ostin viime vuonna kärhöjä,yksi niistä on vain 40cm mittainen,koska istutuspaikka on tosi huono.Muuten se on tiheä ja elinvoimanen,mutta voinko siirtää sen nyt heti parempaan paikkaan?
voiko kärhöä siirtää
3
540
Vastaukset
- voi istuttaa
Kyllä voi, kastele vain hyvin istutuksen jälkeen.
- kukkivat parhaillaan
Mitenköhän niille käy, jos ne siirtää? Olen muuttamassa ja haluasin ne mukaani... Tietääkö kukaan, mikä olisi paras ajankohta siirtämiseen?
- eetee
kukkivat parhaillaan kirjoitti:
Mitenköhän niille käy, jos ne siirtää? Olen muuttamassa ja haluasin ne mukaani... Tietääkö kukaan, mikä olisi paras ajankohta siirtämiseen?
juuret ovat syvällä, joten ota varovasti mahdollisimman laajalta alueelta koko juuripaakku irti.kiedo heti vaikkapa muovipussiin lisää tarpeeksi vettä ja istuta se hyvin muokattuun multaan, jossa mukana on hieman savea.Paras aika on kukinnan jälkeen ja mieluimmin samaan ilman suuntaan istutettu, mistä olet sen ottanut.Oksia voi leikata niin, että niitä jää jäljelle noin 60-80 sm,peitä hyvin oksien juuret esim: puu murskeella. Usko tai älä,paras aika istutukseen myös silloin kun kuu kasvaa, ei siis laskevana aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1712133Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3121811- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972