Hiivaa pillussa, mitä vittua?!

Kyrpiintynyt

Naikkonen höpisi jostain hiivasta, en kännipäissäni välittänyt, ilman kortonkia vedeltiin. Ei kai se minuun tartu, tuleeko melani hiivasta harmaaksi? Miten hiiva on alapäähän päässyt, eikö ole viikkoon pessyt? Homejuusto on pahaa, tuollaiset hiivat iljettää, eipä huvita sekstailla jos mela tulee täyteen hiivaa. Mitä varten naiset hiivaa viljelee?

20

3604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuota?

      Syy on nyt täysin sinun että olet mahdolisesti saanut hiivatartunnan. Hiiva ei ole sukupuolitauti ja hiiva on osin täysin normaali ilmiö, mutta etenkin vieras hiiva voi aiheuttaa etenkin naisille ikävän tulehduksen. Mies voi kantaa hiivaa oireettomanakin. Vastuulisena kaverina otat nyt huomioon sen että olet voinut saada hiivatartunnan ja siten voit tartuttaa sen eteenpäin.

      • Mikä ihmeen vieras hiiva?

        Yleensä ihmiset käyvät väh. kerran päivässä suihkussa, kyllä siinä pitäisi kaikenmaailman hiivat ja homeet lähteä! Mistäs sitä tietää onko saanut hiivatartunnan? Vastuullinen, naisella se vastuu on että puhdistaa toosansa, minä pidän oman melani puhtaana.


      • Mie vaan
        Mikä ihmeen vieras hiiva? kirjoitti:

        Yleensä ihmiset käyvät väh. kerran päivässä suihkussa, kyllä siinä pitäisi kaikenmaailman hiivat ja homeet lähteä! Mistäs sitä tietää onko saanut hiivatartunnan? Vastuullinen, naisella se vastuu on että puhdistaa toosansa, minä pidän oman melani puhtaana.

        ei pesut auta jos hiiva tulee. Lapsellista tekstiä, leikkisit vaan yksinäs sen melasi kanssa. Ja sinun vastuullasi se todellakin on jos sait naiselta hiivan, mitäs menit sörkkimään vaikka tiesit asiasta.


      • se aina kaikki on
        Mie vaan kirjoitti:

        ei pesut auta jos hiiva tulee. Lapsellista tekstiä, leikkisit vaan yksinäs sen melasi kanssa. Ja sinun vastuullasi se todellakin on jos sait naiselta hiivan, mitäs menit sörkkimään vaikka tiesit asiasta.

        Tautiset naiset ravaavat pitkin kyliä ja kaupunkeja, pysyisivät kotona eivätkä muita tartuttaisi! Onneksi on kilttejä kotityttöjä, he eivät ole mitään tautipesäkkeitä, sellaisten kanssa kannattaa olla eikä jakorasioiden kanssa.


      • ihmetyttää
        se aina kaikki on kirjoitti:

        Tautiset naiset ravaavat pitkin kyliä ja kaupunkeja, pysyisivät kotona eivätkä muita tartuttaisi! Onneksi on kilttejä kotityttöjä, he eivät ole mitään tautipesäkkeitä, sellaisten kanssa kannattaa olla eikä jakorasioiden kanssa.

        just joo.. tässä sitä taa mennään.. ihan niinkuin olemassa ei olisi tautisia miehiä, jotka levittää kuppansa makaamalla kännisiä pikkutyttöjä kun nämä ovat sammuneet..olen kuullut niin paljon kyseisiä tapauksia, että pistää jo vähemmästäkin vituttamaan. sitten kun vehdataan, niin mies venyttää kumin laittoa viimeseen asti ja kun itse siltä kysyy, että onko sillä kortonkia mukana, ni vastaus on tämä: haluatko sä että mä käytän?! jos multa joku tuota vielä viitsii kysyä niin nenilleen saa siinä samassa! ja sitten vielä väitetään että naiset huoraa ja levittää tauteja... että eiköhän se vastuu ole molemmilla..


      • maannut vaan
        ihmetyttää kirjoitti:

        just joo.. tässä sitä taa mennään.. ihan niinkuin olemassa ei olisi tautisia miehiä, jotka levittää kuppansa makaamalla kännisiä pikkutyttöjä kun nämä ovat sammuneet..olen kuullut niin paljon kyseisiä tapauksia, että pistää jo vähemmästäkin vituttamaan. sitten kun vehdataan, niin mies venyttää kumin laittoa viimeseen asti ja kun itse siltä kysyy, että onko sillä kortonkia mukana, ni vastaus on tämä: haluatko sä että mä käytän?! jos multa joku tuota vielä viitsii kysyä niin nenilleen saa siinä samassa! ja sitten vielä väitetään että naiset huoraa ja levittää tauteja... että eiköhän se vastuu ole molemmilla..

        Kolmekymppistä aikuista naista, tautista! Vastuutonta häneltä, pitäisi pysyä kotona eikä olla levittämässä tauteja kavalia. Ties minkä tippurin, kupan, kondylooman tässä saa, helvetti sentään.

        Muija matkoilla, tulee viikon päästä, pitää keksiä jotain. Kai siihen mennessä on tokeentunut kun kunnon tropit vetää lärviin...


      • huolehtinut
        maannut vaan kirjoitti:

        Kolmekymppistä aikuista naista, tautista! Vastuutonta häneltä, pitäisi pysyä kotona eikä olla levittämässä tauteja kavalia. Ties minkä tippurin, kupan, kondylooman tässä saa, helvetti sentään.

        Muija matkoilla, tulee viikon päästä, pitää keksiä jotain. Kai siihen mennessä on tokeentunut kun kunnon tropit vetää lärviin...

        kondomin käytöstä niin yksi huoli vähemmin.
        Kuullut olen juttuja että pettäjämiehet saaneet korvilleen kunnolla kun kanniskelleet tauteja kotiinsa.


      • tiedä mitä muija
        huolehtinut kirjoitti:

        kondomin käytöstä niin yksi huoli vähemmin.
        Kuullut olen juttuja että pettäjämiehet saaneet korvilleen kunnolla kun kanniskelleet tauteja kotiinsa.

        etelässä on tehnyt, kyllä ne matkat tiedetään, seiväsmatkoja sanon minä!


      • Anonyymi
        ihmetyttää kirjoitti:

        just joo.. tässä sitä taa mennään.. ihan niinkuin olemassa ei olisi tautisia miehiä, jotka levittää kuppansa makaamalla kännisiä pikkutyttöjä kun nämä ovat sammuneet..olen kuullut niin paljon kyseisiä tapauksia, että pistää jo vähemmästäkin vituttamaan. sitten kun vehdataan, niin mies venyttää kumin laittoa viimeseen asti ja kun itse siltä kysyy, että onko sillä kortonkia mukana, ni vastaus on tämä: haluatko sä että mä käytän?! jos multa joku tuota vielä viitsii kysyä niin nenilleen saa siinä samassa! ja sitten vielä väitetään että naiset huoraa ja levittää tauteja... että eiköhän se vastuu ole molemmilla..

        Syö sinä hura kullii,,


      • Anonyymi
        ihmetyttää kirjoitti:

        just joo.. tässä sitä taa mennään.. ihan niinkuin olemassa ei olisi tautisia miehiä, jotka levittää kuppansa makaamalla kännisiä pikkutyttöjä kun nämä ovat sammuneet..olen kuullut niin paljon kyseisiä tapauksia, että pistää jo vähemmästäkin vituttamaan. sitten kun vehdataan, niin mies venyttää kumin laittoa viimeseen asti ja kun itse siltä kysyy, että onko sillä kortonkia mukana, ni vastaus on tämä: haluatko sä että mä käytän?! jos multa joku tuota vielä viitsii kysyä niin nenilleen saa siinä samassa! ja sitten vielä väitetään että naiset huoraa ja levittää tauteja... että eiköhän se vastuu ole molemmilla..

        Kortsut on ihan hyvä keksintö, mutta ei niiden kanssa mitään elämyksiä saa. Yhtä tyhjä kanssa koko homma sen jälkeen.


    • juusto

      Miten miehellä, siis jos on ns. terskajuustoa niin onko se sama kuin hiiva????

      • Pese vehkeesi välillä

        niin ei tule "juustoa"! Varsinkin kesällä hygieniasta pitää pitää huolta.


    • hieman infoa

      hiivasta.

      Jokaisella ihmisellä on ihossa ja limakalvoilla bakteereita ja hiivaa, niita sanotaan ns. normaaliflooraksi joka suojaa ihmistä muilta taudinaiheuttajilta. Jos sinulta poistettaisiin nämä bakteerit ja hiivat kuolisit aika nopeasti...

      Naisilla hiiva on yleinen vaiva, esim. antibioottikuuri saattaa sotkea emättimen normaaliflooran (tappaa bakteereita) niin pahasti että hiiva pääsee valloilleen, silloin on joko syötävä kuuri tai käytettävä emätinpuikkoja jotta emättimen olosuhteet normalisoituvat ja hiiva vähenee normaalitasolle.

      Myös sinä itse kannat hiivaa melassasi, se vain ei ole päässyt valloilleen. Voit naiselta saada hiivan jos hän juuri silloin kärsii hiivatulehduksesta mutta olet myös itse vastuussa saamastasi infektiosta!

      • vaikutusta saako hiivan?

        Jos ei käy usein suihkussa ja on varsinainen jakorasia niin eikö se vaikuta? Niinpä niin, mieshän on aina kaikesta vastuussa, naiset ei yhtään mistään...


      • kirjoitin tuohon
        vaikutusta saako hiivan? kirjoitti:

        Jos ei käy usein suihkussa ja on varsinainen jakorasia niin eikö se vaikuta? Niinpä niin, mieshän on aina kaikesta vastuussa, naiset ei yhtään mistään...

        että olet MYÖSKIN vastuussa eli vastuu on kahden kauppa mutta jos toinen on suostuvainen ilman kumia otat sen riskin jos et itse vaadi kumia!!!

        Totta kai voi hygienialla vaikuttaa mutta se on hyvin pieni prosentti, ja toki mainitsemasi jakorasia saa hiivan helpommin koska joutuu kontaktiin toisen ihmisen normaaliflooran kanssa, ainahan eivät seksikumppanit bakteeriensa perusteella sovi toisilleen (tulee tulehduksia ja kestää hetken ennen kuin tottuvat toisiinsa).

        Tuo kertomuksesi ei anna itsestäsikään kovin puhtaan pulmusen mainetta eli älä hauku toisia jakorasioiksi. No, onhan se vanha totuus että miehet saava panna kaikkea mikä liikkuu mutta naisilla useampi kumppani pistää huoran leiman otsaan. Eli jos itselläsi on useita kumppaneita et voi katsoa useita kumppaneita omaavia naisia kieroon! Muista tasa-arvo!


      • siementään
        kirjoitin tuohon kirjoitti:

        että olet MYÖSKIN vastuussa eli vastuu on kahden kauppa mutta jos toinen on suostuvainen ilman kumia otat sen riskin jos et itse vaadi kumia!!!

        Totta kai voi hygienialla vaikuttaa mutta se on hyvin pieni prosentti, ja toki mainitsemasi jakorasia saa hiivan helpommin koska joutuu kontaktiin toisen ihmisen normaaliflooran kanssa, ainahan eivät seksikumppanit bakteeriensa perusteella sovi toisilleen (tulee tulehduksia ja kestää hetken ennen kuin tottuvat toisiinsa).

        Tuo kertomuksesi ei anna itsestäsikään kovin puhtaan pulmusen mainetta eli älä hauku toisia jakorasioiksi. No, onhan se vanha totuus että miehet saava panna kaikkea mikä liikkuu mutta naisilla useampi kumppani pistää huoran leiman otsaan. Eli jos itselläsi on useita kumppaneita et voi katsoa useita kumppaneita omaavia naisia kieroon! Muista tasa-arvo!

        Joka suuntaan, nainen on tarkempi. Tai ainakin pitäisi olla, horatsut on sitten asia erikseen.


    • tilaa...

      Mitäs huseerasit melasi kanssa ilman kumia, nyt on puoli kaupunkia saanut tartunnan. Ja mistä tiedät onko se 'vain' hiivaa? voi olla klamydiakin, se voi olla oireettomana pitkäänkin. Käy lekurilla, jos olet 'puhdas' mene muutaman kuukauden päästä uudestaan.
      Ja muista kumi, KEHEENKÄÄN ei voi luottaa!
      Ja vielä: suuseksissäkin tarttuu kaikki, puolin ja toisin.

      • kanssa käyttää

        Juhannuksena kännipäissään minut vieteltiin, kavala nainen, tautinen vielä. Yleensä en tuollaisiin pitkällä tikullakaan koske, nyt meni viisaskin vipuun. No, ei itku auta markkinoilla eikä tässä mitään hätää ole. Jos kerran miehellä hiiva on oireeton niin so what, antaa olla vaan. Onko se edes kirkossa kuulutettu että saisin koko hiivaa, eipä tuota ennenkään ole tullut.


      • ...
        kanssa käyttää kirjoitti:

        Juhannuksena kännipäissään minut vieteltiin, kavala nainen, tautinen vielä. Yleensä en tuollaisiin pitkällä tikullakaan koske, nyt meni viisaskin vipuun. No, ei itku auta markkinoilla eikä tässä mitään hätää ole. Jos kerran miehellä hiiva on oireeton niin so what, antaa olla vaan. Onko se edes kirkossa kuulutettu että saisin koko hiivaa, eipä tuota ennenkään ole tullut.

        Kuule etsihän vähän lisätietoa hiivasta, ennenkuin tulet ennakkoluulojesi kanssa arvostelemaan. Kilteillä kotitytöilläkin voi olla hiivaa! Ei tarvi edes sekstailla kenenkään kanssa, niin hiiva voi tulla. Itse asiassa ylenpalttinen hygienia esim. alapään ja varsinkin emättimen pesu saippualla voi aiheuttaa hiivaa! Elimistön normaalit bakteerit pestään pois, jolloin bakteerien ja hiivan tasapainoinen yhteiselo pääsee järkkymään ja hiiva saa yliotteen. Kuten ylempänä mainittiin, niin hoito on vaivaton apteekista saatavilla kapseleilla.
        Miehellä hiivaa ei edes yleensä huomaa, jolloin hän voi huomaamattaan "tartuttaa" sitä eteenpäin. Hiiva ei ole edes varsinainen sukupuolitauti.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe