ensinnäkin UNIKLUBI on tooooooooooooosi hyvä bändi, siis IHANA
Vastaukset 12
- GJNSGJSJSYJS
voi vittu mikä idiootti!!! xdddsdxdxddöwmewfk
- höne
ehkäpä!!
- Minä, eikä kukaan muu
Totta on.
- Yks' kitaristi
Juu,ihan ok kamaa,mutta onko kitaransoitossa
tunnetta mukana?Eipä ole riffeissä kauheesti kehumista. - faniiii<3
jepjep, paras bändi ja iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana
- niin kai
musa on ok ja osa hepuistaki,osa taas ei, ainakaan kuningas alkoholin-vaikutuksen alaisena...
- Janneonihanin<:
Kyllä Uniklubi on jotain niin ihanaa musiikkia:>Harmi vain että UK on saanut teinibändin maineen ja kaikki oikeat fanit tuomitaan heti joksikin pissiksiksi tai yms.Ärsyttävää,itse olen bändiä fanittanut jo yli 2 vuotta ja aion fanittaa vaikka bändillä maineensa onkin.Kyllä Uniklubilla oikeitakin faneja löytyy,vaikka ulkopuolisen sitä on vaikea havaita.Itse omistan molemmat levyt 2singleä:>.Ulkopuoliset vain ei tajua että UK:lla voi oikeastikkin olla kunnon faneja,jotka jonottavat keikalle 24h.Itse tosin en ihan tuota aikaa ole jonottanut:DMutta melkein.3:lla keikalla olen ollut,koska porukat ovat vähän kriittisiä asian suhteen,mutta kai niitä kertyy samalla kun ikää tulee lisää.(Olen 14vuotias)No joka tapauksessa halusin sanoa,että älkää aina tuomitko faneja heti,vaikka ette henkilökohtaisesti musiikista pitäisikään.Uniklubi vain uppoaa toisiin,toisiin ei.Kuitenkin Uniklubi merkkaa minulle henk.kohtaisesti ihan hiton paljon.Janne on ihana
- Herbiina
ei merkitse tuon taivaallista jos tykkää jonkun musasta.
- Woman_86
Kyllä mä todellakin tykkään uniklubista. Se on saanut mut paremmalle tuulelle kun kuulen heidän musiiikkia. Ihan mistä vain..=) Isoooooooo HAAAAAAAAALLLLLLLLLLLIIIIIIIIIII Uniklubin poijille!
- Nimetön
Aivan mahtava...! lovetan täysillä..!!
- uniklubbari fani
moimoi ihanaaa UNIKLUBI RAKASTAN TEITÄ
RAKASTAN MILOONA KERTAA olin teijjän keikalla jyväskylässä...mulla on seinät täynnä uniklubin julisteita ja sit oon ite tehny paijjan missä ootte te MU RAKKAAT BÄNDILÄISET - uniklubi fani!!!!
Moi! Miekin pidän uniklubista. Kaikkein paras biisi on Huomenna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781240
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️47940Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?14802- 69802
- 82801
- 149746
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80719Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk38709- 64709
Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19605Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m120603Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203598- 52549
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115545- 90518
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet170518Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline118505Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18500YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25466Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65451