkä ei ...
        Entäs entinen ilokadun kaunotar? Miten meni juhannusaatto?
        (En minä meinaa että olisit entinen kaunotar vaan että entinen ilokadun...)

• Lill-Babs
        Ben_Sjatkel kirjoitti:

Vaan kävi Ben tuolla "Logdansseissa" siis ladossa tanssittiin. Kun täällä Skånessa tehdään aina juhannuksesena niin. Lövad Loge eli tanssipaikka...
        Nyt en tiedä tajuatko mikä Loge on mutta joka tapauksessa tanssittiin. Ja veihän tytöt Beniä niin että vieläkin pyörryttää. Tai sitten ehkä ei ...
        Entäs entinen ilokadun kaunotar? Miten meni juhannusaatto?
        (En minä meinaa että olisit entinen kaunotar vaan että entinen ilokadun...)

ainakin mikä loge on. Käytiin muuten viime pyhän aikaan Tomelillassa sielä Skånessa, hienoa seutua se Österlen..vaikka on täällä Västkustenillakin upeeta:)

• kipparinoma

Mä ratkesin taas siivoamaan...Siivosin vähän huuhaallakin...Mä en aio jatkaa juhlimista...
      Olin mä lavatansseissa ja valvoin koko yön...Ei siel olis millään voinut nukkua....Bändi soitti niin lujaa;o)

• yksitypy

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Etkös sinä sieltä savosta päin ole?
        Mitä noista huuhaajutuista siivoilemaan. Eihän siinä nyt mitään kamalaa ollut.
        En minäkään siivoa koskaan. Kiva jälkeenpäin lukea omia töppejään ja nauraa :=)))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn. Etkös sinä sieltä savosta päin ole?
        Mitä noista huuhaajutuista siivoilemaan. Eihän siinä nyt mitään kamalaa ollut.
        En minäkään siivoa koskaan. Kiva jälkeenpäin lukea omia töppejään ja nauraa :=)))

Tota juuh...savosta päin olen...mut en mä savossa asu...Tos olin ihan mun kotini lähellä olevalla lavalla...
        Mä en lue koskaan omia kirjoituksia jälkeenpäin...

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

Tota juuh...savosta päin olen...mut en mä savossa asu...Tos olin ihan mun kotini lähellä olevalla lavalla...
        Mä en lue koskaan omia kirjoituksia jälkeenpäin...

olitpas lukenut, kun poistit sen avauksesikin :=))))
        Mä luen omat jutut varmaan viiteen kertaan.
        Tarkistan montako kirotusvirettä taas tuli :=)))

• Ajankulu

olit siivonnu! Mistäs moinen into? Ei kait siinä paljon vikaa ollu, mitäs ne muutamat KIROTUSVIHREET sie ois haitannu, olisit antanu olla! Sain makeet naurut jo aamusta kun luin niitä.

• niin antaa mennä vaan........"

Synnyin- ja kotikaupunkini "kansanlaulajan" erästä laulua (jonka sanoittajakin on täältä lähtöisin) siteeraten, MM.

• yksitypy

ei tippa tapa, ja ämpäriin ei huku...

Kaikki alkoi siitä kun mä eilen ryypyn sain
        laulettiin ja soitettiin ja pullo kiersi ain.

Jos nyt vaan tää päivä enää :=)))

• Matilda

häät tänään olekaan vai onko ne peruttu?
      Määkun kävin kampaajallakin ja ostin uuden kukallisen leningin sitä varten ja kukkapuskaki on jo hommattu...:)

• yksitypy

minulta pääsi ne häät unohtumaan??
        Mitähän se Kolli? Jokohan alttarilla odottaa...
        Voi pirskatti!!!! Eikö ne klo 12 pitänyt alkaa!!

• sola"

pippaloita piisaa :)

munkin tässä pitäis pakata ja jo tunnin päästä lähteä päristelemään kohden pitopöytää.. ;)

• yksitypy

ne pippalot aina on :=))
        Meetkö moottoripyörällä, kun päristelemällä menet? :=))

• yksitypy evk

lähtee ottamaan kunnon kännit.
      Kyllä se minkin osaan!!!!!!!!!

• maltti

onkin tärkeä toimenpide,,,,
      Jatkoa sille...

• Curlaaja evk

Torstaina yhden tutun pariskunnan pihalla.Eilen sitten oli porukkaa meidän pihalla ja tänään sitten yhden toisen pariskunnan pihalla.Alkomaholi ei kylläkään maistunut mutta oli mielettömän hauskaa.Huomenna pyhä on pyhitetty rannalla oloon.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      199
      8000
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      100
      3794
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      132
      3674
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      2971
    5. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      148
      2587
    6. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      47
      2496
    7. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      4
      2318
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      142
      2104
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      68
      1564
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      65
      1429
    Aihe