Kaikki 100sia vai paljon pieniä
MInkä kokoisia seteleitä kannattaa matkassa olla
7
1668
Vastaukset
- siitä
tarkoitatko korunoita vaiko euroja...
- ap jälleen
- Vierailija
ap jälleen kirjoitti:
on tuo 100 czk, ihan hyvän kokoinen käyttöraha silti Prahassa. (n. 3euroa ja risat)
- Cockroach
Vaihda pari sataa suomessa ja nosta Prahasta vaikka electronilla automaatista tai maksa sillä. Nosta kerralla paljon, koska nostaminen maksaa joitakin euroja. Niin ja pistä mieleen paljon olet nostellut, koska en ainakaan itse saanut saldoa näkyviin siellä...
- Pirjo
Kyllähän isompikin raha vaihtuu ketterästi kaupassa tai ravintelissa. Pankeissa kanssa vaihdetaan isoja rahoja pienempiin. Automaateista nimittäin saa vain 1000 tai 2000 korunan seteleitä. Ja se maksu esim Visalla nostettaessa on 2 e 2,5% nostettavasta summasta.
- matias
vastaa n. 3 euroa taalla. Just tulin taksilla hotelliin muumtaman kilometrin ja tein lahtiessa satasen diilin hommasta. viisisatasia ja tonneja seka kaksisatasia seka satasia. Sorry puuttuvat skandit, hotellin koneessa taitaa olla outo nappis....
- minkä kokoisia
alunperin setelisi ovat. Vaihtuvathan ne sitä mukaa kun niitä tuhlaa ;)) Mutta käteistä rahaa kannattaa pitää mukana kun menee vaikka ravintolaan syömään. Aika monessa paikassa kelpaa vain käteinen raha! Jossain paikoissa tosin voi maksaa myös euroilla. Mutta on aika noloa joutua kipaisemaan automaatille siinä vaiheessa kun on syönyt ja tulee laskun maksamisen aika. Myös kaupoissa ja takseissa kannattaa kysyä etukäteen käykö luottokortti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882