Kuvailkaa SUPISTUKSIA

jokojoko

Kuvailkaa kiltit supistuksia!

Laskettu aika oli eilen.
Missä ne tuntuu?
Miltä ne tuntuu?
Tuliko teillä niitä pitkään/useita päiviä ennen kun muuttuivat säännöllisiksi?

Jotain muuta, mitä haluat kertoa.

Mulla tuntunu jo pari päivää sellasta polttelun, nipistelyn ja menkkakivun sekoitusta alavatsalla. Koko ajan p**kattaa, vaikkei mitään tulekaan ja pissalla on käytävä koko ajan tirauttamassa pikkuisen.

Viimeyönä tuli tunnin verran 5 min välein, mut sitten loppuivat. Höh.

Meneeköhän tässä vielä kauan?

4

934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Mulla kummankin synnytyksen alkamisen ensioire oli selkäsärky. Siis onhan selkä raskaana ollessa joskus muutenkin jumissa, mutta tää oli ihan erilaista. Lähinnä alaselässä tuntui. Alkoivat noin vuorokausi ennen lapsen maailmaan tuloa. Supistukset kovettaa mahan ihan tuntuvasti :) kovien aikana jotenkin tuntuu henkeä salpaavan, mutta silti pitäisi juuri yrittää hengittää tasaisesti. Se auttaa hieman. Voimia elämän ihanimpaan tapahtumaan :)

• puristuksissa

Eli mulla oli myös sellainen tunne ettei saa happea kun ei pystynyt hengittämään kun kunnon supistus puristi keuhkojen ympärillä niin ettei mahtunut hengittämään, sellaisia ihan pieniä sisäänhengityksiä vain.
        Monilla on juuri tuo vatsan polttelu, eli kuin olisi kuumia hiiliä vatsassa mutta minulla ei ollut niitäkään, alaselkä oli kipeä. Mies hieroi alaselkääni koko avautumisvaiheen ajan.
        Onnea matkaan!

• Nimetön

on jokainen synnytys alkanut aamulla tai oikeastaan aamuyöllä. Olen aina herännyt alaselän särkyyn. Sieltä jomotus on sitten siirtynyt pikkuhiljaa masun puolelle. Sanoisin kyllä, että kun ne oikeat synnytyssupistukset alkavat, huomaat sen kyllä. Minulla kaikki synnytykset olleet nopeita. viimeksikin lähdimme heti sairaalaan ja olo oli jo kotona niin tukala, etten takkia saanut itse puettua kunnolla päälleni...

• abcde

mulla ensimmäinen synnytyssupistus tuntui kuin olisi kuumalla hiilihangolla polttanut tonne ihan alavatsaan... semmonen tosi polttava tunne. ja se oli semmonen aaltomainen, alkoi ja loppui laimeasti. heti ne oli 7 min välein ja aaltoilivat. semmosia polttavia ja puristavia aaltoja alamahassa. Siitä ne sitten alkoivat levitä myös selän puolelle. Ja koko ajan kivut voimistuivat. Kaksi tuntia itseäni kotona heiluttelin ja sit lähdettiin sairaalaan ja yli 3cm oli auki, aika pian sain epiduraalin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2286
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2163
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      974
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      794
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      764
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      689
    Aihe